voin sanoa että tällä palstalla ujeltaminen ei auta kyllä yhtään mitään tai on vähän sama kuin seinille huutais. Eikö se olis paljon fiksumpaa mennä sen vaimon tai avovaimon pakeille suoraan? Mutta kun ei uskalla , niinkö? Minä veikkaan että kovin moni avo tai aviovaimo on harvinaisen tietämätön miehen puuhista ja kun käry käy tai kävisi lähtisi se ruma ja inhottava akka (vaimo) nopeasti nostelemaan sinun ja tämä uhkean , ihanan ja luotettavan sonnin onnen tieltä!
NYT ROHKEASTI VAIMOLLE KERTOMAAN NIIN LOPUSSA UKON SIITIN TEILLE SEISOO!...ja ehkä muutamalle muulle, mut se ei sitten ole enää huijatun vaimon asia! =)
suora vinkki kakkosille!
30
433
Vastaukset
- äet
yhdyn edelliseen. Juuri näin. Et ois jääny vahingon kanssa yksin
- Voi toteutua
Jälkikäteen katsottuna, voisi olla totta. Jos kakkonen olisi tullut itse reippaasti ja avoimesti puhumaan kaiken, niin en olisi ollut yksin miehen puheiden varassa käryn käytyä. Koko totuuden jos olisin heti saanut tietoon, olisin heti lempannut ukon pihalle ja kakkonen ja mies olisivat saaneet samantien todellista kahdenkeskistä aikaa oman suhteensa luomiseen. Mutta kuuntelin yksin pettäjää, joka itki anteeksiantoa, valehteli ja vähätteli tekojaan ja syytti kakkosta minulle. Joten samassa uskottomuuskriisissä kaikkine pitkine kuukausia jatkuvine kuvioineen meni sittten poikki kakkosen ja miehen suhde.
- ehei....2
Miksi mä noin tekisin?
Ensinnäkin, vaimo kostaisi miehelle verisesti eli ainoolla keksimällään tavalla: lasten kautta. Mies ei saisi tavata lapsia kuin minimimäärän, lapset aivopestäisiin miestä vastaan.
Ja toiseksi, en mä halua miestä kokonaan itselleni. Mulla sopii tämä järjestely aivan mainiosti. Mä saan ne parhaat palat, en arkea...vaan pelkät sunnuntait ja auringonpaisteet. - 4tretert
Ja pieneen mieleesikään ei tullut epäillä lainkaan miehen krokotiikin kyyneliä?
Miten onkin niin kovin vaikeaa uskoa itse valitsemastaan kumppanista mitään pahaa? Kakkosilla on tämän palstan annin mukaan jotain mystisiä supervoimia ja käsittämättömiä kikkoja sängyssä niin, että tavallinen, fiksunoloinen mies menee aivan syyntakeettomaan tilaan... - 6578utyujhg
ehei....2 kirjoitti:
Miksi mä noin tekisin?
Ensinnäkin, vaimo kostaisi miehelle verisesti eli ainoolla keksimällään tavalla: lasten kautta. Mies ei saisi tavata lapsia kuin minimimäärän, lapset aivopestäisiin miestä vastaan.
Ja toiseksi, en mä halua miestä kokonaan itselleni. Mulla sopii tämä järjestely aivan mainiosti. Mä saan ne parhaat palat, en arkea...vaan pelkät sunnuntait ja auringonpaisteet.Sama täällä... Lisäksi tiedän vaimon parin mutkan kautta ja on luonteeltaan varsin "jyräävä", joten kuka nyt sellaisen tielle ehdoin tahdoin asettuisi?
Kaikki kakkoset eivät todellakaan halua miestä "omakseen" ; itsellenikin tämä järjestely sopii hyvin: minulla on kiva elämä ilman miestäkin, mutta toki tämä herra äx tuo siihen oman pikantin lisänsä. - uskotko muka
Niinhän sä luulet että kakkosen ja miehen suhde meni poikki, jatkuu varmasti muttet enää siitä tiedä.
- pinempi paha
ehei....2 kirjoitti:
Miksi mä noin tekisin?
Ensinnäkin, vaimo kostaisi miehelle verisesti eli ainoolla keksimällään tavalla: lasten kautta. Mies ei saisi tavata lapsia kuin minimimäärän, lapset aivopestäisiin miestä vastaan.
Ja toiseksi, en mä halua miestä kokonaan itselleni. Mulla sopii tämä järjestely aivan mainiosti. Mä saan ne parhaat palat, en arkea...vaan pelkät sunnuntait ja auringonpaisteet.Mutta kun joudut tähän tilanteeseen enemmin tai myöhemmin kuitenkin. Käry käy joskus. Ettekö pääsisi vähemmällä nyt kuin vaikka vuoden päästä.
