nyt on syvä huoli ja murhe,

murriperkele

Jorgos on lähteny omille teilleen!
mää jo mietinki ku on sängyn alla ollut kovin hiljaista viime päivät, ei kuulunu kuorsaamista, ei pieremistä, ei edes röyhtäilyä
ja mustien karvojen muodostama vana sängyn alta vessaan ja jääkaapille on lähesmelkein hävinnyt..
kämpän hajukin jotenkin raikastunut,

jos siis näette jossain etäisesti valkoiseksi tunnistettaviin sepaluksellisiin alushousuihin pukeutuneen, ruman ja karvaisen ja erityisen pahalle haisevan, kiroilevan, röyhtäilevän ja pierevän kreikkalaisen
pyytäisin ystävällisesti ilmoittamaan siitä minulle.
ei se raukka vain pärjää tuolla ulkona yksin. eihän se saa ruokaakaan!
Jorgos on hyvin tiukalla ruokavaliolla, se ei pysty syömään muuta kuin läskisoosia, sipsejä ja kaljaa

kuvia Jorgosista
http://3.bp.blogspot.com/-TPb7JeYRWeU/T3YYAc5BvjI/AAAAAAAABUA/pZJ3lQAXq8Q/s1600/Lummox2.2.jpg

http://nick.mtvnimages.com/nicktoons-assets/video/images/ren-and-stimpy/lummox-4.jpg?format=jpeg&matteColor=white

jälkimmäisessä kuvassa Jorgos (oikealla) ystävänsä Svenin kanssa aterialla,

kiitos jo etukäteen avustanne, että saataisiin mamin pikku Jorgos kotiin,

mur

18

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin..

      kuulla ja haistaa oman naisenpierusi.

      • no ei ku nyt pitäs seurata Jorgoksen jättämiä hajujälkiä,
        eihän se mamman pikku mössömassu vaan voi pärjätä tuolla ulkona
        siellä on niin kylmäkin, kauhee tuuli ja kaikkee..
        Jorgos on sentään tottunut lämpimään ilmastoon, siks se viihtyikin vain siellä sängyn alla, se oli rakentanut omista karvoistaan ja kaljalaatikoista oman pesän sinne, kun sitä niin kovin kylmäsi kaiken aikaa

        mur


      • Tähän aloitukseen tuo itseasiassa oli oikein sopiva kommentti. Komppaan. Turhaa paskaa.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tähän aloitukseen tuo itseasiassa oli oikein sopiva kommentti. Komppaan. Turhaa paskaa.

        no, myönnettäköön, eihän tämä m i t e n k ä ä n voi pärjätä sellaisille laatualoituksille kuin..;

        Vatsatautia liikkeellä?
        murri ja tosi..typy paskalla!
        Kun harhat hallitsevat palstaa (noin kymmenen kertaa..)
        palstalaiset sitä, palstalaiset tätä..
        kuka palstalainen
        kenen palstalaisen..
        kuka kuvassa? Hähä! :D
        jii än ee...

        mut jokainenhan voi itse valita mitä lukee ja mitä ei,

        mur


      • H
        murriperkele kirjoitti:

        no, myönnettäköön, eihän tämä m i t e n k ä ä n voi pärjätä sellaisille laatualoituksille kuin..;

        Vatsatautia liikkeellä?
        murri ja tosi..typy paskalla!
        Kun harhat hallitsevat palstaa (noin kymmenen kertaa..)
        palstalaiset sitä, palstalaiset tätä..
        kuka palstalainen
        kenen palstalaisen..
        kuka kuvassa? Hähä! :D
        jii än ee...

        mut jokainenhan voi itse valita mitä lukee ja mitä ei,

        mur

        Älä nyt halvalla myy. Samassa sarjassa tämä sentään on.


    • vai niin

      että on se Toljake taas jälleen kerran lähtenyt kavereittensa kanssa parille...

      • ei, kun meidän elätti ja syöttiläs ja eräänlainen lemmikkimme Jorgos,
        lukisit vähän tarkemmin.
        mää kävin viemässä avattuja sipsipusseja tuohon takapihan metsikköön ja hieroin pekonirasvaa meidän rapun ulko-oveen ja kämpän oveen kanssa
        josko se turriainen vielä löytys,

        mur


    • juolahti täsä mieleeni, kun nyt on kevät ja kaikkee..
      et mitä jos sil Jorgoksella onkin nyt se kiima-aika,
      ennen se kyllä on ollut kovin säyseä, mitä nyt vähän toisinaan kiroilee..
      mut josko nyt oliskin mamman pikku mussu kasvanu isoksi,
      sekö sen nyt sit ajaa ulos..

      mur

      • puskalisko

        pojat kävivät tässä kääntymässä ja Jorgos oli mukana. Olivat menossa Ryynäselle valmistamaan läskisoosia, minä jo ihmettelinkin kun ei ne ennen semmosta.


      • puskalisko kirjoitti:

        pojat kävivät tässä kääntymässä ja Jorgos oli mukana. Olivat menossa Ryynäselle valmistamaan läskisoosia, minä jo ihmettelinkin kun ei ne ennen semmosta.

        hyvä, on sentään tallessa pikku turriainen,
        ja ruokaakin saa.. Jorgosta kun alkaa heikottamaan jos ei se saa ruokaa vähintään tunnin välein,
        voisitko vielä ilmoittaa pojilles, tai sille Ryynäselle että pitävät sen kaljassa koko illan, se pysyy niinku säyseempänä sillon eikä kiroile niin paljoa
        ja Jorgos on allerginen kaikille muille juomille,
        josko se ruma pikku murmelimme sit huomiseen mennessä jopa kotiin asti löytäis,

        mur


      • puskalisko
        murriperkele kirjoitti:

        hyvä, on sentään tallessa pikku turriainen,
        ja ruokaakin saa.. Jorgosta kun alkaa heikottamaan jos ei se saa ruokaa vähintään tunnin välein,
        voisitko vielä ilmoittaa pojilles, tai sille Ryynäselle että pitävät sen kaljassa koko illan, se pysyy niinku säyseempänä sillon eikä kiroile niin paljoa
        ja Jorgos on allerginen kaikille muille juomille,
        josko se ruma pikku murmelimme sit huomiseen mennessä jopa kotiin asti löytäis,

        mur

        Jorgos oli oikeinpa kieltäytynyt tenusta, mutta onhan pojilla kaljaakin. Olivat taas ottaneet joutilaita lastenvaunuja kaljan roudaamista varten, äsken työnsivät niitä pihan poikki ja Jorgos meni mukana.

        Pojat kävivät kreikan alkeiskurssin työväen opistossa, ihan hyvin tulevat toimeen.


      • Entäs oma
        puskalisko kirjoitti:

        Jorgos oli oikeinpa kieltäytynyt tenusta, mutta onhan pojilla kaljaakin. Olivat taas ottaneet joutilaita lastenvaunuja kaljan roudaamista varten, äsken työnsivät niitä pihan poikki ja Jorgos meni mukana.

        Pojat kävivät kreikan alkeiskurssin työväen opistossa, ihan hyvin tulevat toimeen.

        välilihasi?


      • puskalisko kirjoitti:

        Jorgos oli oikeinpa kieltäytynyt tenusta, mutta onhan pojilla kaljaakin. Olivat taas ottaneet joutilaita lastenvaunuja kaljan roudaamista varten, äsken työnsivät niitä pihan poikki ja Jorgos meni mukana.

        Pojat kävivät kreikan alkeiskurssin työväen opistossa, ihan hyvin tulevat toimeen.

        hyvä juttu,
        minä ja tonttu ei olla koskaan sitä kreikkaa opittu, eikä Jorgoskaan osaa kuin kiroilla suomeksi, ei se muuten mikään puhelias tapaus olekkaan..
        aina tähän asti sille on riittänyt kun on pidetty jääkaappi täynnä kaljaa ja läskisoosia aina tarjolla (hätätapauksessa käy myös voissa paistettu pekoni ranskanpottujen kera) ja sipsejä välipalaksi, mut kai se on sitten tää kevät kun saa pikkuisen tahtomaan laajentaa reviiriään..

        älä muuten sitten ihmettele jos pojat palaavat huomenna kotiin kiroillen kreikaksi,
        vaikka tuo pikku mussukkamme osaakin kaikki suomenkieliset kirosanat, saattaa se varsinkin humalispäissään viljellä oman äidinkielensä sadatteluja..

        mur


      • puskalisko
        murriperkele kirjoitti:

        hyvä juttu,
        minä ja tonttu ei olla koskaan sitä kreikkaa opittu, eikä Jorgoskaan osaa kuin kiroilla suomeksi, ei se muuten mikään puhelias tapaus olekkaan..
        aina tähän asti sille on riittänyt kun on pidetty jääkaappi täynnä kaljaa ja läskisoosia aina tarjolla (hätätapauksessa käy myös voissa paistettu pekoni ranskanpottujen kera) ja sipsejä välipalaksi, mut kai se on sitten tää kevät kun saa pikkuisen tahtomaan laajentaa reviiriään..

        älä muuten sitten ihmettele jos pojat palaavat huomenna kotiin kiroillen kreikaksi,
        vaikka tuo pikku mussukkamme osaakin kaikki suomenkieliset kirosanat, saattaa se varsinkin humalispäissään viljellä oman äidinkielensä sadatteluja..

        mur

        minulla ei kyllä ole aavistustakaan mihin he menivät, luultavasti Ratikan sedän luo (tai ainakin niiden rappuun norkumaan)


    • ..

      Se on se kevät. Meidän pojat lähti kans keväisin reissuun, ties minne naisiin. Tulivat joskus hakattuina kotiin. Miten niitä estääkään. Naruun kiinni kuin koiran?

      Siitä on tullut iso poika...muailma kutsuu.

      • niinhän se niin, äidin pikku poika menee muille maille
        ja niin edelleen..
        mut kyllä se routa haisulin kotiin ajaa,

        mur ;P


    • .

      Alkossa se näytti tänään olevan.

      Otsassa luki sorbus.

    • Onko se Jorgos sellainen iso, ruma, karvainen, villi-ihmisen näköinen ja murtaen suomeksi kiroileva, pahantuulinen köriläs?

      Joo, ei ole näkynyt.

      Tänään ei tollomagneettitutka toimi, sorry. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe