Uusia ystäviä pk-seudulta!

-Amelia

Moikka! Olen 25-vuotias nainen ja etsin uusia ystäviä noin 23-28 vuotiaista naisista. Jos olet sinkku, urheilullinen ja pidät matkustamisesta meillä saattaisi olla ainakin jotain yhteistä :) Laittakaahan viestiä!

-A

7

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adgjlä

Moi! Aika sama tilanne täällä.. Olen 26 v. nainen helsingistä ja ainankin nuo mainitsemasi asiat täyttyvät.. :) olen opiskelija, kohta valmistuva ja olisi kiva saada lisää kavereita koulun ulkopuolelta. Jos olet vielä kavereita vailla laita minulle viestiä [email protected]

• katjuska6

Moikka! Olenkohan liian nuori teidän porukkaanne? Olen siis 22v eli -90 vuosimallia. Olen myöskin opintotojen loppuvaiheessa opiskeleva ja mielenkiinnonkohteisiini kuuluvat ehdottomasti urheilu sekä matkusteleminen, myös hyvä ruoka! Valitettavasti en kuitenkaan ole sinkku, mutta ei se ole tahtia hauskan pidon suhteen ennenkään estänyt!:)

• -Amelia

Olisko sulla antaa s-postia? :)

• Amaia1

Moi!

Olen espanjalainen nainen ja muutin Suomeen puolitoista vuotta sitten. Olen 23 vuotias ja haluasin oppia tuntemaan suomalaisia ihmisiä. Puhun suomea tyydyttävästi mutta mä haluan puhua suomea sujuvammin, ja puhun myös hyvää englantia ja espanjaa(äidinkieli).

Jos olet kiinnostunut kirjoittaa mulle: [email protected]

Olisi mukava tavata ;)

• Mirjaaaaazz

Hei, täällä olis kans yks 24 vuotias neiti helsingistä joka kaipailis ystäviä kaikenlaiseen tekemiseen. :)
        [email protected]

• pussikaljaa

hei laitas mulle viestiä [email protected] nii saatat yllättyä positiivisesti :D. Sen verran ihmisiä joilla ystäviä hakusessa pk-seudulta niin päätin kasata jonkun puistokaljatyyppisen eventin mihin keräilen juuri tälä hetkellä meilejä täältä ystävyys-keskusteluista.

Tän viestiketjun meileihin pamahtaa muutaman minuutin päästä joten kannattaa katsoa jos ystävät kiinnostaa!

Ajankohta laitetaan parin viikon päähän ja teen facebook-eventin, jos yli 2 osallistujaa niin näkee etukäteen jo mimmoista porukkaa tulossa :).

Jos joku muu joka ei saanut meiliä kiinnostui koko pussikaljaideasta niin saa laittaa meiliä niin laitan faboon kutsun mikäli se yli 2 osallistujaa :]

tiivistettynä siis:
      pussikalja esplalla/tokoinrannassa aikavälillä 31.5.-2.6.2013.

ajankohta riippuu millon ihmisille nyt sopiikaan joten laittakaa vaikka sopivimmat päivät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe