Naiset, tehkää aloite

nykyaikamenettely

Eli naiset, kuunnelkaa tämä: Mies arvostaa aivan älyttömästi aloitteen tehnyttä naista. Jos ei näin ole, hänen on oltava todella ahdasmielinen tai sitten ei ole kiinnostunut sinusta. Mutta ne kivat miehet kyllä aina lämpeää aloitteellenne ja saatte varmasti vastakaikua. Toisin kuin teille naisille, meille miehille ei ole sitä paitsi olennaista tyyli millä asian hoidatte. Joten epäonnistumisen pelkoa ette tarvitse.

Suomessa vallitseva perinteinen kulttuuri turhauttaa lähes kaikkia maamme sinkkumiehiä. Miesten pitäisi tehdä aina aloite. Miksi? Emme ole 1800-luvulla...

Eikö muka nainen voi olla aidosti kiinnostunut miehestä ja pyytää tätä vaikka treffeille, jos on kinnostunut?

62

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäishän sitä

      Niin, niinhän sitä kannattaisi tehdä. Silloinhan sitä todennäköisemmin saisi haluamansa. Tämän asian tiedostaminen ei kuitenkaan hiljennä sitä ääntä takaraivossa, joka hokee koko ajan, että ei se musta kuitenkaan pidä.

      • nainenriskinottajana

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html

        Naiset pystyvät ymmärtämään tämän kirjoituksen perusteella miksi miehet ovat hyvin ärsyyntyneitä kuulemaan ajatuksia kuten "Siis voihan hitsin hitsi ja vitsin vitsi.. Mua lähestyy pelkästään miehet, jotka on ulkonäöllisesti samaa kategoriaa kuin minä.. Ja miehiä, jotka vielä tienaavatkin saman verran tai vain aavistuksen verran enemmän kuin minä. Miksei mua koskaan lähesty mies, joka tienaa huomattavasti enemmän kuin minä ja näyttää huomattavasti paremmalta kuin minä.. Kyllähän passiivisena olemalla pitäisi saada paljon itseään menestyneempi mies!!"

        Pleieri blogi suositteleekin kyseisten naisten hoitavan heidän omat perusasiat kuntoon ja olemaan itse aktiivisia etsiessään haluamiaan miehiä.. Nainen.. Keskustelun voi aloittaa epäsuorasti ilman torjutuksi tulemisen pelkoa ja onnistumisen mahdollisuudet on huomattavasti paremmat kuin miehillä vaikka lähestyisitte huomattavasti tasoanne parempaa miestä. Jos nainen ei tee aloitetta ja vie asioita itse eteenpäin.. On täysin hölmöä valittaa passiivisena olemisen huonoista tuloksista tai tuloksettomuudesta.. Eihän nainen voi olettaa saavansa hyvää työpaikkaa, optimaalista vartaloa, päästä eroon huonoista tavoista... jne. pelkästään passiivisena piilossa olemalla.


    • lifemocker

      muistakaa ettei se katse taikka hymy ole mikään aloite

      • lifemockerpuhuuasiaa

        Juuri näin. Pelkän signaalin lähettäminen "tee aloite" ei ole aloite kuten nainenriskinottajana tos ylempänä kirjottikin.


    • yritetään!

      Niin kyllä sen homman voi aloittaa katseella ja hymyllä että toinen vähän herää horroksestaan ja tajuaa jopa että nainen on kiinnostunut.Sitten voisi tulla juttelemaan niitä näitä eli tekemään aloitetta. Mutta jos mies on ihan kuutamolla-ei kannata yrittää.Suomalaiset miehet ovat arkoja katsekontaktiin vaan mieluummin räplätään turvalelua eli kännykkää tai tuijotetaan seiniä tai lattiaa.

      • lifemocker

        se tekee aloitteen kumpi avaa suunsa


      • Kokemusta on
        lifemocker kirjoitti:

        se tekee aloitteen kumpi avaa suunsa

        Se hymyilevä katse vois ollakin aloite, jos se automaattisesti tarkoittaisi sitä, että nainen on kiinnostunut, mutta kun näin ei välttämättä aina ole.


      • lifemocker
        Kokemusta on kirjoitti:

        Se hymyilevä katse vois ollakin aloite, jos se automaattisesti tarkoittaisi sitä, että nainen on kiinnostunut, mutta kun näin ei välttämättä aina ole.

        aloite on kommunikointia toiselle. katse/hymy ei ole kommunikoimista kun sen voi ymmärtää miljoonalla eri tavalla (väärin) tulkitsijasta riippuen (jos sitä edes huomaa)

        tuo on vain naisten itsepetosta kutsua hymyä/katsetta "aloitteeksi", koska se vain mahdollistaa sen, ettei naisten itsensä tarvitse tällä logiikalla pistää tikkua ristiin pariutumisen eteen vaan kaikki työt teetetään miehillä


      • wetwtw4t
        lifemocker kirjoitti:

        aloite on kommunikointia toiselle. katse/hymy ei ole kommunikoimista kun sen voi ymmärtää miljoonalla eri tavalla (väärin) tulkitsijasta riippuen (jos sitä edes huomaa)

        tuo on vain naisten itsepetosta kutsua hymyä/katsetta "aloitteeksi", koska se vain mahdollistaa sen, ettei naisten itsensä tarvitse tällä logiikalla pistää tikkua ristiin pariutumisen eteen vaan kaikki työt teetetään miehillä

        http://www.kielijelppi.fi/puheviestinta/nonverbaalinen-viestinta


      • lifemocker

      • olet väärässä taas
        lifemocker kirjoitti:

        sinun pitää olla jo tekemisissä tyypin kanssa, että noita voit käyttää, joten aloitekkin on jo tehty ;)

        Väärin. silmänisku voi olla aloite.


      • lifemocker
        olet väärässä taas kirjoitti:

        Väärin. silmänisku voi olla aloite.

        se joka sanoo toiselle ensimmäisen sanan tekee aloitteen


    • muotopeppu

      Voi sen noinkin ajatella mutta enne sitä pitää saada katsekontakti ja hymy.Muuten voisi vaikka peruuttaa mihen päälle perä edellä ja sanoa että MOI_Aletaanko olemaan ? :D :D

      • lifemocker

        höpöhöpö


      • .--.--.----.-..

      • lifemocker

      • eikö mene jakeluun?
        lifemocker kirjoitti:

        sinun pitää olla jo tekemisissä tyypin kanssa, että noita voit käyttää, joten aloitekkin on jo tehty ;)

        höpöhöpö.- silmäniskukin voi olla aloite.


      • lifemocker
        eikö mene jakeluun? kirjoitti:

        höpöhöpö.- silmäniskukin voi olla aloite.

        newsflash; silmäniskulla et kerro toiselle yhtään mitään


    • uhkea lady

      Mikä höpöhöpö? Sä ilmeseti et tunnista ihmisen kasvoja etkä ilmeitä..mutta voin vakuuttaa ettet ole ainoa laatuasi..valtaosa maamme miehitä on samaa sakkia ..

      • lifemocker

        ilmeily kun ei ole kunnollista kommunikointia, etkä sillä voi tehdä itseäsi ymmärretyksi kun se jättää aika perkeleesti tulkinnanvaraa vastaanottajalle


      • et oo tosissas..
        lifemocker kirjoitti:

        ilmeily kun ei ole kunnollista kommunikointia, etkä sillä voi tehdä itseäsi ymmärretyksi kun se jättää aika perkeleesti tulkinnanvaraa vastaanottajalle

        Se ilmeily nimenomaan on kommunikointia. Jopa apinat ilmeilee ja ymmärtää ilmeitä. Ja koirat..ja kissat jnejne..Mutta et näköjään sinä, lifemocker. Se ettet sinä tajua toisten ilmeitä ja eleitä, ei tarkoita sitä ettei muut normaali ihmiset niitä tajuaisi. Ilmeet ja eleet kuuluvat kommunikointiin, ja jos olet lukion käynyt niin tietäisit sen. Taidat tahallasi nt trollata siellä...TAAS.


      • Ihme pelle..
        lifemocker kirjoitti:

        ilmeily kun ei ole kunnollista kommunikointia, etkä sillä voi tehdä itseäsi ymmärretyksi kun se jättää aika perkeleesti tulkinnanvaraa vastaanottajalle

        "ilmeily kun ei ole kunnollista kommunikointia, etkä sillä voi tehdä itseäsi ymmärretyksi kun se jättää aika perkeleesti tulkinnanvaraa vastaanottajalle "

        Väärin.Lifemocker et selvästikään ymmärrä ihmisten sanatonta viestintää? Joten älä jaa "neuvojasi" jos et asioista tiedä.


      • lifemocker
        et oo tosissas.. kirjoitti:

        Se ilmeily nimenomaan on kommunikointia. Jopa apinat ilmeilee ja ymmärtää ilmeitä. Ja koirat..ja kissat jnejne..Mutta et näköjään sinä, lifemocker. Se ettet sinä tajua toisten ilmeitä ja eleitä, ei tarkoita sitä ettei muut normaali ihmiset niitä tajuaisi. Ilmeet ja eleet kuuluvat kommunikointiin, ja jos olet lukion käynyt niin tietäisit sen. Taidat tahallasi nt trollata siellä...TAAS.

        ilmeily ei viesti mitään. vain puhumalla voit tuoda ajatuksesi julki, kaikki muut voi tulkita päin helvettiä - ei ole oikeaa viestimistä


      • lifemocker
        Ihme pelle.. kirjoitti:

        "ilmeily kun ei ole kunnollista kommunikointia, etkä sillä voi tehdä itseäsi ymmärretyksi kun se jättää aika perkeleesti tulkinnanvaraa vastaanottajalle "

        Väärin.Lifemocker et selvästikään ymmärrä ihmisten sanatonta viestintää? Joten älä jaa "neuvojasi" jos et asioista tiedä.

        vain faktaa: puhuminen on kommunikointia, sillä et viesti yhtään mitään, jos jossain baarissa koitat jollekkin ilmeillä (koska toinen ei tätä edes välttämättä huomaa tai eihän hän tiedä viestitkö ilmeilläsi edes kyseiselle ihmiselle kun puhekontaktia ei ole luotu)

        sitten ilmeistä tulee kommunikoinnin APUKEINO kun puheyhteys on luotu ja olette face-to-face tilanteessa kahdestaan juttelemassa. sitä ennen se ei tarkoita yhtään mitään.


    • aurinko & kuu

      meinasit muuttaa satoja tuhansia vuosia vanhan järjestelmän?
      verrattavissa siihen, että haluat auringon kiertävän maata.
      kaikissa nisäkäslajeissa uros tekee jahtihommt.
      onnea yrityksellesi.

      oman kokemukseni mukaan, jos mies ei tee aloitetta, ei hän ole kiinnostunut, vaikka itse sen tekisinkin. ja itse tuskin tulen oleman kovin kiinnostunut miehestä, jolle joudun sen aloitteen tekemään. koska mies ei toimi rodunmukaisesti. onko silloin mieskään.
      ehkä kertaluontoiseksi hyödykkeeksi sellainen (nahjus).

      • Shiftnappi

        Lapsellinen kommentti monellakin tasolla: naturalistinen virhepäätelmä, argumentum ad traditionem, turha mussutus jne.

        Ole samaa mieltä nainen tai saat remmistä - kuten tapana on ollut.


      • lifemocker

        oman kokemukseni mukaan, jos nainen ei tee aloitetta, ei hän ole kiinnostunut, vaikka itse sen tekisinkin


      • j4k3j3n

        Ihminen on jo muuttanut aika monta iänikuista "järjestelmää". Luonnossa uros panee silloin kun urosta huvittaa ja naaras toimii silloin pelkkänä alistuneena píllutelineenä. Eläimet toimivat pelkkien viettiensä ja himojensa mukaan, on täysin naurettavaa verrata ihmisiä muihin nisäkkäisiin.


      • Niin ettäs tiiät
        j4k3j3n kirjoitti:

        Ihminen on jo muuttanut aika monta iänikuista "järjestelmää". Luonnossa uros panee silloin kun urosta huvittaa ja naaras toimii silloin pelkkänä alistuneena píllutelineenä. Eläimet toimivat pelkkien viettiensä ja himojensa mukaan, on täysin naurettavaa verrata ihmisiä muihin nisäkkäisiin.

        Hahhah. Luonnossa menee aika usein sillä tavalla että urokset ottaa toisistaan mittaa ja siten yrittävät todistella naaraille lisääntymiskelpoisuuttaan. Naaras sitten valitsee minkä uroksen haluaa jatkamaan sukua.


      • asdfg4
        Niin ettäs tiiät kirjoitti:

        Hahhah. Luonnossa menee aika usein sillä tavalla että urokset ottaa toisistaan mittaa ja siten yrittävät todistella naaraille lisääntymiskelpoisuuttaan. Naaras sitten valitsee minkä uroksen haluaa jatkamaan sukua.

        Ei naaras valitse ketä haluaa vaan sen joka on voittanut sen urosten kamppailun.


    • nykyaikamenettely

      "meinasit muuttaa satoja tuhansia vuosia vanhan järjestelmän?"

      Anteeksi vaan, mutta tuo ei ole kuin sairaan länsimäisen yhteiskuntamme luoma järjestelmä, keksijöinä konservatiiviset juntit. Kun me olimme täällä Suomen maassa barbaarisia metsästäjä-keräilijöitä, kyllä se parittelu tapahtui ihan milloinkin miehen ja milloin naisen päähän pistosta.

      Luuletko, että naiset tuohon aikaan pelkäsivät saada kevytkenkäisen jakorasian maineen? Ei todellakaan. Jos he halusivat harrastaa seksiä, he kyllä etsivät jostain siihen barbaarimiehen.

      Meidän rajoittuneessa yhteiskunnassa kun se on täysin väärin, jos naispuolinen henkilö haluaa olla aktiivinen ja OTTAA mieheltä sen mitä haluaa. Milloin se on seksiä ja milloin se on sitten jotain pitempiaikaista.

      Yhden yön juttuja haluava nainen on lutka ja yhden yön juttuja haluava mies on pelimies. Tälläistä jaottelua en ole ikinä ymmärtänyt. Voin näin miehenä sanoa, ettei naisen arvoa kyllä laske ollenkaan se, jos hän tekee sitä mitä valtaosa miehistä tekee nuoruudessaan ja hieman vanhempanakin.

      Itse saan ainakin aikamoiset kiksit, jos nainen ilmaisee selvästi seksuaalisen kiinnostuksen minua kohtaan. Kaikki selkärankaiset heteromiehet saavat. Selkärangattomat ovat sitä mieltä, että nainen on paras lahnana ja hänen ainoa rooli on tyydyttää miehensä ja ottaa siitä sitten vastalahjaksi maallisia etuja.

      Tämä on juuri se ydin miksi en ole ikinä ymmärtänyt miehiä, jotka käyvät huorissa. Minusta on ainakin kiihottavaa, jos nainen haluaa naida heppiäni, eikä lompakkoani.

      • lifemocker

        kyllä se ympäriinsä naiminen on negatiivista oli tekijä kumpaa sukupuolta tahansa


      • hahhahahahaaaaa
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä se ympäriinsä naiminen on negatiivista oli tekijä kumpaa sukupuolta tahansa

        höpö höpö! Kyllä taas on lifemocker vauhdissa omine mielipiteineen ja luuloineen..


      • lifemocker
        hahhahahahaaaaa kirjoitti:

        höpö höpö! Kyllä taas on lifemocker vauhdissa omine mielipiteineen ja luuloineen..

        vain faktoja


      • sä oot.
        lifemocker kirjoitti:

        vain faktoja

        väärin. taas olet väärässä.


      • lifemocker
        sä oot. kirjoitti:

        väärin. taas olet väärässä.

        nöyp! :)


      • Juuri näin

        Erittäin mukavaa jos nainen tekee aloitteen :D


    • että näin...

      Tässä kirjoittelle nainen joka sitten teki aloitteen ja on nyt kaksi päivää odottanut vastausta että silleen... naiset kannattaa tehdä se aloite ja jäädä typeränä odottamaan vastausta jota ei kuulu vaikka annoin jopa vaihtoehdot sopii/ei kiinnosta!!!!!!!!!!!!!!!

      • .kysymys.

        Minkälainen aloite? Lisäsit miehen kaveriksi facebookissa vai? Vai oikeasti kysyit treffeille?


      • C'est la vie

        No tämä on tietenkin surullista. Luultavasti tavalliselle heteromiehelle tuo on tuttu kokemus.
        Kannattaa kuitenkin muistaa, että vika ei varmaan ole sinussa.


      • että näin...
        .kysymys. kirjoitti:

        Minkälainen aloite? Lisäsit miehen kaveriksi facebookissa vai? Vai oikeasti kysyit treffeille?

        No oikein laitoin tekstiviestin ja eipä ole mitään kuulunut. Se siitä miehestä, ei voinut edes kieltäytyä kohteliaasti!!


    • 6+6

      Ihan samaa mieltä lifemockerin kanssa aiheesta, naiset yrittää vaan sysätä aloitevastuun miehille väittämällä hymyjä ja silmäniskuja aloitteiksi. Vaikka nainen hymyilisi miten leveästi niin sen voi aina tulkita vain ystävällisyydeksi.
      Mun mielestä miehet voisi alkaa tekemään samaa, vain hymyilemään ja iskemään silmää ilman lähestymistä.

    • You_ll_be_mine

      Aloitusviesti. ONKO NÄIN?!
      Siis tykkääkö miehet, kun tekee aloitteen? Mä en vaan jaksa odotella jätkii... Eikä mua unelmien prinssit pyytele kahville. Varmaan miljoona hutia, oon onnellinen yksin mutta haluaisin jo miehen. Enhän minä sitä voi saada ku näin haluan?

      Ja todellakin takaraivossa on se, että ei se musta kuitenkaan tykkään.

      Entä jos siinä käy niin että joutuu sitten koko ajan pyydellä kahville?

    • villematti91

      Kyllä.

      Heteromies (paitsi jotkut narsistiset ja tunteettomat miehet) toimii seuraavanlaisesti:

      Kun hän on kiinnostunut naisesta ja elättelee toiveita naiseen, ei hän sen jälkeen oikeastaan mitään muuta pysty ajattelemaankaan. Hänen tekee koko ajan mieli lähettää joku piristävä tekstiviesti tai pyytää häntä uusille treffeille.

      Hän ei välttämättä kuitenkaan aina tee sitä, koska ei halua missään nimessä tukahduttaa naista ja olla liian tungetteleva. Kun ihmistä ei vielä tunne, sitä koittaa olla mahdollisimman huomaavainen ja varmistaa, ettei tee mitään ahdistavaa.

      Mutta se kaipuun tunne on todella TODELLA vahva. Ikään kuin aivoihin olisi istutettu implantti, joka pakottaa hänet ajattelemaan pelkästään kyseistä naista (esim. työnteosta ei ainakaan tule yhtään mitään) ja sitä kuinka paljon tekisi mieli istua takan ääressä sylikkäin ja vain olla. Niin ainakin minä toimin. :P

      Suorapuheisuus on naisissa todella ihailtava piirre. Suhteen alkuvaiheet sujuu paljon helpommin, kun molemmat tietää missä mennään. Ainakin henkilökohtaisesti, ihastun/rakastun naiseen kaikista helpoiten silloin kun uskon siihen, että nainen on oikeasti tosissaan eikä vain pelleile minun kanssani. Se onkin siinä kohtaa menoa se!

    • You'll_be_mine

      Mikä miehille on liikaa, kuinka pitkälle voi venyä jos on saanut vastakaikua?

      Ja vastakaikua on tullut, en tiedä onko tarpeeksi ja en tiedä mitä teen.

      • lifemocker

        ja sama suomeksi?


    • Youll_be_minenene

      Tää viesti on varmaan ihan vihoviimeinen mulle ja saan kuulla vain huonoa.

      No, tein aloitetta juttelemalla, uskalsin sitten pyytää kahville. Noh, tämä sanoi
      ''mikä ettei :) Valitettavasti oon kiireinen, ilmoitan sitten kun on aikaa.''

      Tunsin aika tuhoon tuomituksi oloni tuon viestin, ''ilmoittelen sitten'' = Eli ei ikinä?
      tästä on kohta viikko. Tämän jälkeen mies kyllä aloitti juttelemaan omasta elämästään ja kyselemään mun kuulumisia ja harmitteli kun en tullut erääseen tapahtumaan johonka hän oli kutsunut (yleinen kutsu, facebookissa)

      Nyt olisi uusi, ainoa mikä jarruttelee on se, että tänään näin koulussa eikä jutellut mitään. Hän on vissiin ujo mutta missäpä se raja menee.


      Niin, mikä on liikaa, milloin miestä rupeaa ahdistamaan - koska totta helvetissä mä haluaisin että tästä tulee jotain enkä haluaisi pilata tätä, ellen ole jo pilannut. Enkä kyllä ole vihjaillut että haluan vakavaa...

      Että voinkohan mä huomenna mennä tähän tapahtumaan -
      Ja miten yleensäkin edetä...

    • You'll_be_mine

      Entäs kun pyytää kahville, ja mies sanoo
      '' joo tottakai :) ilmottelen kun on aikaa''

      Saan ootella...

    • Ujo voittaa aina!

      Heureka! Olen jo aikaa sitten oivaltanut, että miehet pitävät aloitteen tekevistä tytöistä / naisista, k u n h a n aloitteet tulevat henkilöltä, joka on epävarma ja ujohko.. Se olisi niiiin söpöä!
      Noin tuhatta miestä jututtanut :)

    • matamii

      Mä olen huomannut sen että tosi moni mies tuijottelee pitkiäkin aikoja, mitään ei kuitenkaan tapahdu, tällöin mies on varattu joten itse en ainakaan halua mennä tekemään aloitetta ja sitten kuulla että äijä onkin suhteessa. Haloo varatut miehet lopettakaa sinkkunaisten kiusaaminen!

      • lifemocker

        ei ne tuijottelevat naisetkaan sen vapaampia välttämättä ole


    • EIOOKIVAA23

      Mä pyysin kahville, ja oon ootellut kolme viikkoa. Tämänkö siitä saa? Kun on ihan helvetin rohkea?

      Olisin vain halunnut tutustua.. Sitten vielä kiusaa ku juttelee mulle ja tykkää facebook kuvista!

      • lifemocker

        älä sekaannu niihin "naistennaurattajiin"


    • pksp

      En nyt ihan allekirjottaisi tuota väitettä, varsinkaan omalla kohdalla. Oon tuntenut erään miehen vajaan vuoden päivät ja juttu luistaa ja välillä tulee flirttiä heitettyä. Oon ottanut muutaman kerran häneen yhteyttä, ilman vastausta mutta kun seuraavan kerran nähdään niin tilanne jatkuu siitä kuin mitään viestiä en ois laittanutkaan. Ja ne viestit ei olleet mitään rakkauden tunnustuksia vaan jään kokeilua. No reilu kuukausi sitten tunnustin suoraan et oon häneen ihastunut ja näin mut mitä hän teki, hymyili vain. Oon pari kertaa pyytänyt ulos et voitas tutustua mut taas vaan sain vastaukseksi hymyjä ja myhäilyä, en suoranaista vastausta. En oikein tiedä mitä hän minusta miettii vai miettiikö vain että mitä ****** tuokin tuossa yrittää? Tilanne on kuitenkin taas puhe/flirtti tasoa. Ehkä jätän sitten noi yritykset tutustua häneen ja suuntaan katseeni muualle.

      Joten kertokaapa nyt mikä tuota miestä vaivaa? Eikö vaan oo kiinnostunut, mutta miksi sitten kuitenkin hymyilee ja näin?

      • Tsemppiä pksp

        pksp,

        jospa tuo mies on ujo? Tai varattu? Tai ei ole muuten vaan kiinnostunut. Hymyillä voi ihan kohteliaisuuttaan, vaikka ei nyt olisi niin kauhean kiinnostunut.

        Mutta jatka ihmeessä samaan tapaan, ei se ota jos ei annakaan. Siis mitäänhän sinä et menetä yrittämällä :)


      • pksp
        Tsemppiä pksp kirjoitti:

        pksp,

        jospa tuo mies on ujo? Tai varattu? Tai ei ole muuten vaan kiinnostunut. Hymyillä voi ihan kohteliaisuuttaan, vaikka ei nyt olisi niin kauhean kiinnostunut.

        Mutta jatka ihmeessä samaan tapaan, ei se ota jos ei annakaan. Siis mitäänhän sinä et menetä yrittämällä :)

        Sen tiedän että mies on sinkku. Joten tuo kiinnostuksen puute on varmaan se syy. Ai että jatkaisin vielä, tuskin sentään. En halua enää nolata itseäni hänen edessä. Tottakai tunteet säilyy mutta itsetuntoni ei kolhiinnu enempää kun jätän noi isku yritykset.


      • kysynvaan
        pksp kirjoitti:

        Sen tiedän että mies on sinkku. Joten tuo kiinnostuksen puute on varmaan se syy. Ai että jatkaisin vielä, tuskin sentään. En halua enää nolata itseäni hänen edessä. Tottakai tunteet säilyy mutta itsetuntoni ei kolhiinnu enempää kun jätän noi isku yritykset.

        Mikä siinä muka itsetuntoa kolhii jos ei saa jotakuta iskettyä? Ihan oikeasti mikä, kun en ymmärrä tuota järjenjuoksua..


    • kuin vaikeeta

      Tein naiselle joku aika sitten aloitteen. Menin juttelemaan ja pyysin hymyssä suin puhelinnumeroa, ei antanut, mutta suhtautui hyvätahtoisesti varmasti hieman puskista tulleeseen avaukseeni. On sittemmin vilkuillut, antanut toistuvia katseita ja vähän nyrpeillytkin mulle.

      Ilmeisesti mun pitäisi tehdä toinen aloite, että päästään eteenpäin.

    • Varattujen kimpussa

      Se on kiva, kun naiset tekee aloitteita. Mun aviomiehelle naiset soittelee joka kurssin jälkeen ja pyytää kahville. Kun mies sanoo olevansa ihan viaton uhri eikä ymmärrä mitä ne soittelee. Että lisää aloitteita meidän perheeseen.

    • eräs nainen vaan

      Olen tehnyt aloitteita kun olen huomannut että mies on kiinnostunut/ihastunut minuun.....mutta pakkeja vain olen saanut.....olen hieman ujo joten se on tosi iso juttu minulle kun kerään rohkeuteni, teen aloitteen ja petyn kun pakit saan..... Olen katseen kestävä, itsevarma (mutta en ylimielisen itsevarma) ja oman arvoni tietävä nainen. Siksi olen päättänyt että miehen pitää toimia asian eteen jos on jotain kiinnostusta...minä päätin että en enään aloitteita tee....

      • eräs mies vaan

        Ja täällä on samankaltainen mies. Tehdäänkö yhdessä aloite ja tavataan? :D


    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe