Törmäsin vasta Omeglessa johonkin lyhyeen mieheen joka oli vielä ilmeisesti homoseksuaali. Hän alkoi heti kysellä asioita minusta jotka olivat aluksi aika hillittyjä ja tavallisia. Etsin kyllä naisseuraa ja vastailin vähän nuivahkon rehellisesti.
-
Ennen pitkää kuitenkin tiedostin ettei tuo mies varmaan saa muutakaan seuraa kovin helpolla, erityisesti kun hänen juttunsa kävivät niin oudoiksi. Paljastui nimittäin että hänellä on jokin jättiläisfetissi ja hän tykkää kuvitella olevansa pieni tonttu-ukko jättiläismiehen rinnalla joka sitten syö hänet suuhunsa. Päätin sitten viihdyttää miestä vastailemalla hänen erikoisiin kysymyksiinsä kuten että haluaisinko olla jättiläinen ja hän kyseli että jahtaisinko häntä niin tai näin, murskaisinko hänet jalalla tai että heittäisinkö hänet kielelläni kurkkuun vai pureskelisinko palasiksi. Hän kysyi myös onko minulla pitkiä kavereita.
-
Vastaukseni eivät välttämättä olleet kiinnostavimmasta päästä mutta ne riittivät pitämään miehen mielenkiinnon yllä kunnes minun piti sitten lähteä kaupunkiin ja toivotin hyvät jatkot. Oletuksekseni jäi että mies sai seksuaalista mielihyvää tuosta keskustelusta.
Miksiköhän naisilla ei ole ikinä samanlaista solidaarisuutta ja empatiaa normaalien heteromiesten kirjallisesti sulavia ajatuksia kohtaan?
Solidaarisuus netissä
15
140
Vastaukset
- ystävällisest armain
Hienoa että voit tällä tavalla turvallisesti tutustua omaan seksuaalisuuteesi netin avulla.
- asdgsadg
Taas yksi todiste siitä, että olet kaappihomo.
- Todisteet kasaantuu
Mies1985 on myös aiemmin kertonut tyydyttäneensä miehiä netissä tekeytymällä naiseksi.
- Todisteet kasaantuu
Eli kyllä tässä nyt jotain edistystä on tapahtunut, kun ei tarvitse enää naista esittää.
- Mies1985
Todisteet kasaantuu kirjoitti:
Mies1985 on myös aiemmin kertonut tyydyttäneensä miehiä netissä tekeytymällä naiseksi.
Olen vain avoin ja ystävällinen sekä traaginen ihminen.
En varmaan puhuisi näistä asioista jos elämäni ei olisi niin traagista mutta saattaisin silti olla kiva ihminen. - Mies1985
Todisteet kasaantuu kirjoitti:
Eli kyllä tässä nyt jotain edistystä on tapahtunut, kun ei tarvitse enää naista esittää.
Tässä nyt keskustelu menee taas aivan väärään suuntaan.
- Curious Yellow
Haluaisitko harrastaa tuota solidaarisuutta myös livenä? Ihan tutkimusmielessä tietysti?
- Paska-reino
Mitä viiittua?
- ............
Älä nyt homojen kanssaa ala chattaa. Mä en duunissa edes terv ehdi niitä.
- :::::
Mä voisin tyypätä Mieskasivitosta. Se olis varmaan vähän samanlaista kuin olis lihavan naisen kanssa.
- Mies1985
Huomauttaisin että tuollaiset sairaiden homojen jutut ovat sairaampia kuin ne minkä kanssa olin silloin tekemisissä.
- Tykkäisit siistä
Mies1985 kirjoitti:
Huomauttaisin että tuollaiset sairaiden homojen jutut ovat sairaampia kuin ne minkä kanssa olin silloin tekemisissä.
Haluaisin nuolla sun rintoja.
- :-)
"Mä voisin tyypätä Mieskasivitosta. Se olis varmaan vähän samanlaista kuin olis lihavan naisen kanssa."
Sillä erotuksella, ett mieskasiviis varmasti nauttisi siitä panemisestasi toisin kuin edes ne lihavat naiset.
- heteirdo
Olen muuten Stadissa dokaamassa ja joku hintti tuijnotta parhaillaan. Eikö noita voisi pakottaa omiin kuppiloihinsa!
- Umpi Homo
Mene pokaamaan se hintti, vie jonnekkin syrjäiseen paikkaan ja harrasta kiihkeää seksiä hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504