Mille tuntuu syödä lääkkeitä

psyyke siis

miten ne vaikuttaa? onko kuin olis humalassa

koskaan en oo maistanut.

10

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      SSRI ei huumaa mutta bentsot tai neuroleptit..... Aiemmin minulla oli peratsin joka on psykoosi-lääke ja se sai tokkuraiseksi.

    • sitten

      Kuin olis valvonut yön?

    • elä kokeilekkaa

      Psyykelääkkeissä on eroja mutta useimmiten olo tuntuu uneliaalta, tokkuraiselta. Ei humalaiselta. Pitkään käytettynä pää menee sitten viellä enemmän tokkuraan, mutta siihen sitten tottuu.

      Lisäksi psyykelääkkeet saattaa turvottaa, tehdä ajattelutyön mahdottomaksi ja aiheuttaa ummetusta. Tarkoitan nyt neuroleptejä, mutta niitähän määrätään usein niitä tarvitseville... enkä suosittele ikinä 'testaamaan'.

      Bentsoilla on ilkeitä sivuvaikutuksia. Aiheuttaa riippuvuutta, ja lyhytpinnaisuutta.
      Joillakin häviää estot, ja on helpottavampi olo.

      Masennus lääkkeet saattavat lisätä maanisuutta, eli teet turhia ostoksia... / viihdevaihde kytkeytyy päälle / ja loppuu rahat. (samoin bentsoissa)


      Suosittelen kaikille lasillista vettä, ulkoilua ja panostamista ravintoon.
      Oikein syömällä ja nukkumalla ja tietysti ulkoilemalla pärjää pitkälle.

      • ..........

        Tuo liikunta ja ulkoilu ei auta jos vituttaa tarpeeksi. Nyt on SSRI ja kohta bentsot. Toivottavasti ei tarvitse siirtyä noihin neurolepteihin.


      • ............
        .......... kirjoitti:

        Tuo liikunta ja ulkoilu ei auta jos vituttaa tarpeeksi. Nyt on SSRI ja kohta bentsot. Toivottavasti ei tarvitse siirtyä noihin neurolepteihin.

        Mieluiten olisin muissa maailmoissa 24/7. Tälläistä elämää en todellakaan halunnut.


      • Tosi juttu
        ............ kirjoitti:

        Mieluiten olisin muissa maailmoissa 24/7. Tälläistä elämää en todellakaan halunnut.

        Naisen pimpissä on rohtoja jotka ovat tehokkaampia miehen mielialaan kuin mitkään lääkkeet.

        Mutta se on huono bisnes lääketeollisuudelle.


      • ..........
        Tosi juttu kirjoitti:

        Naisen pimpissä on rohtoja jotka ovat tehokkaampia miehen mielialaan kuin mitkään lääkkeet.

        Mutta se on huono bisnes lääketeollisuudelle.

        Olen täysín samaa mieltä :D Xanor Essit < teinipillu


      • dfgsdgsdfg
        .......... kirjoitti:

        Olen täysín samaa mieltä :D Xanor Essit < teinipillu

        Kyllä naisen kuin naisen mieliala kohenee kun saa kunnolla mailaa.


    • sillitrooli

      En ole reseptillä syönyt psyykelääkkeitä kuin kerran vuosia sitten jonkun masennuslääkekuurin, jonka jätin kesken muutaman viikon jälkeen. Kysyin silloin, jos pääsisi juttelemaan jonkun kanssa, niin terveyskeskuslääkäri määräsi nappeja. Niistä masennuslääkkeistä ainakin tuli ihan typerä olo. Jotenkin todella tylsämielinen olo, ja rehellisesti sanottuna minulla ne vain lisäsivät sitä masentuneisuutta. Valehtelematta tuijottelin vain seinää, ei tehnyt mieli tehdä yhtään mitään, ei edes katsoa telkkaria. Lisäksi päässä huippasi (ei kivalla tavalla kuten kännissä), ja mahassa velloi. Totesin aika pian, että paska lääke, ja jätin niiden syömisen siihen.

    • cloudnain

      Minusta Cymbalta, Voxra (Jenkeissä Wellbutrin) ja pieni annos Rivatrilia päivittäin tekevät elämästä elämisen arvoista. Lisäksi syön pitkäkestoista beetasalpaajaa paniikkihäiriön fyysisiin oireisiin ja migreenin estoon. Pääsen sängystä ylös ja kykenen toimimaan ihmisten kanssa eikä jatkuva alemmuudentunne häiritse elämää.
      Ennemmin tämä kuin jatkuva masennus, ahdistus ja henkinen särky. Minulla nämä lääkevalmisteet ovat parantaneet elämänlaatua.
      Neurolepteistä olen kuullut pelkkää huonoa, mutta joillekin ne tuntuvat sopivan.
      Tsemppiä kaikille mt-ongelmien kanssa painiville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe