kahdella nikillä ?
Miksi ?
Millainen palstailija kirjoittaa
22
62
Vastaukset
- yybeen kaltainen
Syytä en osaa arvailla.
Skitso, jakomielitautinen, päättämätön hullu, vinksahtanut feikki, sekopää..?
- Niin?
Miksi tyytyä vain kahteen?
- Jazuli (ei kirj.)
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuota minäkin aloin ihmettelemään, kun luin aloituksen.
Jos kerran monella nikillä haluaa kirjoittaa, niin niitähän voi marssittaa koko kavalkaadin estraadille.
Näinpä. Minusta vaikka sadassa nikissä yhtä aikaa ei ole mitään pahaa.Ei täällä kai mitään rajoitusta ole. Itsellä ei ole nyt juuri aikaa ja mahdollisuuksia pitää kuin tylsästi kahta, jotka vielä kaikki arvaa samaksi :(
Jazuli (ei kirj.) kirjoitti:
Jos kerran monella nikillä haluaa kirjoittaa, niin niitähän voi marssittaa koko kavalkaadin estraadille.
Sanos muuta. Erityisen hauskaa on esiintyä vastakkaisena sukupuolena. ;-)
- En käsitä
yybee kirjoitti:
Näinpä. Minusta vaikka sadassa nikissä yhtä aikaa ei ole mitään pahaa.Ei täällä kai mitään rajoitusta ole. Itsellä ei ole nyt juuri aikaa ja mahdollisuuksia pitää kuin tylsästi kahta, jotka vielä kaikki arvaa samaksi :(
miksi pidät kahta nikkiä. Yritätkö tehdä elämän mahdollisimman hankalaksi, päinvastoin kuin ihmiset yleensä :D
- Yybee.
En käsitä kirjoitti:
miksi pidät kahta nikkiä. Yritätkö tehdä elämän mahdollisimman hankalaksi, päinvastoin kuin ihmiset yleensä :D
Skitso, jakomielitautinen, päättämätön hullu, vinksahtanut feikki, sekopää..
En käsitä kirjoitti:
miksi pidät kahta nikkiä. Yritätkö tehdä elämän mahdollisimman hankalaksi, päinvastoin kuin ihmiset yleensä :D
Ei tää ole hankalampaa, vaan helpompaa :D Ei tarvitse "hoitaa" galleriaa eikä kirjautua ulos, jos menen vaikka lämmittämään saunaa.. Kumpi nikki sun mielestä mun kantsis pitää, jos jommasta kummasta luopuisin? Mä olen kiintynyt jo näihin molempiin :D
Yybee. kirjoitti:
Skitso, jakomielitautinen, päättämätön hullu, vinksahtanut feikki, sekopää..
Niin :D
- En ymmärrä
yybee kirjoitti:
Ei tää ole hankalampaa, vaan helpompaa :D Ei tarvitse "hoitaa" galleriaa eikä kirjautua ulos, jos menen vaikka lämmittämään saunaa.. Kumpi nikki sun mielestä mun kantsis pitää, jos jommasta kummasta luopuisin? Mä olen kiintynyt jo näihin molempiin :D
noista perusteluistasi mitään.. mutta pidä yksinkertainen.blondi ainakin.
Mutta vaihda se profiilikuva jo! En ymmärrä kirjoitti:
noista perusteluistasi mitään.. mutta pidä yksinkertainen.blondi ainakin.
Mutta vaihda se profiilikuva jo!Mikset? Kirjoitanko epäselvästi? Ja minkä kuvan, sen blondin? Eihän se ole ollut mulla vielä pitkäänkään. Ajattelin kyllä jos vaihtaisin sen vilkuttavaan kuningatar-äitiin, muttei se natsaa yhtä hyvin ton mun yksinkertainen. blondi -nimimerkin kanssa. Sille kuvalle pitäis laittaa uus nikki. Pitäiskö rekata vilkuttava kuningataräiti-nikki?
- ei pitäis.
yybee kirjoitti:
Mikset? Kirjoitanko epäselvästi? Ja minkä kuvan, sen blondin? Eihän se ole ollut mulla vielä pitkäänkään. Ajattelin kyllä jos vaihtaisin sen vilkuttavaan kuningatar-äitiin, muttei se natsaa yhtä hyvin ton mun yksinkertainen. blondi -nimimerkin kanssa. Sille kuvalle pitäis laittaa uus nikki. Pitäiskö rekata vilkuttava kuningataräiti-nikki?
Pistä kanoottikuva mieluummin. Ja se kuva jossa sun rinnassa näkyi jotain poukamia, joita et tunnustanut finneiksi.
ei pitäis. kirjoitti:
Pistä kanoottikuva mieluummin. Ja se kuva jossa sun rinnassa näkyi jotain poukamia, joita et tunnustanut finneiksi.
Poukamia :D Ei mulla taida olla edes enää sitä kuvaa, kun mun läppäri hajosi, enkä ollut tallentanut sitä muualle.. Ei ollut finnejä :D. Ei muuten taida olla enää kanoottikuvaakaan, muuten. Tajusin just.
- Laita sitten
yybee kirjoitti:
Poukamia :D Ei mulla taida olla edes enää sitä kuvaa, kun mun läppäri hajosi, enkä ollut tallentanut sitä muualle.. Ei ollut finnejä :D. Ei muuten taida olla enää kanoottikuvaakaan, muuten. Tajusin just.
profiiliisi kuva miehestäsi jotta me saadaan nauraa sille. Sitten teille tulee riita ja ero ja voit muuttaa luokseni.
Laita sitten kirjoitti:
profiiliisi kuva miehestäsi jotta me saadaan nauraa sille. Sitten teille tulee riita ja ero ja voit muuttaa luokseni.
Miks tulis riita? Ei se edes koskaan sais tietää, kun ei se seuraa keskustelupalstoja, eikä s24-gallerioita. Olis ajanhukkaa semmonen.. Mutta en mä siis sellasta kehtais tehdä, aika törkeetä olis.. Kun en omaa kuvaakaan viitsi laittaa:).
- ?
yybee kirjoitti:
Miks tulis riita? Ei se edes koskaan sais tietää, kun ei se seuraa keskustelupalstoja, eikä s24-gallerioita. Olis ajanhukkaa semmonen.. Mutta en mä siis sellasta kehtais tehdä, aika törkeetä olis.. Kun en omaa kuvaakaan viitsi laittaa:).
Siis mikä on ajanhukkaa?
? kirjoitti:
Siis mikä on ajanhukkaa?
Siis, jos haluaisin jostain syystä suututtaa. Kun se ei koskaan edes tulis hänen silmiinsä. Tai tietty jos alkaisin esitellä:" tää on tällainen suomi24-galleria, tää on mun galleria ja mä laitoin tähän sun kuvan, eks oo hassuu, hihihi..Kaikki s24-ihmiset näkee nyt sun tässä galleriassa." Voihan olla, et se siitä hermostuisi, ehkä..
- !"#¤&%#"!
kirjoituksesi ovat täyttä roskaa,
toisten kirjoittajien törkeää solvaamista ja haukkumista, siten suomi24 sääntöjen vastaisia!- Tiina Salusiini
Ei yksikään palstalla kirjaile vain kahdella nikillä--------mutta lainalevat toisten tukinikkejä ja puskaavat
monte24 eli Robert-inkkari eniten vaahtoaa "tuulipölytteisistä puskista"
Itsellään on lukematon määrä tukinikkejä jamonte itse puskailee eniten
Sai jostain tietääsalasanoja ja kirjoitteli minunkin nikilläni
Mutjoo......yx hakkeri on näköjään kadonnut pelko persuksissaan
Aikansa tehtaili nikkejä muille ja tyrkytti muita käyttmään niitä
vihjeenä musaa:......nimivain "feminisoitu" feikki
http://www.youtube.com/watch?v=oNsPzdFQFv0
Mitenkä niin millainen? Sellainen joka haluaa kirjotella kahdella niccillä. Siksi, että haluaa kirjoitella kahdella niccillä. :-)
Millainen henkilö esittää rikasta ja komeeta, vaikka on persaukinen ja naama on kun rengin perse? Vastakysymys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483