Haistakaa **** tän palstan vaimot

18+6

Myönnän, tämä tuleva postaus on provo, tarkoitettu suututtamaan tämän palstan vaimot. Mutta tarina on tosi, se siitä hauskan tekeekin. Repikää tästä.

Suhteeni varattuun mieheen alkoi n. kolme vuotta sitten. Alkoi ihastuksesta, pikkuhiljaa kypsyi rakkaudeksi. Oikeaksi rakkaudeksi. Sellaiseksi, josta tietää että sen kohtaa vain kerran elämässään, jos koskaan. Kun tietää, että toinen on juuri sinulle tarkoitettu. Elämäsi rakkaus.

Mies alkoi puhumaan erostaan yhä useammin, suunniteltiin me sitä yhdessäkin.
Kahden vuoden jälkeen mies laittoi eron vireille. Ihan niinkuin lupasikin. Muutimme yhteen, aloitimme viimein elämän yhdessä. Menimme naimisiin muutama viikko sitten. Elämämme on täynnä rakkautta.

Tottakai vaimo yritti aluksi laittaa vastaan, mutta minkäs teet kun mies ei rakasta. EI auttanut vaimon itkut.

Myönnän, olen lapsellinen, kun lähdin tätä kirjoittamaan, mutta olen tätä palstaa lukenut useita kuukausia ja aina on ottanut päähän teidän ylimielisten vaimojen kirjoitukset, joissa parjaatte kakkosia, roikutte miehissänne ja kuvittelette että vielä se kakkonen saa ansiosta mukaan. No joo, minä sain. Rakastamani miehen!

Ai niin, ja pisteet sille joka ensimmäisenä tulee toivottamaan onnea petturimieheni kanssa, ja sanomaan että kyllä se vielä minuakin pettää. Hah. Te vaimot ette tiedä mitä tosi rakkaus on.

Hei vaan!

81

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      Sipulikitkerää erittäin hyvää dydämmelle.

    • Siipirikko..

      Rakkaus voittaa aina :)

      • Pidä hyvänäsi..

        Provo tai ei, niin aloittajan on hyvä muistaa karu totuus eli että rakastumisen huuma ei kestä ikuisesti. Kun arki alkaa, niin ongelmat alkaa. Ja aloittajan on hyvä muistaa sekin, ettet ole välttämättä se miehen viimeinen suuri rakkaus. Sinun jälkeesi voi tulla vielä se kolmas, joka toden sanoo. Näin on käynyt monille ykköstyneille kakkosille ja kun niin sitten joskus tapahtuu, saavat nämä ykköistyneet kakkoset ihan samanlaisia itkupotkuraivareita kuin heidän ivaamansa ex-ykköset. Kun pilkka sattuu omaan nilkkaan, niin käyttäydytään itse ihan samalla tavalla. Onnea eläämääsi miehen kanssa, joka on jo osoittautunut epäluotettavaksi kumppaniksi.


      • tyet6gdrg
        Pidä hyvänäsi.. kirjoitti:

        Provo tai ei, niin aloittajan on hyvä muistaa karu totuus eli että rakastumisen huuma ei kestä ikuisesti. Kun arki alkaa, niin ongelmat alkaa. Ja aloittajan on hyvä muistaa sekin, ettet ole välttämättä se miehen viimeinen suuri rakkaus. Sinun jälkeesi voi tulla vielä se kolmas, joka toden sanoo. Näin on käynyt monille ykköstyneille kakkosille ja kun niin sitten joskus tapahtuu, saavat nämä ykköistyneet kakkoset ihan samanlaisia itkupotkuraivareita kuin heidän ivaamansa ex-ykköset. Kun pilkka sattuu omaan nilkkaan, niin käyttäydytään itse ihan samalla tavalla. Onnea eläämääsi miehen kanssa, joka on jo osoittautunut epäluotettavaksi kumppaniksi.

        Tai sitten ei...
        Jos on "juttu" aloittajalle hänen elämänsä rakkaus, niin ehkä on miehellekin.
        Ei se, että pettää kerran ja tekee ratkaisun rakkautensa hyväksi tarkoita, että toimii samoin jatkossakin.

        Kaikki pettäjät kun eivät vaivaudu eroamaan, vaan jatkavat, käryävät, katuvat, jatkavat pettämistä, käryävät, katuvat jne jne... Silloin ei voi sanoa olevan kyse todellisesta rakkaudesta kakkosta kohtaan - no ei tosin ykköstäkään.


      • jep jep jep
        tyet6gdrg kirjoitti:

        Tai sitten ei...
        Jos on "juttu" aloittajalle hänen elämänsä rakkaus, niin ehkä on miehellekin.
        Ei se, että pettää kerran ja tekee ratkaisun rakkautensa hyväksi tarkoita, että toimii samoin jatkossakin.

        Kaikki pettäjät kun eivät vaivaudu eroamaan, vaan jatkavat, käryävät, katuvat, jatkavat pettämistä, käryävät, katuvat jne jne... Silloin ei voi sanoa olevan kyse todellisesta rakkaudesta kakkosta kohtaan - no ei tosin ykköstäkään.

        "Jos on "juttu" aloittajalle hänen elämänsä rakkaus, niin ehkä on miehellekin.
        Ei se, että pettää kerran ja tekee ratkaisun rakkautensa hyväksi tarkoita, että toimii samoin jatkossakin."

        Niin mutta kun eihän sitä tiedä etukäteen. Aika monet kyllä vannoo häissä ikuista rakkautta ja sitten kumminkin käy niin kuin aloittajan miehen ja sen exän kanssa.

        Erityisesti näin kun toinen osapuoli on jo etukäteen "tunnettu petturi".


      • munak1
        Pidä hyvänäsi.. kirjoitti:

        Provo tai ei, niin aloittajan on hyvä muistaa karu totuus eli että rakastumisen huuma ei kestä ikuisesti. Kun arki alkaa, niin ongelmat alkaa. Ja aloittajan on hyvä muistaa sekin, ettet ole välttämättä se miehen viimeinen suuri rakkaus. Sinun jälkeesi voi tulla vielä se kolmas, joka toden sanoo. Näin on käynyt monille ykköstyneille kakkosille ja kun niin sitten joskus tapahtuu, saavat nämä ykköistyneet kakkoset ihan samanlaisia itkupotkuraivareita kuin heidän ivaamansa ex-ykköset. Kun pilkka sattuu omaan nilkkaan, niin käyttäydytään itse ihan samalla tavalla. Onnea eläämääsi miehen kanssa, joka on jo osoittautunut epäluotettavaksi kumppaniksi.

        Kyllä aivan totta, Tarja Smura on oikein hyvä esimerkki siitä miten valehteleva ja pettävä mies ei koskaan muuta toimintatapojaan. Ei tuon tyyppiselle miehelle ole edes omat lapset paskankaan tärkeitä, vaan ainoastaan oma muna ja sen tahto! Tunne nimeltä "rakkaus" ei todellakaan tarkoita samaa asiaa miehelle ja naiselle. Ja toisekseen ei mikään tunne ole pysyvä vaan vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.


      • se sai mitä tilasi
        munak1 kirjoitti:

        Kyllä aivan totta, Tarja Smura on oikein hyvä esimerkki siitä miten valehteleva ja pettävä mies ei koskaan muuta toimintatapojaan. Ei tuon tyyppiselle miehelle ole edes omat lapset paskankaan tärkeitä, vaan ainoastaan oma muna ja sen tahto! Tunne nimeltä "rakkaus" ei todellakaan tarkoita samaa asiaa miehelle ja naiselle. Ja toisekseen ei mikään tunne ole pysyvä vaan vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

        Eikös Smuran suhde entiseen mieheensä alkanut salasuhteena? Sai mitä tilasi.


    • makelove1

      :-)
      On meitä muitakin...itse löysin vuosia sitten ihanan miehen (varatun) ...aloitettiin salasuhde joka jatkui pari vuotta...sitten mies erosi ja siitä asti olemme asuneet yhdessä...
      hänellä oli ennen tätä eroa takana jo kaksi lyhyttä avioliittoa ja vaikka on klisee että miehet haukkuu aina exiä, niin voihan siinä olla joskus jotain perää että eron syy on naisen käytös?!

      Tällä hetkellä ollaan edelleen rakastuneita ja onnellisia...toki voi olla että tämäkin suhde päätyyy miehen pettämiseen...mutta se on sitten sen ajan murhe!

      • jooh....

        "hänellä oli ennen tätä eroa takana jo kaksi lyhyttä avioliittoa "

        Noiden sarja-avioitujien avioliitot ovat kaikkien tilastojen mukaan myös kaikkein heikoimpia kestämään.


    • ujykjgkgj

      Onnea teille oikeasti :) Itse ollut aikanaan tilanteessa että kumpikin oli tahoillaan varattuja, hän seurusteli ja minä itse naimisissa, kun rakastuimme... Nyt takana 4v onnellista avioliittoa :) Ei se tarkoita että jos kerran pettää ja eroaa, näin käy uudestaan :) Nyt ei (luojan kiitos) enää eletä 50-lukua, että pysytään kurjassa suhteessa vain kulissien vuoksi. Eihän se toki ole mukava tilanne ole jätetylle, enkä halua mitenkään pilkata heitä, mutta jos toisen tunteet ovat muuttuneet, niin on ihan turhaa enää roikkua väkisin vain tottumuksen takia.

      • alkjlda

        Olen useita kertoja havainnut, että jos ykköstyneitä kakkosia varoittaa siitä aivan realistisesta mahdollisuudesta, että heitäkin vielä ehkä petetään, he torjuvat sen usein juuri vetoamalla siihen, ettei edellistä kumppania pettänyt välttämättä petä uudelleen ja että uusi kumppani on muka se tosirakkaus, jota ei koskaan petetä. Sehän on kuin suoraan jostain telkkarin saippuaoopperasta!! Totuus kuitenkin on, että petturin kanssa yhteenmeno on melkoinen riski tulla itsekin petetyksi ja se pitäisi jokaisen tiedostaa. Välttämättä niin ei käy, mutta riski on suuri. Ja mihinkään tosirakkauteen ei kannata vedota, koska suhde voi olla täysin muuttunut kymmenen vuoden kuluttua. Tulevaisuudesta ei voi koskaan tietää.

        Torjumalla ajatuksen, että heitäkin kenties petetään, nämä ykköistyneet kakkoset itse asiassa paljastavat, etteivät hyväksy pettämistä eivätkä haluaisi kokea sitä itse. Ja kuitenkin he ovat tietoisesti edesauttaneet kumppaninsa ex-puolison pettämistä. Silti he eivät koskaan hyväksyisi, jos heille tehtäisiin samoin. Mitä se kertoo näistä ykköstyneistä kakkosista??


      • Reedar
        alkjlda kirjoitti:

        Olen useita kertoja havainnut, että jos ykköstyneitä kakkosia varoittaa siitä aivan realistisesta mahdollisuudesta, että heitäkin vielä ehkä petetään, he torjuvat sen usein juuri vetoamalla siihen, ettei edellistä kumppania pettänyt välttämättä petä uudelleen ja että uusi kumppani on muka se tosirakkaus, jota ei koskaan petetä. Sehän on kuin suoraan jostain telkkarin saippuaoopperasta!! Totuus kuitenkin on, että petturin kanssa yhteenmeno on melkoinen riski tulla itsekin petetyksi ja se pitäisi jokaisen tiedostaa. Välttämättä niin ei käy, mutta riski on suuri. Ja mihinkään tosirakkauteen ei kannata vedota, koska suhde voi olla täysin muuttunut kymmenen vuoden kuluttua. Tulevaisuudesta ei voi koskaan tietää.

        Torjumalla ajatuksen, että heitäkin kenties petetään, nämä ykköistyneet kakkoset itse asiassa paljastavat, etteivät hyväksy pettämistä eivätkä haluaisi kokea sitä itse. Ja kuitenkin he ovat tietoisesti edesauttaneet kumppaninsa ex-puolison pettämistä. Silti he eivät koskaan hyväksyisi, jos heille tehtäisiin samoin. Mitä se kertoo näistä ykköstyneistä kakkosista??

        Miten sinä olet tämän "useita kertoja havainnut"? Ei tällä palstalla ainakaan pahemmin ykköstyneet ylistä sitä, että minua ei tulla pettämään. Tällä pastalla keskitytään haukkumiseen.


    • travelleri

      Itse olen samassa tilanteessa kuin sinä, mutta en lähtisi täällä hehkuttelemaan että miehesi ei tule sua pettämään. Tottakai mies voi sinua pettää, tai sinä häntä, niin voi käydä ihan kenelle tahansa.

      Itse suhtaudun meidän suhteeseen "tietoisena riskinä". Ymmärrän mieheni pettämistaipumuksen ja olen sen kanssa valinnut elää. Oleellisinta on mielestäni se, että seison omilla jaloillani, eikä elämäni romahda jos minulle tärkeä parisuhde päättyy. Hyvä elämä rakennetaan oman, tasapainoisen minuuden varaan :)

      • Hyvä elämä?

        Travelleri, tulee ilmi, olet samaan aikaan mieltä että hyvä elämä rakennetaan epäluotettavan partnerin kanssa tietoinen riski ottaen. Epävarmuudessa eläminen ei minusta ole hyvää elämää.


    • vieläkö rakastat

      Jaa, no tuossa ei nyt olen suurempaa uutisarvoa. Itse en usko rakkauteen, se on tunne joka häviää kuin tuhka tulleen. Lapsellinen, vaalenpunainen ihanan ihgu tunne, rakkaus...
      Sen sijaan uskon kumppanuuteen, arvostukseen ja kunnioittamiseen. Tunteet tulee ja menee, mutta jos suhde on perustunut pelkälle tunteelle.... Vahva perustus säilyy vaikka maa järisee ympärillä, vahva perusta on jotain muuta kuin hatara ihana tunne.
      Kumman täynnä tunnnut olevan vihaa, miksi? Ole nyt onnellinen ja iloinen kun sait pitää kultakimpaleesi.
      Sellaista on helppo rakastaa joka on hyvä ja kiva ja mukava ja maailman paras. Sitten kun arki läsähtää päin naamaan ja alkaa tulemaan tunta tupaan SE kysyy sinulta voimaa ja rohkeutta, raskastatko mies vielä silloin. Se joka pysyy puolison rinnalla myös huonoina aikoina on KUMPPANI.
      Uskoisin väittää ettei pitkän liiton salaisuus ole tunne nimeltä rakkaus vaan sitoutuminen ja kumppanuus, arvostaminen. Ystävyys.
      Itse yhtä sun toista kokeneena voin sanoa senkin, ettei ne vaimot aina roiku, vaan se mies roikkuu ja kun tilanne alkaa käydä tukalaksi mennään sinne missä luullaan helpotusta olevan ja minne vielä ovi on auki.
      Ilmeisesti tilanteenne ei kuitenkaan ollut ihan yksinkertainen, siksi olet noin hyökkäävä.

      Itse en liittäis tuollaiseen mieheen sanoja "rakastamani mies" ja "tosi rakkaus" ennen kuin olette katselleet toisianne muutaman vuoden 24/7, ehkä lapsia, arjen ongelmia ym. Sen jälkeen voin kysyä rakastatko vielä.

      • fiksumpi

        Rakkaus ei aina katoaa. Et vain ole koskaan saanut sitä tai vastaanottanut oikeaa rakkautta. Vanhempani menivät naimisiin vuosikymmeniä sitten syvästä rakkaudesta, ja ovat yhä naimisissa ja rakastuneita kuin teinit. Toisin on käynyt niiden pariskuntien jotka ovat naineet ns. järkisyistä, suurin osa sellaisista pareista on jo eronneet.

        Rakkaus ei poista sitä asiaa että jos asut jonkun kanssa, hänestä tulee kumppani. Tietysti yhteiset kokemukset, yhteinen arki jne. muokkaa kumppanuutta. Jos siihen liittyy oikeaa rakkautta, tuloksena on onnellinen pitkä liitto. Jos taas kuvitellaan parisuhde pelkästään kumppanuudeksi, menee pahasti metsään: Ennen pitkää löydetään se oikea rakkaus tai huomataan ettei se kumppani sytytä lainkaan tai ollaan lähes kaveruussuhteessa.

        Oikea rakkaus ei katoa vuosien jälkeenkään. Kumppania voi alkaa vaikka vihata jossain vaiheessa, sitäkään vaihtoehtoa ei voi pois sulkea.


    • sinä sinä ja sinä

      Jösses, ja ikä oli? Todella nuori, tai tyhmä, tai kaltoinkohdeltu elämässään....harrastatko paljonkin Cosmon lukemista? Oliskko aika opetella elämään realiteeteissä? Kyllä se elämä näyttää mitä tuleman pitää, siitä voit olla varma. Eikä muuten auta sinunkaan itkut siinä tapauksessa jos ja kun mies löytää taas sen tosi rakkauden elämäänsä. Sitäkin sattuu elävässä elämässä. Saattaa olla kolmatta ja neljättä naista ja perhettä kierroksessa.
      Minuakin ihmetyttää moinen kukkoilu. Ihmisen ei tarvitse nöyritellä vaan olla nöyrä, itselleen, elämälle ja toisille ihmisille. Et ole sinut itsesi kanssa.

    • Niinnpä

      Veikkaan, että aloittaja on pikemmin sivuun heitetty ex-kakkonen ja purkaa nyt pahaa oloaan, kun vaimo vetikin pidemmän korren. Siltä vähän kuulostaa.

      • musta pekka kädessä

        Ai vaimon pitäisi olla ylpeä siitä, että musta pekka jäi hänen käteen? Mun mielestä aloittajan tarina voi hyvinkin olla tosi. Jos hän luottaa, ettei mies petä häntä, niin se on hänen asiansa. Kuinka moni palstan vaimoista luotti myös mieheen yhteen mennessä? Kuinka moni oli varma, ettei mua petetä, mies rakastaa mua loppuikänsä? Aivan varmasti kaikki. Jos nyt ykkösöitynyt kakkonen haluaa uskoa samaa, niin mitä se kenenkään napaa kaivelee? Antaa hänen pitää luulonsa.

        Mä luulen, että lähes jokainen kakkonen, jonka takia mies eroaa, tietää elämän realiteetit. Tietää, että voi se mies pettää häntäkin. Moni heistä ei rakenna elämäänsä miehen varaan vaan ihan muihin asioihin. Heidän maailmansa ei varmasti kaadu, jos tulee petetyksi. "Travelli" kirjoittaa erittäin fiksusti.


    • niikai

      Ap vaikuttaa katkeralta naiselta, vaikka muuta yrittää.Rakastuneen ei tarvitse sanoa kenellekään haistakaa..

      • juutai

        Vaikutat tietävältä tyhmältä vaikka muuta yrität. Rakastamisesta et vaikuta teitävän senkään vertaa.


    • Exvaimo neuvoo

      Ap, onnea vastanaineelle vanhalta ja nähneeltä exvaimolta, joka todella tietää mitä rakkaus on, me emme provosoidu vaikka provosoidaan.

      Viha jota kirjoitat vaimoja kohtaan ei kuulu rakastavaan sydämeen eikä osu oikeaa maaliinkaan täällä, tämähän on nettipalsta jossa sinulle tuntemattomat ihmiset kertovat sinulle tuntemattomia elämnätarinoitaan ja mielipiteitään.

      Mikä ja kuka saa sinut oikeasti vihaiseksi? Kannattaa itsetutkiskella tarkasti itseään, löytää se asia, se ihminen,ne ihmiset, jiota todella vihaa, ja sen jälkeen suunnata viha itsestä ulos mutta rakentavasti, ei ihmisiin vaan oikeisiin tekemisisiin. Olisiko niin että sinulla on suuria ongelmia ihmissuhteissasi miehesi laspiin, sukulaisiin ja exään? Tämä ei olisi ihme jos olisi, koska salasuhteilit osallisena heidän selän takanaan peräti kolme vuotta. Yleensä sellaista pahaa tekoa ei saa anteeksi, jheiltä , joita se loukkasi. Usein käy niin, että lapset, sukulaiset, ja ex eivät halua olla missään tekemisissä, eivät edes lapsia koskevissa pakollisista asioista näin pitkään salsuhteilleen ykköstyneen kanssa Ja jos lapset saapuvat isänsä kotiin, he voivat käyttäytyä todella ikävällä tavalla siellä, eli kaikki uusperheen ongelmat voivat kasautua, kun salasuhteillessa loukattujen purkavat vihaansa nyxäpariin.

      • suuri sydän

        Se ketä vihaa, siltä kannattaa pyytää anteeksi, sen jälkeen voi puhtaalla sydämellä jatkaa oman pään sisäistä elämää.


    • toukotyöt

      Onnea 18 6 nimimerkille ihan oikeasti. Se on kyllä metkaa, kun täällä toiset uhoaa, että kyllä siinä on melkomoinen riski kun pettäjän kanssa menee yhteen. Kuka kerran on pettänyt ei osaa olla uskollinen. Ikänsä uskollinen tyyppi voi esim. kolmenkymmenen vuoden liiton jälkeen ihastua uuteen ihmiseen ja salasuhde alkaa. Kun taas aiemmin suhteissaan uskoton onkin uskollinen kumppani eikä vierailla käyminen tulisi enää kuulonkaan. Ja ei kai kukaan hyväksy eikä halua pettämisen tulevan omalle kohdalleen, oli kyse ykkösestä tai ykköstyneestä kakkosesta tai ex-ykkösestä. Kaikilla on samat ilot, halut, surut ja raivot. Kaikille rakastuneille tulee arkikin eteen, mutta sama arki se ykköstyneelle kakkosellekin koittaa, ei sen uhkaavampana, vaikkei suhde aikanaan alkanutkaan yleisesti hyväksytyn marssijärjestyksen mukaisesti. Kaikki tietysti puhuvat oman etunsa mukaisesti. Ja onhan se selvä, ettei vaimot voi silitellä kakkosia, kuten ei kakkosetkaan vaimoja.

      • das as dad 34354

        Voihan se olla uskollinen. Omat havaintoni lähipiirin pettureista kertovat vaoin päinvastaista.


    • Kyllästyttää

      Kunpa vaan minunkin mieheni jo lähtisi kakkosen matkaan, mutta kun kaksin käsin roikkuu lahkeessani, etten vaan jättäisi. Ehkä minullakin on sitten vielä toivoa, että tuosta vellihoususta pääsisin.

      • niin/näin

        Onpa erikoista jos et pääse eroon. Minä pääsin ilman vaikeuksia. Yhteistä taivalta oli yli 20 vuotta eikä ollut vaikeaa potkaista miestä pellolle.
        En odotellut milloin mies lähtee vaan käskin lähteä. Ihan sama menikö mies kakkosensa luo vai minne, yhdessä en halunnut enää elää.

        Et varmaan haluakaan jättää miestä koska tämä roikkuu lahkeessa peläten ETTET JÄTTÄISI.


    • Rusinapullaaaa!

      Minäpä tiedän mitä on tosi rakkaus! Se on sitä, kun löytää, uuden ihanan naisen ja aloittaa sen kanssa yhteisen elämän niin tajuaa että a vot kuinka se entinen vaimo olikin sittenkin vaan melkoinen paketti. Minä olen pitkät ajat nauttinut seksistä entisen mieheni kanssa. Nyt saa uusi rouva leikkiä kotia, kun minä otan rusinat rahkapullasta.

      • korvapuusti*

        En ole koskaan pitänyt rusinapullasta enkä ole koskaan ymmärtänyt niiden ex-rouvien sielunmaisemaa, jotka hehkuttavat nauttivansa seksistä heitä pettäneen pas-kahousun kanssa?!?! Hyi hitto, että ällöttääkin ajatus, että olisin exäni - sen, joka jäi kiinni salasuhteesta työkaverinsa kanssa ja nyt elää tämän kanssa yhteistä arkea - käpälöitävänä!

        Mitä hittoa tapahtuu ex-vaimon aivotoiminnalle, kun yhtäkkiä häntä kusettanut mätämuna, se kotileikkejä uuden naisen kanssa leikkivä pettäjä onkin unelmien seksikumppani?!

        On aivan turhaa huudella kakkosten olevan "patjoja", kun ex-vaimotkin alentuvat samaan! Vaikka ex-vaimo kuvitteleekin olevansa "melkoinen paketti", niin totuus on se, että mies kusettaa kahta naista ja hykertelee tyytyväisenä, kun uusi vaimo pitää kotiliettä lämpimänä ja tarjoilee torttuaan, ja vanhalta saa piparia aina, kun muistaa sopivasti imarrella antaen ymmärtää, että tämä on Jotain Erityistä ja meillä on nyt tässä oma pikku Salaisuus uuden rouvan selän takana. Tuollaisestako sitten kannattaa olla ylpeä???

        On ymmärrettävää, että iskee hinku kostaa - mutta onko piparin antaminen pettäjälle kostamista? Pettäjäähän pitäisi "kurmoottaa", hänhän ne lupauksensa petti eikä se uusi nainen.


      • häpeäisi edes, mutta
        korvapuusti* kirjoitti:

        En ole koskaan pitänyt rusinapullasta enkä ole koskaan ymmärtänyt niiden ex-rouvien sielunmaisemaa, jotka hehkuttavat nauttivansa seksistä heitä pettäneen pas-kahousun kanssa?!?! Hyi hitto, että ällöttääkin ajatus, että olisin exäni - sen, joka jäi kiinni salasuhteesta työkaverinsa kanssa ja nyt elää tämän kanssa yhteistä arkea - käpälöitävänä!

        Mitä hittoa tapahtuu ex-vaimon aivotoiminnalle, kun yhtäkkiä häntä kusettanut mätämuna, se kotileikkejä uuden naisen kanssa leikkivä pettäjä onkin unelmien seksikumppani?!

        On aivan turhaa huudella kakkosten olevan "patjoja", kun ex-vaimotkin alentuvat samaan! Vaikka ex-vaimo kuvitteleekin olevansa "melkoinen paketti", niin totuus on se, että mies kusettaa kahta naista ja hykertelee tyytyväisenä, kun uusi vaimo pitää kotiliettä lämpimänä ja tarjoilee torttuaan, ja vanhalta saa piparia aina, kun muistaa sopivasti imarrella antaen ymmärtää, että tämä on Jotain Erityistä ja meillä on nyt tässä oma pikku Salaisuus uuden rouvan selän takana. Tuollaisestako sitten kannattaa olla ylpeä???

        On ymmärrettävää, että iskee hinku kostaa - mutta onko piparin antaminen pettäjälle kostamista? Pettäjäähän pitäisi "kurmoottaa", hänhän ne lupauksensa petti eikä se uusi nainen.

        Puit sanoiksi sen, mitä itse ne ole koskaan ymmärtänyt. Vaimot täällä räyhää, että kakkonen on patja ja itse tekevät eron jälkeen samaa. Säälittävää. Uskovat samat lirkutukset ja miehen valheet kuin se entinen kakkonenkin.

        Luulen, että heidän joukossaan on monta sellaista, jotka vastentahtoisesti miehestä erosivat. Olisivat halunneet jatkaa liittoa, mutta mies halusi jotain muuta. Nyt pelkällä seksillä yrittävät houkuttaa miestä takaisin. Säälittävää.

        Moni myös kostanee sille kakkoselle, joka on täysin väärä koston kohde. Miestä tosiaankin pitäisi kurmoottaa. Eikö se olisi paras rangaistus pettäjälle, että katkaisisi kokonaan välit hänen kanssaan vaikka miten toinen perään ruikuttaisi?

        Ihmetellä pitää, miten moisesta seksipedosta on erota pitänyt. Olisi tuokin edellinen vaan jatkanut liittoa, jos seksi on hänelle tärkein asia maailmassa.

        Mulle pelkkä ajatuskin seksistä mua pettäneen miehen kanssa saa aikaan suuren kuvotuksen. Mä en arvosta kakkosia mutta en myöskään petettyjä, jotka samanlaisina patjoina antaa itseään käyttää.


      • mansikkaa ja valkoap

        Voi voi. Kyllä sen pitäisi olla shampanjaa, mansikoita ja kermavaahtoa, ei pelkkiä rusinoita. Ihan olet hukassa itsesi kanssa. Onko mahtavaa olla varatun miehen patjana?


      • Rusinapullaaaa!
        korvapuusti* kirjoitti:

        En ole koskaan pitänyt rusinapullasta enkä ole koskaan ymmärtänyt niiden ex-rouvien sielunmaisemaa, jotka hehkuttavat nauttivansa seksistä heitä pettäneen pas-kahousun kanssa?!?! Hyi hitto, että ällöttääkin ajatus, että olisin exäni - sen, joka jäi kiinni salasuhteesta työkaverinsa kanssa ja nyt elää tämän kanssa yhteistä arkea - käpälöitävänä!

        Mitä hittoa tapahtuu ex-vaimon aivotoiminnalle, kun yhtäkkiä häntä kusettanut mätämuna, se kotileikkejä uuden naisen kanssa leikkivä pettäjä onkin unelmien seksikumppani?!

        On aivan turhaa huudella kakkosten olevan "patjoja", kun ex-vaimotkin alentuvat samaan! Vaikka ex-vaimo kuvitteleekin olevansa "melkoinen paketti", niin totuus on se, että mies kusettaa kahta naista ja hykertelee tyytyväisenä, kun uusi vaimo pitää kotiliettä lämpimänä ja tarjoilee torttuaan, ja vanhalta saa piparia aina, kun muistaa sopivasti imarrella antaen ymmärtää, että tämä on Jotain Erityistä ja meillä on nyt tässä oma pikku Salaisuus uuden rouvan selän takana. Tuollaisestako sitten kannattaa olla ylpeä???

        On ymmärrettävää, että iskee hinku kostaa - mutta onko piparin antaminen pettäjälle kostamista? Pettäjäähän pitäisi "kurmoottaa", hänhän ne lupauksensa petti eikä se uusi nainen.

        Hih, minäpä en olekaan patja. Entinen mieheni on nimittäin minun patjani, koska minä tykkään ratsastaa :) Nykyinen ei edes suihin ota, hoh hoijaa. Äkkiä se uutuudenviehätys sitten hävisi. Minulla ei kuitenkaan ole aikomustakaan ottaa entistäni takaisin, rusinat pullasta kiiiitos!


      • Ex perässä ovat
        Rusinapullaaaa! kirjoitti:

        Hih, minäpä en olekaan patja. Entinen mieheni on nimittäin minun patjani, koska minä tykkään ratsastaa :) Nykyinen ei edes suihin ota, hoh hoijaa. Äkkiä se uutuudenviehätys sitten hävisi. Minulla ei kuitenkaan ole aikomustakaan ottaa entistäni takaisin, rusinat pullasta kiiiitos!

        Sama täällä, ja monissa petettyjen naisten kertomuksissa., Taitaa olla niin että lähes kaikki kärynneet äijät haluavat exänsä takaisin (jollain tasolla, ainakin henkisen anteeksiannon ja 'kaveruuden') , ja iloisesti harrastaisivat seksiäkin heti, jos vain olisi mahdollista.Mutta mulle, ei kiitos rusinoita, lihottavat vaan.


    • 345egf dgf

      Kyllähän se tuossa vaiheessa pitäisi vielä ollakin sitä pelkkää ruusuilla tanssimista. Ettehän te ole olleet yhdessä kuin vähän yli pari vuotta.

      Heikosti menis jos tuossa vaiheessa jo tökkis. Kyllä ne tökkimiset tulee paljon myöhemmin, jos on tullakseen eikä niitä vieälä tässä vaiheessa voi arvioida.

    • juupas eipäs

      Sama tilanne kuin AP:lla ja voin sanoa että olemme vasta alulla tervehtymisen tiellä, pois itsekeskeisestä elämästä. Että kyllä saat töitä tehdä miehesi kanssa jos haluatte suhteenne toimivan. Jos roskat vain lakaistaan maton alle, ongelmia tulee ja isoja. Suhteemme ei alkanut kauniisti eikä puhtaasti. Melkoisen haasteen otit vastaan ja riskin myös. Menneelle ei mitään voi, mutta täytyy ensiksi havahtua että ongelmia on ja sen jälkeen alkaa tekemään pyykkistä työtä että menneisyyden haamut saadaan käsiteltyä ja opittua virheistä. Helppoa ei tule olemaan.

      • Kiintymys*

        Ap: rakkausuhteemme heijastavat lapsuuden kiintymyssuhteitamme ja ne toimivat pohjana kaikille ihmissuhteillemme. Turvallisesti kiintyneet ovat tyytyväisiä parisuhteeseensa ja osaavat ylläpitää rakkautta ja parisuhdetta, turvattomasti kiintyneet taas ovat tyytymättömiä ja parisuhdetaidot ovat huonot. Rakastua voi, vaikka olisikin turvattomasti kiintynyt, rakastaminen taas ei turvattomasti kiintyneeltä onnistu. Miehesi meriitit tähän mennessä sisältävät siis epäonnistuneen parisuhteen ja pettämisen. Ei kerro kovin hyvää miehesi kyvystä ylläpitää ja hoitaa parisuhdetta sekä rakkauden tunnetta. Olet syystäkin peloissasi!


    • Ansion mukaan

      toivottavasti miehesi ei rakastu taas toiseen naiseen???!!

      Aika näyttää,miten käy. Toivotan onnea. Samoin miehesi exvaimolle,joka kenties

      löytää paremman ja sopivamman miehen!!!........ :)

      Varmasti kaikki saavat ansionsa mukaan

      • ItsetuntoKunnossaVihdoin

        Kakkosia harmittaa aina se kun se vaimo oli ensin. Minä inhosin mieheni ex-vaimoa,ja ex-mieheni nykyinen inhoaa minua.
        Itsekäs ihminen haluaa AINA olla ensimmäinen ja se vitutus kun ei saa olla,kohdistetaan exään. Usein myös sanotaan "säälin sen exää" ja nostetaan itsensä jalustalle siten.:)

        Nykytilanteessa ja parin vuoden omaehtoisen terapian jälkeen olen tarpeeks vahva sanomaan että olin vaan itse heikko ja kärsin kateudesta ja mustasukkaisuudesta.
        Nyt en enää kärsi ja nykyisen mieheni exät eivät ole tabu,yksi heistä on heittämällä kauniimpi kuin minä,nk.unelmanainen työnsäkin puolesta. Mutta hän ei ole kilpailijani eikä uhka itsetunnolleni,oikeastaan päinvastoin. En mä voi niin kauhee olla kun mieheni eksätkin on niin hyvännäkösiä!:D


    • pahan ilman lintuja

      Voi meitä täydellisiä ihmisiä. Kuinka elämä onkaan meille helppoa. On vain hyvikset ja pahikset. Ja kun kerran on ollut pahis on aina sitä. Ja pahikselle pitää vielä muistaa ennustaa synkkää loppuelämää. Pettäjä on tietysti se pahis, mutta kai sekin voi muuttua. Aina on tietysti niitä parantumattomia, mutta tuntuu niille aina löytyvän seuraa vai hakeutuuko sellaiset aina samanlaisten kanssa yhteen..

    • :))

      Miksi aloittaja haistattelee vaimoille. Onhan hän itsekin vaimo, vieläpä pettäjän vaimo.

      Erikoisesti sanottu tuokin että "te vaimot ette tiedä mitä rakkaus on". Samaa vaimokastia hänkin on. Ei mitenkään muista vaimoista poikkeava. Tietää mitä tämän hetken rakkaus on niinkuin jokainen muukin vaimo.

    • 18+6

      Tässä AP No nyt se sitten jo petti tämä uusi mieheni. Tulin kotiin niin oli sängyssä jonkun 18 vuotiaan naikkosen kanssa!! Minä tosiaan luulin että tämä olisi ollut se tosirakkaus!!! Voi miten voikaan pettyä.. Itkettää vaan kokoajan enkä kunnolla edes henkeä saa. Ruokakaan ei maistu. Olinpa tyhmä kun tulin tänne vielä provoilemaan ja heti tuli kylmää niskaan! Voi että minä vihaan sitä pikku-lersaa joka vei mieheni!!
      Miten tämä voikin olla näin epäoikeudenmukaista. Onni olisi kuulunut minulle ja vain MINULLE, mutta joku pikkuhoro veikin minulta kaiken nenän edestä. Anteeksi kaikille!

      • Saastuntu paikka

        Ihan turhaan itket, ei lapsia 18 vuotta ole syypää, kyllä se ukko on se syyllinen.

        Niin se vaan on, että kun tuntuu liiankin hyvältä, silloin useimmiten onkin se kaikkein pahin edessä.

        Eräässä vastaavanlaisessa tapauksessa minun vihani kohdistuu siihen, kuinka minun omaisuuttani käytettiin salasuhteessa tietämättäni, en kerro tarkemmin, mutta minusta nyt siellä tuntuu niin likaiselta. En tule koskaan hyväksymään tuota asiaa.
        Jos huoraatte, pitäkää huoli, että ette likaa toisten koteja saastaisella toiminnallenne.


      • rusinaton pulla

        Parempia provoja, kiitos!


      • Ucfhikg

        Hihi. Tää oli hyvä. :)


    • Totta kyllä

      Aloittaja kirjoittaa asiaa. Näinkin voi tosiaan käydä, vaikka ykköset kuinka itkee kakkosten olevan VAIN patjoja. Itsellänikin pari esimerkkiä lähipiirissä siitä, että mies lähtee ihastuksensa perään ja jättää ykkösen.

      • Vain puoliksi totta

        Kirjoitat kahdesta eri tilanteesta samassa lauseessa.

