Kysymys kuuluu, voiko samassa talossa asuvaa miestä lähestyä ilman leimautumista epätoivoiseksi naiseksi? Kuinka aloittaa juttelu?
Naapuri
13
507
Vastaukset
- lifemocker
miten ois vaikka "moi"??
- Kunnon mies
No ei toimi todellakaan, moikkaa takasin jos moikkaa ja se on siinä. Kaikille karvakuonoille se saattaa toimiakin.
- lifemocker
Kunnon mies kirjoitti:
No ei toimi todellakaan, moikkaa takasin jos moikkaa ja se on siinä. Kaikille karvakuonoille se saattaa toimiakin.
tarkoitus on jatkaa juttelua sen "moin" jälkeen ;)
- jaska pas-ka
Mee lainaa sokerii ja pyydät sitten kahville. Tai jos törmäät siihen niin hymyilet kauniisti ja kysyt jotain.
- Kunnon mies
Liian läpinäkyvää paskaa.
- afsfasfd
ei niin mitenkään : D
- Kunnon mies
Mies ei ajattele noin.
Mieti ootko valmis kahden kerroksen väkeen leimautumaan... Romanssit naapurissa on Salkkareiden tasoa. Jotku ATM miehet siihen lähtee, ei varmasti sellanen joka on täysjärkinen. Semmonen pitää huolen omasta reviiristään, eikä ota riskiä että joku exä mahdollisesti jää pyörimään kuvioihin. Jos se on mies joka on 30-40 ikänen niin se hakee seuransa ravintolasta. Ei siinä puhumiset paljon auta. Kauas on asunu siinä? Jos on vuosissa mitattava määrä, sillä ei ole mitään mielenkiintoa, naapurinsa kyllä tietää. Se saattaa jo arvata, että unelmoit siitä ja ei ole kiinnostunut siltikään. Kyllä sen näkee jos joku ihastuu toiseen, älä pidä pöljänä ketään vaikka itse oletkin ihastuneena. - karju2
Sehän olisi hieno homma jos sattus löytymään samasta talosta naisystävän. Mies kolmannesta kerroksesta.
- zdees
minulle kävi päinvastoin, eli ihastuin samassa kerrostalossa asuvaan naiseen.
Ryhdyin vaan päättäväisesti hymyilemään ja tervehtimään, eikä siitä ollut sitten edes vaikea edetä keskustelun tasolle. Taisi tosin käydä siten, että nainen tuli ensin minun kanssani juttelemaan.
Pikkuhiljaa sitten tutustuttiin paremmin ja sitäkautta selvisi että vaikka hän asuu yksin, niin hänellä on suhde. No eihän sille mitään voi, hyvä että selvisi ennen kuin ryhdyin kuvittelemaan liikoja. Mukava ihminen kaikin puolin. Aina kun näemme niin vaihdamme pari sanaa. Kavereita ei ole ikinä liikaa. - 678lkl
Mitä ihmeen väliä sillä on missä toinen asuu.
Kunhan ette sukulaisia ole niin ei kannata päätään vaivata vaan ihan rohkeasti ottaa askel tutustumiseen. - naapurisi mies.
Ei voi lähestyy. Jätä mut jo rauhaan.
- M@J
Miksipäs ei, varsinkin kun nyt on Vappu tulossa niin "helppopaikka" kysyä mitäs on suunnitelmissa
- mies yläkerrasta
missäs päin asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473