Poikaystävä kostaa lyömällä

Humanbeing1

Poikaystävä on alkanut lyömään minua kostaakseen vain jos minun kyynärpääni osuu häneen vahingossa.. Itse en lyö ikinä ja pyydän anteeksi aina jos olen satuttanut häntä. Olen pienikokoinen ja tosi herkkä poikaystävä lyö minua takaisin tarkoituksellisesti ja polveeni tuli mustelma ja hän sanoi et mähän vaan läpsäsin sua, eikä osaa mistään asiasta yleensä pyytää anteeksi kun ei kadu mitään. Hän on pettänyt minua fyysisesti monesti mutta nyt yrittänyt parantaa kun olen antanut viimeisen mahdollisuuden. Asuttu jo 2,5 v yhdessä. Onkohan alkanut vituttamaan aina sama tyttöstävä ja purkaa vihaa ja alkanu lyömään.Minkälaisia suhteet ovat nykyään, mikään ei oo ehjää enää. Ei ole provo.

15

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vali-vali

Juppp. Ei ole provo.

• Queen

Ota kapsäkkis ja lähe meneeeee! Se on ihan sama asia ku duunissa, että heti kun on se olo et kohta tulee kenkää pitää lähtee litoon ennen ku pomo pääsee irtisanomaan!
      Ylpeys on ihmisen tärkein ohjaava ominaisuus!

• kiltti mies.

Aina yhtä mukavaa lukea tälläisiä juttuja kun naista hakataan ja petetään. Ihan oma vikasi kun olet siinä suhteessa. Etko mitenkään ole aikonut erota tollasesta idiootista van haluatko lisää lyöntejä. En minäkään täydellinen ole mut en ikinä löisi naista mut eihän kukaan halua miestä joka ei lyö. Alkaa vaan tuntumaan siltä kun jokaisella naisella tuntuu olevan mies joka hakkaa.

• kiltti mies.
    • KUMMIN SISKO

Jos aloittaja et ole provo, niin olet tasan liian kauan ollut tuollaisessa suhteessa. Lähde vielä kun pystyt. Pakkaa kamasi ja mene vanhemmillesi tai ystäville. Tuo mies ei ansaitse ketään naista. Olet vielä nuori, elämä voi antaa sinulle paljon parempaa. NYT PAKKAAMAAN!

• kaunis nainen

Ihana mies sulla. Mistäs mulle löytyy tollanen samanlainen ihanuus?

• kesä5

Menkää terapiaan vaikka perheasiain neuvottelukeskukseen. Soitat sinne ja sanot että on hätä niin saatatte nopeastikin päästä.

Teillä on jotain ongelmia syvemmällä ja kommunikaatio-ongelmia.

Siitä johtuen miehesi ei selvästi kykene purkamaan frustraatiotaan.

• Lähde vetään

Lähde vetämään. Tollanen äijä voi vaikka nauttia puolustuskyvyttömien hakkaamisesta. Älä jää suhteeseen jossa sua petetään ja hakataan, maailma on miehiä täynnä.

• Missä kunnioitus?

Ei varmaan mottase vieraita ihmisiä, vaikka kyynärpää osuisi jalkoväliin? Se kertookin tarpeeksi. Rohkea Mies.

• siskon isoveli

Mun siskolla oli joskus mies joka löi sitä. Minä menin ja hakkasin sen miehen sairaala kuntoon. Siihen loppui se suhde. En saanut syytettä koska siskoni ei sanonut mitään musta poliisille Vaikka tiesi etttä hakkasin sen miehen. Suojelen siskooni vaikka nyrkeillä että ei tarvitse pelätä mitään.

• jumala on silti

Tuu minuaki suojelemaan! Tai no, mitä se auttaa? Jos kukaan ei kunnioita lähimmäistään ja piättäydy väkivallasta, niin se voittaa lopulta, joka kaikkein suurin ja röyhkein.
        Mitä tästä opimme?
        Kun kukaan ei kunnioita Jumalaa, Luojaamme ja Vapahtajaamme, niin kaikki elävät kuin pellossa! Vahvempi hakkaa heikompansa. Siksi jo jumalanpelko olisi suoja jokaiselle! Myös omaa pahuutta vastaan!

• eliisi1

Lahde tiehesi, älä anna enempää mahdollisuuksia. Heitä poikaysävä ulos, muuta turvataloon tai vanhempien/tuttavien luo toistaiseksi, ota lämä omiin käsiisi, tässä suhteessa se ei tule paranemaan! Tuollainen käytös ei ole puolusteltavissa mitenkään.

• nettiturvakoti

Hei Humanbeing1!

Poikaystäväsi käytös on väärin ja kuulostaa huolestuttavalta. Väkivalta ei koskaan ole oikeutettua missään tilanteissa ja jokaiseen lyöntiin pitää suhtautua vakavasti. Oletko kertonut tilanteestasi kenellekään muulle? On tärkeää että saat apua tilanteeseesi, sillä suhteesta lähteminen ei aina ole helppoa tai välttämättä onnistu ilman ulkopuolisen apua.

Pohdit millaisia suhteet ovat nykyään. Jokainen ansaitsee suhteen, jossa tulee kohdelluksi tasavertaisesti. Suurin osa parisuhteista on sellaisia ja toivon että jaksat uskoa siihen!

Suosittelisin sinua myös varaamaan nettiturvakodista kahdenkeskisen chat-ajan, jossa voit keskustella luottamuksellisesti väkivaltatyön ammattilaisen kanssa tilanteestasi. https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=7

Paljon voimia ja rohkeutta avun hakemiseen!

Jenna, Nettiturvakodin vapaaehtoinen

• Ei vittu mitä paskaa

Vedä sitä turpaa pesäpallo mailalla ja kunnolla nii katotaa "kostaako" enää

• lifemocker

jos tää on totta, niin onko tuossa nyt mitään järkeä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe