Nainen, oletko iskenyt baarista nuoremman miehen?

N-----27

Olen 27-vuotta just täyttänyt ja on ollut aika paha ikäkriisi meneillään, varmasti naiset ymmärrätte :D Liikun, ja olen mielestäni ihan nätti vielä, mutta jostain syystä sitää rupee ahdistaa kun tajuaa että 30 lähenee!

Kävin nyt pääsiäisenä pitkästä aikaa baarissa, ja voin sanoa että en oo ikinä saanut niin paljon huomioo miehiltä! Se vielä mainittava, että kaikki noi miehet oli selvästi hyvin nuoria. Saattoi olla jopa 18-19 vuotiaita. No eihän siinä, mukavia tapauksia oli ja juttelin monien kanssa ja taisin antaa numeronkin muutamalle.

Mietin vaan sitä, että miten virkistäviä noi nuoret miehet on verrattuna omaan ikäluokkaan :D Eivät yrittäneet silleen "pöksyihin" eikä ladelleet niitä samoja iskurepliikkejä, vaan vaikuttivat olevan ihan oikeesti kiinnostuneita tutustumaan :D

En oo ikinä ollut nuoremman miehen kanssa. Kertokaa naiset omia kokemuksia näistä tapauksista? :D Onko seksi hyvää nuoremman kanssa? :)

44

13037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.Jannu19v

      Meitä vaan kiinnostaa niin elämältään kuin seksuaalisestikkin kokenut nainen.

    • puuma 30v

      Nuorempaa ehdottomasti! Sellanen 20v on oikein mielekästä seuraa

    • Ex-puuma

      Olen 35-vuotias ja minulla oli muutaman kuukauden suhde 21-vuotiaaseen nuoreen mieheen. Hän olisi halunnut jatkaa, mutta minua alkoi ahdistaa, kun en voinut kuvitella tulevaisuutta niin nuoren kanssa. Hän väitti olevansa rakastunut, vaikka itse pidin häntä fuck buddyna. En tietenkään uskonut hänen lepertelyjään, koska en voisi kuvitellakaan olevani esim. niin paljon vanhemman miehen kanssa. Saatika sitten nän päin..Seksi oli hyvää, vaikka häneltä tuli nopeasti. Itse pääsin mukaan aina vasta toisella kierroksella, joten ihan tyydyttävä kokemus. Anna mennä vain.

      • candida z

        Voi, minkä vonkaleen päästit menemään.kateellinen oon.


    • kyllä

      itse kanssa lähentelen tota 30kymppiä, mutta usein mua luullaan pikkasen päälle 20kymppiseksi, joten muutama nuorempi yhen illan juttu on ollut nuoremman kanssa... ja isku yrityksetkin tulleet näiltä nuoremmilta, pari kertaa myös kohteliaasti kieltäytynyt...heh
      paskaa fiilistä ei ole jäänyt, kokemukset kokemuksina, mieli avoinna eteenpäin!

    • sanni873

      Olen joskus ollut itseäni 2 vuotta nuoremman kanssa jonkinlaisessa suhteessa, mutta ei toiminut koska äijällä oli niin oudot kuvitelmat ja ööh... epärealistinen elämän asenne myöskin.. Ei toiminu edes 2 vuotta nuoremman kansa suhde..eikä me mihinkään sänkyyn edes edetty kun mua ei kiinnostanut niin nuoret..

      • TheRing

        Olen ollut 20 vuotta naimisissa 3 vuotta nuoremman kanssa. Tuossa ei ole kyse ikärosta vaan luonne-erosta, jos 2 vuoden ikäero mättää.


    • nuorempiiu

      Olen lähes 40v ja minun lähes kaikki miehet on olleet 2-10v nuorempia. jokunen on ollut samanikäinen kun minä En ihan parikymmpisiin ole halunnut sotkeutua, vaikka mahdollisuus olisi ollut.
      Ehdottomasti nuorempi parempi:)

    • N----50+

      Koskaan en iske baarista miestä tai mistään muualtakaan, tulen aina isketyksi, viimeksi kaveri sattui olemaan todella paljon nuorempi. Ja meillä oli hauskaa.

