Kaupungissa syntyneet

miettikää tätä

Miten heidät saisi ymmärtämään, että heidän mökkeilynsä ja maaseutuelämänsä on teeskentelyä ja yliyrittämistä.

28

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo...

      Musta on siistiä, kun joka kesä heinäkuussa kaikki dorkat häipyy Stadista mökkeilemään johonkin päin maaseutua. Vuoden paras kuukausi Stadissa.

      • Joo...

        Musta noi statilaisetki on aika dorkia. Sun pitäis päästä tänne katteleen niitä viihteellä. Hupaisaa jengiä...


      • kiljua

        Niin se on. Köyhät fattan asiakkaat jäävät stadiin, kun eivät perseaukisena mihinkään pääse.


      • Joo...
        kiljua kirjoitti:

        Niin se on. Köyhät fattan asiakkaat jäävät stadiin, kun eivät perseaukisena mihinkään pääse.

        Köyhät, työtä tekevät, velattomat ja vapaat...


    • Nasdaq

      Tuo on totta.

      Mäkin sorrun yliyrittämiseen kun makaan botskissa selällään ja otan aurinkoa kaljatölkki kädessä. Mä en silleen välitä kalastaa tai uida mudassa.



      (Naurua kujilta)

      • ap.

        Kenen botskissa? Eivätköhän ne ole naisia, jotka vain käyvät makoilemassa ja nauttimassa virvokkeita toisten botskeissa.


      • Nasdaq
        ap. kirjoitti:

        Kenen botskissa? Eivätköhän ne ole naisia, jotka vain käyvät makoilemassa ja nauttimassa virvokkeita toisten botskeissa.

        Muijan botskissa. Enkä mä saa millään mahtumaan päähäni,että makoilu ja bissen lipittäminen on jotenkin naisten selkäpuolijuttu.


        (Liplattavaa naurua)


    • kas kahvia

      miten se on sun ongelmaks tullu?

      • ap.

        Olen allerginen teeskentelylle ja yliyrittämiselle.


      • kas kahvia
        ap. kirjoitti:

        Olen allerginen teeskentelylle ja yliyrittämiselle.

        äh rentoutuisit vaan säkin :)


      • puskalisko
        kas kahvia kirjoitti:

        äh rentoutuisit vaan säkin :)

        jo vain :) Se onkin parasta, mitä meidän mökillä on. Siis kahvi. Keitetään kahvia, otetaan kuppi käteen ja mennään portaille istumaan. Se on oikeasti hienoa.


    • kylä näi o

      .

      Mut mie niin * HALUISIN * jatkaa tätä teeskentelyä ja yliyrittämistä

      har!

      .

      • ap.

        Niitä haluajia on laskettelukeskukset väärällään (kuulemma). Koittakaa hillitä himonne!


    • puskalisko

      miksi minun pitäisi ymmärtää se

      • puskalisko

        jos porukkaa on niinkin kännissä kuin meidän mökillä, niin ei siinä kauheasti pysty teeskentelemään. Ja missä se yliyrittäminen on, ei siinä kauheasti nurmikkoa leikellä kun sellaista ei ole.

        Enkä minä sitä halkokatosta minkään yliyrittämisen piikkiin laittaisi.


      • ap.
        puskalisko kirjoitti:

        jos porukkaa on niinkin kännissä kuin meidän mökillä, niin ei siinä kauheasti pysty teeskentelemään. Ja missä se yliyrittäminen on, ei siinä kauheasti nurmikkoa leikellä kun sellaista ei ole.

        Enkä minä sitä halkokatosta minkään yliyrittämisen piikkiin laittaisi.

        Se on se tapa, millä kaikki tehdään. Kovaa selittämistä jne. Ollaan teoreettisen tietäväisiä ja puhutaan toimistokieltä.


      • Vain ni:.!153%++
        ap. kirjoitti:

        Se on se tapa, millä kaikki tehdään. Kovaa selittämistä jne. Ollaan teoreettisen tietäväisiä ja puhutaan toimistokieltä.

        .

        "Vain ni????"

        .


      • puskalisko
        ap. kirjoitti:

        Se on se tapa, millä kaikki tehdään. Kovaa selittämistä jne. Ollaan teoreettisen tietäväisiä ja puhutaan toimistokieltä.

        miten niin tehdään, kun ei siellä tehdä yhtään mitään. Sitä halkokatosta lukuunottamatta, mutta senkin askartelua välteltiin yli kymmenen vuotta.


      • ap.
        puskalisko kirjoitti:

        miten niin tehdään, kun ei siellä tehdä yhtään mitään. Sitä halkokatosta lukuunottamatta, mutta senkin askartelua välteltiin yli kymmenen vuotta.

        Puhutaan (huudetaan?) kuitenkin kovaan ääneen, kun ollaan niin "villejä ja vapaita"? Miksi pitää mennä kännäämään maaseudulle? Koska ei kestetä maaseutua...?


      • Anteeksi keskeytys:.
        ap. kirjoitti:

        Puhutaan (huudetaan?) kuitenkin kovaan ääneen, kun ollaan niin "villejä ja vapaita"? Miksi pitää mennä kännäämään maaseudulle? Koska ei kestetä maaseutua...?

        .

        mutta sulla on outoja sukulaisia

        Har!

        .


      • puskalisko
        ap. kirjoitti:

        Puhutaan (huudetaan?) kuitenkin kovaan ääneen, kun ollaan niin "villejä ja vapaita"? Miksi pitää mennä kännäämään maaseudulle? Koska ei kestetä maaseutua...?

        ei me huudeta, me ollaan aika rauhallisia siinä mielessä. Eikä ole perämoottoria eikä minkään sortin päristimiä. Me ei mennä vasiten kännäämään maaseudulle vaan ollaan itsellemme ominaisessa nesteytystilassa myös maaseudulla.

        Liskojen suonissa virtaa tenu !1!1111!


    • äh,

      sulla on vain pikkusen ongelmaa korvien välissä.

    • Mahtaako se heille mikään ongelma olla?Maalla asuvilla ei ole useinkaan mökkiä, joten he eivät siitä sikäli mitään tiedä.Mökkielämä on kaupunkilaisten juttu, se on heidän alaansa. Ei ollut munkaan lapsuudenperheellä mökkiä, ei edes siinä välissä kun asuttiin kaupungissa. Kaverin mökillä kyllä vietin kesiä ala-asteiässä :) Nykyään omalla perheellä on "mökki", mutta se ei ole sellainen perinteinen kesämökki, vaan tavallaan kakkosasunto.Mutta kutsun sitä mökiksi, kun täällä on huussi ja kaikki :) Ai niin, on mun nykyisessä kodissakin huussi .. Huussi on tärkeä, melkein yhtä tärkeä kuin puulämmitteinen uuni talossa :)

    • Ihmisestä

      Ei syntymäpaikka vielä kerro mitään

    • GEENIT:.!1%#+?!!

      .

      kaikki on kiinni * GEENEISTÄ *

      Har!

      .

    • wr

      Ai maalaiset saa tulla kaupunkiin (luontevasti),
      mutta kaupunkilaiset ei saa tulla maalle, koska se on pingottamista?

      *

      Jos kaupunkilaiset tekee asiat siellä eri tavalla kuin maalaiset ja
      esim tykkää halon hakkuusta ja saunan lämmittämisestä (ja sinä et), niin mitä sitten?

    • monte neeber

      mie synnyin kenian ylängöllä

    • Meidän suku on täältä helsingistä ja mummu aloitti mökkeilyn espoon Nuuksiosta.
      Siellä tuli opittua maaseutuelämää ja mökkeilyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe