http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/big_brother_2009/uutiskuvat/784072.jpg
Tuota BB-Kätliniähän hehkutettiin pari vuotta sitten, mutta pikkutissithän sillä on?!
humm?
Mutta se ei ole vastaus aloittajan kysymykseen. Määrittele ihannenainen...
Jollekulle nainen on tissit. Joku toinen taas katsoo kokonaisuutta. Minä olen kiinnostunut luonteesta, harrastuksista ja tavasta olla lähellä. Jos nämä natsaavat, ulkonäkö on tasan sivuseikka.
M20.
No ei oikein, koska en ole koskaan ollut yhdestäkään miehestä sillä tavalla kiinnostunut, niin en näe mitään järkeä ruveta kaappiheteroksi.
"sen sijaan, että jokaisessa ketjussa mainostat kuinka alaston naisvartalo ei sinua kiihota."
'Alaston naisvartalo' ei edelleenkään ole yksi ja sama asia kuin siihen kuuluvat maitorauhaset. Uskomatonta että tämä asia on joillekkin noin vaikeata tajuta. Naisissa on paljon persoonallisempiakin fyysisesti kauniita ruumiinosia ja piirteitä kuin tissit (jotka ainakin minun silmääni näyttävät kaikki aika samanlaisilta).
Ei sillä, mikäpäs siinä jos niistä tisseistä sattuu tykkäämään, jokainen pitäköön ihan rauhassa mistä pitää. Mutta sitä en ymmärrä että miksi sitä tissien kokoa pitää retostella tuohon tyyliin, ikään kuin pelkkä kuppikoko tekisi kenestäkään rumaa tai kaunista, ja lietsoa samalla nuorten naisten ulkonäköpaineita, ikään kuin ne eivät olisi jo valmiiksi näille ongelma.
Varmaan A tai jopa AA-kuppi, ite suosin runsaspovisempia naisia
Kunhan eivät ole tyhjät!