      • King1lionlion4

        Moro,, olen aina tykäny naiset vanhempi kuin mua koska se on kiva juttella ja harrasttaa seksiä samalla :)


    • Kadi♫

      No oishan se kumma jos ei ees vähän pukkaisi kriisiä kolmenkympin korvilla. Ja nuoret miehet saattaa hyvinkin himoita vähän aikuisempaa naista.
      Jos oot sinkku, niin go for it :) Kun siis et liian nuorta iske.
      Itelläkin meinaa olla kriisin poikasta kun se maaginen kolmenkympin raja rikkoutuu tänä vuonna. Kääk!
      Nyt tarjoutui vielä tilaisuus tutustua lähemmin komeaan ja mukavaan 24-vuotiaaseen jätkään, saa nähdä miten juttu etenee.

    • suvinic

      Joo, ite oon 20v ja yleensä mitä nyt oon baarista miehiä saanut niin ne on ollu 1-2v nuorempia, ja ei siinä oo ollu mun mielestä mitään pahaa eikä oo tosin ne miehetkään laittanu yhtään pahakseen että oon vanhempi :D ei ne välttämättä oo niin kypsiä mutta ikähän on vaan numero?

      • Just joo ja niin

        Just joo! ;D Jos se ikä on vain pelkkä numero niin sun kannattaa koettaa 30-50 vuotta sua vanhempaa. Niin, ikähän on vain pelkkä numero???


    • jackpottit dasha

      Yhden venäläisen nuorukaisen kanssa peuhasin. Kunhan ei juo liikaa, niin on melkoinen ori jatkoilla.

    • tattoolady69

      No olen yli 40v ja olen ikäni näyttänyt vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Siitäpä johtuukin se, että saan aina huomiota itseäni nuoremmilta miehiltä. Eikä siinä mitään, mutta keskusteluissa en välttämättä ole aina ihan samalla aaltopituudella. Silloin kun olin vapaa harrastin kyllä seksiä nuorempien kanssa, mutta kyllä omanikäiset ja vanhemmat miehet ovat asiassa paljon parempia. Varmasti kokemus puhuu. Nuoret taas on enemmän innoissaan ja palvoo itseään vanhempaa naista. On sitten kavereille kerrottavaa. Minusta 10 vuotta suuntaan tai toiseen on ihan ok. Ihmisen itsetunnolla on minulle enemmän merkitystä ja sillä miten kohtelee naista. ( Epävarma mies on pahinta) Puhekyky on myös plussaa!

      • tattoolady69

        ....Niin ja tuosta ikäkriisistä vielä,( kun täällä tuntuu niin monella sellainen olevan) niin ajatelkaa asiaa näin: Kun olit murrosikäinen, et ollut tyytyväinen kun et päässyt mihinkään...parikymppisenä suurin osa ihmisistä on niin epävarmoja, ettei osaa nauttia omasta nuoresta ja kauniista itsestään, vaan kaikki aika menee turhasta murehtimiseen...30 vuotiaana ajattelee ensimmäisen kerran, että voi ei minusta tulee vanha ja ulkonäön eteen alkaa joutua näkemään hiukan enemmän vaivaa...40 vuotiaana sitä ihmettelee, että mitä minä silloin kolmekymppisenä murehdin, että nyt on maailmanloppu kun on nelkyt...50 vuotiaana taas miettii, että mitä minä silloin nelikymppisenä murehdin, silloinhan olin vielä niin simpsakka ja kaunis, mutta nyt..... jne jne. Sanonta 50 vuotiaan aivot 20 vuotiaan kropassa olisi kyllä kaikkeis parhain yhdistelmä. Silloin osaisi nauttia kaikesta!


    • "puumatäti"

      Yksinkertaisesti ON hyvää! Niin hyvää että haluaisi enemmän. Yllättävän hyvin omat halut kohtaa nuoremman kanssa, ja muutenkin yhteistä löytyy :)

      • N42_

        Olen iskenyt ja isken vastakin.

        Tekevät sen minkä pitääkin :) Useamman kerran yössä, ja aamulla lähtevät kotiinsa, kokemuksia rikkaampina.


    • Upeeta seksiä

      On ihanaa, olen 47 v sinkku (pian aikuiset lapset). ja viimeisin seksikokemus oli 34 v. miehen kanssa ja käsittämättömän upeeta eli todellakin kannattaa lähteä nuoren miehen matkaan, aion tehdä niin jatkossakin. Onneksi minua luullaan yleensä 10v nuoremmaksi ja ihailijani ovat poikkeuksetta 35v molemmin puolin....ja nautin siitä - minulla synkkaa yleensä myös henkisesti sen ikäisten miesten kanssa - he ovat energisiä, kokeilunhaluisia (seksissä ja muutenkin), maailmalla liikkuvia, huumorintajuisia, täynnä vauhtia ja katse tulevaan...kaikkea mitä itsekin olen. Haluan pitää itsestäni huolta fyysisesti ja henkisesti, pysyn ajan tasalla, liikun runsaasti enkä juurkiaan harrasta paheita, en polta enkä ryyppää. Elämä on ihanaa ja seksi sitäkin ihanampaa nuoren miehen kanssa! Anna palaa!

    • giawruhgaepi

      olen n.3kymppinen nainen. olin joitain kuukausia sitten sängyssä baarissa tapaamani itseäni n.8-vuotta nuoremman miehen kanssa ja voin sanoa että tykkäsin ;)
      olisi tyyppi halunnut kuulemma muutakin kuin seksiä, mutta elämäntilanne oli sellainen etten pystynyt aloittamaan mitään "säätöä" kenenkään kanssa.
      ja mietin sitäkin kun ikäero tuntui äkkiseltään aika isolta... tosin mies vakuutteli ettei se häntä haittaa...
      jälkeenpäin on kyllä ollut tämä nuorukainen mielessä ja kovasti tekis mieli peuhata hänen kanssaan uudestaan...

    • Daniela.

      No ite oon pistäny jostain syystä merkille sen, että jos kiinostun 19-vuotiaana esim. 31-34vuotiaista miehistä... Sitä katsovat vanhemmat naiset jostain syystä pahalla silmällä. Ei niinkään usein miehet.

      Mutta siihen tottuu. :)

      Aina olen tykännyt vanhemmista miehistä.

      Mutta ei oman ikäsissäkään kyllä mitään vikaa ole. :)

    • Komea 23v mies

      Puumat ovat mielenvikaisia ja lapsuudessa traumoja kärsineet, minua inhottaa aina kun olen kuitenkin komea nuori 23v mies ja että minua aletaan baareissa vonkaamaan ja juuri noi elämää nähneet ryppyiset puumat? sanon nykyään heille aina suoraa että en ala äitini kanssa peuhaamaan koskaan, se saa heidät poistumaan :) Hyi niitä ihon ruttuja ja poimuja :(

    • Olen. Vahingossa,,,
      Voit ihan oikeesti pitää hauskaa, mutta pidä myös tietty etäisyys heihin... kaikki onhyvin kun vaan muistat, että teinit on teinejä...

      Mä näytän ikäistäni nuoremmalta, niin siksi vissiin isken vahingossa nuorempia... kun siis näytän parikymppiseltä,mutta itsevarmuus on lähempänä kolmikymppistä... ja pojat tuntuu tykkäävän siitä.
      Mutta kun vaan itse on se aikuinen ja tietää mitä haluaa, niin musta ainakin on vaan hyvä opettaa nuorempia :) Sä et ehkä saa siitä suhteesta ittelles loppuelämän kumppania, mutta mieti miten hyvän miehen voit opettaa jollekin nuorelle tytölle...
      Pitäkää hauskaa!

    • nuori mies ihastutti

      Nyt tuli kokeiltua ja tykkäsin ;)
      Olin lauantaina baari-iltaa viettämässä ja tämä nuori komistus hakeutui seuraani. Huomasin heti nuoren iän, poikamainen nuorukainen kuitenkin kyseessä. Ajattelin pitää vähän hauskaa ja luulin että muutamat suudelmat voisivat jäädä baariin, eikä niitä enää seuraavana päivänä muisteltaisi. Aloin kuitenkin haluta seksiä ja niinhän siinä kävi että kutsuin nuoren miehen luokseni. Lähdimme oikein käsi kädessä ja suutelimme koko matkan eli perillä en kestänyt hetkeäkään odottaa, halusin heti seksiä ;)
      Tunteja meni peuhatessa, otin hänen nuoruuden innostaan kaiken irti.
      Hän jäi luokseni nukkumaan ja heräsimme vasta myöhään iltapäivällä syömään ja taas panemaan. Eikä tuo ole vieläkään sängystäni pois päässyt, nukkuu tuossa ja lähtee täältä suoraan menoihinsa:)

      Olen siis 31 ja tämä oli ensimmäinen "puumailuni" mutta toivottavasti ei viimeinen. Haluan nimittäin tätä samaa tavata jatkossakin, ehkä saatoin ihastuakin hiukan ;)
      Nuorukainen vaan vasta 18 eli vielä nuorempi mitä kuvittelin, abivuotta käy lukiossa.
      Ehkä yritän pitää tunteet kurissa ja nautin hyvästä seksistä niin kauan mitä kestää, kunnes toinen löytää suhteen josta voi tulla jotain.
      Suosittelen muitakin naisia avoimuuteen. En ole edes harkinnut "puumailua" aiemmin ja nytkin meinasin jättää hänet baariin. Onneksi en pystynyt vastustamaan hänen nuorta intoaan, pilkettä silmässään ja kaunista hymyään, muuten olisi kokemus jäänyt saamatta ;)

      • Anonyymi

        Sellanen huoruli sieltä


    • Syötävä kundi

      Olen 61v ja kesällä tpasin 26v poitsun :) En koe olevani mikään puuma. Opetin hänelle hieman pedin saloja mut melko köntys on :) Ja heti alko pyöriä lähimailla ja seuraili autollaan:) Koetti selvittää kenen kanssa seukkaan:) Tosi lapsellista ja äidin kans asuu. Äiti leikkaa hiuksetkin ja ihan kuin laittais padan päähän jota myöten rajaa... Oon aatellu et miun kyl pitäis auttaa hemmo mutsistaan eroon ja jos vaikka minä alkaisin muotoilla hiukset uuteen linjaan... Kundi hemmetin sulonen, syötävä :) no sitä en oo uskaltanu viel ku hän jää herkästi kii. Nyt tauko mut katson josko jatkan koska mitähän se muille kuuluu ja aikuinen kuitenkin. Itse kyl puhu kehdonryöstöstä :)

    • n28hki-

      Olen myös itsekin ensimmäistä krt vuosiin sinkkuna ja ensimmäistä krt aloin käydä treffeillä myös minua nuorempien (23sta ylöspäin) olevien miesten kanssa. Koin sen virkistäväksi kun osat minun ikäluokkaa olevista miehistä oli hieman kyynisiä kun taas 23 vuotiaat oli erilailla naiiveja ja elämänmyönteisiä enkä tuossa kohtaan halunnutkaan mtn vakavaa. Nyt kuitenkin olen alkanut tapailla 32 vuotiasta miestä joka ei ole pätkääkään kyyninen mutta on juuri oikealla tavalla kypsä ja tasapainoinen mutta samalla spontaani ja huumorintajuinen :)

      • n28hki-

        Niin ja seksi nuorempien kanssa oli vaihtelevaa henkilöstä riippuen, erään kanssa oli aivan mieletöntä eräs taas oli niin hermoissaan ettei kyennyt seksiin.


    • Saattaaollaettä

      Pientä lepertelyä vastaan saan tyhjentää kassit suhun. Mikä sen parempaa. Ei vastuuta eikä huolia. Oot mulle vaan ilmainen reikä.

    • Eiymmärrä1

      Vähän ihmetyttää nää jutut. Kun nainen täyttää 15v. niin seksuaalisuus on saavuttanut huipun ja alkaa alamäki. Naiset eivät sen jälkeen ymmärrä hyvästä seksistä enää mitään.

      • Glmooria

        Pikemminkin ylämäki, mitä vanhemmaks tulee niin, sitä enemmän nauttii seksistä. 15v ymmärrä vielä mistään mitään, joten kommenttisi oli ihan ufo.


      • Faktoja_vähän

        Tuo ei kyllä pidä paikkaansa.
        Naiset yleensä löytävät oman seksuaalisuutensa myöhemmin.
        Lähempänä 30 ikävuotta ja siinä main ..
        Usein vasta siinä iässä todella tietää mitä oikeasti sängyssä haluaa , mistä tykkää ja osaa vaatia. On tullut sinuiksi oman kehonsa /seksuaalisuutensa kanssa.
        15vuotias on vielä täysin epävarma kehostaa. Eikä läheskään kaikki 15vuotiaat ole valmiita edes henkisesti ekaan kertaansa.
        Teineille neisyys on vain hävettävä asia josta haluaisivat eroon , sen enempää seksistä ymmärtämättä.
        Se on niin että aikuinen nainen ymmärtää hyvän seksin päälle.


    • n29hki

      paras seksikumppani mikä minulla on ollut oli 4v minua nuorempi. noh eihän tuokaan mikään valtava ikäero ollut, mutta olen aina deittaillut vaan omanikäisiäni ja vanhempia. tuo mies oli ihan priimaa sängyssä ja hieman ujohko, hän ei todennäköisesti edes tajunnut kuinka hyvä hän oli.
      nyt olen ihastunut itseäni 4 vuotta vanhempaan mieheen. seksi on hyvää, kun on tunteet pelissä, vaikkei tällä miehellä mitään erityisejä mooveja ole :D

    • bigmacnibba

      Soita ja kysy

    • Morkkistako

      Olen 36v ihan kivannäköinen nainen. Olin koulutuspäivillä itäsuomessa ja kolme yötä hunningolla, jotka vietin 21 v nuoren miehen kanssa. Olen vieläkin aivan sekaisin, välillä omatunto soimaa ja välillä tulee väristyksiä ja häpeän tunnetta kun muistelen niitä kolmea yötä. On sellainen olo, etten se voinut olla minä, säntillinen perheen äiti.

      • sack

        ois hana saada sut suhin, Oot hieno. saat mun kyrpääni ihanasti. Tuut varmasti nauttimaan siitä.


    • Eiymmärrä1

      No joo.. ehkä ei 15v vielä oo huipulla mut 20-25. Siitä ylöspäin nainen passivoituu ja lakkaa olemasta seksuaalisesti aktiivinen.. lukuunottamatta kännisekoilut. Jokaiselle miehelle tämä tulee eteen ja se tarttuu eli seksistä täytyy päästää irti. Naiset voivat jatkaa pelleilyään nuorten optimististen miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Eihän 2-3 vuoden ikäero kumpaankaan suuntaan ole mitään. Itse olen kusessa yhteen naiseen joka on aivanerilaisessa elämässä kuin minä ja ikäeroa yli 5v. ap. on ollut kirjoittamisen aikaa alle 30v ja saanut alle 20v ikäset peräänsä. Ei siinä mitään.

      Mutta miettikää sitä kun yli 40v ikänen mies ei saa muuta kuin 10v nuoremman tai jopa 20v nuoremman. On siinä kahden ihmisen elämä mennyt hukkaan kun ei muuhun pysty, eikä nämä ole edes yhdenillanjuttuja vaan "vakavaa" Ja vitut sanon minä!

    • Anonyymi

      Mä olen ratkaissut asian. Mieheni on kohta 60 v. ja minä 40v. Vanhempi mies on monella tapaa mukavampi vakituinen kumppani, kuin sinne tänne huiteleva 20v. kaikessa muussa , paitsi seksissä ... ehkä tuollaisen miljoona kilometriä ajetun taksimersun vertainen. Baarista tai tanssipaikoilta isken tuollaisen 20 v. ja hänen kanssaan harrastan vain seksiä.

    • Anonyymi

      Ja sitten keski-ikäinen akka heräsit päiväunilta ja päästit kissan ulos... siinä se on sinunkin 20 pojan iskut:D

    • Anonyymi

      Orjatar !!! kuule käskyni ja tiedä paikkasi. Orjatar ooo ooo toteuta tahtoni niin saat palkinnon. jumalaisen NAUTINNON!!! hehehehaahahahhaaaa!!! t.m23v.

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä 40 lahnoja joskus baarisssa lähestyy mutta kerron aina kohteliaasti että omaa jättikaluani en anna kun parikymppisten tyttöjen käyttöön.

      kiwipilot

    • Anonyymi

      Voiko seksin aikana puhua vaimon kanssa, no voi toki jos hän sattuu olemaan siinä lähistöllä!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe