Solidaarisuus netissä

Mies1985

Törmäsin vasta Omeglessa johonkin lyhyeen mieheen joka oli vielä ilmeisesti homoseksuaali. Hän alkoi heti kysellä asioita minusta jotka olivat aluksi aika hillittyjä ja tavallisia. Etsin kyllä naisseuraa ja vastailin vähän nuivahkon rehellisesti.
-
Ennen pitkää kuitenkin tiedostin ettei tuo mies varmaan saa muutakaan seuraa kovin helpolla, erityisesti kun hänen juttunsa kävivät niin oudoiksi. Paljastui nimittäin että hänellä on jokin jättiläisfetissi ja hän tykkää kuvitella olevansa pieni tonttu-ukko jättiläismiehen rinnalla joka sitten syö hänet suuhunsa. Päätin sitten viihdyttää miestä vastailemalla hänen erikoisiin kysymyksiinsä kuten että haluaisinko olla jättiläinen ja hän kyseli että jahtaisinko häntä niin tai näin, murskaisinko hänet jalalla tai että heittäisinkö hänet kielelläni kurkkuun vai pureskelisinko palasiksi. Hän kysyi myös onko minulla pitkiä kavereita.
-
Vastaukseni eivät välttämättä olleet kiinnostavimmasta päästä mutta ne riittivät pitämään miehen mielenkiinnon yllä kunnes minun piti sitten lähteä kaupunkiin ja toivotin hyvät jatkot. Oletuksekseni jäi että mies sai seksuaalista mielihyvää tuosta keskustelusta.

Miksiköhän naisilla ei ole ikinä samanlaista solidaarisuutta ja empatiaa normaalien heteromiesten kirjallisesti sulavia ajatuksia kohtaan?

15

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävällisest armain

      Hienoa että voit tällä tavalla turvallisesti tutustua omaan seksuaalisuuteesi netin avulla.

    • asdgsadg

      Taas yksi todiste siitä, että olet kaappihomo.

      • Todisteet kasaantuu

        Mies1985 on myös aiemmin kertonut tyydyttäneensä miehiä netissä tekeytymällä naiseksi.


      • Todisteet kasaantuu

        Eli kyllä tässä nyt jotain edistystä on tapahtunut, kun ei tarvitse enää naista esittää.


      • Mies1985
        Todisteet kasaantuu kirjoitti:

        Mies1985 on myös aiemmin kertonut tyydyttäneensä miehiä netissä tekeytymällä naiseksi.

        Olen vain avoin ja ystävällinen sekä traaginen ihminen.

        En varmaan puhuisi näistä asioista jos elämäni ei olisi niin traagista mutta saattaisin silti olla kiva ihminen.


      • Mies1985
        Todisteet kasaantuu kirjoitti:

        Eli kyllä tässä nyt jotain edistystä on tapahtunut, kun ei tarvitse enää naista esittää.

        Tässä nyt keskustelu menee taas aivan väärään suuntaan.


    • Curious Yellow

      Haluaisitko harrastaa tuota solidaarisuutta myös livenä? Ihan tutkimusmielessä tietysti?

    • Paska-reino

      Mitä viiittua?

    • ............

      Älä nyt homojen kanssaa ala chattaa. Mä en duunissa edes terv ehdi niitä.

    • :::::

      Mä voisin tyypätä Mieskasivitosta. Se olis varmaan vähän samanlaista kuin olis lihavan naisen kanssa.

      • Mies1985

        Huomauttaisin että tuollaiset sairaiden homojen jutut ovat sairaampia kuin ne minkä kanssa olin silloin tekemisissä.


      • Tykkäisit siistä
        Mies1985 kirjoitti:

        Huomauttaisin että tuollaiset sairaiden homojen jutut ovat sairaampia kuin ne minkä kanssa olin silloin tekemisissä.

        Haluaisin nuolla sun rintoja.


      • :-)

        "Mä voisin tyypätä Mieskasivitosta. Se olis varmaan vähän samanlaista kuin olis lihavan naisen kanssa."

        Sillä erotuksella, ett mieskasiviis varmasti nauttisi siitä panemisestasi toisin kuin edes ne lihavat naiset.


    • heteirdo

      Olen muuten Stadissa dokaamassa ja joku hintti tuijnotta parhaillaan. Eikö noita voisi pakottaa omiin kuppiloihinsa!

    • Umpi Homo

      Mene pokaamaan se hintti, vie jonnekkin syrjäiseen paikkaan ja harrasta kiihkeää seksiä hänen kanssaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe