Aika moni sinkku-mies/nainen ajattelee että itseään pitäisi jotenkin muuttaa että kelpaisi seurusteluun. Pitäisi laihduttaa, pitäisi hankkia parempi työpaikka tai koulutus, pitäisi edetä uralla, kun nämä on saavutettu, niin sitten unelmien kumppani löytyy helposti.
Mistä tämä nykyinen sairas ajattelutapa johtuu?
Miksi pitää muuttua että kelpaa seurusteluun?
15
404
Vastaukset
Arvojen vääristymisestä? Ainoat kaksi sanaa mitä mulle tulee mieleen.
- ghghgfhf
Johtuu siitä että ihmiset miettii liikaa omaa asemaansa ja jos ei ole löytänyt seurustelukumppania, tulee mieleen että minussa on joku vikana, ja minun pitää muuttaa itseäni.
Totuus sinkkuudesta on kuitenkin ihan muissa syissä, esim siinä että toisiin tutustuminen on niin vaikeata, eikä ole muuta paikkaa kuin baarit joissa on lupa tutustua.
Pitäisi myös tajuta että jokaisen menestyvän pariskunnan vuoteesta löytyy 1 piereskelevä ja pahanhajuinen mies ja muutaman päivän kuukaudessa vaippoja käyttävä nainen. Että se siitä...- tröööööt
Jos se piereskelevä mies olisi kertonut sairaudestaan, niin ehkäpä hän olisi saanut jotain ymmärrystä osakseen vaivalleen. Sinun pitäisi myös ymmärtää olla ikinä tekemästä lapsia, joten vaippoja käyttävää naista et tarvitse. Niin etkä omilla edellytyksillä ja ominaisuuksilla tule saamaankaan. Todistit oman alhaisen tasosi kaikella. Menestyvää suhdetta et ansaitse, etkä tule ikinä tempuillasi saamaan tai ainakaan pystyisi sellaista ylläpitämään. Opettele puhumaan asioista äläkä vain pälyile, niin välttyisit monilta sinua ahdistavilta asioilta. Sinun tekoasi ei oikeuta mikään. Sairautesi vaatii oikeasti ammattiapua. Hae sitä.
Olen huimasti yläpuolellasi.
Minä olen tehnyt juurikin päinvastaisen havainnon. Kovin moni lähtee siitä, että pitäisi kelvata omana itsenään, vaikka sillä tyylillä seurusteluhistoria on pitkä kuin ruotsalaiset sotasankarit toisessa maailman sodassa.
Meinaan vaan, että ylensä tässä karussa maailmassa joutuu vähän ponnistelemaan saadakseen haluamansa. Eikä parisuhde mikään poikkeus ole.- sdfsdafsafasdfdsafas
Vitsi onkin siinä, että näillä ihmisillä ei ole omaa itseä, vaan he ovat ulkoaohjautuvia ja traumatisoituneita. Dualistinenmaailma jakautuu ulkoaohjautuviin voittajiin ja häviäjiin, jotka vetävät samaa köyttä kuin kilpaa. Häviäjät ovat traumaattisia tappioistaan, ja voittajat myyvät heille parannusta, lohdutusta ja mielikuvia. Mutta aina syntyy uusi häviäjien sukupolvi, joka kaipaa parannusta. Se on ikuinen business.
Koko dualistinen maailma elää tästä ikuisesta ulkoaohjautuvien voittajien ja häviäjien traumakierteestä. Kaikki pelissä mukana olevat ovat ehdottoman ulkoaohjautuvia. Ehkä ensimmäinen traumamme joka vie meidät peliin mukaan syntyy jo sylilapsena, kun emme kelpaa vanhemmillemme, vaikka annamme heille ehdottoman kiintymyksemme ja rakkautemme.
Kun häviäjät sanovat, miksei heitä vain hyväksytä omana itsenään, he ovat hyvin lähellä oivallusta, mutta heillä ei vielä ole omaa itseä. He antavat edelleen ehdottoman kiintymyksensä voittajille ja dualistiselle pelille, kuin lapsi vanhemmilleen, ja siksi he ovat ulkoaohjautuvia ja pelin armoilla. Vain sisältäohjautuvalta ihmisellä, joka luopuu dualismista ja kiintymyksestään voittajiin ja tähän peliin, on todella oma itse. Hän hyväksyy traumansa, ja päästää irti köydestä ja vääristä kiintymyksistään.
Voittajat näet pysyvät pystyssä vain koska lauma luusereita pitää heitä köyden avulla pystyssä. Ilman luusereita he lentävät perseelleen. Nämä arvottomat ulkoaohjautuvat voittajat jotka eivät edes pysy pystyssä ilman häviäjiä, eivät ole rakkautemme ja kiintymyksemme arvoisia. Heillä ei ole omaa itseä. He ovat vain tyhjiä kuoria. Koko maailma on illuusio ja sen paljastaminen magiaa.
Omana itsenään hyväksytyksi tuleminen on irtipäästämistä vääristä kiintymyksistä ja omien traumojen hyväksymistä. Ymmärrystä siitä, että dualistisen maailman tyhjät voittajat eivät ole meidän kiintymyksemme ja kaikkien näiden ikuisten traumojen arvoisia. Me olemme arvokkaampia. - ap
"Meinaan vaan, että ylensä tässä karussa maailmassa joutuu vähän ponnistelemaan saadakseen haluamansa. Eikä parisuhde mikään poikkeus ole. "
Tarkoitin avauksessa sitä että henkilö väheksyy itseään ja yrittää erilaisilla saavutuksilla parantaa mahdollisuuksiaan, mutta mikään saavutus tuota tulosta, vaan kierre jatkuu.
Eli sellaista sitku-elämää. Toi tulee juuri siitä arvojen vääristymisestä, ihmisellä itsellään ei ole väliä. Kunhan maalliset mammonat ja tittelit on hankittu, on näyttävää ja prameeta. Kilpailua kauneudesta, kilpailua omaisuudesta, kilpailua kaikesta.
Miksi ihmisistä piti tehdä niin typerä elukka. Miksi piti laatia sellainen yhteiskunta missä pitää ponnistella itkien verta ja pierren suolenpätkiä ollakseen jotain? Miksei asiat voisi olla helpomminkin, siten että nekin jotka ei jaksa tai pysty kilpailla. Heilläkin olisi silti ihmisarvoinen elämä? Kunnioitus muilta ihmisiltä.
Miksi pitää tavoittaa ensin taivaalta kuu ja tähdet, jotta olisi jotain tässä kilpajuoksussa? Nämä on retorisia kysymyksiä. Näihin ei tartte vastata. Mä vaan jaksan ihmetellä, kuka tästä kaikesta hukkuudesta hyötyy. Tästä kilpailusta ja kirittämisestä.teevadit kirjoitti:
Toi tulee juuri siitä arvojen vääristymisestä, ihmisellä itsellään ei ole väliä. Kunhan maalliset mammonat ja tittelit on hankittu, on näyttävää ja prameeta. Kilpailua kauneudesta, kilpailua omaisuudesta, kilpailua kaikesta.
Miksi ihmisistä piti tehdä niin typerä elukka. Miksi piti laatia sellainen yhteiskunta missä pitää ponnistella itkien verta ja pierren suolenpätkiä ollakseen jotain? Miksei asiat voisi olla helpomminkin, siten että nekin jotka ei jaksa tai pysty kilpailla. Heilläkin olisi silti ihmisarvoinen elämä? Kunnioitus muilta ihmisiltä.
Miksi pitää tavoittaa ensin taivaalta kuu ja tähdet, jotta olisi jotain tässä kilpajuoksussa? Nämä on retorisia kysymyksiä. Näihin ei tartte vastata. Mä vaan jaksan ihmetellä, kuka tästä kaikesta hukkuudesta hyötyy. Tästä kilpailusta ja kirittämisestä.Hulluudesta sorry.
- ha-haa1
teevadit kirjoitti:
Toi tulee juuri siitä arvojen vääristymisestä, ihmisellä itsellään ei ole väliä. Kunhan maalliset mammonat ja tittelit on hankittu, on näyttävää ja prameeta. Kilpailua kauneudesta, kilpailua omaisuudesta, kilpailua kaikesta.
Miksi ihmisistä piti tehdä niin typerä elukka. Miksi piti laatia sellainen yhteiskunta missä pitää ponnistella itkien verta ja pierren suolenpätkiä ollakseen jotain? Miksei asiat voisi olla helpomminkin, siten että nekin jotka ei jaksa tai pysty kilpailla. Heilläkin olisi silti ihmisarvoinen elämä? Kunnioitus muilta ihmisiltä.
Miksi pitää tavoittaa ensin taivaalta kuu ja tähdet, jotta olisi jotain tässä kilpajuoksussa? Nämä on retorisia kysymyksiä. Näihin ei tartte vastata. Mä vaan jaksan ihmetellä, kuka tästä kaikesta hukkuudesta hyötyy. Tästä kilpailusta ja kirittämisestä.Helppo vastaus: Naiset.
Ilman heitä miehet asuisivat vielä savimajoissa, jos sielläkään ja paskaa välitettäisiin mstään mammonasta.
Nainen aiheuttaa kilpailuvietin heräämisen, koska nainenhan on se joka valitsee uroksen ja urokset kilpailevat keskenään naisen suosiosta.
Näin se näkyy nykyaikanakin luonnonvalinta :D Toista oli kivikaudella, silloin miehet tappeli keskenään, kun kolkaa parhaan naaraan :D Eli silloinkin oli kilpailu naisista käynnissä. ap kirjoitti:
"Meinaan vaan, että ylensä tässä karussa maailmassa joutuu vähän ponnistelemaan saadakseen haluamansa. Eikä parisuhde mikään poikkeus ole. "
Tarkoitin avauksessa sitä että henkilö väheksyy itseään ja yrittää erilaisilla saavutuksilla parantaa mahdollisuuksiaan, mutta mikään saavutus tuota tulosta, vaan kierre jatkuu.
Eli sellaista sitku-elämää.Minä uskon edelleen vahvasti, että itseään sivistämällä, fyysistä kuntoaan kohottamalla ja vaurastumalla parantaa osakkeitaan seurustelumarkkinoilla. On tietysti poikkeuksia, joihin ei mitkään temput toimi, mutta noin keskimäärin.
teevadit kirjoitti:
Toi tulee juuri siitä arvojen vääristymisestä, ihmisellä itsellään ei ole väliä. Kunhan maalliset mammonat ja tittelit on hankittu, on näyttävää ja prameeta. Kilpailua kauneudesta, kilpailua omaisuudesta, kilpailua kaikesta.
Miksi ihmisistä piti tehdä niin typerä elukka. Miksi piti laatia sellainen yhteiskunta missä pitää ponnistella itkien verta ja pierren suolenpätkiä ollakseen jotain? Miksei asiat voisi olla helpomminkin, siten että nekin jotka ei jaksa tai pysty kilpailla. Heilläkin olisi silti ihmisarvoinen elämä? Kunnioitus muilta ihmisiltä.
Miksi pitää tavoittaa ensin taivaalta kuu ja tähdet, jotta olisi jotain tässä kilpajuoksussa? Nämä on retorisia kysymyksiä. Näihin ei tartte vastata. Mä vaan jaksan ihmetellä, kuka tästä kaikesta hukkuudesta hyötyy. Tästä kilpailusta ja kirittämisestä.Pakkohan ei ole kuin kuolla. Ei kenenkään ole pakko seurustella eikä etenkään yrittää saada mahdollisimman hyvää kumppania. Sinkullakin kun voi olla ihmisarvoinen elämä ja kunnioitus. Mutta harva haluaa tyytyä vähempään. Sellaisia me olemme, eikä siinä mielestäni ole mitään väärää tai pahaa. Ei sinullekaan kelpaa kuka tahansa.
- 20,00
Olen ollut sinkkuna pitkään. Ystäviä ja kavereita on, vakituinen työ on, omistusasunto löytyy jne. Olen tullut siihen tulokseen, että ainoa esteeni parisuhteelle on vaatimaton ulkonäkö ja ylipaino. Naamaa en voi muuttaa, mutta painoa voisin. Kun tiedän, etten kelpaa omana itsenäni, niin ei voi mitään. Ehkä kaikkia ei ole tarkoitettu parisuhteeseen, avioliittoon ja perheen perustamiseen.
- retete
Nyt sun pitää vielä laihduttaa niin voit etsiä naisen. Sitten vielä se volvo ja kultainen noutaja niin elämä on valmis. Vai onko?
- Reipas Mies
Voin sanoa että kun on mies jota kiinnostaa vain amerikan kulkine ja nahkaliivit, niin Suomi-perhe unelmaa taloineen, volvoineen ja babysittereineen toivovia naisia on maailma pullollaan.
Miks mies ei voi haluta muuta kun sen yhteiskunnan standardin "sosiaalisesta oikeamielisyydestä"?
Katsokaa näitä "yt-perheitä" Toinen toistaan prameammat lukaalit, isot city-maasturit ja kesämökit, vaimolla d&g:tä, lapsilla iphonet. En helvetissä tajua miten ihmisen onni on kiinni siitä että on 5-7 satkun multimediaviestintä laite esimerkiksi.
Mä väitän että perustavis palaa loppuun jos yrittää kilpavarustelulla saada status-onnen.
Nämä status-puitteet ovat täysin eri asia kuin se miten miehen sosiaaliset skilssit ovat iskeä omantasoinen nainen. Jos niissä on klikkiä on syytä tehdä korjaus liikkeitä. Jokainen osaa puhua, ja puhumista voi kehittää kunhan ensiksi ymmärtää itseään. Se mikä sen estää on jokaisen duunattava itse, ajettava itsensä sisään P/S-markkinoilla. Ei se ole helppoa, eikä moni löydä vastausta edes koko ikänään. Herkkääkin asiaa tulee joskus kolauttaa lujaa jos haluaa saavuttaa muutoksen.
Se on varmaa että ujona naisia pelkääväna miehenä jaa kiltiksi setä-mieheksi joka saa ostella asunnot ja purjeveneet yksinään. Tulisi fokusoida oma elämä sille tasolle että ei ole looseri eikä juokse turhan perässä kuin hiiri labyrintissä jossa ei ole sitä juustoa vain palkintona.
"En kelpaa ylipainoisena". Jos itsetunto ei ole lommoilla niin et ole löytänyt sitä oikeaa. En mäkään sano että kaljuna en kelpaa ja miks juuri minun tukka lähti päälle kaks kymppisenä. Kun hyväksyin asian oloni helpottui paljon. Liikapainon sentään saa pois duunilla, tukkaa ei saa päähän kuin rahalla. Isolla sellaisella.- trreter
"Katsokaa näitä "yt-perheitä" Toinen toistaan prameammat lukaalit, isot city-maasturit ja kesämökit, vaimolla d&g:tä, lapsilla iphonet."
Ja vidusti velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463