Miten heidät saisi ymmärtämään, että heidän mökkeilynsä ja maaseutuelämänsä on teeskentelyä ja yliyrittämistä.
Kaupungissa syntyneet
28
90
Vastaukset
- Joo...
Musta on siistiä, kun joka kesä heinäkuussa kaikki dorkat häipyy Stadista mökkeilemään johonkin päin maaseutua. Vuoden paras kuukausi Stadissa.
- Joo...
Musta noi statilaisetki on aika dorkia. Sun pitäis päästä tänne katteleen niitä viihteellä. Hupaisaa jengiä...
- kiljua
Niin se on. Köyhät fattan asiakkaat jäävät stadiin, kun eivät perseaukisena mihinkään pääse.
- Joo...
kiljua kirjoitti:
Niin se on. Köyhät fattan asiakkaat jäävät stadiin, kun eivät perseaukisena mihinkään pääse.
Köyhät, työtä tekevät, velattomat ja vapaat...
- Nasdaq
Tuo on totta.
Mäkin sorrun yliyrittämiseen kun makaan botskissa selällään ja otan aurinkoa kaljatölkki kädessä. Mä en silleen välitä kalastaa tai uida mudassa.
(Naurua kujilta)- ap.
Kenen botskissa? Eivätköhän ne ole naisia, jotka vain käyvät makoilemassa ja nauttimassa virvokkeita toisten botskeissa.
- Nasdaq
ap. kirjoitti:
Kenen botskissa? Eivätköhän ne ole naisia, jotka vain käyvät makoilemassa ja nauttimassa virvokkeita toisten botskeissa.
Muijan botskissa. Enkä mä saa millään mahtumaan päähäni,että makoilu ja bissen lipittäminen on jotenkin naisten selkäpuolijuttu.
(Liplattavaa naurua)
- kas kahvia
miten se on sun ongelmaks tullu?
- ap.
Olen allerginen teeskentelylle ja yliyrittämiselle.
- kas kahvia
ap. kirjoitti:
Olen allerginen teeskentelylle ja yliyrittämiselle.
äh rentoutuisit vaan säkin :)
- puskalisko
kas kahvia kirjoitti:
äh rentoutuisit vaan säkin :)
jo vain :) Se onkin parasta, mitä meidän mökillä on. Siis kahvi. Keitetään kahvia, otetaan kuppi käteen ja mennään portaille istumaan. Se on oikeasti hienoa.
- kylä näi o
.
Mut mie niin * HALUISIN * jatkaa tätä teeskentelyä ja yliyrittämistä
har!
.- ap.
Niitä haluajia on laskettelukeskukset väärällään (kuulemma). Koittakaa hillitä himonne!
- puskalisko
miksi minun pitäisi ymmärtää se
- puskalisko
jos porukkaa on niinkin kännissä kuin meidän mökillä, niin ei siinä kauheasti pysty teeskentelemään. Ja missä se yliyrittäminen on, ei siinä kauheasti nurmikkoa leikellä kun sellaista ei ole.
Enkä minä sitä halkokatosta minkään yliyrittämisen piikkiin laittaisi. - ap.
puskalisko kirjoitti:
jos porukkaa on niinkin kännissä kuin meidän mökillä, niin ei siinä kauheasti pysty teeskentelemään. Ja missä se yliyrittäminen on, ei siinä kauheasti nurmikkoa leikellä kun sellaista ei ole.
Enkä minä sitä halkokatosta minkään yliyrittämisen piikkiin laittaisi.Se on se tapa, millä kaikki tehdään. Kovaa selittämistä jne. Ollaan teoreettisen tietäväisiä ja puhutaan toimistokieltä.
- Vain ni:.!153%++
ap. kirjoitti:
Se on se tapa, millä kaikki tehdään. Kovaa selittämistä jne. Ollaan teoreettisen tietäväisiä ja puhutaan toimistokieltä.
.
"Vain ni????"
. - puskalisko
ap. kirjoitti:
Se on se tapa, millä kaikki tehdään. Kovaa selittämistä jne. Ollaan teoreettisen tietäväisiä ja puhutaan toimistokieltä.
miten niin tehdään, kun ei siellä tehdä yhtään mitään. Sitä halkokatosta lukuunottamatta, mutta senkin askartelua välteltiin yli kymmenen vuotta.
- ap.
puskalisko kirjoitti:
miten niin tehdään, kun ei siellä tehdä yhtään mitään. Sitä halkokatosta lukuunottamatta, mutta senkin askartelua välteltiin yli kymmenen vuotta.
Puhutaan (huudetaan?) kuitenkin kovaan ääneen, kun ollaan niin "villejä ja vapaita"? Miksi pitää mennä kännäämään maaseudulle? Koska ei kestetä maaseutua...?
- Anteeksi keskeytys:.
ap. kirjoitti:
Puhutaan (huudetaan?) kuitenkin kovaan ääneen, kun ollaan niin "villejä ja vapaita"? Miksi pitää mennä kännäämään maaseudulle? Koska ei kestetä maaseutua...?
.
mutta sulla on outoja sukulaisia
Har!
. - puskalisko
ap. kirjoitti:
Puhutaan (huudetaan?) kuitenkin kovaan ääneen, kun ollaan niin "villejä ja vapaita"? Miksi pitää mennä kännäämään maaseudulle? Koska ei kestetä maaseutua...?
ei me huudeta, me ollaan aika rauhallisia siinä mielessä. Eikä ole perämoottoria eikä minkään sortin päristimiä. Me ei mennä vasiten kännäämään maaseudulle vaan ollaan itsellemme ominaisessa nesteytystilassa myös maaseudulla.
Liskojen suonissa virtaa tenu !1!1111!
- äh,
sulla on vain pikkusen ongelmaa korvien välissä.
Mahtaako se heille mikään ongelma olla?Maalla asuvilla ei ole useinkaan mökkiä, joten he eivät siitä sikäli mitään tiedä.Mökkielämä on kaupunkilaisten juttu, se on heidän alaansa. Ei ollut munkaan lapsuudenperheellä mökkiä, ei edes siinä välissä kun asuttiin kaupungissa. Kaverin mökillä kyllä vietin kesiä ala-asteiässä :) Nykyään omalla perheellä on "mökki", mutta se ei ole sellainen perinteinen kesämökki, vaan tavallaan kakkosasunto.Mutta kutsun sitä mökiksi, kun täällä on huussi ja kaikki :) Ai niin, on mun nykyisessä kodissakin huussi .. Huussi on tärkeä, melkein yhtä tärkeä kuin puulämmitteinen uuni talossa :)
- Ihmisestä
Ei syntymäpaikka vielä kerro mitään
- GEENIT:.!1%#+?!!
.
kaikki on kiinni * GEENEISTÄ *
Har!
. - wr
Ai maalaiset saa tulla kaupunkiin (luontevasti),
mutta kaupunkilaiset ei saa tulla maalle, koska se on pingottamista?
*
Jos kaupunkilaiset tekee asiat siellä eri tavalla kuin maalaiset ja
esim tykkää halon hakkuusta ja saunan lämmittämisestä (ja sinä et), niin mitä sitten? - monte neeber
mie synnyin kenian ylängöllä
Meidän suku on täältä helsingistä ja mummu aloitti mökkeilyn espoon Nuuksiosta.
Siellä tuli opittua maaseutuelämää ja mökkeilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463