Naapuri

Nainen yläkerrasta

Kysymys kuuluu, voiko samassa talossa asuvaa miestä lähestyä ilman leimautumista epätoivoiseksi naiseksi? Kuinka aloittaa juttelu?

13

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      miten ois vaikka "moi"??

      • Kunnon mies

        No ei toimi todellakaan, moikkaa takasin jos moikkaa ja se on siinä. Kaikille karvakuonoille se saattaa toimiakin.


      • lifemocker
        Kunnon mies kirjoitti:

        No ei toimi todellakaan, moikkaa takasin jos moikkaa ja se on siinä. Kaikille karvakuonoille se saattaa toimiakin.

        tarkoitus on jatkaa juttelua sen "moin" jälkeen ;)


    • jaska pas-ka

      Mee lainaa sokerii ja pyydät sitten kahville. Tai jos törmäät siihen niin hymyilet kauniisti ja kysyt jotain.

      • Kunnon mies

        Liian läpinäkyvää paskaa.


    • afsfasfd

      ei niin mitenkään : D

    • Kunnon mies

      Mies ei ajattele noin.

      Mieti ootko valmis kahden kerroksen väkeen leimautumaan... Romanssit naapurissa on Salkkareiden tasoa. Jotku ATM miehet siihen lähtee, ei varmasti sellanen joka on täysjärkinen. Semmonen pitää huolen omasta reviiristään, eikä ota riskiä että joku exä mahdollisesti jää pyörimään kuvioihin. Jos se on mies joka on 30-40 ikänen niin se hakee seuransa ravintolasta. Ei siinä puhumiset paljon auta. Kauas on asunu siinä? Jos on vuosissa mitattava määrä, sillä ei ole mitään mielenkiintoa, naapurinsa kyllä tietää. Se saattaa jo arvata, että unelmoit siitä ja ei ole kiinnostunut siltikään. Kyllä sen näkee jos joku ihastuu toiseen, älä pidä pöljänä ketään vaikka itse oletkin ihastuneena.

    • karju2

      Sehän olisi hieno homma jos sattus löytymään samasta talosta naisystävän. Mies kolmannesta kerroksesta.

    • zdees

      minulle kävi päinvastoin, eli ihastuin samassa kerrostalossa asuvaan naiseen.

      Ryhdyin vaan päättäväisesti hymyilemään ja tervehtimään, eikä siitä ollut sitten edes vaikea edetä keskustelun tasolle. Taisi tosin käydä siten, että nainen tuli ensin minun kanssani juttelemaan.

      Pikkuhiljaa sitten tutustuttiin paremmin ja sitäkautta selvisi että vaikka hän asuu yksin, niin hänellä on suhde. No eihän sille mitään voi, hyvä että selvisi ennen kuin ryhdyin kuvittelemaan liikoja. Mukava ihminen kaikin puolin. Aina kun näemme niin vaihdamme pari sanaa. Kavereita ei ole ikinä liikaa.

    • 678lkl

      Mitä ihmeen väliä sillä on missä toinen asuu.
      Kunhan ette sukulaisia ole niin ei kannata päätään vaivata vaan ihan rohkeasti ottaa askel tutustumiseen.

    • naapurisi mies.

      Ei voi lähestyy. Jätä mut jo rauhaan.

    • M@J

      Miksipäs ei, varsinkin kun nyt on Vappu tulossa niin "helppopaikka" kysyä mitäs on suunnitelmissa

    • mies yläkerrasta

      missäs päin asut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe