Aloite miehelle heitetty. Nyt odotan (turhaan?)

Yeppppis

Eilen sanoin miehelle että voisin lähteä sen kanssa kahville, en varsinaisesti pyytänyt. Se sanoi että ilmoittaa sitten. Jotenkin kun kirjoittaa tuota niin on tuhoontuomittu olo. Eilen oli hyvä olo, mutta nytten... Ei ole kuulunut vastausta: (

Mä siis tein noin kuukausi sitten aloitteen, lisäämällä facebookissa. Sen jälkeen muutaman kerran _vain_ jutellut.. kasvokkain että facebookissa. Sen jälkeen se tuli vastaan myös juttelemalla, olen tässä vähän yrittänyt tarkkailla tilannetta. Ja siis on tullut vastaan.

Eilen sitten aloitin juttelemaan facebookissa ja ilmaisin että jos hänellä on aikaa niin voisin lähteä kahville sen kaa. Vastasi ystävällisesti että kyllä hän löytää aikaa, mutta eipä ole eilisestä kuulunut.

Tässä on mennyt vasta päivä - mietin että olinko liian tyrkky? Juttelin, ilmaisin kiinnostukseni? Tämä odottaminen on kamalaa.

Ja niin, tänään koulussa näin sitä, kyllä se tuli juttelemaan ja juteltiin niitä näitä. Mutta eipä vaan kahville pyytänyt...

Nyt iski joku väliaikainen angsti. en mä haluu olla ihastunut:(

Kuitenkin, minä nyt en aio tehdä mitään asiallle, tulkoon vastaan jos haluaa. En siis aio enää tehdä mitään. Pakko vaan oli purkaa..

20

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellinen mies

      Facebookissa...
      facebookissa...
      facebookissa...

      Miksei asioita voi enää hoitaa/järjestää oikeassa elämässä?

      Virhe sulla oli mielestäni sanavalintasi: sanoit ''voivasi'' lähteä sen kanssa kahville, paljon vahvemman merkityksen olisit saanut jos olisit sanonut ''haluavasi'' lähteä kahville.

      • ad asd asd

        "Virhe sulla oli mielestäni sanavalintasi: sanoit ''voivasi'' lähteä sen kanssa kahville, paljon vahvemman merkityksen olisit saanut jos olisit sanonut ''haluavasi'' lähteä kahville. "

        Jos sitä kiinnostaa, niin kyllä sen pitäs ymmärtää tuo vinkki.


    • Yeppppis

      Olen mä jutellut sille ihan kasvokkain. Eilen siis pyysin ja tänään juteltiin muista jutuista.

      Keskustelun päätteeksi

      MINÄ ''ilmoita jos sinulla on aikaa lähteä kahville joku päivä minun kanssa''

      MIES ''ok, oon varma että löydän aikaa käyä kahvilla :)''

      ...sitten mä lähdin

    • lifemocker

      "Mä siis tein noin kuukausi sitten aloitteen, lisäämällä facebookissa"

      fasepookkiin lisääminen EI OLE ALOITE!! se kun ei tarkoita YHTÄÄN MITÄÄN.

      " Tässä on mennyt vasta päivä - mietin että olinko liian tyrkky? Juttelin, ilmaisin kiinnostukseni? Tämä odottaminen on kamalaa."

      niin katsos kun JOILLAKIN ihmisillä on sitä omaakin elämää, eikä kaikki hyppää HETI kun SÄ jotain keksit ehdottaa!

      " Ja niin, tänään koulussa näin sitä, kyllä se tuli juttelemaan ja juteltiin niitä näitä. Mutta eipä vaan kahville pyytänyt..."

      eikä kaikki ihmiset ole kaikista kiinnostuneita....

      "MINÄ ''ilmoita jos sinulla on aikaa lähteä kahville joku päivä minun kanssa''

      MIES ''ok, oon varma että löydän aikaa käyä kahvilla :)'' "

      jo sokeakin näkee tästä keskustelusta, että sä et ole miehestä milläänlailla romanttisesti kiinnostunut. jos nainen olisi, niin hän ei heittäisi mitään kaverillisia "jos sulla on joskus aikaa".... joten miksi miehen pitäisi noista ennusmerkeistä olla sinun jalkojesi juureen laonnut?!

      • pelimies on erimies

        "o sokeakin näkee tästä keskustelusta, että sä et ole miehestä milläänlailla romanttisesti kiinnostunut. jos nainen olisi, niin hän ei heittäisi mitään kaverillisia "jos sulla on joskus aikaa".... joten miksi miehen pitäisi noista ennusmerkeistä olla sinun jalkojesi juureen laonnut?! "

        Mitä ihmettä sinä oikein solkkaat? Etkö tajua ollenkaan näitä kuvioita? Mitä ihmeen lakoamista se on jos mies pyytää kahville?

        Ei nainen tee suoria aloitteita, miehet tekee kun näkevät että nainen on suosiollinen.

        Naisten ei tartte eikä oikeastaan kannatakaan, pääsevät sillälailla helpommalla. Pakit suoraan aloitteeseen on kumminkin aina kuin tyrmäys, varsinkin jos kyse on koulukaverista jota pitää sitten nähdä päivittäin jatkossakin.


      • lifemocker
        pelimies on erimies kirjoitti:

        "o sokeakin näkee tästä keskustelusta, että sä et ole miehestä milläänlailla romanttisesti kiinnostunut. jos nainen olisi, niin hän ei heittäisi mitään kaverillisia "jos sulla on joskus aikaa".... joten miksi miehen pitäisi noista ennusmerkeistä olla sinun jalkojesi juureen laonnut?! "

        Mitä ihmettä sinä oikein solkkaat? Etkö tajua ollenkaan näitä kuvioita? Mitä ihmeen lakoamista se on jos mies pyytää kahville?

        Ei nainen tee suoria aloitteita, miehet tekee kun näkevät että nainen on suosiollinen.

        Naisten ei tartte eikä oikeastaan kannatakaan, pääsevät sillälailla helpommalla. Pakit suoraan aloitteeseen on kumminkin aina kuin tyrmäys, varsinkin jos kyse on koulukaverista jota pitää sitten nähdä päivittäin jatkossakin.

        sä et vissiin tajua näitä kuvioita: jos et suoraan esitä olevasi kiinnostunut toisesta niin tällöin toinen ajattelee sinusta vain kaverina


    • jeppisjepjoo

      Olet jo tehnyt selvän aloitteen, joten seuraava siirto pitäisi tulla mieheltä. Tuskallistahan se aika epätietoisuudessa on ja tilannetta pahentaa se, jos selvää vastausta ei saa riittävän nopeasti. Kyllä se mies pyytää sut ulos tai alkaa muuten rakentamaan juttua, jos on susta kiinnostunut. Pitää tietysti myös olla uskallusta ja itseluottamusta riittävästi hänellä riittävästi. Jos haluat omaa oloasi helpottaa eikä homma etene mihinkään suuntaan, niin sitten kannattaa varmaan vähentää hänen seurassaan oloa, että ajatuksesi ei pyöri kokoajan hänessä.

      • lifemocker

        tämä EI OLE SELKEÄ ALOITE:

        "MINÄ ''ilmoita jos sinulla on aikaa lähteä kahville joku päivä minun kanssa''

        tämä on selkeä aloite: "olen sinusta kovasti kiinnostunut, lähdetkö kahville tänään/huomenna"

        sinun tapasi ei kerro MILLÄMIELELLÄ olet toisesta kiinnostunut, minun tapani kertoo!


      • kldfgjldgkldk
        lifemocker kirjoitti:

        tämä EI OLE SELKEÄ ALOITE:

        "MINÄ ''ilmoita jos sinulla on aikaa lähteä kahville joku päivä minun kanssa''

        tämä on selkeä aloite: "olen sinusta kovasti kiinnostunut, lähdetkö kahville tänään/huomenna"

        sinun tapasi ei kerro MILLÄMIELELLÄ olet toisesta kiinnostunut, minun tapani kertoo!

        Tuolla sun ehdottamalla tyylillä "olen sinusta kovasti kiinnostunut..." juuri kukaan nainen ei tekisi mitään aloitteentapaistakaan koskaan.
        Tuossa "ilmoita jos sulla on aikaa..." versiossa nainen ilmaisee, että jonkinasteista kiinnostusta on olemassa. Edistystä.


      • lifemocker
        kldfgjldgkldk kirjoitti:

        Tuolla sun ehdottamalla tyylillä "olen sinusta kovasti kiinnostunut..." juuri kukaan nainen ei tekisi mitään aloitteentapaistakaan koskaan.
        Tuossa "ilmoita jos sulla on aikaa..." versiossa nainen ilmaisee, että jonkinasteista kiinnostusta on olemassa. Edistystä.

        joko ollaan aikuisia ihmisiä ja kerrotaan suoraan mitä halutaan tai sitten harrastetaan teini pelleilyä.

        voidaan miettiä kumpi on järkevämpää


    • miimi79

      Tiedän niin tuon tunteen..itse laitoin eilen tekstiviestin tyypille jonka kanssa olin viime viikolla treffeillä ja meillä synkkasi tosi hyvin. Ollaan teksitelty treffien jälkeen, ja mies sanoi että hänellä oli tosi mukavaa treffeillä ja kyllä hän mielestäni osoitti että oli kovin kiinnostunut minusta, mutta ei ole ehdottanut toista tapaamista...on kyllä ollut kipeä..mutta kuitenkin... Siksi ajattelinkin olla rohkea ja ehdottaa toista tapaamista tekstarina, jonka hänelle eilen laitoin...nyt onkin sitten piinaa kun hän ei ole vastannut siihen mitään, odottajan aika on todella pitkä!

    • tavis mies.

      Itse kyllä olisin ihan intona jos nainen pytäis kahville ja lähtisin heti paikalla sinne kahville. Sen verran aikaa löytyy aina. Odota nyt pari päivää ainakin ja jos ei mitään kuulu niin ei kai sitten olekiinostunut. Mut ihan hyvä että teit aloitteen ja jos mies ei vastaa pian niin ei tarvii stressata kun ei se siten ole kiinnostunut jos ei lähde.

    • sindula

      Itse olen juuri samanlainen nainen, että kyselen miehiä olevinaa puolivahingossa kahveille. Mielestäni se on ihan selvä merkki miehelle, että olen kiinnostunut tapaamaan sinua. Ei se ole mikään seurustelupyyntö vaan vihjaus siitä, että olisi kiva tutustua. Jos mies ei vastaa, niin hän ei ole kiinnostunut.

      • lifemocker

        ei se ole hyvä tapa jos miehelle ei siitä välity se, että sinä olet tästä jollainlailla kiinnostunut muunakin kuin kaverina.

        oletkos miettinyt tätä, että ehkä miehet etsivät nimenomaan sitä PARISUHDETTA eikä mitään kaveria joten eivät ole sinun kanssasi lähteneet kun on itsellä toiset taka-ajatukset ;)


    • Yepppissss

      Seuraa tilanteen selvennys viestin aloittajalta :)

      Ensinnäkin kiitos vastauksista. hyvistä ja huonoista!! :) Mulle vaan iski ihan jäätävä paniikki - voi luoja... Mä en halunnut saada pakkeja, ja jos on siihen ''kolmen päivän sääntöön'' uskominen niin se on mennyt ohi. Onko noihin uskomista?

      First of all, en ajatellut että pelkkä facebookiin kaveriksi lisääminen merkitsee mitään. Jännitti vaan kun en ollut ikinä jutellut sille. Ja tämä toiminta ei ole tapahtunut VAIN facebookissa, _minä_ olen aloittanut sille juttelemaan. Ja sekin on jutellut mulle, ihan kasvokkain ja ollut kiinnostunut minusta, tai kysellyt.

      Mutta joo. Tiedän että tällä miehellä on paljon meneillään ja TIEDÄN että ''ei mulla oo aikaa'' on paskin tekosyy ikinä. Sillä mä tässä stressaan.
      Se sanoi että ''aikoo ehdottomasti löytää aikaa'' nojooo, kolmas päivä menossa.

      Ja mä oon tehny aloitteen, nyt mä ootan. Mut jos ei mitää tapahdu ni voiko mä tehdä mitään ? En mä kyllä ole tyrkky ollut, jutellut kaverillisesti. Tai kyllä se nyt on jo tajunnut että oon jollain tapaa kiinnostunut -

    • älä odota....

      Ap:lle.... ei tuosta mitään kehity. Miehet tietää mitä ne haluaa ja ne tietää sen nopeasti. Valitan....

      • asdfasdfasfda

        en minä ainakaan


      • Kustu

        Ei aina tiedä.


    • yeppissasas

      Päätin että ignoraan nämä, hyvät ja huonot kommentit. Sekoittaa vaan päätä, välillä liikaakin.

    • Aikuinen mies

      Luojan kiitos kirjoittaja kerrankin mainitsi olevansa koululainen. Muuten tämä juttu olisi naurettava, nyt se on lähinnä söpö. Muutenkin ihmiset, kun kirjoitatte tänne kokemuksista yrittäkää mainita, jos olette lapsia. Näin muiden on helpompi asennoitua ajatuksiinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe