Hei palstan miehet!
Olen tehnyt aloitteita niin netissä kuin livenäkin, mutta yksikään näistä ei ole saanut minkäänlaista vastakaikua (aloitteella en tarkoita pelkkää katsekontaktia tai hymyä vaan ihan asiallista keskustelun avausta tai viestin lähettämistä) ja nyt mietin, että teenkö turhaa työtä?
Onko aloitteen tekevä nainen pelottava tai muuten turn-off?
Kuulin joskus joskus sanottavan, että aloitteen tekevät naiset ovat ''pilalla'' koska hän ei kelpaa kenellekkään ja siksi vailla muita vaihtoehtoja... onko näin?
Onko sinulle tehty aloitetta? miltä se tuntui ja kuinka reagoit?
naisen aloitteellisuus?
23
1350
Vastaukset
- blaah_
Vai olisitkohan taas jälleen kerran, (naisten yleiseen tapaan) tehnyt niitä aloitteita itseäsi hieman tasokkaammille miehille.
- 24vNhki
mä en (vastoin perinteistä makua) ite ole kiinnostunut hyväkuntoisista kiiltokuvapojista/miehistä vaan niistä vähän aremmista ja ujommista tapauksista
- NörttiN
24vNhki kirjoitti:
mä en (vastoin perinteistä makua) ite ole kiinnostunut hyväkuntoisista kiiltokuvapojista/miehistä vaan niistä vähän aremmista ja ujommista tapauksista
Ne ei oo osanneet tai uskaltaneet reagoida mitenkään. Ovat voineet tykätä hyvinkin paljon. Kyllä jos kiltin nörttimiehen haluaa, saa varautua kuukausien rauhalliseen mutta päättäväiseen (ei kuitenkaan liian dominoivaan) piiritykseen. Nörttimiehen pyydystys on todellakin taitolaji.
- (ujo) mies
24vNhki kirjoitti:
Jos ujon miehen haluat, niin ujon miehen kanssa on hyvä edetä rauhallisesti. Aivan aluksi suosittelisin aivan pelkkää kaveruutta ja kaveripohjalta toisiin tutustumista. Ujot miehet haluavat yleensä tutustua naiseen paremmin, ennen kuin ne menevät naisen kanssa pitemmälle.
Oma kiinnostuksena kannattaa ujon miehen ollessa kyseessä osoittaa selkeästi, sillä ujot miehet eivät yleensä ymmärrä sellaisia hienovaraisia vihjeitä samalla tavalla kuin ne ronskimmat miehet. En kuitenkaan tarkoita tällä selkeällä osoittamisella sitä, että sen tarvitsisi olla seksiä tai välttämättä edes suutelemista. Ihan puhumallakin voi nuo asiat kertoa ja ujot miehet ovat kyllä yleensä hyviä ja ymmärtäväisiä kuuntelijoita. Monet ujot miehet kyllä varmasti pitävät siitä, jos naiset ovat aloitteellisia.
- blaah_
No ei se naisen vastaantuleminen ole ikinä huono asia, päinvatsoin se on jopa toivottavaa.
Hyppäisin kattoon jos mulle tekis joku aloitteen. Mut sellasta ihmettä ei vielä ole tapahtunut enkä usko että tapahtuu ihan lähiaikoina. Ei naiset ole pilalla tai mee pilalle jos tekee aloitteen vaan enemmänkin miettisin et nainen haluaa tosissaan tutustua .
- hilippa D
vaikea sulle on tehdä aloitteita, kun olet piilottanut profiilis...
hilippa D kirjoitti:
vaikea sulle on tehdä aloitteita, kun olet piilottanut profiilis...
On se aukikin ollut kauan joskus, mut mun treffi proliifi on tuol suomi 24 treffeis jo kauan.
Selviä aloitteita tulee kiitettävästi päivittäisten katsekontaktien ja hymyjen lisäksi.
Yhdestä aloitteellisesta tuli elämänkumppanini ja moni muu heistä on pitkäaikainen ystäväni.
Ilmoittautumisia "soita, jos eroat" listalleni on toistaiseksi tapahtunut niin vähän, että en tarvitse kirjanpitoon elektronisia välineitä :D)- lifemocker
" Onko aloitteen tekevä nainen pelottava tai muuten turn-off?"
ei ole. se on plussaa.
todennäköisesti olet tehnyt aloitteet vain vääriin miehiin. naisethan tuppaa koittaa saada ns "ylempitasoisia" miehiä, mitä he itse oikeasti ovat. joten joko sinulla on vain ollut paska tuuri tai sun miesmaussasi on parantamisen varaa! - safaasfd
Aloitteita tekevä nainen on friikki ja tyrkky. Kuvottavaa.
- kolmekaheksan
Minullekin on tegty joskus aloitteita selkeitä baarissa, mutten ole lämmennyt niille koska ne ovat tulleet täysin puskista..esim selkään koputtamalla tai muuten vain ekaa kertaa nähdessä.
Toivoisin naisen olevan aloitteellinen, jos on ensin otettu katsekontaktia.
Silloin kun olen naisen kanssa silmäpeliin päässyt ja hymyjäkin vaihdettu ei naiset koskaan ole tullee juttelemaan..
perseestä puristelijoita ja muita mykkiä kyllä on eteen tullu, mutta se suun aukaiseminen tuntuu olevan mahdottomuus
Ehkä en kumminkaan ole tarpeeksi kiinosta, Jotta Nainen viitsisi mitään tehdä :/ - aito mies
Ymmärsinkö ap oikein, että et saa netissä tehtyihin aloitteisiin vastakaikua miehiltä? Jospas tuntuu oudolta. Millaista miestä sitten haet?
- Only in Finland
Vähän väliä ulkosalla ollessa tulee se sama ''mennääks panee''- asenteella jotain niin mautonta iskua naisten suunnalta.
Netissä taas silloin tällöin joku randomi muija lähettää kuvia itsestään yläosattomana tms. ja jää sitten vinkumaan kun en vastaakaan tai emme päädykään elämään onnellisesti ikuisesti loppuun asti.
Ois kiva jos joskus naiset haluais muutakin kun melaa mekkoon tai huomiota hattuun heti ensi tapaamisella... - 24vNhki
aito mies: kyllä ymmärsit oikein, harvoin saan viesteihini vastausta, jos saan niin kahta viestiä enempään ei ole koskaan kuulunut
only in finland: en ole sellainen, ihan asiallisesti oln koittanut keskustella, ''fyysisin'' ehdotus on ollut tanssimaan pyytäminen (kun olen itse ollut valmiiksi yksin tanssimassa ja nähnyt mielenkiintoisen oloisen ihmisen kulkevan ohi)
kolmekaheksan: myönnän, että nämä muutamat keskustelun aloitukset livenä ovat voineet tulla kulman takaa miehille, tosin yleensä siksi etteivät katseemme ole kohdanneet aikaisemmin. Olen yrittänyt saada katsekontaktia ensin aikaiseksi, tämä on ollut haasteellista, koska kyseiset henkilöt ovat olleet yleensä hieman eksyneen oloisesti vaeltelemassa ympäriinsä...
En myöskään usko tavoittelevani parempitasoisia miehiä, itseeni kun vetoavat enemmän sellaiset, jotka vaikuttavat ehkä ujommilta tai muuten sellaisilta, joita voisi auttaa tai muuten tukea, hoivavietti kun on turhankin vahva :D tämä ei kuitenkaan tarkoita, että etsisin ongelmatapauksia (huumeita/alkoholismia yms) vaan sellaisia vähän 'ressukka', joka ei ole se kaikkein sosiaalisin alfakingi
Tiedän tämän olevan varmasti myös yksi ongelman aiheuttaja :D
Kiitos kaikille jo tulleista vastauksista ja mielipiteistä, kuulen niitä mielelläni lisää! - Aito mies
Hep ap, ainakin yksi ongelma on helppo ratkaista. Laita viestiä osoitteeseen aito mies taalla @ gmail .com (siis kaikki yhteen, ilman noita välilyöntejä). Niin takaan, että saat enemmän kuin yhden vastauksen :)
- Aito mies
Oho, jopas napsahti miinuspeukkuja.
Ei tarkoittanut tuota ylläolevaa mitenkään pilkkaavasti, vaan ihan tosimielellä, että kirjoitan kyllä varmasti takaisin. Johtaako se sitten pidemmälle vai ei, riippuu tietysti meistä itsestämme ja mieltymyksistämme.
Peukuttaminen on huono idea. Se kannattaa unohtaa, sillä jo yksi henkilö voi vääristää tuloksen, jos viitsii nähdä vaivaa ja kiertää rajoitukset.
- 57klll
Minkähänlaisia nuo aloittamasi keskustelut ovat olleet? Niitä kun ei voi aina tulkita aloitteiksi mihinkään treffailuun.
Se ettet netissä saa vastausta kuulostaa aivan hölynpölyltä ellei sitten puhuta yhdesta tai kahdesta tapauksesta. - 20-v sinkku mies
Onko aloitteen tekevä nainen pelottava tai muuten turn-off?
- Riippuu aika paljon siitä, että vaikuttaako nainen mielestäni mukavalta ja samanhenkiseltä. Se vaikuttaa myös, että millä tavalla nainen tekee aloitteen. Liian tyrkky ja nopeasti etenevä nainen on pelottava ja yleensä turn-off. Sitten taas, jos huomaa, että nainen tulee esim. ujostuneena juttelemaan, ei tyrkytä itseään ja vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta niin mikä ettei...
Onko sinulle tehty aloitetta? miltä se tuntui ja kuinka reagoit?
- 2 kertaa 20-vuoden aikana. Mielestäni erittäin hyvin, koska en liiku juurikaan koskaan missään ihmisten ilmoilla, vaikka saan viehättäviltä naisilta melko kiitettävästikin positiivista huomiota (hymyily yms.).
Ensimmäisen aloitteen teki itseäni 4-vuotta nuorempi tyttö. Tämä tapahtui keikalla, jonne lähdin yksin. Seisoskelin n. puolituntia paikallani ja tyttö tuli puhumaan minulle. Tilanne eteni aina siihen pisteeseen, että tyttöä piti pitää kädestä kiinni koko illan ajan ja halailla. Tämä tyttö oli ilmeisesti useamman kuukauden ajan ihastunut minuun. Tästä ei kumminkaan seurannut mitään, koska en itse ollut kuitenkaan ihastunut häneen, vaikka nätti tyttö olikin.
Toisen aloitteen teki itseni kanssa saman ikäinen nainen Suomi24 treffi palstalla. Tämä nainen kehui minua komeaksi ja olisi halunnut tavata muutaman minuutin chättäilyn jälkeen. Oli turhan nopeaa toimintaa minun mielestäni ja vaikutti muutenkin vähän tyrkyltä, eikä muutenkaan oikeen napannut.
Itse olen tehnyt aloitteita naisten suhteen melko harvoin. Ikinä minua ei ole kumminkaan lytätty ja yleensä nainen on saattanut olla jopa kiinnostunutkin minusta. - O====3
>>Onko sinulle tehty aloitetta?
Kasvokkain ei koskaan, netissä pari poikkeusta ollut. Pelkkä keskustelu ei ole aloitteen tekemistä. Jos suoraan sanotaan, että "hei olen kiinnostunut susta/olet kiinnostavat/olet komea/olet mielenkiintoinen/tavattaisiinko/kahville jne?", niin asia on selvä siinä mielessä, että tietää toisen olevan jollain asteella kiinnostunut, mutta ei sekään vielä tarkoita mitään. Haluatko seurustella mun kanssa? On tarpeeksi selvä kysymys, josta on vaikea erehtyä.
Itse puhun toisten kanssa ilman taka-ajatuksia siihen asti, kunnes toinen selvästi kertoo kiinnostuksestaan. - ole mieluummin yksin
Ei kannata tehdä mitään aloitteita. Miehet saa siitä vaan kiksejä, kun ne pääsee torjumaan sut. Ei niille mikään kelpaa.
"Onko aloitteen tekevä nainen pelottava tai muuten turn-off?"
- Ei todellakaan ole.
"...aloitteen tekevät naiset ovat ''pilalla'' koska hän ei kelpaa kenellekkään ja siksi vailla muita vaihtoehtoja... onko näin?"
- Unohda tuollaiset kommentit.
"Onko sinulle tehty aloitetta? miltä se tuntui ja kuinka reagoit?"
- On aikoinaan pari kertaa. Olihan se hieman outo tunne, mutta kyllä siitä yli pääsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483