noniin, eli kerronpa hieman taustoja ja
miten tämä juttu oikein meni.
Olin tyttöystäväni kanssa liki 2 vuotta,
yhteistä elämää oli, yhteisiä kavereita,
meillä oli myös omaa salakieltä mitä ei
kukaan muu tiennyt, nukuttiin
vierekkäin joka yö, molemmat oli
onnellisia ja rakastuneita, ei riidelty tai mitään oikeastaan koko suhteen aikana,
pientä oli joskus silloin tällöin mut
nekin saatiin selvitettyä melkein heti
aina.
Sitten eräänä päivänä yks kaks täysin
puun takaa hän sanoi että jättää mut, ja
et tää oli tässä yms eikä halua minua
enää takaisin, nyt hän välttelee minua
ja on raivostunut aina kun ollaan
yhteyksissä ? Olen kirjoittanut hänelle kirjeen, antanut pehmolelun, tehnyt
meidän yhteisestä elämästä videon,
yllättänyt kukilla ja antanut omista
vioista ruusun kerrallaan, pyytänyt
anteeksi ja kertonut kuin paljon välitän
hänestä.
Sitten ekaksi hän sanoi että ei halua
mua enää koskaan takaisin, sitten se
muuttui niin että hän ei vielä pysty
siihen ja haluaa hetken olla yksin ja kun
sitten tossa kysyin ja vähän niinku
sanoin että jos haen tavarani sitten pois jos tästä ei kerran mitään enää tule niin
hän niinku pitkittää sitä ja sanoo että ei
nyt ja kyl niit sit keritään katsomaan,
hänellä on käyttössä jopa minun
puhelin? Hänen tavaroitaan on myös
minun luona yms :o kysyin suhteen loppumisen syytä tai vastaavaa niin ei
tule mitään muuta vastausta siihen kun
että ei enää kiinnostaisi mutta kun
senkin luulisi näkyvän ihmisestä jos ei
kiinnosta tai olisi onneton yms,
viimeiseen asti hän vaikutti ja oli iloinen ja onnellisen oloinen, pieniä
erimiellisyyksiä lukuun ottamatta
mutta nekin on ollut erittäin pieniä.
Olen yrittänyt kysellä muilta että mikä
on yms mutta kukaan ei tiedä, kaikki on
yhtä ihmeissään kuin minäkin tästä ja
kukaan ei olisi arvannut tätä ja entiseni
ei ole puhunut erosta monellekkaan,
saatika avautunut tai puhunut tästä kenellekkään :s Olen yrittänyt puhua niin keskustelu on
vähän niinkuin yksinpuhelua mun
puolelta :s mitä tapahtuu ja mitä mun
pitäisi tehdä ? Välitän ja rakastan sitä
tyttöä iihan älyttömästi ja miten saan
hänet takaisin :(
en nyt puhu mistään ylilyöneestä
mustasukkaisuudesta, ja itse olen 24v
luokkaa että ihan ensinmäisestä
suhteesta ei ole kysymys, kysymys
onkin että miks kävi näin ja mitä nyt
tapahtuu :o hänkin on minusta edelleen
mustasukkainen tän eronkin jälkeen..
Onko tämä nyt sellaista, et hän haluaa
hetken hengähtää vai mistä tämä
tilanne kun kuitenkaan tavaran vaihdot
yms suhteen loppuun vieminen on jäänyt kesken, eikä niillä ole kuulemma
nyt kiire ja kerkii niitä sit jossain
vaiheessa :o mitä mun pitäisi tehdä, olla vaan ja
antaa aikaa, odottaa vaan että jos
jossain vaiheessa hän tulee puhumaan
selväksi tätä vai onko mulla joku ässä
hihassa käytettävissä vielä kaiken
tekemäni jälkeenkin ?
Kaikki vinkit on tervetulleita, välitän
siitä tytöstä todella paljon ja oltiin kuin
paita ja peppu, en haluaisi menettää
häntä, hänen käytöksestä ja kaikesta
huomaa myös ettei hänkään haluaisi
menettää minua?
mitä tehdä ?
6
202
Vastaukset
- minä tyhmyri
Olin saman ikäinen, kun tein itse tuollaisen virheen kuin tyttöystäväsi. Rakastin todella paljon poikaystävääni. Mutta sitten hän pari kertaa käyttäytyi hieman omistushaluisesti ja määräilevästi. Minulla oli ystävä, joka ei ollut tasapainossa, mutta todella manipulatiivinen. Hän iskosti minun päähän, että poikaystäväni on väkivaltainen. Aloin pelätä poikaystävääni ja laitoin yllättäen välit poikki. Olin niin nuori ja kokematon (hän oli ensimmäinen poikaystäväni) ja liikaa manipuloitavissa. Nyt vielä 20 vuotta myöhemmin muistelen häntä lähes päivittäin vaikka välillä olen ollut naimisissa, on lapsia ja on ollut rakkauksia. Mutta edelleen mietin, miten tyhmästi tein :(. Olisin voinut olla onnellinen hänen kanssaan. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja uskon, että hän on onnellinen, onnellisempi kuin minä, joka tyrin elämäni jo lähtien siitä, että lähetin hänet pois elämästäni :(. Ei ole kukaan hänen jälkeensä minua rakastanut kuten hän rakasti. Kun ajattelen häntä, niin edelleen kyyneleet nousevat silmiini tekemäni tyhmyyden tähden.
- maseentunut :/
oivoi otan osaa myös sun juttuun :/ tiedän että tässä on kyseessä samanlainen tilanne, mutta miten saan tytön tajuamaan, tai mikä saa hänet huomaamaan että tämä hänenkin paras ystävänsä on ensinkin kateellinen kaverinsa onnellisuudesta ja on kans manipuloinut tämän minua vastaan, tunteet on melkeinpä jopa vihamieliset minua kohtaan ja välttelee minua, mutta silti puheet ja teot ja kaikki menee ristiin? Mitä teen ? Tiedän että meidän juttu ei ole tässä vielä :/
- minä tyhmyri
maseentunut :/ kirjoitti:
oivoi otan osaa myös sun juttuun :/ tiedän että tässä on kyseessä samanlainen tilanne, mutta miten saan tytön tajuamaan, tai mikä saa hänet huomaamaan että tämä hänenkin paras ystävänsä on ensinkin kateellinen kaverinsa onnellisuudesta ja on kans manipuloinut tämän minua vastaan, tunteet on melkeinpä jopa vihamieliset minua kohtaan ja välttelee minua, mutta silti puheet ja teot ja kaikki menee ristiin? Mitä teen ? Tiedän että meidän juttu ei ole tässä vielä :/
En osaa muuta sanoa, kuin että jos rakastat, niin taistele hänestä (siis kuvaannollisesti :)). Joskus ystävät ovat niitä pahimpia vihollisia :(. Joskus ystävät tietävät muka paremmin ja tarkoittavat hyvää, mutta siitä seuraa vain pahaa :(. Mutta se kaikki, mitä teemme tässä elämässä, seuraa meitä tämän elämän ja kuolemme jälkeen. Se ystäväni, joka tämän teki, makasi myös minun tulevan aviomieheni kanssa juuri kun olimme alkamassa seurustelemaan. Sen annoin tulevalle miehelleni anteeksi, ja meillä olikin monta hyvää vuotta yhdessä, kunnes hän petti minua :(. Ystäväni romahti psyykkisesti ja fyysisesti, enkä sittemmin häntä enää nähnyt.
- maseentunut :/
minä tyhmyri kirjoitti:
En osaa muuta sanoa, kuin että jos rakastat, niin taistele hänestä (siis kuvaannollisesti :)). Joskus ystävät ovat niitä pahimpia vihollisia :(. Joskus ystävät tietävät muka paremmin ja tarkoittavat hyvää, mutta siitä seuraa vain pahaa :(. Mutta se kaikki, mitä teemme tässä elämässä, seuraa meitä tämän elämän ja kuolemme jälkeen. Se ystäväni, joka tämän teki, makasi myös minun tulevan aviomieheni kanssa juuri kun olimme alkamassa seurustelemaan. Sen annoin tulevalle miehelleni anteeksi, ja meillä olikin monta hyvää vuotta yhdessä, kunnes hän petti minua :(. Ystäväni romahti psyykkisesti ja fyysisesti, enkä sittemmin häntä enää nähnyt.
miten taistelen jollen saa kontaktia häneen, tai hän on kiukkuinen jos otan yhteyttä? En tiedä mitä tämä kaveri on musta hänelle selittänyt :/ olen neuvoton, yrittänyt olen kaiken mitä osaan :/
- heelpp!
maseentunut :/ kirjoitti:
miten taistelen jollen saa kontaktia häneen, tai hän on kiukkuinen jos otan yhteyttä? En tiedä mitä tämä kaveri on musta hänelle selittänyt :/ olen neuvoton, yrittänyt olen kaiken mitä osaan :/
auttakaa :/ pakko olla jokin keino ! :o tai miten hänet saa uskomaan siihen että hänen kaveri ei välttämättä olekkaan oikeita neuvoja antamassa! :(
- hämmästynyt!
heelpp! kirjoitti:
auttakaa :/ pakko olla jokin keino ! :o tai miten hänet saa uskomaan siihen että hänen kaveri ei välttämättä olekkaan oikeita neuvoja antamassa! :(
toi on kummallista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504