pikkulauvantain pikkukyylä,

murriperkele

1. katsotko pikkukakkosta?
2. naurattaako pikku-kalle vitsit?
3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita?
4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä?
5. onko teillä jotain kysyttävää..?

pikkumur

21

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. katsotko pikkukakkosta? - En enkä isoakaan..
      2. naurattaako pikku-kalle vitsit? - No harvoin, mutta joskus väsyneenä..
      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita? - Ei..
      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä? - En..olen sitä synnynnäisesti..
      5. onko teillä jotain kysyttävää..? - Joo missä täällä on uloskäynti?

      • hätäuloskäyntimme sijaitsevat tuolla, tuolla ja tuolla.
        ei-hätätilanteessa ulos pääsee myös samaa reittiä kuin on tultukin..

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        hätäuloskäyntimme sijaitsevat tuolla, tuolla ja tuolla.
        ei-hätätilanteessa ulos pääsee myös samaa reittiä kuin on tultukin..

        mur

        Eli pakki päälle ja tuuttaan ulos. Tämä selvä. Kiitos, röyh.


    • siis,

      1. katsotko pikkukakkosta? oli liian vähän v-kirjaimia
      2. naurattaako pikku-kalle vitsit? eikä ollut kissan kuvaa jossain oudossa paikassa
      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita? liikaa myös kysymyksiä
      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä? missä se toinen gallupoija on?
      5. onko teillä jotain kysyttävää..? niinqu sanakin puuttui

      • jos ei kerran miellytä niin ei olisi ollut mikään pakko vastatakaan,
        olkaa siis hyvä ja poistukaa käteni osoittamaan suuntaan

        niinkuperkele


    • 1. katsotko pikkukakkosta?
      - En, se ohjelma ei oikein anna mulle mitään. Luultavasti tarjonta ja kysyntä ei kohtaa.

      2. naurattaako pikku-kalle vitsit?
      - Joskus, täytyy olla vähän levoton olo, että jaksaa nauraa vitseille

      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita?
      - Ei, mutta kantapäässä sitäkin useammin

      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä?
      - Ei nyt sentään, huomenna on kiireinen päivä ja aikanen herärätys

      5. onko teillä jotain kysyttävää..?
      - Kuinka pitkä aika on "kohta" tai "hetken päästä"? Miten niitä mitatataan?
      (täällä taas kaikki tapahtuu viiveellä, aina joutuu odottamaan, ärsyttävää)

      Thänks! :)

      • 'kohta' ja 'hetken päästä' ovat kumpikin hyvin venyviä käsitteitä
        yleisimmin jotain parista minuutista pariin tuntiin, joskus jopa parista päivästä viikkoon tai enemmänkin..
        riippuu täysin siitä kuka näin sanoo ja myös siitä mitä silloin pitäisi tapahtua..

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        'kohta' ja 'hetken päästä' ovat kumpikin hyvin venyviä käsitteitä
        yleisimmin jotain parista minuutista pariin tuntiin, joskus jopa parista päivästä viikkoon tai enemmänkin..
        riippuu täysin siitä kuka näin sanoo ja myös siitä mitä silloin pitäisi tapahtua..

        mur

        Kiitos selvennyksestä.
        Täällä nuo em. lausahdukset ovat todellakin venyviä ja häilyviä käsityksiä.
        Ilmeisesti myös kiinnostuksen puute kyseessä oleviin tehtäviin ja niiden suorittamiseen (vaikka lupaus on annettu) lisää viivytystä ja vetkuttelua.


    • 1. katsotko pikkukakkosta?Eilen viimeks sivusilmällä, vaikka MTV3Juniori onkin (valitettavasti) aika hyvin näköjään lyönyt pikku kakkosen laudalta..
      2. naurattaako pikku-kalle vitsit? Riippuu vitsin kertojasta, mitä nuorempi kertoo, yleensä sen enemmän naurattaa..
      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita?Kesällä joskus, mutta enemmän isovarpaan ja etuvarpaan välissä, koska käytän silloin paljon varvastossuja.
      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä?No pienessä ehkä..?
      5. onko teillä jotain kysyttävää..? Ukkostaako lounais-suomessa huomenna?