- Huhtikuun helmi
ehei....2 kirjoitti:
Miksi mä noin tekisin?
Ensinnäkin, vaimo kostaisi miehelle verisesti eli ainoolla keksimällään tavalla: lasten kautta. Mies ei saisi tavata lapsia kuin minimimäärän, lapset aivopestäisiin miestä vastaan.
Ja toiseksi, en mä halua miestä kokonaan itselleni. Mulla sopii tämä järjestely aivan mainiosti. Mä saan ne parhaat palat, en arkea...vaan pelkät sunnuntait ja auringonpaisteet.Minullakin on suhde naimisissa olevaan mieheen, ollut jo kolmisen vuotta. Mutta ei minulla mitään intoa ole miestä "omaksi" ottaa. Riidelkööt ja piereskelkööt kotonaan. En ala paitoja silittämään ja eväsleipiä tekemään. Minulla on hyvä elämä ja toimeentulo, aikuiset lapset ja oma asunto, mukava työ.
Mies on ekstraa, mukava lisä elämään, matkaseuraa risteilyillä, mainio keskustelukumppani, ihailija, kannustaja ja ymmärtäjä. Mutta ei, hui olkoon, asuinkumppani.
Siis, pysyköön vaimon luona ja olkoon minulle vain ilon tuoja.
Ihanaa elämää kaikille osapuolille!
- miksi kertoa kun
Aina te vaimot julistatte, että haluaisitte tietää, jos puolisonne pettää teitä. Kuinka moni kuitenkaan sen tiedon jälkeen ottaa eron, vaikka kovasti niin uhoaa? Veikkaan että 1/100. Joten mitä te sillä tiedolla oikeasti teette?
- samako5
Haluaisitko sinä tietää tietää miehen kolmosesta ??
- kauheaa-
samako5 kirjoitti:
Haluaisitko sinä tietää tietää miehen kolmosesta ??
Miehillä tosiaan voi olla kolmonen, kukaan ei enää tiedä onko kakkonen vai kolmonen. Jos vaimo ja yksi jättää, jää kolmas. Ja se kolmas ei tiedä muiden kamppailuista mitään. Sitten on taas uusi ykkönen ja kakkonen.. ehkä kolmonen. :(
- Tuhansia per v
Kuinka moni ottaa eron, kysyt.Onko muutama tuhat avioeroa uskottomuuden vuoksi vuosittain on susta 'aniharva' ja 1/100....
- twotwotwo
Aika lyhyessä kirjoituksessasi mainitset sanan "vaimo" peräti kahdeksan kertaa. Onko tämä sinulle se pätemisen paikka? Onko sinulla muuta roolia elämässä, vai romuttuuko kaikki jos vaimous loppuu?
- ketjun aloittaja
No tuohon yhteen kysymykseen on äärimmäisen helppo vastata! =D jos käry kävisi antaisin omani ilolla pois! simple as that! Vahvat ja itsenäiset naiset HUOM. NAISET kykenevät äiteinä ja NAISINA pitämään helposti arkensa koossa ilman sitä yhtä isoa "lasta" joka juoksee jokaisen parikymppisen pikkumissin perässä...
- entäs jos onkin näin
Mitä mieltä sä siitä olet, jos mies juokseekin aikuisen itsenäisen naisen perässä? Jospa se kakkonen onkin vanhempi kuin miehen oma vaimo? Jopa vanhempi kuin mies itse? Luovuttaisitko miehesi hänelle ilomielin?
Kaikki pettäjät ei parikymppisten pikkupimujen perään kuolaa, usko tai älä. - itsellinen muija
entäs jos onkin näin kirjoitti:
Mitä mieltä sä siitä olet, jos mies juokseekin aikuisen itsenäisen naisen perässä? Jospa se kakkonen onkin vanhempi kuin miehen oma vaimo? Jopa vanhempi kuin mies itse? Luovuttaisitko miehesi hänelle ilomielin?
Kaikki pettäjät ei parikymppisten pikkupimujen perään kuolaa, usko tai älä.Niin se kakkonen onkin se agitaattori siis kuitenkin ,joka hallitsee nii miestä kuin sen vaimoa. Lapsiakin jo kyylää, että varmaan niitäkin se hallitsee.
- t5rgfhbv
itsellinen muija kirjoitti:
Niin se kakkonen onkin se agitaattori siis kuitenkin ,joka hallitsee nii miestä kuin sen vaimoa. Lapsiakin jo kyylää, että varmaan niitäkin se hallitsee.
Just... Mistä näitä supervoimia omaavia kakkosiakin riittää...????
- ne pelimiehet
Sii-tintin on ällöttävä asia mitä useammassa paikassa se on uinut. Pitäkää se tautinen mies. Pokkanaama sillä on huijata ja komea mies, mutta luonne...
- nyddd
Hyiii, kakkoset on kastin alimpia ihmisiä, yääääkkkk!
- näinki voi olla
Kaikki kakkoset ei välttämättä tiedä että mies on varattu. Sillä on niitä miehiä jotka elää loistavaa kaksoiselämää valheillaan.
- Oikea termi on...
näinki voi olla kirjoitti:
Kaikki kakkoset ei välttämättä tiedä että mies on varattu. Sillä on niitä miehiä jotka elää loistavaa kaksoiselämää valheillaan.
Jos ei tiedä seurustelevansa varatun kanssa, silloin ei ole kakkonen vaan kusetettu. Jos partnerin siviilisääty tulisi ilmi, ja silti jatkaisi, vasta silloin on kakkonen, joka hyväksyy itsensä kusettamisen.
- 0+kjh8
Oikea termi on... kirjoitti:
Jos ei tiedä seurustelevansa varatun kanssa, silloin ei ole kakkonen vaan kusetettu. Jos partnerin siviilisääty tulisi ilmi, ja silti jatkaisi, vasta silloin on kakkonen, joka hyväksyy itsensä kusettamisen.
Kyllä hyväksyy itsensä kusettamisen, jos kiinnijäämisen jälkeen yhä vaan jaksaa yrittää vikitellä varattua. Turha selitellä ja leikkiä, että olin niin tietämätön. Seurasin toisesta näkövinkkelistä kaksoiselämää vuoden päivät. Leikittiin, ettei kukaan tiedä, monet tiesi, havaintoja sateli ja odotettiin vaan sopivaa kohtaa paljastukselle, jotta edes jossain toisten satuttaminen tuntuisi. Kasvojen menetys lienee pahinta salasuhteilijoille.
- Vain heikko jatkaa
0+kjh8 kirjoitti:
Kyllä hyväksyy itsensä kusettamisen, jos kiinnijäämisen jälkeen yhä vaan jaksaa yrittää vikitellä varattua. Turha selitellä ja leikkiä, että olin niin tietämätön. Seurasin toisesta näkövinkkelistä kaksoiselämää vuoden päivät. Leikittiin, ettei kukaan tiedä, monet tiesi, havaintoja sateli ja odotettiin vaan sopivaa kohtaa paljastukselle, jotta edes jossain toisten satuttaminen tuntuisi. Kasvojen menetys lienee pahinta salasuhteilijoille.
Salasuhteessa ei asuta yhdessä, joten suhde ei ole vielä niin vakava. Kakkonen, joka jatkaa seurustelua varatuksi paljastuvan ihmisen kanssa paljastaa samalla oman itsetuntonsa puutteet. Vain itsetunnoton voi antaa valehddella itselleen näin härkisti, erittäin tärkeässä parusuhdekysymyksessä, heti suhteen alkumetreillä. "Rakkaussuhde" joka alkaisi härskisti toisen valheen vuoksi, ei ole aitoa kiintymystä eikä aitoa rakkautta. Itsetuntoinen ymmärtäisi että ei häntä oikeasti arvosteta eikä rakasteta, vaan lähinnä hyväksikäytetään. Itsetunnoton antaa anteeksi näin härskinkin teon itselleen, omassa rakkaudennälässään ja henkisessä heikkoudessaan.
- :))
Ei todellakaan uskalla mennä vaimolle kertoilemaan koska on riski että saa miehestä riipan joka jää norkoilemaan kakkosen luo. Varatussa on parasta se että ei ole paikalla kuin tarvittaessa.
- Totuudesta
Niinpä niin. Niissä olosuhteissa joissa salasuhteillen elää, pitää löytää itselle hyviä vastauksia miksi elää niin. Rehellinen itsetutkiskelu on silti parempi kuin piiloutua itseltään "näin on mulle paras" ajatuksiin. Kuulostaa liian helpolta, itsepetoksellisellta selitykseltä, että "en kerro vaimolle koska saisin silloin miehen riipaksi". Kuulostaa tuskan piilottamiselta että "onneksi mies on paikalla vain harvoin/kun tarvitsen".
Näin kävi täällä. Käryn käytyä en halunut elää samassa kodissa pettäjän kanssa. pettäjä olisi halunnut jäädä yhteiseen kotiin yksin, eikä lähteä, mutta ajoin sen pihalle. Kakkonen ottikin heti miehen "riipaksi" omaan kotiinsa. Eivät kauan yhdessä asuneet, mies etsi omaa asuntoa jo silloin kun tiesi joutuvansa kodistamme pihalle, ja muutti nopeasti yksin asumaan kun löysi.
Niin kauna kuin piilottaa itse itseltään todelliset syyt omaan käyttäytymiseen, niin kauna ei osaa tehdä oikeita ratkaisujakaan. - :))
Totuudesta kirjoitti:
Niinpä niin. Niissä olosuhteissa joissa salasuhteillen elää, pitää löytää itselle hyviä vastauksia miksi elää niin. Rehellinen itsetutkiskelu on silti parempi kuin piiloutua itseltään "näin on mulle paras" ajatuksiin. Kuulostaa liian helpolta, itsepetoksellisellta selitykseltä, että "en kerro vaimolle koska saisin silloin miehen riipaksi". Kuulostaa tuskan piilottamiselta että "onneksi mies on paikalla vain harvoin/kun tarvitsen".
Näin kävi täällä. Käryn käytyä en halunut elää samassa kodissa pettäjän kanssa. pettäjä olisi halunnut jäädä yhteiseen kotiin yksin, eikä lähteä, mutta ajoin sen pihalle. Kakkonen ottikin heti miehen "riipaksi" omaan kotiinsa. Eivät kauan yhdessä asuneet, mies etsi omaa asuntoa jo silloin kun tiesi joutuvansa kodistamme pihalle, ja muutti nopeasti yksin asumaan kun löysi.
Niin kauna kuin piilottaa itse itseltään todelliset syyt omaan käyttäytymiseen, niin kauna ei osaa tehdä oikeita ratkaisujakaan.Olen jo sen ikäinen että tiedän omat ratkaisuni ja mitä haluan. Sen erityisesti tiedän mitä en halua. Toinen ei voi määrätä eikä tietää mikä on kenellekin se oikea ratkaisu.
Tuskasta puheenollen.. jokaisella on omat tuskansa kannettavana. Itsellä ne ei liity mitenkään parisuhteeseen eikä miehiin yleensäkään. - soutaa huopaa
Totuudesta kirjoitti:
Niinpä niin. Niissä olosuhteissa joissa salasuhteillen elää, pitää löytää itselle hyviä vastauksia miksi elää niin. Rehellinen itsetutkiskelu on silti parempi kuin piiloutua itseltään "näin on mulle paras" ajatuksiin. Kuulostaa liian helpolta, itsepetoksellisellta selitykseltä, että "en kerro vaimolle koska saisin silloin miehen riipaksi". Kuulostaa tuskan piilottamiselta että "onneksi mies on paikalla vain harvoin/kun tarvitsen".
Näin kävi täällä. Käryn käytyä en halunut elää samassa kodissa pettäjän kanssa. pettäjä olisi halunnut jäädä yhteiseen kotiin yksin, eikä lähteä, mutta ajoin sen pihalle. Kakkonen ottikin heti miehen "riipaksi" omaan kotiinsa. Eivät kauan yhdessä asuneet, mies etsi omaa asuntoa jo silloin kun tiesi joutuvansa kodistamme pihalle, ja muutti nopeasti yksin asumaan kun löysi.
Niin kauna kuin piilottaa itse itseltään todelliset syyt omaan käyttäytymiseen, niin kauna ei osaa tehdä oikeita ratkaisujakaan.Mun mielestä tuo kertoo, että miehesi on jotain oppinutkin. Tajusi, ettei ole viisasta rynnätä suoraan uuteen suhteeseen vaan päätti asustella yksin ja miettiä asiat kohdalleen omassa päässään. Seuraavassa suhteessa lienee jo viisaampi ja käyttäytyy erilailla.
Ehkä se on myös ollut kakkosen tahto. Antoi miehen asua luonaan kunnes mies löysi oman asunnon. Jos näin on, niin fiksua myös häneltä. Heidän suhde ehkä jatkuu tai sitten ei.
Mä olen aina ihmetellyt kakkosia, jotka eivät miestä muka itselleen halua, mutta kun miehelle ero tulee, niin ovi on heti avoinna eronneelle. Mulla oli suhde varattuun mieheen. Hän monesti kysyi, että ottaisinko hänet kokonaan itselleni, jos hän eroaisi. Mä sanoin, että jos eroat, niin tule kysymään vuoden päästä siitä uudestaan, kun olet ensin yksin asustellut.
Meidän suhde päättyi klassisesti, avovaimo sai tietää. Nyt vuosien jälkeen mies vuoroin asuu kotonaan, vuoroin on ulkoruokinnassa jossain. Yksin vaan ei osaa olla. Mä pyyhin helpotuksen hikeä otsaltani aina kun törmätään ja kuulumisia vaihdetaan. En mä haluaisi olla veneessä, jossa soudetaan ja huovataan, rantaan ei päästä ikinä.
- Kertokaa.
Aivan,tehkää vaimolle palvelus ja kertokaa,jos miespettää!!!
- Näin on.
Jep, kaksoset on niitä jotka eivät muita saa kuin ukkomiehiä - säälittäviä tapauksia, kun muut eivät heitä huoli!
- Sama.21
Siis kakkoset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473