Naiset kertokaahan?

ystäävsimies

Jos minä tuntematon mies tulisin teitä vastaan keskustassa, niin miten minun pitäisi esiintyä teille ? että teitä kiinnostaisi tutustua muhun ? miten minä etes ystävällisesti saisin teidät juttelemaan, ku te vaa kävelette ohitse sanomatta mitään? vaikka sanon moi ?

6

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen mies mutta

Huoh. Olet vaikeassa (väärässä) paikassa uusien tuttavuuksien tekemiseen. Mieti asiaa niinpäin, että joku tuntematon tyyppi tulisi sinulle juttelemaan kun olet esim kiireellä menossa johonkin tai olet kavereiden kanssa ulkona. Pidetään hassuna tjtn jossei sinulla ole mitään järkevää syytä lähestyä. Sanoisin että tuosta vaan juttelemaan lähteminen ventovieraille kaupungilla vaatii kokemusta naisten kanssa ja itseluottamusta melkoisesti että saat toisen vakuuttuneeksi. Silti missaat enemmän kuin 90% yrityksistä.

Jos haluat sosiaalisia kontakteja tai yrittää iskeä naisia niin yritä löytää joku hyvä paikka jossa voisi olla luontevaa puhua naisille. Tanssitunnit, kuntosali tai jotain? Avaa silmät ja juttele puolitutuille jotka sattuvat olemaan lähellä ja koeta tutustua ihmisluontoon enemmän. Siitä se lähtee.

• Blaires

Suomalaisen kulttuurin vuoksi on aika ennenkuulumatonta, että selvinpäin oleva tuntematon mies yrittää iskeä keskellä katua. Naisilla saattaa olla ennakkoluuloja sinua kohtaan ja voikin olla, että suurin osa luulee sinun kauppaavan jotain yms.

Ehkä parempi paikka aloittaa pienellä small talkilla on paikka, missä naiset ovat aloillaan. Oletko koettanut esimerkiksi kahviloita? Myös bussipysäkeillä odotellessa omaa bussia voi yrittää vaihtaa muutaman sanasen.

• toimii!!

jos sinulla tai tutullasi on pieni söpö koira ota se mukaan puistoon kauniiden naisten lähettyville. Yorkit on parhaita, ne eivät pelkää ketään ja haluavat luoda tuttavuuksia kaikkiin ihmisiin. todennäköisesti naiset tässä vaiheessa tulevat puhumaan sinulle, mutta jos olet kiinnostunut jostakusta tietystä niin sitten vaan toteat jotain tyyliin "heh koirani näköjään tykkää sinusta" tai vastaavaa. koirat luovat hyviä keskusteluaiheita ja rentouttavat ihmisiä, eli nainen ei todennäköisesti mene niin lukkoon, kun menet puhumaan hänelle.

• 12864

Joo hankalaa on tämmönen Suomessa. Ulkomaillahan tuota tapahtuu paljonkin, itekin olen joskus jutellut useamman tunnin erään miehen kanssa joka tuli kadulla vastaan ja kääntyikin perääni.
      Vähän aikaa sitten just kaupassa kassajonossa eräs mies yritti kiinnittää huomioni sanomalla moi (luulin että puhui puhelimessa), sitten uudestaan "moi" ja vielä pari kertaa, mutta en todellakaan kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, koska ajattelin että on joku hullu. Eli ei siis näin.
      Jos kadulla haluaa jonkun naisen juttusille, niin kannattaa varmaan ensin katsoa tätä naista silmiin ja ehkä hymyillä. Jos nainen katsoo takaisin ja ehkä jopa hymyilee takaisin, niin sitten voisit vaikka pysähtyä ja tervehtiä ja kehua vaikka naisen kaunista hymyä tms. Jos nainen vain menee eteenpäin tai vaikuttaa siltä ettei ole kiinnostunut niin anna olla. Mulle ainakin tulee hyvä mieli jos joku mies kadulla tuolla tavalla pysäyttää, vaikka en sitten olisikaan kiinnostunut. Ja uskokaa pois, kyllä Suomessakin on joskus joku mies mut pysäyttänyt just noin ja ihan selvinpäin ja suomalainen vielä, vaikka ulkomaalaiset useemmin kun heille se on muutenkin vissiin normaalia. Että rohkeesti vaan kokeilemaan.

• pukulintu

Voi teitä ihmisiä... ei sitä ennenkään ole syytä tarvittu ku on kaunis nainen näkyny, jolle haluais mennä puhumaan. Ei se loppujen lopuksi niin erikoista edes ole. Ensinnäkin, ei ole mitään syytä jännittää koska et edes tunne sitä ihmistä. Oikeastaan voit ihan vaikka kysyä tietä jonnekki ja sen jälkeen paljastaa että halusit vain puhua naiselle. Tai miksei kehua naisen tyyliä tms.

Itse olin kerran vesisateella ulkona ja näin kauniin naisen ja aloitin keskustelun tähän tapaan ''moi, ootko huomannu miten isoja nämä vesipisarat mitä tippuu on tänään?''.

Älkää ajatelko niin paljon, mun mielestä ihmiset miettii nykypäivinä liikaa ja hakee jotain outoa ''sosiaalista hyväksymistä'' muilta. Kyllä se nainen pysähtyy jos vähänki tykkää, eikä mistään ''torjunnoista'' kannata lannistua.

• Ex Pimp

Miten pitäisi esiintyä ? No ainakin pitää olla hyvännäköinen. Mutta auttaa jos laittaa Armanin puvun päälle, mieluummin harteikkuus kuntoon salilla, Rolex ranteeseen.
      Ostoskeskukseen menet ja kädessä kangaskassi jossa niin ikään jonkin kalliin merkin logo.

Hassua mutta naiset ovat tosi ystävällisiä jos noin tekee. Eikä tarvitse edes sanoa mitään kun ne tulee jutteleen ja kommentoimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe