Heippa! Ajattelin kirjoittaa siitä kuinka aina kun mieheni ottaa alkoholia hän muuttuu oikeastaan hirviöksi.... Yleensä alku ilta on ihan jees mutta sitten tulee joku tietty kännin vaihe että hänestä tulee hirveän agressiivinen.. Hänelle ei käsri sanoa mitään tai hän hermostuu heti. Hän yleensä aina suuttuu minulle asioista mitä en ole edes tehnyt ja syyttelee ja etsii vikoja. Olen sanonutkin hänelle että aina kun hän juo, hän laittaa minut ainakin kerran itkemään ja se on ikävä fakta. Hän pyytää aina anteeksi käytöstään kun puhumme asiasta selvinpäin. Ennen hän joi joka vkl ja kumpanakin päivänä mutta nykyään harvemmin mutta on sitäkin riehakkaampi sitten.. Ikinä hän ei ole minua fyysistesti satuttanut mutta henkisesti sitäkin enemmän.. Juhlimme vasta kihlajaisiammekin ystäväporukalla ja voin sanoa että jäi vähän paskan maku niistäkin suuhun kun mieheni taas pääsi elementtiinsä.... Olen miettinyt että kun hän kännissä tosiaan laukoo kaikkea mitä sylki hänen suuhunsa tuo ja haukkuu minut kusipäästä huioraksi, että tarviiko minun tälläista kuunnella että selvänä sitten pyydetään anteeksi kun sanon asiasta.... Alan olla väsynyt jo tällaiseen. Onko kohtalotovereita ?
Mies räyhää kännissä
9
1308
Vastaukset
- mä vaan
Ei tarvitse kuunnella tuollaista. Jos mies tietää, ettei kännissä pysty hillitsemään itseään, ratkaisu on se, että hän ei juo, ainakaan sinun seurassasi. Anteeksipyyntö on tyhjä, jos ei ole valmis tekemään mitään asian korjaamiseksi.
- alistettu1
Olen yrittänyt myös sitä että en olisi paikalla kun hän juo aluksi toimi mutta sitten mies suuttui kun en halua olla hänen seurassaan kun hän on juopunut ja siitä se riita taas sitten syntyi.... Olen sanonut että pelkään häntä kun hän ottaa ja hän vain on sanonut ettei tarvi, krapulassa aina valittaa että on morkkis kun piti minulle sillä tavalla räyhätä... Aina sanoo että eihän tuossa juomisessa ole mitään järkeä ja että olisi sama lopettaa kokonaan... mutta todellakin aina vain puheita ja samanlaista lässytystä.....
- selvästi humalassa
Oot tainnu tavatasulle soåpivan ihannetyypin koska roikut hänessä ja valitat kohtaloasi, et sitten tullu ajatelleeksi että on sellaisiakin miehiä olemassa jotka ei räyhää kännissä.
- miten vaan
On selvää, ettei mies edes halua ap:n kanssa naimisiin, kun humalassa tunnot ja ajatukset noin tulevat esiin. Sitä en tästä miehenä (valitettavasti) osaa sanoa miksi ap nainen esittää itsensä "alistettuna". Onko tuossa muka todella kaksi tahdotonta viemässä toisiaan vihille? Kreisi ajatus. Aloitus vihjaa ainoastaan miehen haluttomuuteen.
- nfdd
Onpa jotenkin tyhmä kysymys... tarvitseeko haukkumista kuunnella?
Mitä olet itse mieltä? Tarvitseeko?
Jos mielestäsi tarvitsee,jäät suhteeseen ja kuuntelet haukut.
Jos mielestäsi ei tarvitse,jätät miehen ja unohdat tyypin.
Itsellä ollut mies joka kännissä huoritteli. Sinne jäi mies ja suhde.
Nyt 7 v. mies joka ei ole kertaakaan haukkunut. Ei edes kännissä,eikä vihoissaan. - lifemocker
2 vaihtoehtoa:
1) mies lopettaa juomisen kun viina ei hänelle sovi
2) sä etsit kunnollisen miehen - kohtalotoveri
Aika lailla sama juttu meillä.. Kännissä haukutaan vaikka miksikä ja nähdään olemattomia, selvinpäin kultanen ihminen.
Tälleen "tiivistettynä", jotenn olisi kiva jutella näistä lisää ap:n kanssa muuallakin, laittaisitko vaikka sähköpostisi? :) - ymmärrystä löytyy
Kun rakastaa toista ja kunnioittaa häntä. Toista ei kutsu HUO*AKSI edes humalassa. Näin se ikävä kyllä on. Ja jos rakastaa ja välittää, niin luulisi hänen rajoittavan tällaistä käytöstä (alkoholi), jotta ei loukkaa sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483