        Myös siskoni mies rakastui töissä erääseen typykkään. Hän kuitenkin erosi siskostani reilusti heti kun myönsi omat tunteensa, vaikka työkaveri itse ei vielä edes suostunut suhteeseen. Tätä naista nimenomaan epäilytti mahdollinen kakkosen kohtalo, eikä hän halunnut ottaa avioerosta syytä niskoilleen.

        Nyt siskon exä seurustelee tämän työkaverin kanssa vakituisesti ja julkisesti. Siskoni löysi heti parin kuukauden sisällä "lohduttajan" ja on nyt menossa tämän kanssa naimisiin. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Jokainen on nyt entistä onnellisempi, myös siskoni...

        "Patja" taas on sellainen kakkonen, jota mies pitää salaa ilmaisen ja säännöllisen seksipalvelun vuoksi vuosikausia, eikä aiokaan "lähteä tämän ihastuksen perään ja jättää ykkösen". Juuri tätä se siskon exän uusi ihastus pelkäsi, harva nainen haluaa oikeasti jonkun perheenisukin kakkoseksi, vaan toivoo itselleen ihan tavallisen rakkaussuhteen. Onneksi kaikki meni siskon suhdesirkuksessa jokaisen kohdalla reilusti ja parhain päin.


      • tiedän..
        Vain puoliksi totta kirjoitti:

        Kirjoitat kahdesta eri tilanteesta samassa lauseessa.

        Myös siskoni mies rakastui töissä erääseen typykkään. Hän kuitenkin erosi siskostani reilusti heti kun myönsi omat tunteensa, vaikka työkaveri itse ei vielä edes suostunut suhteeseen. Tätä naista nimenomaan epäilytti mahdollinen kakkosen kohtalo, eikä hän halunnut ottaa avioerosta syytä niskoilleen.

        Nyt siskon exä seurustelee tämän työkaverin kanssa vakituisesti ja julkisesti. Siskoni löysi heti parin kuukauden sisällä "lohduttajan" ja on nyt menossa tämän kanssa naimisiin. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Jokainen on nyt entistä onnellisempi, myös siskoni...

        "Patja" taas on sellainen kakkonen, jota mies pitää salaa ilmaisen ja säännöllisen seksipalvelun vuoksi vuosikausia, eikä aiokaan "lähteä tämän ihastuksen perään ja jättää ykkösen". Juuri tätä se siskon exän uusi ihastus pelkäsi, harva nainen haluaa oikeasti jonkun perheenisukin kakkoseksi, vaan toivoo itselleen ihan tavallisen rakkaussuhteen. Onneksi kaikki meni siskon suhdesirkuksessa jokaisen kohdalla reilusti ja parhain päin.

        Noissa vuosien kakkosuhteissa on kyllä kyse MOLEMPIEN halusta olla juuri sellaisessa suhteessa. Ei nainen ole vastentahtoisesti kenenkään patjana ja seksipalveluna. Nainen ei haluakaan muuta kuin vakipanon jos mies antaa hyvää seksiä. Eli ei mies pidä mitään vaan kyse on yhteisestä jutusta naisen kanssa ja samalla tavalla myös mies on patja naiselle.


      • Vain puoliksi totta
        tiedän.. kirjoitti:

        Noissa vuosien kakkosuhteissa on kyllä kyse MOLEMPIEN halusta olla juuri sellaisessa suhteessa. Ei nainen ole vastentahtoisesti kenenkään patjana ja seksipalveluna. Nainen ei haluakaan muuta kuin vakipanon jos mies antaa hyvää seksiä. Eli ei mies pidä mitään vaan kyse on yhteisestä jutusta naisen kanssa ja samalla tavalla myös mies on patja naiselle.

        Tuo on kyllä ystävien ja sukulaisten tilanteita vuosien varrella läheltä seuranneen mielestä erittäin harvinaista. Nimittäin että MOLEMMAT haluaa PELKKÄÄ seksisuhdetta, vuosikausia ja vieläpä alusta loppuun. Sanoisin, että tuohan on molemmille kuin lottovoitto jos noin sattuu käymään.

        Kun alkuaikojen eufooriset fiilikset ja kutkutus laimenevat, niin arki tulee tuollaisessa patjasuhteessakin vastaan. Ihminen ei sentään ole mikään tunteeton seksikone, eikä se yksinään odottelu väliaikaisesti hyllytettynä ole kenenkään mielestä pitkän päälle kivaa.


      • tiedän..
        Vain puoliksi totta kirjoitti:

        Tuo on kyllä ystävien ja sukulaisten tilanteita vuosien varrella läheltä seuranneen mielestä erittäin harvinaista. Nimittäin että MOLEMMAT haluaa PELKKÄÄ seksisuhdetta, vuosikausia ja vieläpä alusta loppuun. Sanoisin, että tuohan on molemmille kuin lottovoitto jos noin sattuu käymään.

        Kun alkuaikojen eufooriset fiilikset ja kutkutus laimenevat, niin arki tulee tuollaisessa patjasuhteessakin vastaan. Ihminen ei sentään ole mikään tunteeton seksikone, eikä se yksinään odottelu väliaikaisesti hyllytettynä ole kenenkään mielestä pitkän päälle kivaa.

        On totta ihan kokonaan joissakin suhteissa.
        Olen juuri sellaisessa suhteessa, kestänyt vuosia jo. En ole hyllytetty koska haluan juuri tätä. Haluan elää vapaana.. en todellakaan odottele väliajat miestä luokseni. Suhteessa mennään myös minun ehdoilla. Arki ei ole tullut vastaan koska yhteistä arkea ei ole.

        Ne salasuhteet joissa vaikkapa nainen haluaa muutakin eivät kestä vuosia.


      • repesorsa213
        tiedän.. kirjoitti:

        Noissa vuosien kakkosuhteissa on kyllä kyse MOLEMPIEN halusta olla juuri sellaisessa suhteessa. Ei nainen ole vastentahtoisesti kenenkään patjana ja seksipalveluna. Nainen ei haluakaan muuta kuin vakipanon jos mies antaa hyvää seksiä. Eli ei mies pidä mitään vaan kyse on yhteisestä jutusta naisen kanssa ja samalla tavalla myös mies on patja naiselle.

        Ei se ihan noin mee.Nainen saa miestä koska vaan, mutta vaan dorkat rupee vakialuseksi ukolle.Mies varmaan iloinen, lu teitkin on.Muutenhan mies joutuis näkee vaivaa, ku mies ei nii helpolla saa kopsasta ; D


      • tiedän..
        repesorsa213 kirjoitti:

        Ei se ihan noin mee.Nainen saa miestä koska vaan, mutta vaan dorkat rupee vakialuseksi ukolle.Mies varmaan iloinen, lu teitkin on.Muutenhan mies joutuis näkee vaivaa, ku mies ei nii helpolla saa kopsasta ; D

        Kumma kun ei mene jakeluun että myös nainen voi haluta vaan hyvän vakipanon. Ei tarvitse nähdä vaivaa asian takia. Voi olla samalla tavalla ottaja kuin mies. Nainenkin voi olla iloinen että noita ukkoja on jotka antaa muuten elää rauhassa.


      • osta sitä
        tiedän.. kirjoitti:

        Kumma kun ei mene jakeluun että myös nainen voi haluta vaan hyvän vakipanon. Ei tarvitse nähdä vaivaa asian takia. Voi olla samalla tavalla ottaja kuin mies. Nainenkin voi olla iloinen että noita ukkoja on jotka antaa muuten elää rauhassa.

        Tasokas nainen käyttää vakipanona vapaata miestä tai ostaa tarvittaessa miehen seurapalvelusta. Vain heikko laatuiset tyytyvät ukkomiehiin. Toinen juttu onkin , jos rakastuu.


      • tiedän..
        osta sitä kirjoitti:

        Tasokas nainen käyttää vakipanona vapaata miestä tai ostaa tarvittaessa miehen seurapalvelusta. Vain heikko laatuiset tyytyvät ukkomiehiin. Toinen juttu onkin , jos rakastuu.

        Et tiedä mitään oikeasta elämästä. Tuo tasoista puhuminen paljastaa sen.


      • Vähät lahjat
        osta sitä kirjoitti:

        Tasokas nainen käyttää vakipanona vapaata miestä tai ostaa tarvittaessa miehen seurapalvelusta. Vain heikko laatuiset tyytyvät ukkomiehiin. Toinen juttu onkin , jos rakastuu.

        No sä olet ainakin heikkolaatuinen, kun et osaa edes oikeinkirjoitusta.


    • Mikä ettei

      Tottakai salasuhteesta voi tulla uusi puoliso. Sehän olisikin ihan erinomainen uutinen, että mies tosiaankin päättäisi erota ja sitoutua julkisesti salarakkaaseen. Kun vielä tekisi sen ihan heti, eikä vasta kymmenen vuoden kuluttua.

      Suomessa syntyy uusperheitä kuin sieniä sateella, eli puolison vaihtaminen ei ole mitenkään harvinaista. Mutta että se tapahtuu vuosikausien valehtelun ja salailun kautta, niin sitä selkärangattomuutta saa aivan aiheellisesti halveksia.

      • kuokkijat

        Näimpä usein. Ja vielä useammin nämä selkäranganttomat on miehiä, jotka eivät osaa päättää mitä haluavat. Vaimo harvoin edes tietää pettämisestä, salasuhde odottaa miehen ratkaisua ja mies nauttii tilanteesta eikä oikeasti arvosta ketään.


      • pakko sietää
        kuokkijat kirjoitti:

        Näimpä usein. Ja vielä useammin nämä selkäranganttomat on miehiä, jotka eivät osaa päättää mitä haluavat. Vaimo harvoin edes tietää pettämisestä, salasuhde odottaa miehen ratkaisua ja mies nauttii tilanteesta eikä oikeasti arvosta ketään.

        En usko että mies nauttii tilanteesta. Monesti on kyse pelkästään lapsista joiden takia mies roikkuu tilanteesta. Vaimo on sivuseikka mutta kuuluu pakettiin lasten takia.
        Usein on niinkin että jos vaimo tietää miehen jutuista niin hän kiristää lasten avulla. Eron tullessa hankaloittaisi lasten ja isän välejä. Mies mieluummin odottaa lasten kasvamista ja sitä että lapset pystyy itse päättämään asioistaan.


      • ölkjölkjöklj321
        pakko sietää kirjoitti:

        En usko että mies nauttii tilanteesta. Monesti on kyse pelkästään lapsista joiden takia mies roikkuu tilanteesta. Vaimo on sivuseikka mutta kuuluu pakettiin lasten takia.
        Usein on niinkin että jos vaimo tietää miehen jutuista niin hän kiristää lasten avulla. Eron tullessa hankaloittaisi lasten ja isän välejä. Mies mieluummin odottaa lasten kasvamista ja sitä että lapset pystyy itse päättämään asioistaan.

        Aina vedotaan tähän, että vaimo kiristää jollain tavalla miestä pysymään avioliitossa. Nykylainsäädännön puitteissa ei kukaan varmasti ole tahtomattaan naimisissa edes lasten takia. Ainakaan sen asian takia, että vaimo jotenkin kiristäisi miestä lapsilla. Molemmilla vanhemmilla on oikeus lapsiinsa, ei vaimo sitä noin vain voi pois ottaa.
        Jos mies rakastuu ja haluaa lähteä toisen matkaan, hän varmasti sen tekee. Siinä ei paljon vaimon sana paina.
        Tottakai on hyvä vedota lapsiin, vaimon mielenterveyteen, yhteiskunnallisiin ja valtiollisiin asioihin, kun ei halua erota, mutta jotain on selitettävä, jotta hyvää tekevä salasuhde jatkuu.
        Joku tuossa kommentoi, että pitkät salasuhteet ovat monesti sellaisia, että kummatkaan eivät halua erota, mutta olen sitä mieltä, että useimmiten toinen suhteilijoista toivoisi salasuhteen muuttumista oikeaksi julkiseksi suhteeksi. Mutta odottaa kärsivällisesti toisen päätöstä. Useimmiten miehen, sillä miehen aivot toimivat toisella tavalla ja he pystyvät helpommin elämään kahta elämää, kuvittelemaan, että rakastavat molemmissa paikoissa olevia naisia ja elämää yhtä lailla. Ja salasuhde jatkuu...
        Mutta vaimojen syyllistäminen erojen jarruttamisessa on roskaa. Unohtakaa se jo. Kyllä se on niin, että ken erota haluaa, hän eroaa!


      • ketä petetään
        ölkjölkjöklj321 kirjoitti:

        Aina vedotaan tähän, että vaimo kiristää jollain tavalla miestä pysymään avioliitossa. Nykylainsäädännön puitteissa ei kukaan varmasti ole tahtomattaan naimisissa edes lasten takia. Ainakaan sen asian takia, että vaimo jotenkin kiristäisi miestä lapsilla. Molemmilla vanhemmilla on oikeus lapsiinsa, ei vaimo sitä noin vain voi pois ottaa.
        Jos mies rakastuu ja haluaa lähteä toisen matkaan, hän varmasti sen tekee. Siinä ei paljon vaimon sana paina.
        Tottakai on hyvä vedota lapsiin, vaimon mielenterveyteen, yhteiskunnallisiin ja valtiollisiin asioihin, kun ei halua erota, mutta jotain on selitettävä, jotta hyvää tekevä salasuhde jatkuu.
        Joku tuossa kommentoi, että pitkät salasuhteet ovat monesti sellaisia, että kummatkaan eivät halua erota, mutta olen sitä mieltä, että useimmiten toinen suhteilijoista toivoisi salasuhteen muuttumista oikeaksi julkiseksi suhteeksi. Mutta odottaa kärsivällisesti toisen päätöstä. Useimmiten miehen, sillä miehen aivot toimivat toisella tavalla ja he pystyvät helpommin elämään kahta elämää, kuvittelemaan, että rakastavat molemmissa paikoissa olevia naisia ja elämää yhtä lailla. Ja salasuhde jatkuu...
        Mutta vaimojen syyllistäminen erojen jarruttamisessa on roskaa. Unohtakaa se jo. Kyllä se on niin, että ken erota haluaa, hän eroaa!

        Vaimo kiristää jne..... Useimmissa tapauksissa tämä vaimo ei edes tiedä mistään salasuhteesta, kuinka voi kiristää. Kyllä se useimmiten on se mies joka kerää rusinat pullasta kun vedättää kahta tai useampaa naista yhtä aikaa.


      • pakko sietää
        ketä petetään kirjoitti:

        Vaimo kiristää jne..... Useimmissa tapauksissa tämä vaimo ei edes tiedä mistään salasuhteesta, kuinka voi kiristää. Kyllä se useimmiten on se mies joka kerää rusinat pullasta kun vedättää kahta tai useampaa naista yhtä aikaa.

        Tarkoitin suhteita joissa vaimo tietää salasuhteesta. Sellaisiakin on.


      • vanhaa virttä
        pakko sietää kirjoitti:

        Tarkoitin suhteita joissa vaimo tietää salasuhteesta. Sellaisiakin on.

        Entä kun lapset ovat jo aikuisia. Vieläkö vaimo kuuluu samaan pakettiin. Minkähän syyn mies sitten keksii? Tulevat lastenlapset :))


      • pakko sietää
        vanhaa virttä kirjoitti:

        Entä kun lapset ovat jo aikuisia. Vieläkö vaimo kuuluu samaan pakettiin. Minkähän syyn mies sitten keksii? Tulevat lastenlapset :))

        Kenellä on mitäkin syitä. Itsellä mies ei roikkunut koska heitin hänet pihalle lähes välittömästi salasuhteen tultua ilmi.
        En yleensäkään ymmärrä vaimojen pitkämielisyyttä pettäjän kanssa.


    • eikenenkäänvaimo

      Olet pelkkä kitkerän katkera ruma ämmä!Siivoo suus ja me hoitoon

    • Happyhappyjoyjoy

      Kyllikki Virolainen oli "kakkonen" ja "salarakas",mutta hän oli ennenkaikkea ihana ihminen. Jos siitä kakkosuudesta tai
      miehen exän parjaamisesta tekee jotain numeroa eikä hoida asiaa tyylillä,voi olla varma että kakkosen leima jää.
      Varattuun mieheen rakastumisen myötä tulee suuri vastuu eikä suurella osaa naisista ole tätä valmiutta vaan huonolla itsetunnolla solvataan exiä ja nostetaan omaa häntää.

      Ei tällä palstalla kovinkaan tyylikkäitä kakkosia tai vaimoja ole näkynyt,tuntuu kaikilla olevan vähän käsittelemätöntä angstia:)
      Tasapainoinen ja onnellinen ihminen ei haistattele vittua,ei ole tarvetta sellaiseen!!:))

      • asdfsdf sdf

        "Kyllikki Virolainen oli "kakkonen" ja "salarakas""

        Ja sen takia Johannes tipahtu eduskunnasta 1983! Äänestäjät eivät tykänneet.


    • ljyfiytsikyts

      Olen itse vaimo, ja ainakaan minua ei tässä avioliitossani ole tiettävästi petetty. Joten vastaan vaan omasta puolestani. Ekassa avioliitossa mies petti kännipäiten ja lens pihalle kun naton ohjus.

      Ihmettelen suuresti tota sun kommenttia roikkuvista vaimoista... eikös se ole se salainen kakkonen joka roikkuu..

      Suhteen aloittava mies kerkiää kyllä henkisesti läpikäymään tulevan eron ja sen tuomat kuviot, mutta petetty osapuoli, oli se sitten vaimo tai mies, saa monta kertaa uutisen suoraan kirkkaalta taivaalta... Eipä ole mikään ihme että elämä on jonkin aikaa täysin sekaisin. Ja kuten sanoit, ei sille mitään voi jos mies ei rakasta enää..
      Tuskin se sinäkään vähään aikaan niin selkeästi ajattelisit jos omalle kohdalle napsahtas.

      Ja toisekseen... tää palta on just sitä varten että monet voivat anonyyminä purkaa sitä kiukkua ja vihaa, mitä ei arkipäivän elämässä voi aina tehdä.

      On myös suorastaan typerää mennä sanomaan että "vaimot" ei tiedä mitä tosi rakkaus on... voi herranjumala... mink takia sinä oikeasti KUVITTELET miksi ihmiset menevät ylipäätään naimisiin??? Sinä menit rakkaudesta, niinkuin kaikki muutkin tässä maassa, ei sun avioliittos ja rakkautes ole sen enempää parempi, tai tajuntaa räjäyttävämpi kun kenenkään toisenkaan.. tosi asia on se että joittenkin kohdalla se rakkaus loppuu, toisten ei. Ikinä et voi tietää mitä tulevaisuus eteen tuo, et edes oman avioliittosi kohdalla. Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi olevasi spessumpi kun ketkään muut???

      Oletetaan nyt kuitenkin että oma liittosi kestää... haluasin olla kärpsenä katossa kun kerrot tuon oman käsityksesi asiasta, kun vaikka parhaan ystäväsi avioliitto kaatuu samoihin asioihin.. sanotko että mitäs roikut, ja mies on nyt löytänyt OIKEAN rakkauden... vai sanotko mitä ystävän kuuluu... "olipas sika" "kiero kakkkonen" entäpäs jos sama kuvio kopsahtaa lapseni elämän tielle? Meinaan vaan että noi kuviot on aikamoisen yleisiä...

      Ikävä kyllä, en itse hyväksy pettämistä ollenkaan, enkä ymmärrä niitä naisia jotka roikkuvat varatuissa miehissa tai toisin päin. Jos rakkaus loppuu, sille ei voi mitään, kun tunteita ei voi määrätä. Mutta järjellä ja moraalilla asioita voi tehdä oikein, eli erota. Ketään ei pidä tieten tahtoen satuttaa.

      Kysympä sinulta suoraan ykkösöitynyt kakkonen, mikä on sinun kantasi omassa rakkauden liitossasi. Hyvätsytkö sen jos miehesi hairahtuu?

      Ja en kalastele Sinulta pointseja, en kaipaa niitä!!! Katselin itse lapsuudessa oman äitini huoraamista varattujen miesten kanssa, ja se oli mielestäni oksettavaa.

      • fiksusti kirjoitit

        Fiksu kirjoitus. Ja sun äitisi on ollut samanlainen kuin mun äitini. Kun erosin miehestäni pettämisen vuoksi, äiti ensimmäisenä oli sanomassa, ettei tuollaisen syyn takia eroa pidä ottaa. Mitäs tuosta...


      • nbzbbb

        Toisaalta vaikuttaa kuin sinun olevan vihassa yhäkin oman äitisi hairahtamiseen
        kaidalta tieltäHänen moraaliarvojen lipsuessa syrjäpolulle.

        Puratko nyt tuntemuksiasi omaa äitiäsi kohtaan vai hänen laillaan käyttäytyviä
        kohtaan ?

        Sinun ei tarvitse hyväksyä moraalittomuutta omassa elämässäsi ,mutta ei myöskään tarvitse sylkeä synnytääjäänsä päin tai muiden moraalottimina
        pitämiesi naisten niskaan.Ei se muuta mitään .Lisää vain pahaa oloasi
        ja katkeruutta omassa elämässäsi.

        Kirjoituksesi
        Kertoilee sinulla olevan märät korvantaustat elämää kohtaan.
        Ensimmäisenä olisi sinulle itsellesi hyvä päästä vihastasi eroon .
        Et koskaan pääse äitiäsi kohtaan tuntemasta katkeruudesta eroon vihaamalla
        muita naisia.

        Ey myöskään ole ainoa joka on kohdannut vastaavaa morallittomuutta
        vanhempiaan kohtaan.Monen isät ovat olleet usean naisen huoraajia elämässään
        Ovat kohdanneet lapsuudessaan äitinsä kevytkenkäisyyttä.
        Verataistuki ja asioiden laajempi käsittelimem toisi kohdallasi helpotusta.

        Mitä kauemmin saat elää sen loivemmaksi ja ymmärtäväisemmäksi käsityskykysi
        kasvaa omaa äitiäsi kohtaan.Kun huomaat itsesikin tekevän omassa elämässä
        virheitä siinä kypsyy pikkuhiljaa huomaamaan elämän realiteetit .Syyt ja seuraukset.
        Kun olet kohdannut äitisi inhimmillisyyden ja hänen tekemisien taustatekijät
        saat asiasta rauhan.Äitisi valinnat eivät ole omiasi .
        Veratisryhmät vastaavia kokemuksia kohdanneet pudottavat sinut samalle
        tasolle heidän kanssaan .Silloin joutuisit kohtaamaan toistenkin kokeneen
        asiasta vanhemmistaan häpeää ja huomaat heidän jakaessaan kokemuksiaan
        oman äitisi tekemiset samanarvoiseksi heidän kokemusten kautta.
        Jos elät vain ihmisten kanssa, joilla ei ole vastaavia lapsuudenkokemuksia
        joudut eriarvoiseen asemaan sinun äitisi ja heidän äitinsä moraaliarvojen
        kanssa.
        Sinun on silloin syljettävä äitiäsi päin ollaksesi samanvertainen .Haetko
        hyväksymistä itsellesi haukkumalla äitiäsi ?


      • rjetjkek
        nbzbbb kirjoitti:

        Toisaalta vaikuttaa kuin sinun olevan vihassa yhäkin oman äitisi hairahtamiseen
        kaidalta tieltäHänen moraaliarvojen lipsuessa syrjäpolulle.

        Puratko nyt tuntemuksiasi omaa äitiäsi kohtaan vai hänen laillaan käyttäytyviä
        kohtaan ?

        Sinun ei tarvitse hyväksyä moraalittomuutta omassa elämässäsi ,mutta ei myöskään tarvitse sylkeä synnytääjäänsä päin tai muiden moraalottimina
        pitämiesi naisten niskaan.Ei se muuta mitään .Lisää vain pahaa oloasi
        ja katkeruutta omassa elämässäsi.

        Kirjoituksesi
        Kertoilee sinulla olevan märät korvantaustat elämää kohtaan.
        Ensimmäisenä olisi sinulle itsellesi hyvä päästä vihastasi eroon .
        Et koskaan pääse äitiäsi kohtaan tuntemasta katkeruudesta eroon vihaamalla
        muita naisia.

        Ey myöskään ole ainoa joka on kohdannut vastaavaa morallittomuutta
        vanhempiaan kohtaan.Monen isät ovat olleet usean naisen huoraajia elämässään
        Ovat kohdanneet lapsuudessaan äitinsä kevytkenkäisyyttä.
        Verataistuki ja asioiden laajempi käsittelimem toisi kohdallasi helpotusta.

        Mitä kauemmin saat elää sen loivemmaksi ja ymmärtäväisemmäksi käsityskykysi
        kasvaa omaa äitiäsi kohtaan.Kun huomaat itsesikin tekevän omassa elämässä
        virheitä siinä kypsyy pikkuhiljaa huomaamaan elämän realiteetit .Syyt ja seuraukset.
        Kun olet kohdannut äitisi inhimmillisyyden ja hänen tekemisien taustatekijät
        saat asiasta rauhan.Äitisi valinnat eivät ole omiasi .
        Veratisryhmät vastaavia kokemuksia kohdanneet pudottavat sinut samalle
        tasolle heidän kanssaan .Silloin joutuisit kohtaamaan toistenkin kokeneen
        asiasta vanhemmistaan häpeää ja huomaat heidän jakaessaan kokemuksiaan
        oman äitisi tekemiset samanarvoiseksi heidän kokemusten kautta.
        Jos elät vain ihmisten kanssa, joilla ei ole vastaavia lapsuudenkokemuksia
        joudut eriarvoiseen asemaan sinun äitisi ja heidän äitinsä moraaliarvojen
        kanssa.
        Sinun on silloin syljettävä äitiäsi päin ollaksesi samanvertainen .Haetko
        hyväksymistä itsellesi haukkumalla äitiäsi ?

        Nyt sinä kyllä tilittelet ihan omaa elämääsi!!!

        Ota lääkkeet ja lakkaa leikkimästä kotipsykologia.

        Ja jos tulet 40 kymppiselle vanhalle akalle jauhamaan märistä korvista, niin pyyhippä oma jalkovälisi.

        Sen verran kommentoin, että kun noinkin läheltä pääsi seuraamaan tommosta touhua, niin sitä enemmän oppi tarinan eri henkilöiden kohdalla myötätuntoa. Ja näki miten pari ihmistä voi saada niinkin monen ihmisen elämän sekaisin, olemalla vaan itsekäs.

        Ja mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että äidiksi tuleminen takaa suoraan taivaspaikan? Äitinä oleminen on enemmän velvollisuuksia, kun vaan niitä oikeuksia.

        Sulla itelläs on nyt kyllä mennyt vellit ja puurot pahasti sekaisin.


    • jhajahahahuhha

      ljyfiytsikyts Olen samanmielinen kanssasi ap aloituksesta vaimon osasta.
      Yhtä lailla hän voi kohdata saman pettymyksen mitä edellinen vaimo.
      Hän yhä jotuu kilpailemaan miehestään ,vaan ei itse sitä huomaa.
      Nyt vaimona.Provottaa vaimoja kaipaa heidän mielipiteitään .arvostustaan.
      Tai sitten kaipaa kakkosrooliaan takaisin.Vaimona olo onkin arkielämään
      astumista .Kuherruskuukausi on ohi ja salaiset tapaamiset muuttuneet
      aamukiireisiin .


      Kaiket, jos et ymmärrä naisia ,jotka roikkuvat varatuissa miehissä.
      Sinun ei tarvitse heitä ymmärtääkään .Silti joudut päästääksesi
      asiasta yli kohtaamaan ymmärtämättömyytesi puolisoasi kohtaan
      hänen roikkuessa kakkosessa ja pettäessäsi sinut .
      Mikäli vastaava tilanne osuisi kohdallesi.

      • ItsekinHottis

        Kakkosia harmittaa aina se kun se vaimo oli ensin. Minä inhosin mieheni ex-vaimoa,ja ex-mieheni nykyinen inhoaa minua.
        Itsekäs ihminen haluaa AINA olla ensimmäinen ja se vitutus kun ei saa olla,kohdistetaan exään. Usein myös sanotaan "säälin sen exää" ja nostetaan itsensä jalustalle siten.:)

        Nykytilanteessa ja parin vuoden omaehtoisen terapian jälkeen olen tarpeeks vahva sanomaan että olin vaan itse heikko ja kärsin kateudesta ja mustasukkaisuudesta.
        Nyt en enää kärsi ja nykyisen mieheni exät eivät ole tabu,yksi heistä on heittämällä kauniimpi kuin minä,nk.unelmanainen työnsäkin puolesta. Mutta hän ei ole kilpailijani eikä uhka itsetunnolleni,oikeastaan päinvastoin. En mä voi niin kauhee olla kun mieheni eksätkin on niin hyvännäkösiä!:D


      • Itsekin hot/cheater once
        ItsekinHottis kirjoitti:

        Kakkosia harmittaa aina se kun se vaimo oli ensin. Minä inhosin mieheni ex-vaimoa,ja ex-mieheni nykyinen inhoaa minua.
        Itsekäs ihminen haluaa AINA olla ensimmäinen ja se vitutus kun ei saa olla,kohdistetaan exään. Usein myös sanotaan "säälin sen exää" ja nostetaan itsensä jalustalle siten.:)

        Nykytilanteessa ja parin vuoden omaehtoisen terapian jälkeen olen tarpeeks vahva sanomaan että olin vaan itse heikko ja kärsin kateudesta ja mustasukkaisuudesta.
        Nyt en enää kärsi ja nykyisen mieheni exät eivät ole tabu,yksi heistä on heittämällä kauniimpi kuin minä,nk.unelmanainen työnsäkin puolesta. Mutta hän ei ole kilpailijani eikä uhka itsetunnolleni,oikeastaan päinvastoin. En mä voi niin kauhee olla kun mieheni eksätkin on niin hyvännäkösiä!:D

        Lukekaa tuolta tuo uskottomuus-tarinani,olen ollut uskoton ja mustasukkainen,terapian avulla selvinnyt.
        Kaikelle on syynsä.
        Kaikkea hyvää!!


      • ??????
        ItsekinHottis kirjoitti:

        Kakkosia harmittaa aina se kun se vaimo oli ensin. Minä inhosin mieheni ex-vaimoa,ja ex-mieheni nykyinen inhoaa minua.
        Itsekäs ihminen haluaa AINA olla ensimmäinen ja se vitutus kun ei saa olla,kohdistetaan exään. Usein myös sanotaan "säälin sen exää" ja nostetaan itsensä jalustalle siten.:)

        Nykytilanteessa ja parin vuoden omaehtoisen terapian jälkeen olen tarpeeks vahva sanomaan että olin vaan itse heikko ja kärsin kateudesta ja mustasukkaisuudesta.
        Nyt en enää kärsi ja nykyisen mieheni exät eivät ole tabu,yksi heistä on heittämällä kauniimpi kuin minä,nk.unelmanainen työnsäkin puolesta. Mutta hän ei ole kilpailijani eikä uhka itsetunnolleni,oikeastaan päinvastoin. En mä voi niin kauhee olla kun mieheni eksätkin on niin hyvännäkösiä!:D

        Ihan sama kuka oli ensin. Vain nykyisyys merkitsee.
        Ps. en ole kakkonen enkä ykkönen.


      • Tällaisiä nyxiä on
        ItsekinHottis kirjoitti:

        Kakkosia harmittaa aina se kun se vaimo oli ensin. Minä inhosin mieheni ex-vaimoa,ja ex-mieheni nykyinen inhoaa minua.
        Itsekäs ihminen haluaa AINA olla ensimmäinen ja se vitutus kun ei saa olla,kohdistetaan exään. Usein myös sanotaan "säälin sen exää" ja nostetaan itsensä jalustalle siten.:)

        Nykytilanteessa ja parin vuoden omaehtoisen terapian jälkeen olen tarpeeks vahva sanomaan että olin vaan itse heikko ja kärsin kateudesta ja mustasukkaisuudesta.
        Nyt en enää kärsi ja nykyisen mieheni exät eivät ole tabu,yksi heistä on heittämällä kauniimpi kuin minä,nk.unelmanainen työnsäkin puolesta. Mutta hän ei ole kilpailijani eikä uhka itsetunnolleni,oikeastaan päinvastoin. En mä voi niin kauhee olla kun mieheni eksätkin on niin hyvännäkösiä!:D

        Silloin kun exvaimo on akateemisesti koulutettu, hyväpalkkainen, hoikka, kaunis ja huoliteltu ja ykköstynyt kakkonen on ammattikoulusta kampaaja tai kolmivuorotyöläinen, niin on siinä nyxällä tekemistä selittää itse itselleen paremmuuttaan uuden miehensä exvaimoon nähden. Ei ihme että nyxä inhoaa exää, haukkuu tätä "tunteettomaksi", "rahanahneeksi", whatever vaan tulee ajatuksia mustasukkaiseen ihmisen mieleen. Miehelläkin on tekemistä, miten selittää "vaimon vaihto" omissa piireissään. Tunnen pari tapausta, joissa mies piilottelee nyxäänsä kaikilta ja selittelee tietäville, että elää vain välivaihetta uuden naisensa kanssa, mutta ei aio jäädä suhteeseen pitkän päälle.


    • Ai,niinkö se menee?

      Haista vaan vaimo sinäkin *****. Sehän sinä nyt olet. Mikä sinusta muka tekisi
      muita vaimoja paremman.
      Ai niin, onnea vaan sinulle vaimo. Ethän laita yhtään vastaan, äläkä ainakaan itke jos tulee kakkonen joka vie sun rakastamas miehen.........tyhmältä vaimolta, siis tässä tapauksessa sinulta.

    • Uutta putkeen =D

      Kyllä, olen samaa mieltä kanssasi, oli lapsellista kirjotitaa tänne typerä lapsellinen, teiniuho mielipide. Mitähän mies on nähnyt sinussa????

    • Miss Kerttuli

      Mikähän meistä vaimoista niin kamalan pahoja tekee, että meille pitää haistatella??
      Minkäs sille voi, jos mies löytää uuden kumppanin, eikä sillekkään mitään voi jos kaikesta huolimatta välitää aviomiehestään, ei muistoja voi päivässä eikä kahdessa unohtaa. Ja jos itku välillä tulee, niin mitä väliä. Vanha sananlasku sanoo, että "pilkka tulee aina omaan nilkkaan", kyllä se arki sinunkin liitossasi tulee vastaan.
      Ettei vaan olisi jo miehellä muuta mielessä, yrität vaan ressukka kirjoituksellasi muuta todistella....Vilpittömän onnellinen ihminen on tuon kaltaisten juttujen "yläpuolella".

    • HAH;

      "Te vaimot ette tiedä mitä tosi rakkaus on.."

      Hah vaan itelles, nythän säkin olet ihan samalla tavalla jonkun paskaläjän pikkuvaimo- ja edelleen täällä notkut ;-)

      • Tietämätöntä

        Juupa juu, 30v oltiin naimisissa, lapset tehtiin, elämä yhdessä elettiin, yhdessä harrastettiin ja tuettiin toinen toisiamme elämän vaikeuksissa, mutta "rakkaudesta emme tienneet mitään". Näin väitetään sillä suurella varmuudella jonka vain tietämättömyys ja kokemattomuus ihmiselle suo.


    • Älä leiki tunteilla

      Kun ihminen rakastuu, hän eräänlaisessa hurmostilassa, silloin ei todellakaan osata nähdä toisessa minkäänlaista vikaa, vaan kaikissa muissa se vika on.

      Valitettavasti tuosta hurmostila jollakin tapaa tulee loppu. Ihmisesten pitää käydä työssä, hoitaa velvollisuuksiiaan, maksaa laskujaan eli sieltä hurmoksesta päästyä alkaakin näkyä se todellinen maailma jossa elämme.

      Arki alkaa, enää ei olekaan niitä ruusunpunaisia laseja päässä. Tietenkin on mahdollisuus, että osataankin elää tässä arjessa ja nähdä vastuut ja velvollisuudet niin perhettä kuin yhteiskuntaakin kohtaan. Silloin voi hyvinkin tulla hyvä suhde, joka perustuukin yhteisiin elämänarvoihin eikä pelkkään seksiin ja menemiseen itsekeskeisesti.

      No hurmoksen jälkeen alkaa myös avartua toisen oma minä, viihtyykö kotona, vaiko vievätkö harastukset, kaverit tai muu meno mennessään, eikä tämä suuri ihastus olekaan enää toiveiden ihminen.

      Mielestäni seurustelua pitää olla jopa vuosia, jotta pääsee selvyyteen siitä, miten tämä ihana ihminen oikein elämäänsä elää, sillä useinkaan hän ei muutu kuin tuon hurmoksen ajaksi sinut huomaavaksi hurmuriksi.
      Tietenkin silläkin on merkitystä, mitkä ovat omat reunaehtosi asialle, taitavat vain jäädä monesti ajattelematta ja käsittelemättä ja näin sitten niitä ikäviä eroja tulee monen kohdalle jopa useita.

      Eiköhän jokaisesta erosta jää kuitenkin jonkinlainen kivi sydämeen joka kulkee mukanasi koko elämän läpi. Ihmissuhteilla ei pidä leikkiä.

    • Kasva aikuisuuteen

      Ei sun vuodatus juurikaan hetkauta. Katkeralta vaan kuulostaa haistatella vaimoille. MIKÄ SUA VAIVAA, OLETHAN NYT SE VAIMO?
      Katselehan elämää vielä eteenpäin kunnes saat syvempitehoiset lasit, sitten kun nuo vaalenapunaiset lasisi pölyttyy. Sitten sinä ymmärrät yhtä ja toista! Pöyristyttävän lapsellista tekstisi kyllä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe