Viharakkautta

HaloGeeni

Ei Sinulla koskaan

ollut käsitystä
ei lähimaillakaan

minun tunteistani

kärttämällä kärtit rakkaudentunnustusta
kun minä tunsin jotain suurempaa

jos olisit koskaan kiinnostunut
siitä mitä halusin sanoa

olisit yllättynyt

minä tunsin enemmän, kuin ikinä saatoit kuvitellakaan

34

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkäilen

      Kuin siemenet hedelmän kodassa,
      jokin kypsyy..
      kirpaisee sen keskusta,

      Odotan kuunnellen ja katsellen.
      aina tuntien..
      .
      lähelläsi aivan..
      korva ja auennut suu..

    • HaloGeeni

      Jos kysyisit minulta

      nyt...

      Ottaisin kasvosi
      käsieni väliin ja katsoisin sieluusi

      sitten minä
      vain
      olisin Sinun

      Enkä kaipaisi mennyttä järkeäni

    • henkäilen

      Pehmeästi kuin
      tikan koputus
      aktivoit tunteeni..

      kuului koputus sydämeni ovella
      Sinäkö siellä olet?

      tunnen ,
      kätesi
      tulisena poskellani...
      tunnen oloni..
      tuoreen vihreäksi
      vikisen kuin
      punavarpunen..

    • hajoava kuva

      Kuolen omaan miekkaani
      kaadun enkä koskaan nouse
      kyyneleiden läpi
      koko maailma polttaa
      silmiini reikiä
      haavoittaa sieluani
      joka heräsi ja haluaa taas
      vipua ikiuneen
      väärinymmärretty

      • HaloGeeni

        Kirjoittelin tuota toista vastausta, en tarkoittanut sitä siis sinulle, tähän en vastaisi huumorilla.. Tuskainen tunne välittyy...


      • henkäilen

        kovin on hauraa tuntuinen kuvasi,
        miksi miekkasi on esillä näin kauniina aamuna,
        kesä kukertaa jo oven ulkopuolella..
        kulje katsele ja ota ja tuoksuta..
        kyllä se on nyt sitä aikaa vuodesta,
        jolloin on aika avata ikkunat auki...


    • HaloGeeni

      Tuoreen vihreä

      samalla punaposkinen
      valmis poimittavaksi

      inahtaa hiukan
      puraistessa

      suupieltään
      pyyhkäisten
      herää unelmistaan

      nyrkkinsä omenana..

    • henkäilen

      Suvimaisema
      lahdentyvenen
      saunaranta ja vene
      helle
      hetki laiturilla...
      kutsuu vesi veden syliin..

      kukat omenapuussa
      mehuinen maku suussa
      kätesi mun ympärillä
      ja henkäys selässä..
      niin me ollaan kesässä...
      posket punassa...

      • HaloGeeni

        Hellettä vihaan
        enkä pidä uimisestakaan...

        Ehkäpä joku toinen jakaa laiturin kanssasi mielellään...


      • henkäilen
        HaloGeeni kirjoitti:

        Hellettä vihaan
        enkä pidä uimisestakaan...

        Ehkäpä joku toinen jakaa laiturin kanssasi mielellään...

        Suvisia suudelmia sinulle sitten toivotan,
        Onhan omenapuissakin
        jo pienet silmulehdet aukeamassa ..

        jos ei meidän ilonaiheet kohdanneet
        mielikuvitus kesässä.
        ei huolta
        kesästä riittää niin monta iloa
        jokaisen
        makuun....


      • HaloGeeni
        henkäilen kirjoitti:

        Suvisia suudelmia sinulle sitten toivotan,
        Onhan omenapuissakin
        jo pienet silmulehdet aukeamassa ..

        jos ei meidän ilonaiheet kohdanneet
        mielikuvitus kesässä.
        ei huolta
        kesästä riittää niin monta iloa
        jokaisen
        makuun....

        Aivan niin. Minä en löydä kesästä muuta hyvää kuin soutelun loppukesän pimenevissä öissä. Ja tietenkin pihanrakennustyöt mökillä, kunhan vain ei nouse lämpötila yli 20 asteeseen. Hyvää kesää sinulle, toteutukoot mielikuvasi!


    • henkäilen

      http://www.youtube.com/watch?v=O7yJ3wDZsHE



      Minun kesäaamuni alkaa uimalla järven pehmeässä vedessä. Hellekin on mukava, jos tuuli on sopiva. Ihanne lämpöaste hieman korkeampi noin 22,5 astetta. Silloin on mukava pulikoida..
      Kitkemistä, sitä riittää mökillä. ja verkkokeinussa keikuntaa

      Hyvää kesää myös sinulle, toteutukoot mielikuvasi!

    • -hehkulamppu-

      Miehet eivät ymmärrä viharakkautta jos nainen ei sitä kerro.

      Meillä miehillä ei ole tapana muutenkaan toimia noin ja rakastamansa ihmisen vihaaminen on jotenkin outo käsite?! Itse en voisi noin tehdä ikinä, sillä omatuntoni ei anna noin toimia. Lisäksi vihaaminen ei ratkaise mitään vaan asiat pitää sanoa ulos sille kenelle ne haluaa sanoa niin olo helpottuu.

      • ap.

        Toimia miten? Ja vihata sitä rakkautta mitä tuntee on ihan eri asia, kuin vihata rakkautensa kohdetta. Minut saa vihaamaan tuntemaani rakkaudentunnetta se, että olen kertonut tunteestani kohteelle, turhaan. Ja siksi vihaan tätä tunnetta, koska se ei tunnu menevän ohi. Ja ajattelen, että riittävästi tunnetta vihaamalla onnistun siirtämään sen taka-alalle. Ja minä vihaan rakkauttani, koska minulla on omatunto, ja tiedän rakkauteni olevan väärä tunne tässä tilanteessa.


      • mr
        ap. kirjoitti:

        Toimia miten? Ja vihata sitä rakkautta mitä tuntee on ihan eri asia, kuin vihata rakkautensa kohdetta. Minut saa vihaamaan tuntemaani rakkaudentunnetta se, että olen kertonut tunteestani kohteelle, turhaan. Ja siksi vihaan tätä tunnetta, koska se ei tunnu menevän ohi. Ja ajattelen, että riittävästi tunnetta vihaamalla onnistun siirtämään sen taka-alalle. Ja minä vihaan rakkauttani, koska minulla on omatunto, ja tiedän rakkauteni olevan väärä tunne tässä tilanteessa.

        Mitenkä voit sanoa että rakkautesi on väärä tunne tässä tilanteessa? Oletko rakastunut naimisissa olevaan mieheen vai mistä on oikein kyse? Jos rakastat varattua ihmistä joka ei aio koskaan rakastaa sinua niin silloin on aika jatkaa matkaasi. Sinun ei tarvitse luopua rakkauden tunteesta häntä kohtaan, sillä kokemuksesta voin sanoa että se ei onnistu eikä vihaaminen auta mitään. Itse olen usean kerran jatkanut elämääni vaikka olenkin rakastanut ihmistä. Jos suhteesta ei tule mitään niin pitää jatkaa eteenpäin, mutta rakkaus säilyy aina ja osa "sydämestä" tulee aina muistamaan tätä ihmistä lämmöllä.

        Kuulostat mukavalta, empaattiselta ja syvälliseltä naiselta joka varmasti löytää vielä sen oikean ihmisen joka rakastaa sinua ja jota sinä rakastat. :)


      • lue mr
        mr kirjoitti:

        Mitenkä voit sanoa että rakkautesi on väärä tunne tässä tilanteessa? Oletko rakastunut naimisissa olevaan mieheen vai mistä on oikein kyse? Jos rakastat varattua ihmistä joka ei aio koskaan rakastaa sinua niin silloin on aika jatkaa matkaasi. Sinun ei tarvitse luopua rakkauden tunteesta häntä kohtaan, sillä kokemuksesta voin sanoa että se ei onnistu eikä vihaaminen auta mitään. Itse olen usean kerran jatkanut elämääni vaikka olenkin rakastanut ihmistä. Jos suhteesta ei tule mitään niin pitää jatkaa eteenpäin, mutta rakkaus säilyy aina ja osa "sydämestä" tulee aina muistamaan tätä ihmistä lämmöllä.

        Kuulostat mukavalta, empaattiselta ja syvälliseltä naiselta joka varmasti löytää vielä sen oikean ihmisen joka rakastaa sinua ja jota sinä rakastat. :)

        mr, ap on alempana väittänyt olevansa mies.


    • ap:lle

      Olisit kertonut minulle todellisista tunteistasi, etkä kiusannut minua epämääräisyyksilläsi.

      • ap.

        ?


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        ?

        Tuo kyssäri nyt ihan siitä syystä, että minä olin meistä se joka puhui. Eli tämäkin tunnistus pieleen.


    • vanille

      Tiedänkin ettet pidä uimisesta, mutta olishan sitä muuta mukavaa, käytäis valitsemassa jätskit altaalla...

      • ap.

        En pidä jäätelöstäkään. Eli pieleen meni tunnistus.


      • ajattelinpa
        ap. kirjoitti:

        En pidä jäätelöstäkään. Eli pieleen meni tunnistus.

        että tulitko sitten ihan muuten vain luokseni, tekemään tikusta asiaa....altaalla..


    • kaakaopapu

      Tiedätkö, että joskus häntä ei sitten kuitenkaan kiinnosta.
      Tai olet luullut väärin.
      Vaikka tunteesi olisivat tosia.

      Olet vastaillut aikaisemminkin

      minulle

      tietämättä
      kuka olen.

      Haluat ilmeiseti vaan
      muistella
      menneitä

      ja ylläpitää
      sitä
      mitä ei koskaan
      ollutkaan.

      Tuuli tuli
      nauroi ilkikurisesti

      ja kasteli
      minut jääkylmällä
      kuravedellä.

      Sydämeni on kova
      kun on kyse hänestä.

      Ja silti tiedän
      että muistan hänet

      ja tunnen hänen ihonsa
      vielä kolmen vuoden takaa

      Pehmeä.

      • ap.

        Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.

        Ja kolme vuotta on todellakin liian pitkä aika edes muistaa...


      • .
        ap. kirjoitti:

        Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.

        Karri.


      • ap.
        . kirjoitti:

        Karri.

        No sitten onkin jo aika heittää hyvästit. Kiitos vihjeestä.


      • ??
        ap. kirjoitti:

        No sitten onkin jo aika heittää hyvästit. Kiitos vihjeestä.

        Onhan siitä vähemmän aikaa kuin kolme vuotta. Niistä viimeisistä kerroistamme ihaNani.. Yhä lisää haluan. Mutta ethän sinä pidä soutamisesta rakas.


      • kaakaopapu
        ap. kirjoitti:

        Tiedätkö. Täällä tuskin kukaan vastailee kenelläkään vaan kaikki uskovat mitä haluavat. Mieheksi ihoni on aika pehmeä, myönnän.

        Juu juu, tunnut omaavan feminiisyyttä aimo annoksen. Mutta samoja fiiliksiä jaan kanssasi. Olemmehan ainakin tukijana toisillemme, emmekä elättele turhia .:)

        Tsemiä sulle. Sulla on hyvä runoja.


    • jakari.

      Hienoja runoja!
      Tuli mieleeni tämmöinen.

      On sulla pienet tisut
      siks kiinnostaa sua misut

      tykkäät Leenasta ja Pekasta
      saada useasta lekasta


      oot aina iloinen antaja
      vaikka monen pöpön kantaja


      nuolen muijaa juonikasta
      peppuun pistän suonikasta


      En uskalla kertoa siitä
      sä et mulle riitä


      Tuli tällainen tajunnanvirtaruno :-) Tuli mieleeni kun kerran istuin pihallamme, join kahvia ja ajattelin häntä vakavissani. Siis mietin olenko ihan vakavissani ja tosissani. Tajuan. En voi olla. Mutta päivä oli upea! Nauttikaa siitä fiiliksestä mikä teillä kulloinkin on. Auringonpaistetta elämäänne.

      • kaakaopapu

        Hahhaa hauska! :))


    • ajatus runosta

      Kaipa rakastava ihminen toivoisi kuulevansa toiselta osapuolelta jonkinlaisen viitteen vastarakkaudesta. Vaikka uskoisi tietävänsä sydämellään, jokin osoitus oikeassa elämässä voisi olla tarpeellinen.

      • ei ap mutta lukija

        Oma kokemus on asiasta kun eräs ihminen kärtti vuosia rakkaudentunnustusta. Eihän sitä voinut antaa kun ei rakastanut. Pitäisi tajuta jos toinen ei sitä sano. Ei sen sanominen ole vaikeaa jos rakastaa. Nyt sanon sen rakastamalleni ihmiselle monta kertaa päivässä ja täydestä sydämestä :)

        Pitää olla rakkauden arvoinen että voi odottaa vastarakkautta.


    • tajua_jo

      HaloGeeni=S

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe