on jumala hengestä syntyny? aivan kute kristus aikanaa...mikä tekee teistä aika pitkälkti enkeleitä kovempia? enkelit on luotuja...mut jos oot syntyny jumalasta ni oot jumalan lapsi...samaa olemusta ku kaiken luoja...joten aika pitkälti jos pidät sen pyhä henge sussa ku kupsahat ni arkkienkeli mikaeliki leuka väppäsee kaukessa loistossaan mitä sä oot?
tiesittekö muute että se "uusi elämä" teissä
5
52
Vastaukset
- teh mies24v
arkki enkeli mikaelki on vaa luotu...mut jos oot syntyny jumalasta...olet jumalan lapsi..joten sinä et oo enää pelkkä luotu...vaan syntyny jumalasta niiku kristus aikanaa taivaan isästä...siksi oot kristukse kans kanssa perilline...siksi kaikki taivaat enkelit kaikki loisti mikä ei näy...on teitä varte
- rakkaanne puhuu
onpas tämä ku ei terve kristinusko oppikaa enää auta... :S
tiukka yleisö...joskus kauan sitte mustien myrsky pilvien takaa mun ei tarvinnu ku sanoa päivää nii ihmiset sähähti et mitä juttele..kunnioituksesta...but its over now...it must have been good...but i lost it somehow(minkäköhä takia...jumalan ahneuden takia)
mut sanon niiku oon sanonu ja tuun sanoo nii kauan ku voin..jumalla ei ole mitään sydäme paikkaa mulle..hyödytön parhaimmillaan...pelkkä piikki mun persseessä..little more than that - semmosta se on
rakkaanne puhuu kirjoitti:
onpas tämä ku ei terve kristinusko oppikaa enää auta... :S
tiukka yleisö...joskus kauan sitte mustien myrsky pilvien takaa mun ei tarvinnu ku sanoa päivää nii ihmiset sähähti et mitä juttele..kunnioituksesta...but its over now...it must have been good...but i lost it somehow(minkäköhä takia...jumalan ahneuden takia)
mut sanon niiku oon sanonu ja tuun sanoo nii kauan ku voin..jumalla ei ole mitään sydäme paikkaa mulle..hyödytön parhaimmillaan...pelkkä piikki mun persseessä..little more than thatteidänki pitää kunnioittaa mun tahtoa samoten jumalan...siksi viestiä koska sinulla on nuo kaksi...jos tahdon tehdä eri päin mite "te" haluatte...niin teidän pitää kunnioittaa mua
sitä paitsi se "uhmaikäne kakara" tuli vaan sen takia ku pikku jumala on suuttunnu...voi äiti sentää rupea itkee ny jeesus...sun tahtoa ei totellakkaa mite haluat...rupee itkee...pikku jumala
te ette pysty koskeen tähä viestii..mä tunnen sen..vaikka pystysitte mä väistän sen.. :)
te ette voi koskea muhu
pikku nasu piskuine lauma...katos nasaretilaise runkkaamine tosta mun sen selän kääntämiselle on loppunu..eihä toi jaksanu runkata ku 5 kk siitä...maltan tuskin odottaa mitä hyvää tää elämä viel tuo mulle!!! - do i need tosay more
semmosta se on kirjoitti:
teidänki pitää kunnioittaa mun tahtoa samoten jumalan...siksi viestiä koska sinulla on nuo kaksi...jos tahdon tehdä eri päin mite "te" haluatte...niin teidän pitää kunnioittaa mua
sitä paitsi se "uhmaikäne kakara" tuli vaan sen takia ku pikku jumala on suuttunnu...voi äiti sentää rupea itkee ny jeesus...sun tahtoa ei totellakkaa mite haluat...rupee itkee...pikku jumala
te ette pysty koskeen tähä viestii..mä tunnen sen..vaikka pystysitte mä väistän sen.. :)
te ette voi koskea muhu
pikku nasu piskuine lauma...katos nasaretilaise runkkaamine tosta mun sen selän kääntämiselle on loppunu..eihä toi jaksanu runkata ku 5 kk siitä...maltan tuskin odottaa mitä hyvää tää elämä viel tuo mulle!!!mut hejj "eihä kaikille jumala ole elämää tarkottanukkaa" muahahaaa
- Lucifer666
Käytättekö jotain laittomia aineita kun jutut ovat tuollaisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671404
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40995Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20602Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563