Tällainen on ihannenainen

Yks mies vaan

Ihannenaiseni on tällainen:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9e2cyq4Bv1ryv2oyo1_500.jpg

Valtavat rinnat ovat tietenkin iso (heh) osa kokonaisuutta mutta vielä suurempi on, että nainen kantaa rintojaan ylpeänä ja uskaltaa esitellä niitä, antaa niiden näkyä ja on täysin tietoinen siitä, että niitä katsellaan ja ihaillaan, eikä anna sen yhtään häiritä vaan päinvastoin nauttii rintojensa saamasta huomiosta.

Siinä asenteessa olisi monella tavisnaisella opittavaa. Ei siis pelkästään tissien osalta vaan siinä, että korostaa seksikkäitä vartalonpiirteitään, pukeutuu niin että ne näkyvät ja erottuvat kunnolla ja oppii ennen kaikkea NAUTTIMAAN siitä kun miehet katsovat ja kiihottuvat näistä hänen vartalonsa muodoista.

Nainen joka nauttii miesten kiihottuneista katseista on ihannenaiseni.

82

1829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      ei huono

    • yks irma vaan

      Ihannemieheni

      valtavat lihakset ovat tietenkin iso (kihkih) osa kokonaisuutta, mutta vielä suurempi on, että mies uskaltaa esitellä niitä, antaa niiden näkyä ja on täysin tietoinen siitä, että niitä katsellaan ja ihaillaan, eikä anna sen häiritä vaan päinvastoin nauttii hauiksiensa saamasta huomiosta (mieluiten niillä saisi olla vielä omat nimetkin..)

      Siinä asenteessa olisi monella normimiehellä opittavaa. Ei siis pelkästään kaljamahan esittelyn osalta vaan siinä, että olisi ylipäätään mitä korostaa (mm. hyvin erottuvat sykkivät lihakset....)

      • Yks mies vaan

        Irmalla meni pointti ohi niin että humahdus kuului. Jokainen nainen on kaunis ja jokaisella on omat hyvät puolensa. Peräänkuulutin vain, että naiset olisivat tyytyväisempiä siihen millainen vartalo heillä on, nauttisivat seksuaalisuudesta ja vartalonsa saamasta huomiosta. Turha stressata niin paljon ja piilotella vartaloaan häpeillen.

        En oikein ymmärrä, miten irmalta on pois, jos joku yksittäinen mies pitää isoista rinnoista. Ihan samalla tavalla Irma saa rauhassa ihailla isoja lihaksia, vaikka ero on tietenkin siinä, että Irma ihailee jotain keinotekoista ja väkisin rakennettua kun taas minä sitä, mitä joillain naisilla on luonnostaan.

        Minua itseäni ei todellakaan häiritse, jos naiset katselevat jotain vartaloni osaa ihaillen, nautin siitä. Niin tekee myös ihannenaiseni.

        Ilmeisesti irma on sitä mieltä, että mies saa pitää ihanteenaan vain burkaan pukeutuvaa, vartalonsa täysin kätkevää naista, joka ei halua kenenkään katseita.


      • lifemocker
        Yks mies vaan kirjoitti:

        Irmalla meni pointti ohi niin että humahdus kuului. Jokainen nainen on kaunis ja jokaisella on omat hyvät puolensa. Peräänkuulutin vain, että naiset olisivat tyytyväisempiä siihen millainen vartalo heillä on, nauttisivat seksuaalisuudesta ja vartalonsa saamasta huomiosta. Turha stressata niin paljon ja piilotella vartaloaan häpeillen.

        En oikein ymmärrä, miten irmalta on pois, jos joku yksittäinen mies pitää isoista rinnoista. Ihan samalla tavalla Irma saa rauhassa ihailla isoja lihaksia, vaikka ero on tietenkin siinä, että Irma ihailee jotain keinotekoista ja väkisin rakennettua kun taas minä sitä, mitä joillain naisilla on luonnostaan.

        Minua itseäni ei todellakaan häiritse, jos naiset katselevat jotain vartaloni osaa ihaillen, nautin siitä. Niin tekee myös ihannenaiseni.

        Ilmeisesti irma on sitä mieltä, että mies saa pitää ihanteenaan vain burkaan pukeutuvaa, vartalonsa täysin kätkevää naista, joka ei halua kenenkään katseita.

        "Jokainen nainen on kaunis"

        no ei muuten ole, niinkun ei jokainen mieskään ole komea


      • uruituiousr
        Yks mies vaan kirjoitti:

        Irmalla meni pointti ohi niin että humahdus kuului. Jokainen nainen on kaunis ja jokaisella on omat hyvät puolensa. Peräänkuulutin vain, että naiset olisivat tyytyväisempiä siihen millainen vartalo heillä on, nauttisivat seksuaalisuudesta ja vartalonsa saamasta huomiosta. Turha stressata niin paljon ja piilotella vartaloaan häpeillen.

        En oikein ymmärrä, miten irmalta on pois, jos joku yksittäinen mies pitää isoista rinnoista. Ihan samalla tavalla Irma saa rauhassa ihailla isoja lihaksia, vaikka ero on tietenkin siinä, että Irma ihailee jotain keinotekoista ja väkisin rakennettua kun taas minä sitä, mitä joillain naisilla on luonnostaan.

        Minua itseäni ei todellakaan häiritse, jos naiset katselevat jotain vartaloni osaa ihaillen, nautin siitä. Niin tekee myös ihannenaiseni.

        Ilmeisesti irma on sitä mieltä, että mies saa pitää ihanteenaan vain burkaan pukeutuvaa, vartalonsa täysin kätkevää naista, joka ei halua kenenkään katseita.

        Mitä keinotekoista lihaksissa on? Eiköhän sitä useammin törmää kuitenkin keinotekoisiin tisseihin kuin keinotekoisiin lihaksiin.


      • uruituiousr kirjoitti:

        Mitä keinotekoista lihaksissa on? Eiköhän sitä useammin törmää kuitenkin keinotekoisiin tisseihin kuin keinotekoisiin lihaksiin.

        ^ Tämä.

        Lihakset on yleensä kovalla työllä hankittu, valtavat tissit varsinkin laihalla naisella harvemmin tosiaan juu on luomut.


      • Yks mies vaan
        lifemocker kirjoitti:

        "Jokainen nainen on kaunis"

        no ei muuten ole, niinkun ei jokainen mieskään ole komea

        Painuhan liimatukka vittuun, ketään ei kiinnosta sun paskat mielipiteet.

        Minä en ole koskaan kohdannut rumaa naista, jokainen on ollut omalla tavallaan kaunis. Jos sellainen ei mahdu harvapartaisen amispaskan päähän, ei sitten mahdu. Naamastasi näkee, ettet ole koskaan saanut pillua, joten vittuako sun mielipiteillä on väliä. Runkkaa vain sille pornollesi ja anna meidän muiden nauttia naisista.


      • Yks mies vaan
        kioku kirjoitti:

        ^ Tämä.

        Lihakset on yleensä kovalla työllä hankittu, valtavat tissit varsinkin laihalla naisella harvemmin tosiaan juu on luomut.

        Työllä hankittu joo, eli rakennettu keinotekoisesti. Rinnat ovat tai eivät ole, isojen eteen ei tarvitse tehdä työtä, jos ne on luonnostaan. Mene sinä vain peilin eteen pullistelemaan hauiksiasi ja katselemaan steroidien surkastuttamaa kyrpääsi.

        Samalla minä nussin isotissisiä naisia, jotka arvostavat enemmän miestä, eikä jotain vitun hormonikasaa.


      • lifemocker
        Yks mies vaan kirjoitti:

        Painuhan liimatukka vittuun, ketään ei kiinnosta sun paskat mielipiteet.

        Minä en ole koskaan kohdannut rumaa naista, jokainen on ollut omalla tavallaan kaunis. Jos sellainen ei mahdu harvapartaisen amispaskan päähän, ei sitten mahdu. Naamastasi näkee, ettet ole koskaan saanut pillua, joten vittuako sun mielipiteillä on väliä. Runkkaa vain sille pornollesi ja anna meidän muiden nauttia naisista.

        "Minä en ole koskaan kohdannut rumaa naista"

        eli suomeksi runkkaat kotona, etkä juurikaan käy ihmisten ilmoilla. jepjep


      • Yks mies vaan kirjoitti:

        Työllä hankittu joo, eli rakennettu keinotekoisesti. Rinnat ovat tai eivät ole, isojen eteen ei tarvitse tehdä työtä, jos ne on luonnostaan. Mene sinä vain peilin eteen pullistelemaan hauiksiasi ja katselemaan steroidien surkastuttamaa kyrpääsi.

        Samalla minä nussin isotissisiä naisia, jotka arvostavat enemmän miestä, eikä jotain vitun hormonikasaa.

        Nyt väkisin tulee mieleen tuosta vihaisesta/katkerasta (?) kirjoitustyylistäsi, että teikäläinen ei ainakaan taida olla niitä kaikkein fyysisimpiä miehiä..?! ;D


      • :D :D :D

        Tässä on muokattu ihan mahtava versio aloituksesta! Pelasti tylsän päivän! Hyvä irma! :D :D


      • 13+14
        Yks mies vaan kirjoitti:

        Painuhan liimatukka vittuun, ketään ei kiinnosta sun paskat mielipiteet.

        Minä en ole koskaan kohdannut rumaa naista, jokainen on ollut omalla tavallaan kaunis. Jos sellainen ei mahdu harvapartaisen amispaskan päähän, ei sitten mahdu. Naamastasi näkee, ettet ole koskaan saanut pillua, joten vittuako sun mielipiteillä on väliä. Runkkaa vain sille pornollesi ja anna meidän muiden nauttia naisista.

        Kannattaako sun tällaisilla keskustelpalstoilla notkua kun et ymmärrä mitä keskustelu tarkoittaa; siinä on kyse erilaisten mielipiteiden vaihdosta, ei suinkaan siitä, että sun mielipiteesi olisi se ainoa oikea.


      • Yks mies vaan kirjoitti:

        Työllä hankittu joo, eli rakennettu keinotekoisesti. Rinnat ovat tai eivät ole, isojen eteen ei tarvitse tehdä työtä, jos ne on luonnostaan. Mene sinä vain peilin eteen pullistelemaan hauiksiasi ja katselemaan steroidien surkastuttamaa kyrpääsi.

        Samalla minä nussin isotissisiä naisia, jotka arvostavat enemmän miestä, eikä jotain vitun hormonikasaa.

        ps. juu voin mennä peilin eteen pullistelemaan mun säälittäviä alleja, mut tosta kyrvästä en oikeen menis lupaamaan. :D Sori katos, väärä sukupuoli. Ja harmi kun sulta näytti kokonaan menevän ohi toi mun pointti.


      • ruma nainen
        lifemocker kirjoitti:

        "Jokainen nainen on kaunis"

        no ei muuten ole, niinkun ei jokainen mieskään ole komea

        lifemocker


        "Jokainen nainen on kaunis"

        no ei muuten ole, niinkun ei jokainen mieskään ole komea


        Tuo pitää kyllä MUN kohdalla ainakin paikkansa. Musta ei saa kaunista tekemälläkään, no ehkä joku suuri plastiikkakirurgi operaatio vois hieman auttaa. Olen hoikka ja aina huolehtinut terveydestä, säännöllisestä liikunnasta ja hiuksetkin on ollu aina pitkät ja näyttävät, sekä olen pukeutunut nätisti, mutta niillä ei ole mitään merkitystä jos naama on sellainen kuin mulla eli maskuliininen ja miesmäinen sekä järkyn pitkä ja leveä.

        Tosin mun terveydestä huolentiminen on nyt jäänyt koska en voi liikkua ihmisten ilmoilla vaan olen piilossa sisällä enkä tee muuta kuin istun tai makaan.


      • HyväIrma!

        Pleieri blogissakin suositellaan esittelemään kuntosalilla saatua hyvää kroppaa. Hyvin istuvat vaatteet siis ovat hyvä suositus miehile. Kiitos Irma :)


    • 20+9

      Tuo nainen on lihava, rinnat on vaan rasvaa, lihava nainen=isot rinnat.
      Itse otan mielummin fitnesstä harrastavan naisen jolla ei ole rintoja nimeksikään, mutta täydellinen kiinteä peppu.

      • Yks mies vaan

        Hyvä, että kaikille riittää ottajia. Minä taas en fitness-naisista tykkää yhtään enkä välitä pakaroista muutenkaan. Pidän isoista rinnoista ja pidän siis myös isoista naisista. Deal with it.


      • lksdhasdlhslh

        No ei ne siot rinnat aina merkkaa sitä että on lihava.

        Olen kokoa 36, pituutta 170 painoa 62kg, ja ahdan tissini E kupin liiveihin, ja mallista riippuen ei aina mahdu.

        Asiaan liittyvä muu avautuminen...
        Ja voin sanoa että on aikamoisen hemmetin raastavaa ja ärsyttävää olla luonnonoikku. Suoraan sanoen ärsyttävät riiputtumet, jotka on tiellä. Ja tästä syystä pukedun aina kaulaan asti, ja väljempiin paitoihin, mielummin näytän paksummalta isommissa vaatteissa kun kävelen tuolla tissit töröllään ihmisten pällisteltävänä ...silti äijät puhuu aina tisseille. RAASTAVAN ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!
        Ja olen varmasti kuullut jokaisen tissivitsin!!! Jos ja kun joku äijä niitä nykyään laukoo, niin alan puhumaan pienimunasista miehistä. On mulla hemmetti soikoon naamakin, vaikkei se kummonen ole.

        Ja mikä helvetti siinä on että viikottain ukot kyselee että onko mulla silarit?? en mäkään perkele mene kyseleen onko niillä kullinjatketta tai onko niiden munasta mihinkään.

        Ja jos joku on näistä lärpäkkeitä kateellinen, niin ei varmasti ole kateellinen enää parinkymmenen vuoden päästä! UGH!!! olen puhunut!


      • hiljaa anorektikot!

        Ei todellakaan tuo Christina ole lihava! Tuskin muuten keikkuisin "Maailman seksikkäin nainen"-äänestysten kärkisijoilla ;)
        Katkerat lattarinnat ne täällä vinkuu, kun kukaan mies ei edes vilkaisen heihin päin.


      • Ehkä juuri siksi
        hiljaa anorektikot! kirjoitti:

        Ei todellakaan tuo Christina ole lihava! Tuskin muuten keikkuisin "Maailman seksikkäin nainen"-äänestysten kärkisijoilla ;)
        Katkerat lattarinnat ne täällä vinkuu, kun kukaan mies ei edes vilkaisen heihin päin.

        Ai eikö sun mielestä sitten lihava nainen voi olla kaunis ja seksikäs? Ei tullut vissiin mieleen, että jonkun muun mielestä voi olla, ja hän on noilla listoilla juuri siksi.

        Christina ei ole varsinaisesti ylipainoinen, vaan normaalipainoinen tai välillä vähän pullea. Suurin ongelma hänen vartalossaan on se, että hän ei selvästikään harrasta ollenkaan liikuntaa (onko hän laiska, vai estääkö nuo suuret rinnat?), ja sen vuoksi hänellä ei ole ollenkaan lihaksia, vaan kaikki pehmytkudos on hyllyvää läskiä. Se ei ole kaunista, eikä pitemmän päälle terveellistäkään.

        Ei hänen tarvi laihduttaa, mutta paremmaltahan hän näyttäisi, jos olisi vähän kiinteämpi.


      • Tango & cash
        Yks mies vaan kirjoitti:

        Hyvä, että kaikille riittää ottajia. Minä taas en fitness-naisista tykkää yhtään enkä välitä pakaroista muutenkaan. Pidän isoista rinnoista ja pidän siis myös isoista naisista. Deal with it.

        Fitnesstytöillä yleensä on silikonit. Ei riipu ei roiku.

        Rintakudos alkaa roikkumaan viimeistään 25-vuoden iässä ilman aktiivista kuntosaliharjoittelua. Deal with it.


      • olijuu
        Tango & cash kirjoitti:

        Fitnesstytöillä yleensä on silikonit. Ei riipu ei roiku.

        Rintakudos alkaa roikkumaan viimeistään 25-vuoden iässä ilman aktiivista kuntosaliharjoittelua. Deal with it.

        Alkaa ne silikonitkin roikkumaan, tai siis se iho, joka niitä kannattelee.


      • srgsrtg
        lksdhasdlhslh kirjoitti:

        No ei ne siot rinnat aina merkkaa sitä että on lihava.

        Olen kokoa 36, pituutta 170 painoa 62kg, ja ahdan tissini E kupin liiveihin, ja mallista riippuen ei aina mahdu.

        Asiaan liittyvä muu avautuminen...
        Ja voin sanoa että on aikamoisen hemmetin raastavaa ja ärsyttävää olla luonnonoikku. Suoraan sanoen ärsyttävät riiputtumet, jotka on tiellä. Ja tästä syystä pukedun aina kaulaan asti, ja väljempiin paitoihin, mielummin näytän paksummalta isommissa vaatteissa kun kävelen tuolla tissit töröllään ihmisten pällisteltävänä ...silti äijät puhuu aina tisseille. RAASTAVAN ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!
        Ja olen varmasti kuullut jokaisen tissivitsin!!! Jos ja kun joku äijä niitä nykyään laukoo, niin alan puhumaan pienimunasista miehistä. On mulla hemmetti soikoon naamakin, vaikkei se kummonen ole.

        Ja mikä helvetti siinä on että viikottain ukot kyselee että onko mulla silarit?? en mäkään perkele mene kyseleen onko niillä kullinjatketta tai onko niiden munasta mihinkään.

        Ja jos joku on näistä lärpäkkeitä kateellinen, niin ei varmasti ole kateellinen enää parinkymmenen vuoden päästä! UGH!!! olen puhunut!

        Ne on kauneutta. Kauneuden takia niillä onkin oltava hintansa!

        " Ja jos joku on näistä lärpäkkeitä kateellinen, niin ei varmasti ole kateellinen enää parinkymmenen vuoden päästä! UGH!!! olen puhunut! "

        Mitä? Kyllähän ne pienetkin rinnat sitten roikkuu vanhuudessa samalla tavalla missä ne sinunkin ja mitäs sitten? Jos siis sitä meinasit.


      • sgetgsgv
        Ehkä juuri siksi kirjoitti:

        Ai eikö sun mielestä sitten lihava nainen voi olla kaunis ja seksikäs? Ei tullut vissiin mieleen, että jonkun muun mielestä voi olla, ja hän on noilla listoilla juuri siksi.

        Christina ei ole varsinaisesti ylipainoinen, vaan normaalipainoinen tai välillä vähän pullea. Suurin ongelma hänen vartalossaan on se, että hän ei selvästikään harrasta ollenkaan liikuntaa (onko hän laiska, vai estääkö nuo suuret rinnat?), ja sen vuoksi hänellä ei ole ollenkaan lihaksia, vaan kaikki pehmytkudos on hyllyvää läskiä. Se ei ole kaunista, eikä pitemmän päälle terveellistäkään.

        Ei hänen tarvi laihduttaa, mutta paremmaltahan hän näyttäisi, jos olisi vähän kiinteämpi.

        Luitko sinä nyt ollenkaan edes hänen viestiään tarkemmin? Kun hän nimenomaan sanoikin ettei Christina ole lihava.


    • Ryhtivika seuraa

      Sanonpa vaan, että voi rassuparka tuotakin "ihannenaista". Kun se päästää ryntään valloilleen, ne riippuvat navassa asti ja painavina estävät sitä sun tätä normaalia toimintaa. Jaksaakohan tuo liikkua ryntäittensä kanssa laisinkaan?

      • rthgeyhre

        Ja mistäpäs sinäkin sen lopulta tiedät miten paljon ne roikkuu, kun et lopulta ole kumminkaan nähnyt? Rintojakin on monenlaisia kuule. Ja jaksaahan niitä sitten paremmin kantaa jos vähän ylävartalon lihaksistoa alkaa treenaamaan ja siinä samalla sitten ryhtiäkin pitää kunnossa.


      • rthgeyhre kirjoitti:

        Ja mistäpäs sinäkin sen lopulta tiedät miten paljon ne roikkuu, kun et lopulta ole kumminkaan nähnyt? Rintojakin on monenlaisia kuule. Ja jaksaahan niitä sitten paremmin kantaa jos vähän ylävartalon lihaksistoa alkaa treenaamaan ja siinä samalla sitten ryhtiäkin pitää kunnossa.

        Herra ei selkeästi omista omia tissejä kun näytä tietävän että kudos PAINAA. Olkoon sit vaikka kuinka tukevat rintsikat pitämässä tukevasti paikallaan ja ylhäällä niin isot tissit tuntuu selässä ja niskassa. Se on kuitenkin aika pieni alue ihoa ja lihasta joka niitä kannattelee. Sitä paitsi ne on alituiseen tiellä.

        Todellisuus on jännää, kokeilisit joskus.


      • Yks mies vaan
        kioku kirjoitti:

        Herra ei selkeästi omista omia tissejä kun näytä tietävän että kudos PAINAA. Olkoon sit vaikka kuinka tukevat rintsikat pitämässä tukevasti paikallaan ja ylhäällä niin isot tissit tuntuu selässä ja niskassa. Se on kuitenkin aika pieni alue ihoa ja lihasta joka niitä kannattelee. Sitä paitsi ne on alituiseen tiellä.

        Todellisuus on jännää, kokeilisit joskus.

        Painakoon, vitunko väliä? Luuletko, etteivät roikkuvat rinnat ole kauniit? Uskomattoman pinnallinen ja typerä lehmä olet siinä tapauksessa.


      • vsiotgijrsö
        kioku kirjoitti:

        Herra ei selkeästi omista omia tissejä kun näytä tietävän että kudos PAINAA. Olkoon sit vaikka kuinka tukevat rintsikat pitämässä tukevasti paikallaan ja ylhäällä niin isot tissit tuntuu selässä ja niskassa. Se on kuitenkin aika pieni alue ihoa ja lihasta joka niitä kannattelee. Sitä paitsi ne on alituiseen tiellä.

        Todellisuus on jännää, kokeilisit joskus.

        Kun ei ne selkä ynnä muut vaivat niistä rinnoista johdu, vaan pikemminkin heikosta ylävartalon lihaksistosta ja toki väärän kokoisista liiveistäkin. Tiedän kyllä naisia joilla ei pahemmin sen jälkeen ole niin riesaa ollutkaan niistä rinnoista kun vähän selkää ja muitakin lihaksia vähän treenannut, mut kun joidenkin itsetunnolle se näköjäänkin aiheuttaa vähän ongelmia :)


      • Hanki itellesi
        rthgeyhre kirjoitti:

        Ja mistäpäs sinäkin sen lopulta tiedät miten paljon ne roikkuu, kun et lopulta ole kumminkaan nähnyt? Rintojakin on monenlaisia kuule. Ja jaksaahan niitä sitten paremmin kantaa jos vähän ylävartalon lihaksistoa alkaa treenaamaan ja siinä samalla sitten ryhtiäkin pitää kunnossa.

        Olenpa kuitenkin tainnut nährä enemmän kuin sinä, vaikka en nyt kerrokaan, miten ja missä. Montakos isorintaista treenaavaa tierät? Sekin on vaikeaa, kun mollukat on joka liikkeen tiellä.


      • stghdryhrd
        Hanki itellesi kirjoitti:

        Olenpa kuitenkin tainnut nährä enemmän kuin sinä, vaikka en nyt kerrokaan, miten ja missä. Montakos isorintaista treenaavaa tierät? Sekin on vaikeaa, kun mollukat on joka liikkeen tiellä.

        No onkos sillä väliä vaikka roikkuisikin. Ainahan ne enemmän tai vähemmän roikkuu, että ei ne nyt ihan täysin terhakatkaan voisi olla ja urheilukin onnistuu, kun laittaa oikein tukevat urheilurintsikat, mitkä rajustikin vähentävät hölskymistään ja tiedän ainakin pari urheilevaa isorintaista, jotka onnistunut välttämään sillä juuri nuo kyseiset kivut.


    • rtghwyhwr

      No joopa. Etelän maissa ne taas opettaa naisia jo ihan pikku tytöstä lähtien rakastamaan omia kurvejaan. Pitäisi sama tapa tulla tännekin.

      • Dille dong

        Etelän maissa ne myös pukee ne rättiin ja isoon kaapuun jottei kukaan niitä näkis.


      • rsthdtr6h
        Dille dong kirjoitti:

        Etelän maissa ne myös pukee ne rättiin ja isoon kaapuun jottei kukaan niitä näkis.

        Ainiin joo, no olisi vielä voinut mainita että siis ei-islamistisissa maissa. Lähinnä just Etelä-Amerikka, Espanja jne.


      • Tango & Cash
        rsthdtr6h kirjoitti:

        Ainiin joo, no olisi vielä voinut mainita että siis ei-islamistisissa maissa. Lähinnä just Etelä-Amerikka, Espanja jne.

        Etelä-amerikan naisilla on isot takapuolet ja tissit, suomalaisilla vatsat.

        http://www.stara.fi/2013/02/17/andressa-urach-keikisteli-rannalla-miamissa/

        Kyllä kai suurin osa naisista rakastaa tämänlaisia kurveja , jos niitä sattuu olemaan. Suomelaisten naisten kurvit vaan ovat enemmän luokkaa Johanna Tukiainen.


    • aloittajamies

      vitun oksettavat siat

      okei, isoja tissejä ei saa rakastaa, kun pikkutissit ovat miinustelemassa, mokomat frigidit paskakasat

      ja pikkutissien miesystävät miinustelevat lisää

      no minä silti nautin isorintaisista naisista, vaikka se teistä pikkutisseistä olisi kuinka ikävää, ja roikkukoon vaikka varpaissa asti, ei kiinnosta. rintojen suuruus kiihottaa minua, ei kiinteys. mahtaa vituttaa teitä kiinteitä pikkutissejä, kun ei kaikki kuolaakaan teitä.

      minä pidän isosta naisesta jolla on isot rinnat.

      ja haistakaa te kateelliset nyppytisut oma vittunne.

    • Shirelee

      "Oksettavat siat", salli mun nauraa :D Vilkaiseppa peiliin. Itse olen pienirintainen, mutta pidän niistä, ei puolustuksena, vaan oikeasti pidän niistä. ja jos ne sinunlaiset idiootit karkoittavat, ei minua haittaa. Ei sen perusteella, että tykkäät suurista rinnoista, vaan käytöksesi perusteella noin muuten..

    • erttyyuhgfdssxcbhfdd

      Joo-o kyllähän Christina Hendricksillä ottajia olisi, mutta eipä tuollaista oikeasti pahemmin näe.

      • stegrwth

        Joka ei ikinä näe tuollaisia missään, on joko sokea tai vitun ATM.


    • "kantaa rintojaan ylpeänä ja uskaltaa esitellä niitä, antaa niiden näkyä ja on täysin tietoinen siitä, että niitä katsellaan ja ihaillaan, eikä anna sen yhtään häiritä vaan päinvastoin nauttii rintojensa saamasta huomiosta."

      -Lähinnä huvittaa sellaiset naiset, jotka määrittelevät itsensä kuppikoonsa mukaan ja joiden naiseus pyörii niiden omien rintojen ympärillä. X)

      ...vaikka vielä huvittavampaa taitaa olla sellaiset miehet, jotka kuolaavat sellaisia naisia... XD

      Onneksi meitä on moneen junaan. ;)

      • 12+32

        Etkä itse sitten määrittele ns. miehisyyttäsi lihasten mukaan?


      • 12+32 kirjoitti:

        Etkä itse sitten määrittele ns. miehisyyttäsi lihasten mukaan?

        En. Itseasiassa juuri päinvastoin olen useammassakin kirjoituksessani maininnut, että kuppikoko ei määrittele naiseutta sen enempää kuin hauiksen koko miehisyyttä. ;)


    • Future Mr.Hendricks?

      Christina Hendricks on ihana! Sanokoon kateelliset laudat mitä tahansa. Christinan ajaton kauneus hurmaa, ne ihanat muodot, säihkyvän punainen tukka, kaunis posliini-iho ja kasvot kuin maalauksesta... Voittaa mennentullen nämä nykyajan nillittävät fitnesspimut tekorusketuksineen, ja kaikkine muine tekokynsineen ja tukkineen! Minä ainakin ottaisin Christinan itselleni koska tahansa, ja jätän nämä kateelliset kimittäjät omaan arvoonsa, juuri te, jotka haukutte häntä läskiksi. Syökää tekin joskus jotain niin ei ole verensokerit niin alhaalla ja ette olisi aina niin huonolla tuulella.


      Christina on uljas kuin kuningatar
      http://www.fhm.com/images/media/fckimgs/image/christina-hendricks-chest.jpg

      Ja isoista rinnoistaan ja seksikkyydestään huolimatta onnistuu olemaan myös tyttömäisen freesi, kauniskasvoinenkin kun on
      http://3.bp.blogspot.com/-XKzJLuy9Q60/UHoHlb7-waI/AAAAAAAAQoc/08ZRa98VKX4/s1600/Christina-Hendricks-hot-wallpapers-xnys10.jpg

      Eteerinen, klassinen kaunotar
      http://2.bp.blogspot.com/-94D-PQscNvI/Ts8rbBh0KuI/AAAAAAAACAw/WYfTJM9ZdGk/s1600/christina-hendricks-hot-pic-635c7.jpg

    • Hah, hah!

      Olipas hassun hauska ketju... Aloittajalla on selvästi mielenterveysongelmia, eikä ole tainnut koskaan nähdä kuin yhden tissiparin, ja nekin oman äitinsä. Ja pillussa on ollut ainoan kerran sisällä silloin, kun siitä äitinsä toosan läpi maailmaan tuli.

      • Christinan fanboy

        Ihme silmitöntä raivoa aiheuttaa muissa naisissa tuon kurvittaren ihailu ;)
        Kyllä Christinalla hyvä muhkea peffakin on, mutta tietysti paras puoli hänen vartalossaan ovat ne rinnat. En minäkään mene haukkumaan teidän perse-idoleitanne Jennifer Lopezeja sunmuita, että "ihan huonot pienet tissit sillä kuitenkin on". Minua ei edes kiinnosta perseet, jätän ne homomiehille, minä olen ihan hetero tissi-mies, jolle Christinan kaltaiset naiset ovat täy-del-li-siä. Deal with it.


      • ei upota
        Christinan fanboy kirjoitti:

        Ihme silmitöntä raivoa aiheuttaa muissa naisissa tuon kurvittaren ihailu ;)
        Kyllä Christinalla hyvä muhkea peffakin on, mutta tietysti paras puoli hänen vartalossaan ovat ne rinnat. En minäkään mene haukkumaan teidän perse-idoleitanne Jennifer Lopezeja sunmuita, että "ihan huonot pienet tissit sillä kuitenkin on". Minua ei edes kiinnosta perseet, jätän ne homomiehille, minä olen ihan hetero tissi-mies, jolle Christinan kaltaiset naiset ovat täy-del-li-siä. Deal with it.

        Onhan se CH omanlaisensa korsetti mekon alla, mutta ei mikään mun ihanne näin naturaalimpana.

        http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/3607577/Mad-Men-actress-Christina-Hendricks-reveals-hour-glass-figure-in-photograph.html

        Omaan makuun naisellinen, mutta hoikka ja kiinteä tähän tyyliin on parempi.

        http://www.popsugar.com/Pictures-Jessica-Biel-Bikini-14626614


    • mummun neuvo

      Jokainen uskollaan autuaaksi tulloo :D Näin mummu-vainaa sanoi aikanaan jos kiistaa tuli mielipide-eroista :D

    • Minunkin päiväuni
      • Tuijotuskilpailu

        Kauankohan menee ennenkuin joku lattarinta tulee haukkumaan Katenkin läskiksi, riippurintaiseksi tai sitten silikonihirvitykseksi? Ihan sama, koirat haukkuu ja karavaani kulkee, teidän harmiksenne Kate on todella suosittu ja timmi huippumalli jolla on aidot kiinteät ja suuret rinnat. Sillä aikaa kun te väsäilette vihaisia vastauksianne, minäpä osallistun Katen tuijotuskilpailuun ;)
        http://www.stara.fi/2012/02/21/kate-uptonin-tuijotuskilpailu/


    • yks irma vaan

      täällään on kiihkeäksi käynyt keskustelu... :D

      • akkoja vituttaa

        No harmittaahan se noita lautoja, kun ei miehet oikein tykkää, vaikka on tuntikausia treenattu salilla ja habaakin on. Sori fitnesstytöt, kyllä Katen ja Christinan kaltaiset muodokkaat mimmit vie 6-0!


    • En esittele

      Vittu mitä paskaa. Ensin joku runkkari höpisee jonkun akan tisseistä ja kehottaa kaikkia isotissisiä naisia esittelemään tissejään, että runkkarit saa pippeli pystyssä kyylätä ja ruikkia spermat housuihinsa.

      Sitten yrittää esittää jotain kypsaa ja aikuista miestä, joka ylistää ihan kaiken muotoisia naisia:

      "Jokainen nainen on kaunis ja jokaisella on omat hyvät puolensa. Peräänkuulutin vain, että naiset olisivat tyytyväisempiä siihen millainen vartalo heillä on, nauttisivat seksuaalisuudesta ja vartalonsa saamasta huomiosta. Turha stressata niin paljon ja piilotella vartaloaan häpeillen."

      Kaikki naiset ei edes tissejen koosta riippumatta ole kauniita niinkun ei kaikki miehetkään ole komeita. Sen voit vitun runkkari tarkistaa, kun katsot peiliin ja näet sen oman säälittävän ruman olemukses sieltä.

      Ja sitten kun kaikki ei tykkääkään isoista tisseistä tai CH:sta, ei edes kaikki miehet, ja osa isotissisistä naisista ei oikein lämpene ajatukselle kulkea julkisesti tissit paljaana kaikkien runkkarien kyylättävänä niinku mitkäkin vitun huorat tai lihakimpaleet, niin runkku parka saa kauheat kilarit ja alkaa itkemään:

      "vitun oksettavat siat

      okei, isoja tissejä ei saa rakastaa, kun pikkutissit ovat miinustelemassa, mokomat frigidit paskakasat

      ja pikkutissien miesystävät miinustelevat lisää

      no minä silti nautin isorintaisista naisista, vaikka se teistä pikkutisseistä olisi kuinka ikävää, ja roikkukoon vaikka varpaissa asti, ei kiinnosta. rintojen suuruus kiihottaa minua, ei kiinteys. mahtaa vituttaa teitä kiinteitä pikkutissejä, kun ei kaikki kuolaakaan teitä.

      minä pidän isosta naisesta jolla on isot rinnat.

      ja haistakaa te kateelliset nyppytisut oma vittunne."

      Olet sinä kyllä säälittävä. Etkä tasan tarkkaan ole saanut pillua ikinä, etkä tule saamaan. Oikea mies ei tuollaista paskaa kirjottele, ja pääsee ihailemaan niitä naisen muotoja ihan privaatisti omassa makuukammarissaan naisensa kanssa ollessaan, niin ei tarvi kadulla kyylätä tappi pystyssä huohottaen. Vittu kuinka säälittäviä ja naurettavia jotkut voi olla!

      Minä en ainakaan isoja tissejäni kaltaisesi pellen puristeltavaksi ja kyylättäväksi antais ikinä. Olen muutakin kun tissit ja miehen pitää rakastaa ja arvostaa mua kokonaisuutena. Tissit kun voi joutua vaikka leikkaamaan pois, jos tulee syöpä tai muuta vastaavaa. Siihenkö se rakkaus sitten loppuis? Joo - oot sä ihan vitun syvällinen ja naisia arvostava, joo vittu tosiaan.

      Mitä jos vetäisit ittes kiikkuun saatanan säälittävä ääliö.

    • iso kalu

      Minkähänlainen elin löytyy tonkin jermun haaroista. Joku pikku kikkelinen kloppi uhoo. Joo mielipiteesi tuli selväksi. Mee ja runkkaa ton kuvan kanssa, muuta et saa. Stimuloi vaan mieltäsi ja tule katkeraksi, kun haaveet ei toteudukkaan.

    • Kiitos nauruista! :D

      Aivan erinomaisen naurettava ketju! Kiitos ap - huvitit minua suuresti, en olekaan nauranut pitkään aikaan näin kovasti... :´D Nauru tosin oli vahingoniloa sinua kohtaan.

      Kuinka noin säälittävän tyhmä jätkä pystyy olemaan edes olemassa? Muka puhut naisten panemisesta, ja haukut muita ketjuun vastanneita miehiä pienimunaisiksi runkkareiksi, joiden mielipiteestä ei ole kiinnostunut kukaan kun eivät ole kanssasi samaa mieltä... Minua tosin ainakin henk. koht. kiinnostaa paljon enemmän lifemockerin ja TheOnen mielipiteet kuin sinun - he ovat todennäköisesti nähneet alastoman naisen ihan "livenä", koskeneet alastomaan naiseen ihan "livenä", panneet naista ihan aikuisten oikeesti - ja tämän kaiken tehneet usean naisen kanssa useita kertoja, joten heillä lienee jotain järkevämpää sanottavaa AINA naisen vartalosta kuin kaltaisellasi peräkammarin runkku -pojalla.

      Ainoat naiset joita olet pannut on se vasen nyrkki-kyllikkisi ja oikea nyrkki-kyllikkisi, ja fleshlight jonka tilasit postimyynnistä kun et uskaltanut mennä pornokauppaan... Voisihan äiti, mummo tai naapurin täti nähdä, ja "harrastuksesi" olisi paljastunut. Tosin äitisi ainakin tietää jo että sinä poika se vaan runkkaat päivät läpeensä tai ruikit yöllä lakanoille - peseehän hän pyykkisi.

      Kaikki sanomisissasi huutaa puutetta ja sitä ettet ole koskaan saanut... Poikuudestaan päässyt mies ei tuollaista paskaa kirjoittele, ja saa eriävistä mielipiteistä tuollaisia raivokilareita kuin sinä puuteperän pertti.

      Vai naisten - tai oikeammin isorintaisten naisten pitäisi kulkea paljastavissa vaatteissa esitellen tissejään, että kaltaisesi limaiset, vastenmieliset, pienimunaiset säälittävät runkkarit saisivat pieni nakki pystyssä väpättäen kulkea huohottaen johonkin nurkan takana olevaan pusikkoon runkkaamaan, ja matkalla menisi reisille. :D

    • Nasdaq

      No voi herranjumala sentään.

      (naurua)

      Mitenköhän nuo mahtuvat kylpytynnyriin?

      • Nasdaq

        Ei mutta aivan tajuttoman kaunis nainen. Ihan priimaa.


        Siis nainen isolla N:llä


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei mutta aivan tajuttoman kaunis nainen. Ihan priimaa.


        Siis nainen isolla N:llä

        Kummallista tässä on se että sijoitin hänet heti kylpytynnyriin. Oikeastaan hän näyttää oikein hyvältä kylpytynnyrissä, vaikka omasta mielestäni kukaan ei voi näyttää hyvältä kylpytynnyrissä, koska siinä voi näyttää vain naurettavalta.

        Rouva on kietaissut hiuksensa ylös ja retkottaa vaaleine käsivarsineen tynnyrissä. Kuplat ja höyry haituvat kesäaamuun kauniin järven rannalla koivujen tuoksussa.

        Oh



        (maalaisidyllimäistä naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kummallista tässä on se että sijoitin hänet heti kylpytynnyriin. Oikeastaan hän näyttää oikein hyvältä kylpytynnyrissä, vaikka omasta mielestäni kukaan ei voi näyttää hyvältä kylpytynnyrissä, koska siinä voi näyttää vain naurettavalta.

        Rouva on kietaissut hiuksensa ylös ja retkottaa vaaleine käsivarsineen tynnyrissä. Kuplat ja höyry haituvat kesäaamuun kauniin järven rannalla koivujen tuoksussa.

        Oh



        (maalaisidyllimäistä naurua)

        Ja eikö ole niin, että kaikki hyvä muuttuu vain paremmaksi ajan saatossa.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja eikö ole niin, että kaikki hyvä muuttuu vain paremmaksi ajan saatossa.


        (reps)

        Siis tynnyrissä.


        (ai kamala. perna repee)


    • 13+30

      Ei kropan tarvitse olla täydellinen. Tärkeää on, että ihminen viihtyy kropassaan ja osaa kantaa sen ylpeydellä ja ryhdikkäästi.

      Tavallinen nainen, jolla on laakea peppu ja pienet rinnat voi aivan hyvin näyttää seksikkäältä, jos on sinut kroppansa kanssa ja osaa kantaa itsensä kauniisti.

      Ei miehelläkään tarvitse olla viimeisen päälle trimmattua kroppaa. Jos kulkee hartiat lysyssä ja epäryhdikkääksi, niin ei se auta, jos olisi muuten timmi. Itsetunto ja omassa kropassa viihtyminen näkyy vahvasti ulospäin.

      Tärkeää on hyvä itsetunto. Ei kaikilla voi olla isoja tissejä, mutta kaikilla on joku ulkonäöllinen vahvuus, jota kannattaa korostaa. Täydellisiä ihmisiä ei olekaan. Mitä sekin kertoo naisesta, jos hän ottaa silikonitissit tai muuntelee naamaansa ollakseen toisten silmissä viehättävä? Sitä, että itsetunto puuttuu ja ymmärrys siitä, että ihmisiä täällä vain ollaan. Ja se on hyväksyttävä. Kaikkia ei voi miellyttää.

    • grass1

      Säälittää naisparka, varmaan noin isot tissit tekee hartiat kipeiksi.

      • Nasdaq

        Olen lähes samaa mieltä. Jos ruotolinja ei ole kunnossa niin tulee alaselkävaivoja. Tämä ryhdin ylläpitäminen taas johtaa siihen, että rinnat näyttävät entistäkin suuremmilta kuitenkaan olematta tätä.

        Minä en miehenä kuitenkaan tästä valittaisi, sillä suurehkot rinnat tuovat minulle oudon turvallisen olontilan ollessaan läsnä.

        (anatomista naurua)


    • wonderer1

      Näin naisena osui silmään kirjoituksesi.
      Eniten ihmetyttää näin pähkinänkuoressa: Mies haluaa naistestaan äitihahmon ja kodin hengettären. Samaan aikaan hän haluaa naisen joka on sukkanauhat ja korsetti yllä. Ota teistä miehistä selvää.

    • Nasdaq

      Sitten mä siinä siltä tiedustelisin, että luuletsä että mä syön puuroo, niin sa sanos, että tää on sille itselle. Ja jatkas, että kaapissa on sulle bisse.


      (naurua niin että napsahtelee)

    • bkuppi

      Heh, kauhea tappelu. Eikö tässä kuulunut (?) kertoa omasta ihannenaisesta, eikai siitä nyt pidä suuttuman jos toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..

      Ei ap:n ihannenaisessa mitään sen typerämpää ollut, se on ap:n märkä päiväuni. Itse olen pienirintainen enkä tykkää vieraiden miesten himokkaista katseista (kyllä, niitä voi pienirintainenkin saada), mutta onhan meillekkin ottajansa :) ja ihanne on ihanne, harva seurustelee täysin ihannekumppaninsa kanssa, yleensä joutuu tekemään kompromisseja senkin suhteen..

      • ödjöiöiöiojizerouojl

        Aloittajahan se tappelemaan alkoi, kun kaikki ei lämmenneet CH:n tisseille tai sille, että naiset kulkisivat tissit paljaana esittelemässä itseään. Naurettava peräkammarin runkkari tuo jätkä on.


      • Hei! Mitä rumilus!
        ödjöiöiöiojizerouojl kirjoitti:

        Aloittajahan se tappelemaan alkoi, kun kaikki ei lämmenneet CH:n tisseille tai sille, että naiset kulkisivat tissit paljaana esittelemässä itseään. Naurettava peräkammarin runkkari tuo jätkä on.

        No säälittävän ruma femakkolautakin siinä jolle monikin mies antanut pakkeja ja aina raivoaa ja avautuu sitten täällä kaikille näille jotka just ihailee jotain povipommeja.

        Vittu kuole sinäkin saatanan rumilus! Tapa jo itsesi!


      • 19+?
        Hei! Mitä rumilus! kirjoitti:

        No säälittävän ruma femakkolautakin siinä jolle monikin mies antanut pakkeja ja aina raivoaa ja avautuu sitten täällä kaikille näille jotka just ihailee jotain povipommeja.

        Vittu kuole sinäkin saatanan rumilus! Tapa jo itsesi!

        Suosittelen psykiatrin luona vierailua, että saat nuo viha -ongelmasi hallintaan ja pääset hieman parempaan tasapainoon henkisesti. Olet selvästi harhainen ja pahasti sekaisin.


      • vstgsgwv
        19+? kirjoitti:

        Suosittelen psykiatrin luona vierailua, että saat nuo viha -ongelmasi hallintaan ja pääset hieman parempaan tasapainoon henkisesti. Olet selvästi harhainen ja pahasti sekaisin.

        No suosittelisin sinullekin että tekisit jotain tuolle sinun tissikateudellesi ja ylipäätään muutenkin itsetunnollesi, niin ei aina joutuisi käymään mitään turhaa sanasotaa sinunkin takia.

        Hei! Voisit ruveta säästää rahaa plastiikkakirurgille, niin se voisi ehkä jälkeenpäin tuoda helpotusta sinun ololle. :)

        Jos nyt siis olit tuo sama.


      • 45uöore
        vstgsgwv kirjoitti:

        No suosittelisin sinullekin että tekisit jotain tuolle sinun tissikateudellesi ja ylipäätään muutenkin itsetunnollesi, niin ei aina joutuisi käymään mitään turhaa sanasotaa sinunkin takia.

        Hei! Voisit ruveta säästää rahaa plastiikkakirurgille, niin se voisi ehkä jälkeenpäin tuoda helpotusta sinun ololle. :)

        Jos nyt siis olit tuo sama.

        Olin sama, mutta miksi tahtoisin tissit itselleni tai olisin niistä kateellinen, koska olen mies? Onko sinulla silarit? Mitä jos kävisit laitattamassa itsellesi oikein isot sellaiset, niin pääset viimein puristelemaan isoja tissejä, kun et ole eläissäsi saanut koskea naiseen. Ja luuletko todella "käyväsi sanasotaa" aina samojen tyyppejen kanssa tällä palstalla? Kuinka harhainen oikein olet? Mene ihmeessä psykiatrille puhumaan noista ongelmistasi. Olet täysin sekaisin ja sulla on paha ongelma tuon vihan hallintasi kanssa. Kohta se purkautuu johonkin ja sinä joudut vankilaan.


    • Ehkä ap, ehkä ei

      Näemmä jengi ei tunnista provoa sellaisen nähdessään. :D

      • Täh!?

        Mikä tästä muka tekee provon?


      • Nimimerkki.
        Täh!? kirjoitti:

        Mikä tästä muka tekee provon?

        Ei se provo ole, mutta pikku -kikuli ap yrittää esittää että olisi provoillut, kun kai jo itsekin suunnattomasta tyhmyydestään huolimatta tajuaa ainakin jossain määrin olevansa hullu ja säälittävän tyhmä.


    • mielipide vain

      En jaksanu lukee kaikkii ja en tiedä et kirjottiks joku tosta jo...jos on isot rinnat ja silkkarit niin näyttää hyvältä myös alasti. Mutta jos on isot luomut ja nainen on alasti niin tissit ovat kuin lehmän utareet ja se ei näytä mielestäni enää hyvältä, mutta makunsa kullakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe