Olen ollut kolme päivää yksin himassa puhumatta kenellekään. Kaupassa sentään kävin ja sanoin moi kassatytölle.
Yksinäisyys
26
299
Vastaukset
- ..
Mä en ole puhunut 3 vuoteen kuin viranomaisten kanssa.
- ..........
Whatever
- Romukauppias
Itse taas olen puhunut varmaan sadalle ihmisille päivän aikana joka päivä paitsi tänään kun oli hiljaisempaa.
Sitten kun tulee kotiin niin aika yksinäistähän se sen jälkeen on ellei tuttavia ala häiritsemään.
Ei se naisen saantia helpota vaikka kuinka olisi sosiaalinen päivän aikana, pitäisi illalla etsiä menoa mielellään alkoholin seurassa. - sdafasdfsdafasdfsadf
Onko ihmekään, Diablo III julkaistiin tiistaina. Äijä pelannu Diabloa putkeen viimeiset kolme päivää ja käyny tänään kaupassa.
- asdfasdfsadfsdafsdaf
Unohtu kysyä, joko on maksimitason ukko? :D
- ...........
Vittuile vaan. En pelaa tietokonepelejä. Päivät mennyt tv:tä katsellen, netissä ja pitkillä juoksulenkeillä. Vaikka periaatteessa viihdynkin yksin niin alkaa silti olla vähän pinna kireällä.
- ...
........... kirjoitti:
Vittuile vaan. En pelaa tietokonepelejä. Päivät mennyt tv:tä katsellen, netissä ja pitkillä juoksulenkeillä. Vaikka periaatteessa viihdynkin yksin niin alkaa silti olla vähän pinna kireällä.
Nussiminen voisi tehdä sulle hyvää.
- Romukauppias
........... kirjoitti:
Vittuile vaan. En pelaa tietokonepelejä. Päivät mennyt tv:tä katsellen, netissä ja pitkillä juoksulenkeillä. Vaikka periaatteessa viihdynkin yksin niin alkaa silti olla vähän pinna kireällä.
Relaa vähän. Mielestäni tuo Diablo juttu oli vaan sellainen läppä.
- ..........
... kirjoitti:
Nussiminen voisi tehdä sulle hyvää.
Ihanko totta :D Tosin taidan olla jo melkein lataamo kamaa.
- 13
Ketä yleensä näet jos nyt on kolmen päivän tauko?
- ..........
Työkavereita, yhtä vanhaa frendiä, vanhempiani. Siinäpä se. Työkavereiden kanssa ei tule hirveästi juteltua ja noita muita näen vain kerran viikossa.
- ohoh.
.......... kirjoitti:
Työkavereita, yhtä vanhaa frendiä, vanhempiani. Siinäpä se. Työkavereiden kanssa ei tule hirveästi juteltua ja noita muita näen vain kerran viikossa.
Sä olet oikeestaan aika sosiaalinen jos näet sekä vanhempiasi että kaveria kerran viikossa. Monella on vapaa-ajan ihmiskontakteja pari kertaa vuodessa jos sitäkään, kavereita 0.
- ...........
ohoh. kirjoitti:
Sä olet oikeestaan aika sosiaalinen jos näet sekä vanhempiasi että kaveria kerran viikossa. Monella on vapaa-ajan ihmiskontakteja pari kertaa vuodessa jos sitäkään, kavereita 0.
Oletko sitten duunissa sosiaalinen? Musta melkein tuntuu että kolme päivää yksin himassa puhumatta kenellekään on vähän epäterveellistä. Miten sä kestät pidemmät pyhät?
- Kolme päivää
........... kirjoitti:
Oletko sitten duunissa sosiaalinen? Musta melkein tuntuu että kolme päivää yksin himassa puhumatta kenellekään on vähän epäterveellistä. Miten sä kestät pidemmät pyhät?
Aika yleistä opiskelijoilla. En minäkään nähnyt viikonloppuisin ketään. Ja jos ei ollut perjantaina luentoja niin...
Ei ihme että joillakin opinnot venähtää! - ohohh
........... kirjoitti:
Oletko sitten duunissa sosiaalinen? Musta melkein tuntuu että kolme päivää yksin himassa puhumatta kenellekään on vähän epäterveellistä. Miten sä kestät pidemmät pyhät?
Ei ongelmaa, tähän on vuosien aikana tottunut. Olen kyllä hyvinkin sosiaalinen seurassa enkä koe että yksinäisyys olisi vaikuttanut siihen kuinka tulen toimeen muiden kanssa pinnallisella tasolla. Sen sijaan ystävyyksien solmiminen on vaikeutunut. Toisaalta olen sen verran erakkoluonne etten välttämättä sellaisia edes kaipaa. Persoonaan pitkä yksin oleminen ja puhumattomuus vaikuttaa ehkä siten, että olen vihaisempi, estyneempi, välinpitämättömämpi ja ärsyyntyneempi kuin sellaisina aikoina kun saan jutella tarpeeksi. Mutta pari päivää ei ole pitkä aika eristyksissä vaan tarkoitan tässä viikkojen-kuukausien pätkää.
Olin tossa välissä lähes vuoden puhumatta oikeastaan kenellekään (pl. pari sukulaista joita muutaman kerran tapasin) ja helposti olen kyennyt palaamaan sen jälkeen "normaaliin" arkeen. Eli en kai ole kovin pahasti seonnut. - ............
ohohh kirjoitti:
Ei ongelmaa, tähän on vuosien aikana tottunut. Olen kyllä hyvinkin sosiaalinen seurassa enkä koe että yksinäisyys olisi vaikuttanut siihen kuinka tulen toimeen muiden kanssa pinnallisella tasolla. Sen sijaan ystävyyksien solmiminen on vaikeutunut. Toisaalta olen sen verran erakkoluonne etten välttämättä sellaisia edes kaipaa. Persoonaan pitkä yksin oleminen ja puhumattomuus vaikuttaa ehkä siten, että olen vihaisempi, estyneempi, välinpitämättömämpi ja ärsyyntyneempi kuin sellaisina aikoina kun saan jutella tarpeeksi. Mutta pari päivää ei ole pitkä aika eristyksissä vaan tarkoitan tässä viikkojen-kuukausien pätkää.
Olin tossa välissä lähes vuoden puhumatta oikeastaan kenellekään (pl. pari sukulaista joita muutaman kerran tapasin) ja helposti olen kyennyt palaamaan sen jälkeen "normaaliin" arkeen. Eli en kai ole kovin pahasti seonnut.Ehkä vähän liioittelin mutta onhan tää aika tylsää.
- J_Atm
Suosittelen tosissani hakemaan ammattiapua mikäli et ole kolmeen päivään puhunut kenenkään muun kuin kaupan kassan kanssa.
- ........
No en ole! On kyllä vähän kuumottava olo.
- pppppppppppuuuuuuuuu
Joo, itsestä se on kiinni. Kaikenlaista toimintaa on mihin voi mennä mukaan ja osallistua, kaikki on itsestä kiinni!!! Ettekö te jo tajua: KAIKKI ON ITSESTÄ KIINNI!!!
- ottakaa järki käteee
Ei pidä syyttää tässäkin muita omasta yksinäisyydestä jos ei itse pidä yhteyttä keneenkään. Te märehditte täällä sitä miten te voi, voi, voi olette yksinäisiä ja sitten ette itse pidä yhteyttä ihmisiin. OMAA SYYTÄNNE SIIS, EI MUIDEN.
- ..
Mene puhumaan jollekin teininaiselle.
- .................
mä taas olen puhunut niin monen kanssa että en edes jaksa muistaa kuinka monen, enkä jaksa muutenkaan märehtiä tämän tyyppisiä asioita.
- Naisasialooseri.
Et ole menettänyt mitään. Itse olen tänään puhunut jo kymmenelle ihmiselle, mutta ATM=ATM vaikka puhuisi sadalle.
- TotuusYksinäisyydest
Kaikkeen tottuu. Miksi tarttisi olla niinku muut? Jos puhuttaa niin puhu itelles tai ääneen kotona. Mitä sitä turhaan puhumaan. Mäkin menen vakipanon luokse ja yleensä hymyillään ja pari lausetta vaihdetaan sitten hyppään sen kimppuun ja annan kyydit. Seksin jälkeen lähden nopeasti pois, muutama sana vaihtaen. Muuta ei tarvita. Töissä puhun mitä on pakko, loput hajoon yksinään neljän seinän sisällä. Miettikää työttömien arkea, ei mitään aktiviteettia. Kaikkeen tottuu. Jopa elämään ilman seksiä. Sano se mustille miehille kun raiskaavat minkä kerkiävät. *Ulkomaalaiset johtavat raiskaustilastoja pk-seudulla.
Elämä on laiffii tajuuksä? Laita musiikki soimaan, imuta peli/leffa netistä ja relaa! Mene chättiin "puhumaan", niin et tule hulluksi!
-Silence- - HisLonelyHighness
Mulla alko just 1 1/2 kk loma, ja aion olla totally TRASHED x)
Eli jääkaappiin muonaa / kaappiin kuiva sapuskaa, aurinkoa ja yksin!!!! Jihaa x) - Saako kaupassa panna
Yleensä en sano kassatytölle mitään, tuijotan vaan kuola valuen tissivakoa. Sillä on aina ne tissit hyvin esillä, taatusti meitsiä varten, se istuu siinä pimppi märkänä kun kuolaan sen tissejä. Pitäisi ehdottaa sille panemista. Joskus siellä on joku vanha kassamummo, sillekään en sano mitään, sitä en edes halua panna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473