Naiset himoitsevat seksuaalisessa mielessä hymyttömiä, tappajan

näköisiä miehiä

Naiset pitävät kyllä iloisista ja nauravista miehistä - kavereina, mutta seksuaalisesti he himoitsevat karskia ja tuimailmeistä miestä. Ei ole mikään ihme että iloiset gay-miehet ovat naisten suosiossa kavereina, mutta sänkyynsä naiset haluavat toisenlaista miestä.

13

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tossavaiska

Höpö höpö, mieskö siellä arpoo? No, minä olen nainen ja kyllä nauravasilmäinen hieman veikeästi hymyilevä nauravainen mies on nytkin kiinnostuksen kohteena, kuten aiemminkin. Richard Gerekin muuten on ns. vilkkusilmä ;)

• Nai.nen

Eu pidä paikkaansa. Minä ainakin haluan iloisen ja nauravaisen miehen, en mitään tuimaa tuijottajaa.

• voi olla tottakin

Kyllähän tuossa jotain perää voi olla. Esim. nyrkkeilijät ym urheilusankarit on usein hymyttömiä mutta hyvin puoleensavetäviä. Kyse on kaiketi jostain luola-ajoilta periytyvästä alfa-uros -kriteeristä. Karskin näköinen kaveri on näemmä osannut tuoda ruokaa luolalle ja pitänyt pedot loitolla ...? :-D

• dsgodfbnfdöbnsdä

No kysehän on lähinnä kasvonpiirteistä, eli tuollainen Isä Mitro tai Pelle Hermanni ei sytytä, vaikka olisi naamari peruslukemilla koko ajan. Kyllä maskuliininen mies voi ja saa hymyillä, parasta tosiaan on se silmät, niissä joko on kipinää tai ei.

• Romukauppias

Vai silmät...
        Haistatan paskat moiselle väitteelle.

Kuten toteat itsekin niin ne on kasvonpiirteet jotka ratkaisee.

Itsekin miehenä hymyilen helposti ja myös työn ohessa. samoin pitäisi olla "pilkettä silmäkulmassa"

Ainoat kasvojeni osa joita on kehuttu ovat juuri hymyilevät silmät ja suu.
        Ei sillä naisia saa muuta kuin kavereiksi, tutuiksi ja juttukumppaneiksi.

Joku korston näköinen hiljainen murahteleva hymytön tuppisuu jolla on sellainen vähän harottava lievän känniläisen katse taas kaataa naisia kuin heinää.

Samoin sellaiset komeat pojat joiden on helppo tietysti olla pilke silmäkulmassa ja hymy huulilla kun naiset käyvät kuumina heihin ennen kuin he edes sanaa tai ajatusta muodostavat.

Enkä siis näytä edes Mitrolta tai pelle hermannilta eikä kasvoni ole epäsymmetriset erityisesti.
        Ei ole vaan luontaista maskuliinista kovuutta niin vaikutelma on sellainen mukava tyyppi jota naiset eivät halua panna.

• Jukkapoika17

Ai. Mä pokasin naisen juuri sen takia että väitti että mulla on sänkykamarisilmät ja hymy kohdillaan. No, en mä mikään pyöreänaamainen pelle kyllä olekaan.

• Romukauppias

Sänkykamaerisilmät ovat eri asia kuin iloiset tai virnuilevat silmät.

Jos sinulla on hieman sellainen väsynyt, mutta samalla terävän pistävä "mä panen sua kohta lujaa" lookki silmissä niin onneksi olkoon.

Niaset ovat juuri sellaisia että tuollainen pintapuolinen päättely mm. silmistä uppoaa heihin kuin veitsi voihin (niinkuin moni muukin juttu)

• ,....,
        Romukauppias kirjoitti:

Sänkykamaerisilmät ovat eri asia kuin iloiset tai virnuilevat silmät.

Jos sinulla on hieman sellainen väsynyt, mutta samalla terävän pistävä "mä panen sua kohta lujaa" lookki silmissä niin onneksi olkoon.

Niaset ovat juuri sellaisia että tuollainen pintapuolinen päättely mm. silmistä uppoaa heihin kuin veitsi voihin (niinkuin moni muukin juttu)

Niinhän säkin ilmeisesti päättelet, että hoikka nainen on=virkeä ja aktiivinen vs. pyöreä=laiska ja passiivinen.

• Romukauppias
        ,...., kirjoitti:

Niinhän säkin ilmeisesti päättelet, että hoikka nainen on=virkeä ja aktiivinen vs. pyöreä=laiska ja passiivinen.

Totta kai.

Erona on katsos vaan se että minä en mahda mitään minun naamavärkille enkä väritystäni viitsisi muuttaa, mutta onhan se selvä että hoikka nainen on virkeämpi ja aktiivisempi kuin pyöreä.

En kaipaa pyöreää naista juuri tuon vuoksi suhteeseen sekä koen lihavuuden äärimmäisen epäeroottisena.

Nainen voi tehdä asialle jotain ja osoittaa olevansa jotain muuta hyvin yksinkertaisella tavalla (jos haluaa). Minulla taas ei ole kovinkaan paljon mahdollisuutta vaikuttaa tuohon asiaan vaikka haluaisin ellen muuta itseäni täysin toiseksi ihmiseksi.

Varmaan joku pyöreä voi olla virkeä ja aktiivinenkin, mutta kuten sanoin se on mielestäni hyvin epämiellyttävää seksuaaliselta kannalta.

Nainen voisi kuitenkin aika helposti muuttaa tuota asiaa kun taas minulla asiaan ei ole syntymägeenien kautta paljon mahdollisuutta vaikuttaa ellen halua käydä sekä luonneimplanttisiirrossa (joka poistaisi liian hellyyden, lempeyden ja muunlaisen epäviehättävän miellyttävyyden ja korvaisi sen maskuliinisella karkeudella) ja värjäisi kaikkia karvojani sekä mahdollisesti vielä korjailisi pärstävärkkiäni oikein sopivan särmikkään tummasänkiseksi.

• Jukkapoika17

Ei ole, mulla on valitettavasti ns. puolikuu-mallin öögat, eli näytän siltä kun nauraisin koko ajan. Sillä on kyllä irronnut hyvin aina...

• Romukauppias

On sulla kyllä oltava jotain muutakin, ehkä sun kasvot ovat vain nätimmät tai komeammat kuin esimerkiksi minulla on.

Koska jos jostakin olen saanut positiviista palautetta niin ystävällisistä, iloisista ja tietynlaisesta virneestä katseessakin.

Ei sillä naisia kaadeta.

• Jukkapoika17
        Romukauppias kirjoitti:

On sulla kyllä oltava jotain muutakin, ehkä sun kasvot ovat vain nätimmät tai komeammat kuin esimerkiksi minulla on.

Koska jos jostakin olen saanut positiviista palautetta niin ystävällisistä, iloisista ja tietynlaisesta virneestä katseessakin.

Ei sillä naisia kaadeta.

Vaikea sanoa. En nyt ole mikään riihenseinästä repäisty, mutten todellakaan mikään George Clooneykaan. Onhan tämä naama miehekäs, muttei kirveelläveistetty enkä käytä Tommi Korpela -ilmeitäkään.
        No, pääasia että saa naista.

• Ihan roskaa

Ei todellakaan pidä paikkaansa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe