hei olen tuntenu miehen noin 8v.olemme asuneet yhdessä.mut eroneet jonkun ajan päästä.nyt olemme tavaneet mies käy mun luonna jokapäivä.mut minua ei kiinosta sex ollenkaan sen kanssa.onkohan syy siinä kun yllätin mieheni tyydytämästä itseesnsä.olen 54v.
haluton
haluton
2
66
Vastaukset
- m36vee
on on, mut mulla on haluja paljonkin, joten olisko kiinnostusta...?
- jkljkljkl
Syy on ehkä monisyisempi. Viihdyt siis miehen seurassa muuten? Hankalaa jollei seksi kuitenkaan ollenkaan kiinnosta.
Suurin osa miehistä (ehkä naisistakin) harrastaa itsetyydytystä ja varmasti useat naiset näkevät miestensä tekevän niin. Joten ei kannattaisi ottaa tuota asiaa kovin raskaasti. Etkö hyväksy itsetyydytystä? Siinä ei kuitenkaan ole mitään pahaa, päin vastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473