Ei Sinulla koskaan
ollut käsitystä
ei lähimaillakaan
minun tunteistani
kärttämällä kärtit rakkaudentunnustusta
kun minä tunsin jotain suurempaa
jos olisit koskaan kiinnostunut
siitä mitä halusin sanoa
olisit yllättynyt
minä tunsin enemmän, kuin ikinä saatoit kuvitellakaan
Viharakkautta
34
486
Vastaukset
- henkäilen
Kuin siemenet hedelmän kodassa,
jokin kypsyy..
kirpaisee sen keskusta,
Odotan kuunnellen ja katsellen.
aina tuntien..
.
lähelläsi aivan..
korva ja auennut suu.. - HaloGeeni
Jos kysyisit minulta
nyt...
Ottaisin kasvosi
käsieni väliin ja katsoisin sieluusi
sitten minä
vain
olisin Sinun
Enkä kaipaisi mennyttä järkeäni - henkäilen
Pehmeästi kuin
tikan koputus
aktivoit tunteeni..
kuului koputus sydämeni ovella
Sinäkö siellä olet?
tunnen ,
kätesi
tulisena poskellani...
tunnen oloni..
tuoreen vihreäksi
vikisen kuin
punavarpunen.. - hajoava kuva
Kuolen omaan miekkaani
kaadun enkä koskaan nouse
kyyneleiden läpi
koko maailma polttaa
silmiini reikiä
haavoittaa sieluani
joka heräsi ja haluaa taas
vipua ikiuneen
väärinymmärretty- HaloGeeni
Kirjoittelin tuota toista vastausta, en tarkoittanut sitä siis sinulle, tähän en vastaisi huumorilla.. Tuskainen tunne välittyy...
- henkäilen
kovin on hauraa tuntuinen kuvasi,
miksi miekkasi on esillä näin kauniina aamuna,
kesä kukertaa jo oven ulkopuolella..
kulje katsele ja ota ja tuoksuta..
kyllä se on nyt sitä aikaa vuodesta,
jolloin on aika avata ikkunat auki...
- HaloGeeni
Tuoreen vihreä
samalla punaposkinen
valmis poimittavaksi
inahtaa hiukan
puraistessa
suupieltään
pyyhkäisten
herää unelmistaan
nyrkkinsä omenana.. - henkäilen
Suvimaisema
lahdentyvenen
saunaranta ja vene
helle
hetki laiturilla...
kutsuu vesi veden syliin..
kukat omenapuussa
mehuinen maku suussa
kätesi mun ympärillä
ja henkäys selässä..
niin me ollaan kesässä...
posket punassa...- HaloGeeni
Hellettä vihaan
enkä pidä uimisestakaan...
Ehkäpä joku toinen jakaa laiturin kanssasi mielellään... - henkäilen
HaloGeeni kirjoitti:
Hellettä vihaan
enkä pidä uimisestakaan...
Ehkäpä joku toinen jakaa laiturin kanssasi mielellään...Suvisia suudelmia sinulle sitten toivotan,
Onhan omenapuissakin
jo pienet silmulehdet aukeamassa ..
jos ei meidän ilonaiheet kohdanneet
mielikuvitus kesässä.
ei huolta
kesästä riittää niin monta iloa
jokaisen
makuun.... - HaloGeeni
henkäilen kirjoitti:
Suvisia suudelmia sinulle sitten toivotan,
Onhan omenapuissakin
jo pienet silmulehdet aukeamassa ..
jos ei meidän ilonaiheet kohdanneet
mielikuvitus kesässä.
ei huolta
kesästä riittää niin monta iloa
jokaisen
makuun....Aivan niin. Minä en löydä kesästä muuta hyvää kuin soutelun loppukesän pimenevissä öissä. Ja tietenkin pihanrakennustyöt mökillä, kunhan vain ei nouse lämpötila yli 20 asteeseen. Hyvää kesää sinulle, toteutukoot mielikuvasi!
- henkäilen
http://www.youtube.com/watch?v=O7yJ3wDZsHE
Minun kesäaamuni alkaa uimalla järven pehmeässä vedessä. Hellekin on mukava, jos tuuli on sopiva. Ihanne lämpöaste hieman korkeampi noin 22,5 astetta. Silloin on mukava pulikoida..
Kitkemistä, sitä riittää mökillä. ja verkkokeinussa keikuntaa
Hyvää kesää myös sinulle, toteutukoot mielikuvasi! - -hehkulamppu-
Miehet eivät ymmärrä viharakkautta jos nainen ei sitä kerro.
Meillä miehillä ei ole tapana muutenkaan toimia noin ja rakastamansa ihmisen vihaaminen on jotenkin outo käsite?! Itse en voisi noin tehdä ikinä, sillä omatuntoni ei anna noin toimia. Lisäksi vihaaminen ei ratkaise mitään vaan asiat pitää sanoa ulos sille kenelle ne haluaa sanoa niin olo helpottuu.- ap.
Toimia miten? Ja vihata sitä rakkautta mitä tuntee on ihan eri asia, kuin vihata rakkautensa kohdetta. Minut saa vihaamaan tuntemaani rakkaudentunnetta se, että olen kertonut tunteestani kohteelle, turhaan. Ja siksi vihaan tätä tunnetta, koska se ei tunnu menevän ohi. Ja ajattelen, että riittävästi tunnetta vihaamalla onnistun siirtämään sen taka-alalle. Ja minä vihaan rakkauttani, koska minulla on omatunto, ja tiedän rakkauteni olevan väärä tunne tässä tilanteessa.
- mr
ap. kirjoitti:
Toimia miten? Ja vihata sitä rakkautta mitä tuntee on ihan eri asia, kuin vihata rakkautensa kohdetta. Minut saa vihaamaan tuntemaani rakkaudentunnetta se, että olen kertonut tunteestani kohteelle, turhaan. Ja siksi vihaan tätä tunnetta, koska se ei tunnu menevän ohi. Ja ajattelen, että riittävästi tunnetta vihaamalla onnistun siirtämään sen taka-alalle. Ja minä vihaan rakkauttani, koska minulla on omatunto, ja tiedän rakkauteni olevan väärä tunne tässä tilanteessa.
Mitenkä voit sanoa että rakkautesi on väärä tunne tässä tilanteessa? Oletko rakastunut naimisissa olevaan mieheen vai mistä on oikein kyse? Jos rakastat varattua ihmistä joka ei aio koskaan rakastaa sinua niin silloin on aika jatkaa matkaasi. Sinun ei tarvitse luopua rakkauden tunteesta häntä kohtaan, sillä kokemuksesta voin sanoa että se ei onnistu eikä vihaaminen auta mitään. Itse olen usean kerran jatkanut elämääni vaikka olenkin rakastanut ihmistä. Jos suhteesta ei tule mitään niin pitää jatkaa eteenpäin, mutta rakkaus säilyy aina ja osa "sydämestä" tulee aina muistamaan tätä ihmistä lämmöllä.
Kuulostat mukavalta, empaattiselta ja syvälliseltä naiselta joka varmasti löytää vielä sen oikean ihmisen joka rakastaa sinua ja jota sinä rakastat. :) - lue mr
mr kirjoitti:
Mitenkä voit sanoa että rakkautesi on väärä tunne tässä tilanteessa? Oletko rakastunut naimisissa olevaan mieheen vai mistä on oikein kyse? Jos rakastat varattua ihmistä joka ei aio koskaan rakastaa sinua niin silloin on aika jatkaa matkaasi. Sinun ei tarvitse luopua rakkauden tunteesta häntä kohtaan, sillä kokemuksesta voin sanoa että se ei onnistu eikä vihaaminen auta mitään. Itse olen usean kerran jatkanut elämääni vaikka olenkin rakastanut ihmistä. Jos suhteesta ei tule mitään niin pitää jatkaa eteenpäin, mutta rakkaus säilyy aina ja osa "sydämestä" tulee aina muistamaan tätä ihmistä lämmöllä.
Kuulostat mukavalta, empaattiselta ja syvälliseltä naiselta joka varmasti löytää vielä sen oikean ihmisen joka rakastaa sinua ja jota sinä rakastat. :)mr, ap on alempana väittänyt olevansa mies.
- ap:lle
Olisit kertonut minulle todellisista tunteistasi, etkä kiusannut minua epämääräisyyksilläsi.
- ap.
?
- ap.
ap. kirjoitti:
?
Tuo kyssäri nyt ihan siitä syystä, että minä olin meistä se joka puhui. Eli tämäkin tunnistus pieleen.
- vanille
Tiedänkin ettet pidä uimisesta, mutta olishan sitä muuta mukavaa, käytäis valitsemassa jätskit altaalla...
- ap.
En pidä jäätelöstäkään. Eli pieleen meni tunnistus.
- ajattelinpa
ap. kirjoitti:
En pidä jäätelöstäkään. Eli pieleen meni tunnistus.
että tulitko sitten ihan muuten vain luokseni, tekemään tikusta asiaa....altaalla..
- kaakaopapu
Tiedätkö, että joskus häntä ei sitten kuitenkaan kiinnosta.
Tai olet luullut väärin.
Vaikka tunteesi olisivat tosia.
Olet vastaillut aikaisemminkin
minulle
tietämättä
kuka olen.
Haluat ilmeiseti vaan
muistella
menneitä
ja ylläpitää
sitä
mitä ei koskaan
ollutkaan.
Tuuli tuli
nauroi ilkikurisesti
ja kasteli
minut jääkylmällä
kuravedellä.
Sydämeni on kova
kun on kyse hänestä.
Ja silti tiedän
että muistan hänet
ja tunnen hänen ihonsa
vielä kolmen vuoden takaa
Pehmeä.- ap.
Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.
- ap.
ap. kirjoitti:
Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.
Ja kolme vuotta on todellakin liian pitkä aika edes muistaa...
- .
ap. kirjoitti:
Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.
Karri.
- ap.
. kirjoitti:
Karri.
No sitten onkin jo aika heittää hyvästit. Kiitos vihjeestä.
- ??
ap. kirjoitti:
No sitten onkin jo aika heittää hyvästit. Kiitos vihjeestä.
Onhan siitä vähemmän aikaa kuin kolme vuotta. Niistä viimeisistä kerroistamme ihaNani.. Yhä lisää haluan. Mutta ethän sinä pidä soutamisesta rakas.
- kaakaopapu
ap. kirjoitti:
Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.
Juu juu, tunnut omaavan feminiisyyttä aimo annoksen. Mutta samoja fiiliksiä jaan kanssasi. Olemmehan ainakin tukijana toisillemme, emmekä elättele turhia .:)
Tsemiä sulle. Sulla on hyvä runoja.
- jakari.
Hienoja runoja!
Tuli mieleeni tämmöinen.
On sulla pienet tisut
siks kiinnostaa sua misut
tykkäät Leenasta ja Pekasta
saada useasta lekasta
oot aina iloinen antaja
vaikka monen pöpön kantaja
nuolen muijaa juonikasta
peppuun pistän suonikasta
En uskalla kertoa siitä
sä et mulle riitä
Tuli tällainen tajunnanvirtaruno :-) Tuli mieleeni kun kerran istuin pihallamme, join kahvia ja ajattelin häntä vakavissani. Siis mietin olenko ihan vakavissani ja tosissani. Tajuan. En voi olla. Mutta päivä oli upea! Nauttikaa siitä fiiliksestä mikä teillä kulloinkin on. Auringonpaistetta elämäänne.- kaakaopapu
Hahhaa hauska! :))
- ajatus runosta
Kaipa rakastava ihminen toivoisi kuulevansa toiselta osapuolelta jonkinlaisen viitteen vastarakkaudesta. Vaikka uskoisi tietävänsä sydämellään, jokin osoitus oikeassa elämässä voisi olla tarpeellinen.
- ei ap mutta lukija
Oma kokemus on asiasta kun eräs ihminen kärtti vuosia rakkaudentunnustusta. Eihän sitä voinut antaa kun ei rakastanut. Pitäisi tajuta jos toinen ei sitä sano. Ei sen sanominen ole vaikeaa jos rakastaa. Nyt sanon sen rakastamalleni ihmiselle monta kertaa päivässä ja täydestä sydämestä :)
Pitää olla rakkauden arvoinen että voi odottaa vastarakkautta.
- tajua_jo
HaloGeeni=S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473