      • mahdollisesti, tai sitten ei..
        Pekka Pouta vois tietää, oliskohan kellään sen numeroa
        vois soittaa ja kysyä.. :)

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        mahdollisesti, tai sitten ei..
        Pekka Pouta vois tietää, oliskohan kellään sen numeroa
        vois soittaa ja kysyä.. :)

        mur

        No Pekka ei lupaa muuta kuin Poutaa :)


    • .

      1. katsotko pikkukakkosta? On kiireitä ei ehdi
      2. naurattaako pikku-kalle vitsit? Niihinhän voi ympätä mitä vain, juu.
      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita? Ei koskaan.
      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä? Olen sinkku.
      5. onko teillä jotain kysyttävää..? Mistähän sen saisi ?

      • kaupasta saa melkein kaikkee,
        jos ei saa niin vaihda kauppaa..

        p.s. miten sinkkuus liittyy pienessä sievässä eli hiprakassa olemiseen?

        mur


      • .
        murriperkele kirjoitti:

        kaupasta saa melkein kaikkee,
        jos ei saa niin vaihda kauppaa..

        p.s. miten sinkkuus liittyy pienessä sievässä eli hiprakassa olemiseen?

        mur

        Ps. Mieti sitä.

        Hähä xD


    • 4D tähti

      > 1. katsotko pikkukakkosta?

      Onko siellä vielä Pat ja Mat ja Pingu ? Oliko ne edes siellä koskaan vai ei? Jähin putoava nalle ainakin oli ja se pujoparta puolueen pääsihteeri tai jokin joka aina aluksi ja lopuksi toi pioneerilapsille edistystä tai jotain vaimitäsenytoli.

      Siis en enää. Pikku kakkonen vaihtunut isoon kolmoseen.

      > 2. naurattaako pikku-kalle vitsit?

      Vitsit (myös pikkukalle) voi naurattaa jos ne on tarpeeksi hyviä. Mutta Ruotsissa Kalle-vitsit on aidompia.

      > 3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita?

      Joskus.

      > 4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä?

      En. Haittaaksse?

      > 5. onko teillä jotain kysyttävää..?

      Osaako kalat uida?

      • ei ne osaa, mut sukeltamisessa ne on tosi hyviä

        mur


      • 4D tähti
        murriperkele kirjoitti:

        ei ne osaa, mut sukeltamisessa ne on tosi hyviä

        mur

        Pitäisi järjestää niille uimakouluja. Siinä jäisi kalastaja ja s-marketin asiakkaat nuolemaan näppejään kun tonnikala kroolaisi yli trooliverkkojen.


    • pöö..

      1. katsotko pikkukakkosta?
      en, vastaan gallupiin

      2. naurattaako pikku-kalle vitsit?
      ei naurata, ei

      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita?
      meilläpäin käytetään kenkiä

      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä?
      en jaksa enää vastailla..

      5. onko teillä jotain kysyttävää..?

    • 1. katsotko pikkukakkosta?
      - Eiku haaveilen siitä...
      2. naurattaako pikku-kalle vitsit?
      - Ei enää.
      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita?
      - Ei
      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä?
      - Ehkä...ai kello on jo noin paljon. En meinaa.
      5. onko teillä jotain kysyttävää..?
      - Ei

    • 1. katsotko pikkukakkosta? En

      2. naurattaako pikku-kalle vitsit? Joskus

      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita? Ei

      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä? Jep

      5. onko teillä jotain kysyttävää..? Häh?

    • puskalisko

      1. katsotko pikkukakkosta? PINGUA
      2. naurattaako pikku-kalle vitsit? JOSKUS
      3. onko pikkuvarpaissasi usein rakkuloita? EI
      4. meinaatko olla tänä iltana pienessä sievässä? EN
      5. onko teillä jotain kysyttävää..? ME... EI OLE

      RÄYH !1111

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe