Kauniita naisia uskistilaisuuksissa

Vierasepeli

Olen muutaman kerran huvikseni käynyt katsomassa uskisten nuorten aikuisten tilaisuuksia.

Ennakkoluuloni murtuivat sikäli, että niissä näkyi paljon kauniita ja hyvän urheilullisen vartalon omaavia naisia. Miehetkin olivat usein pitäneet kohtalaisesti huolta kunnostaan.

(Toki siellä oli niitä plösähtäneitä nörttejäkin, mutta niitähän nyt on jokaisessa väestöryhmässä.)

Naisten ulkonäkö yllätti minut positiivisesti. Olin ajatellut nuorten uskovien naisten olevan yleensä rumia.

Tilaisuuksien sisältö oli juuri sitä mitä odotinkin. Jokainen voi olla siitä mitä mieltä haluaa.

65

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23e4rgf

Bareissakin näkee usein hyvän ja urheilullisen vartalon omaavia naisia. Entä sitten?

• Vierasepeli

Baareihin vartavasten hakeutuukin kauniita naisia laittamaan itseään näytille.
        (=ns. lihatiski)
        Tämähän tidetään.

Sensijaan ainakin minun ennakkoluuloni oli, että nuoret uskisnaiset ovat enimmäkseen rumia.

• 234rtfg
        Vierasepeli kirjoitti:

(=ns. lihatiski)
        Tämähän tidetään.

Sensijaan ainakin minun ennakkoluuloni oli, että nuoret uskisnaiset ovat enimmäkseen rumia.

Tulehan pois sieltä 60-luvulta jo.

• huomautan....

Etkö sinä nyt älyä: Kirjoittaja nimenomaan haluaa kertoa, että on ajatellut, että uskovaissa ei ole kauniita ja hyvinhoidettuja, siis heitä riittänee siis baareihinkin.

• 234rtg
        huomautan.... kirjoitti:

Etkö sinä nyt älyä: Kirjoittaja nimenomaan haluaa kertoa, että on ajatellut, että uskovaissa ei ole kauniita ja hyvinhoidettuja, siis heitä riittänee siis baareihinkin.

Joo. Ihmetyttää vain se, miten voi joku olettaa ajatusmaailman olevan noin riippuvainen ulkonäöstä.

• Kun on hunnulla
        234rtg kirjoitti:

Joo. Ihmetyttää vain se, miten voi joku olettaa ajatusmaailman olevan noin riippuvainen ulkonäöstä.

peitetty islamissa, niin paljastuminen on se kielletty hedelmä silloin.

• Vierasepeli kirjoitti:

(=ns. lihatiski)
        Tämähän tidetään.

>>Baareihin vartavasten hakeutuukin kauniita naisia laittamaan itseään näytille.
        (=ns. lihatiski)

• aivot narikkaan

Ulkonäköhän on se mikä se on syntyessä, oli uskis tai ei. Laittautuminen ja itsestä huolehtiminen on taas eri juttu. Kyllähän useimmat nykylahkot sallii ja hyväksyy naisten laittautumisen ja se jotenkin on heidän mielestään raamatullistakin, ainakin nämä amerikkalaisperäiset, mitkä tänne on tulleet. Kun katsoo tuota seiskaa, niin siellä vanhat papparaisetkin on aika ylituunattuja, on kirkkaanväristä pellepaitaa ja tukka on värjätty samalla kirkkaan mahonginpunaisella värillä kuin viikset ja parta ja muijan tukkakin. Hellarit on ylimeikattujakin välillä. Ei ole seiskalla varmaan maskeeraajaa, kun on meikit omaa käsialaa.

Taitaa ne körttiajat olla takana, kun punainen väri oli syntiä? Lestadiolaisilta vielä kuitenkin hyväksytään täydellinen rupsahtaminen, joka tulee kun lapsia on liikaa. Mutta siellläkin ollaan jo murtautumassa vanhoista käsityksistä kiitos internetin. Ainakin nuo nuoret naisteologit on ihan nätisti laitettuja. Ja tukkaa värjätään eikä mitään huivia pidetä kuin ennen. Valtaisa ero onkin siinä kun katsoo suviseurakuvaa 1970-luvulta ja tämän paivän kuvia.

• Vierasepeli

Syntymässä saatu kasvot ja vartalonmalli tekee tietenkin hyvin paljon. Eipä taideta vielä tuntea kauneusleikkausta, jolla saisi kauniin vartalonmallin kuten pitkät sääret.

Mitä sen jälkeen tulee, ei siinä mielestäni erityisempää laittautumista tarvita, jos viitsii itsestään huolehtia vaikkapa käymällä pari kertaa viikossa lenkillä ja salilla.
        Tällaisella liikunnalla on paljon suurempi merkitys kuin ylimeikkautumisella. Ei tarvitse olla värjättyä tukkaa tai meikattua naamaa, kunhan on pitkät ja urheilullisen kiinteät sääret & takapuoli. Tällöin alkaa näyttää jo melkoisen hyvältä, ainakin minun silmissäni.

Ajan takaa: Syntymässä saatu hyvä kehonmalli ja siitä liikunnalla huolehtiminen riittää jo ihan ilman meikkilaittautumisiakin.

• Vierasepeli
        Vierasepeli kirjoitti:

Syntymässä saatu kasvot ja vartalonmalli tekee tietenkin hyvin paljon. Eipä taideta vielä tuntea kauneusleikkausta, jolla saisi kauniin vartalonmallin kuten pitkät sääret.

Mitä sen jälkeen tulee, ei siinä mielestäni erityisempää laittautumista tarvita, jos viitsii itsestään huolehtia vaikkapa käymällä pari kertaa viikossa lenkillä ja salilla.
        Tällaisella liikunnalla on paljon suurempi merkitys kuin ylimeikkautumisella. Ei tarvitse olla värjättyä tukkaa tai meikattua naamaa, kunhan on pitkät ja urheilullisen kiinteät sääret & takapuoli. Tällöin alkaa näyttää jo melkoisen hyvältä, ainakin minun silmissäni.

Ajan takaa: Syntymässä saatu hyvä kehonmalli ja siitä liikunnalla huolehtiminen riittää jo ihan ilman meikkilaittautumisiakin.

Lisätäkseni.

Tulee vaan mieleen, että tuollaisen kauniin nuoren uskisnaisen lienee vaikea elää kiusausten keskellä. Kuten aivot narikkaan sanoi myös, tuollaiset porukat ovat nykyään melko amerikkalaisvaikutteisia, joten vaikka laittautuminen niissä sinänsä hyväksytäänkin, avioliiton ulkopuolinen seksi on noissa porukoissa aivan yhtä suuri synti kuin ennenkin.

Tuollainen kaunis uskisnainen saa varmasti lukemattomasti seksitarjouksia ihan kadullakin tavallisilta miehiltä (jotka eivät tietenkään yleensä tiedä naista uskikseksi) ja olenpa kuullut, että kyllä uskisnuorten piirissäkin välillä saatetaan langeta seksisuhteisiin, vaikka se synniksi katsotaankin.

Ruman naisen on varmaan paljon helpompi olla nuori uskis.

Toisaalta taas... Ei kaikilla naisilla edes ole kovin suurta seksuaalista halua, ja urheilullisuus jo sinänsä kielii siitä, että ihminen kykenee itsekuriin.

Kuulemma tuollaiset uskikset eivät välttämättä läheskään aina halua edes avioliittoihin, sillä Jeesuksen Toinen Tuleminen kuulemma on niin lähellä, kun on tuo Israel ja kaikkea muuta.

• tavallisen näköinen
        Vierasepeli kirjoitti:

Lisätäkseni.

Tulee vaan mieleen, että tuollaisen kauniin nuoren uskisnaisen lienee vaikea elää kiusausten keskellä. Kuten aivot narikkaan sanoi myös, tuollaiset porukat ovat nykyään melko amerikkalaisvaikutteisia, joten vaikka laittautuminen niissä sinänsä hyväksytäänkin, avioliiton ulkopuolinen seksi on noissa porukoissa aivan yhtä suuri synti kuin ennenkin.

Tuollainen kaunis uskisnainen saa varmasti lukemattomasti seksitarjouksia ihan kadullakin tavallisilta miehiltä (jotka eivät tietenkään yleensä tiedä naista uskikseksi) ja olenpa kuullut, että kyllä uskisnuorten piirissäkin välillä saatetaan langeta seksisuhteisiin, vaikka se synniksi katsotaankin.

Toisaalta taas... Ei kaikilla naisilla edes ole kovin suurta seksuaalista halua, ja urheilullisuus jo sinänsä kielii siitä, että ihminen kykenee itsekuriin.

Kuulemma tuollaiset uskikset eivät välttämättä läheskään aina halua edes avioliittoihin, sillä Jeesuksen Toinen Tuleminen kuulemma on niin lähellä, kun on tuo Israel ja kaikkea muuta.

"Tuollainen kaunis uskisnainen saa varmasti lukemattomasti seksitarjouksia ihan kadullakin tavallisilta miehiltä"

Tiedätkö onko kaduilla seksitarjousten tekeminen kuinka yleistä? Tajuan jos liikutaan jossai Reberbahnilla tai muulla h-kadulla mutta että onko joillain kokemuksia siitä, että miehet tarjoaa seksiä kadulla naisille? Mulle ei ole kukaan tarjonnut, eli olenko ruma.? Itse pitäisin sellaista huonona käytöksenä ja ahdisteluna kylläkin.

• tavallisen näköinen
        Vierasepeli kirjoitti:

"Mitä sen jälkeen tulee, ei siinä mielestäni erityisempää laittautumista tarvita, jos viitsii itsestään huolehtia vaikkapa käymällä pari kertaa viikossa lenkillä ja salilla."

Oletkos mies? :) Olen huomannut, että miehillä on tajuttoman yleinen tämä harhaluulo siitä, että heidän luonnollisena pitämänsä nainen on luonnollisen kaunis. Hän itse asiassa ei ole sitä, vaan "luonnollisuus" on saatu juuri meikin keinoin, ja ehkä kovan työn tuloksena. Riippuu aivan meikin väristä ja tekniikasta, ei määrästä. Pienemmällä vaivalla kun saa luonnollisen meikin saa vaikka minkä lutkalookin, jos sellaisesta tykkää. =))

Tämä ehkä selventää asiaa miehille:

http://www.riemurasia.net/kuva/Meikkaus/87436

:)))

• Vierasepeli
        tavallisen näköinen kirjoitti:

"Mitä sen jälkeen tulee, ei siinä mielestäni erityisempää laittautumista tarvita, jos viitsii itsestään huolehtia vaikkapa käymällä pari kertaa viikossa lenkillä ja salilla."

Oletkos mies? :) Olen huomannut, että miehillä on tajuttoman yleinen tämä harhaluulo siitä, että heidän luonnollisena pitämänsä nainen on luonnollisen kaunis. Hän itse asiassa ei ole sitä, vaan "luonnollisuus" on saatu juuri meikin keinoin, ja ehkä kovan työn tuloksena. Riippuu aivan meikin väristä ja tekniikasta, ei määrästä. Pienemmällä vaivalla kun saa luonnollisen meikin saa vaikka minkä lutkalookin, jos sellaisesta tykkää. =))

Meikin keinoin?

Kerro minulle meikki, jolla saadaan kaunis vartalonmalli: Pitkät sääret jne.
        Tätä lukevia naisiakin varmaan kiinnostaa!

Minä ainakin katson paljon enemmän vartaloa kuin miten naama on laitettu. Mitä kuitenkin naamaan tulee, minä ainakaan en ole erityisen nirso miten mm. hiukset on laitettu. Esim. minun mielestäni lyhyehköt hiukset sopivat monille naisille aivan hyvin, eivätkä ne ainakaan minulle herätä mitään lesbovaikutelmaa.

Siitä kovasta työstä en sitten tiedä, mitä itsensä kiinteänä pitämiseen tulee. Jatkuvasta herkuttelusta siinä on kieltäydyttävä ja jonkunverran kuntoillessa hikoiltava, mutta arvelen, että suht timmin vartalon saa ilman jatkuvaa hikirääkkiäkin. Onhan se liikunta myös ihan virkistävääkin, eikä se suinkaan monelle ole pelkkää ulkonäön eteen tapahtuvaa pakkosuorittamista.

• tavallisen näköinen
        Vierasepeli kirjoitti:

Meikin keinoin?

Minä ainakin katson paljon enemmän vartaloa kuin miten naama on laitettu. Mitä kuitenkin naamaan tulee, minä ainakaan en ole erityisen nirso miten mm. hiukset on laitettu. Esim. minun mielestäni lyhyehköt hiukset sopivat monille naisille aivan hyvin, eivätkä ne ainakaan minulle herätä mitään lesbovaikutelmaa.

Siitä kovasta työstä en sitten tiedä, mitä itsensä kiinteänä pitämiseen tulee. Jatkuvasta herkuttelusta siinä on kieltäydyttävä ja jonkunverran kuntoillessa hikoiltava, mutta arvelen, että suht timmin vartalon saa ilman jatkuvaa hikirääkkiäkin. Onhan se liikunta myös ihan virkistävääkin, eikä se suinkaan monelle ole pelkkää ulkonäön eteen tapahtuvaa pakkosuorittamista.

Olet käsittänyt tahallasi vai vahingossa väärin sanomiseni? En ole kommentoinut lainkaan sinun vartalokuvailujasi, vaan koko virkkeen sisältöä eli tätä:

"Mitä sen jälkeen tulee, ei siinä mielestäni ERITYISEMPÄÄ LAITTAUTUMISTA tarvita, jos viitsii itsestään huolehtia vaikkapa käymällä pari kertaa viikossa lenkillä ja salilla."

Eli minä käsitän tämän virkkeen siten, että sinusta naisen ei tarvi suuremmin laittaa itseään, jos pitää kropastaan huolta. Olemmeko samaa mieltä?

Ja minä vastasin, että miehet ei tajua, kuinka paljon se luonnollinen look eli nimen omaan se laittautumatta jättämisen look vaatiikaan. :)) Tuo kuva kertoo minusta sen olennaisen. Laittautumatta jättäminen kiinnittää sen huomion. Ja kyllä, puhun itsestäni, olen kuin haudasta nostettu tarhapöllö aamulla herätessäni, mutta saa minustakin ihan siedettävän näköisen, kun jaksaa tuunata itsensä ihmisen näköiseksi. Mutta kukaan ei pidä minua meikattuna, vaan huoliteltuna. Tiedoksi sinulle, että meikki on suurimmalta osalta virheiden peittämistä.

En missään kohtaa viitannut mihinkään meikin vaikutuksesta kroppaan vaan laittautumisesta oli kyse.

• tavallisen näköinen kirjoitti:

"Tuollainen kaunis uskisnainen saa varmasti lukemattomasti seksitarjouksia ihan kadullakin tavallisilta miehiltä"

Tiedätkö onko kaduilla seksitarjousten tekeminen kuinka yleistä? Tajuan jos liikutaan jossai Reberbahnilla tai muulla h-kadulla mutta että onko joillain kokemuksia siitä, että miehet tarjoaa seksiä kadulla naisille? Mulle ei ole kukaan tarjonnut, eli olenko ruma.? Itse pitäisin sellaista huonona käytöksenä ja ahdisteluna kylläkin.

"mutta että onko joillain kokemuksia siitä, että miehet tarjoaa seksiä kadulla naisille?"

No ei ole. :D

• aivot narikkaan
        Vierasepeli kirjoitti:

Lisätäkseni.

"Kuten aivot narikkaan sanoi myös, tuollaiset porukat ovat nykyään melko amerikkalaisvaikutteisia, joten vaikka laittautuminen niissä sinänsä hyväksytäänkin, avioliiton ulkopuolinen seksi on noissa porukoissa aivan yhtä suuri synti kuin ennenkin."

Ja just siellä amerikoissa, raamattuvyöhykkeellä missä seksi jne on syntiä, on rikollisuus, teiniraskaudet ja abortit yleisempiä kuin muualla jenkeissä.

• Kyllä islamissa

kilvoitellaan naisten lukumäärällä.

• Myös nuoret leijonat
        missxcessive kirjoitti:

"mutta että onko joillain kokemuksia siitä, että miehet tarjoaa seksiä kadulla naisille?"

No ei ole. :D

kohottaa itsetuntoa länsimaissakin ja autokin on hyvä olla urheilullinen, että saa naisia :)

• Hyvä ettei raiskata
        aivot narikkaan kirjoitti:

"Kuten aivot narikkaan sanoi myös, tuollaiset porukat ovat nykyään melko amerikkalaisvaikutteisia, joten vaikka laittautuminen niissä sinänsä hyväksytäänkin, avioliiton ulkopuolinen seksi on noissa porukoissa aivan yhtä suuri synti kuin ennenkin."

Ja just siellä amerikoissa, raamattuvyöhykkeellä missä seksi jne on syntiä, on rikollisuus, teiniraskaudet ja abortit yleisempiä kuin muualla jenkeissä.

kuten joissakin maissa naisia Amerikassa, pohjoisessa ainakaan.

• "luollisuus" voidaan

näköjään ymmärtää kosmeettiseksikin.

• Hormoonit määrittää
        Vierasepeli kirjoitti:

Meikin keinoin?

ruokahalua ja kylläisyyden tunnetta, joten oma kuntoilu on silmänlumetta.

• Geenit määrittää
        Vierasepeli kirjoitti:

Meikin keinoin?

hormoonituotantoa ja ruumiin rakennetta, mutta entäs sitten luonne, mistäs se tulee?

• Peritäänkö kasvon

Olet käsittänyt tahallasi vai vahingossa väärin sanomiseni? En ole kommentoinut lainkaan sinun vartalokuvailujasi, vaan koko virkkeen sisältöä eli tätä:

"Mitä sen jälkeen tulee, ei siinä mielestäni ERITYISEMPÄÄ LAITTAUTUMISTA tarvita, jos viitsii itsestään huolehtia vaikkapa käymällä pari kertaa viikossa lenkillä ja salilla."

Eli minä käsitän tämän virkkeen siten, että sinusta naisen ei tarvi suuremmin laittaa itseään, jos pitää kropastaan huolta. Olemmeko samaa mieltä?

Ja minä vastasin, että miehet ei tajua, kuinka paljon se luonnollinen look eli nimen omaan se laittautumatta jättämisen look vaatiikaan. :)) Tuo kuva kertoo minusta sen olennaisen. Laittautumatta jättäminen kiinnittää sen huomion. Ja kyllä, puhun itsestäni, olen kuin haudasta nostettu tarhapöllö aamulla herätessäni, mutta saa minustakin ihan siedettävän näköisen, kun jaksaa tuunata itsensä ihmisen näköiseksi. Mutta kukaan ei pidä minua meikattuna, vaan huoliteltuna. Tiedoksi sinulle, että meikki on suurimmalta osalta virheiden peittämistä.

En missään kohtaa viitannut mihinkään meikin vaikutuksesta kroppaan vaan laittautumisesta oli kyse.

piirteet vanhemmilta vain saadaanko sitten satunnaisgeneraaattorin mukaan vain antaako Jumala itse kullekin kuten tahtoo kuten solutkin muodostuvat juuri siten kuin nähdään, toki on erilaisia ongelmiakin ihmisten keskuudessa.

Eipä miehiä noin vaan puijata. Postimerkin kokoisessa nettikuvassa voi vielä toimia muttei livenä. Jotkut miehet kyllä tykkää siitä lutkalookista mikä on kyllä sairasta.

• voin vakuuttaa

Ei tule pisteitä, jos menet pussaamaan naista.
      Tämä tuli osoitetuksi Euroviisuissa.
      Tilaisuuden sisältöön tulee täysin odottamatonta,
      jos menet pussaamaan miestä. Siinä hyvävartaloiset
      sulavat lattiaan.

• Eipä noita ole

tullut aiemminkaan joten liian suorat johtopäätökset eivät kerro totuutta.

• Pussy Riiot ei

Venäjän euroviisio edustajaksi päässyt, mistäköhän syystä?

• Ensi vuonna sitten
        Pussy Riiot ei kirjoitti:

Venäjän euroviisio edustajaksi päässyt, mistäköhän syystä?

kenties, vai oliko se kahden vuoden tuomio.

• oiolop

Mitä varten ateistit naisia katselee kun homojen oikeuksista vouhottavat suu vaahdoten, niin ja jos ihminen ei ole Jumalan luoma mieheksi ja naiseksi, niin miksi te haluatte olla kiinnostuneita naisista? Voihan teidän kuvitelmiene sattuman evoluutiosatumaailmassa olla ihan hyvin homo.

• 16+7

Tasa-arvoisuuden ajaminen ja lapsellisiin taikauskoisiin uskontoihin perustuvan rasistisuuden kitkeminen ovat hyviä asioita. Ihminen on seksuaaliselta suuntautumiseltaan sitä mitä geeniensä puolesta on, oli ihminen sitten hetero tai homo. Ja itse on hetero.

"miksi te haluatte olla kiinnostuneita naisista? Voihan teidän kuvitelmiene sattuman evoluutiosatumaailmassa olla ihan hyvin homo. "

Kun on kerran syntynyt heteroksi, niin kuin suurin osa syntyy, niin on hetero. Suvullisesti lisääntyvät eläimet kuten nisäkkäät, niin kuin ihminenkin, lisääntyvät heteroseksillä. Eli heterous on luonnollista ja evoluutio on kehittänyt sen meidän luonnolliseksi seksuaaliseksi suuntautumiseksi lisääntymistä varten.

• tavallisen näköinen

Kyllä mä ainakin olen kiinnostunut vaan miehistä. :)))

No siinä tapauksessa olen varmaan tyypillinen ateisti, kun katselen ukkeleita.

• toinen esimerkki
        16+7 kirjoitti:

Tasa-arvoisuuden ajaminen ja lapsellisiin taikauskoisiin uskontoihin perustuvan rasistisuuden kitkeminen ovat hyviä asioita. Ihminen on seksuaaliselta suuntautumiseltaan sitä mitä geeniensä puolesta on, oli ihminen sitten hetero tai homo. Ja itse on hetero.

"miksi te haluatte olla kiinnostuneita naisista? Voihan teidän kuvitelmiene sattuman evoluutiosatumaailmassa olla ihan hyvin homo. "

Kun on kerran syntynyt heteroksi, niin kuin suurin osa syntyy, niin on hetero. Suvullisesti lisääntyvät eläimet kuten nisäkkäät, niin kuin ihminenkin, lisääntyvät heteroseksillä. Eli heterous on luonnollista ja evoluutio on kehittänyt sen meidän luonnolliseksi seksuaaliseksi suuntautumiseksi lisääntymistä varten.

Ja homous voi olla evoluution keino rauhoittaa maapallon liikakansoitusta.
        Hyvä ja luonnollinen asia sekin.

• toinen esimerkki kirjoitti:

Ja homous voi olla evoluution keino rauhoittaa maapallon liikakansoitusta.
        Hyvä ja luonnollinen asia sekin.

Eipä evoluutiolla ole keinoja, tarkoituksia eikä päämääriä.

• faktaa ateisteista.

ateistit ovat vasemmistolaisia epäisänmaallisia homoseksuaaleja armeijan käymättömiä työssä käymättömiä luusereita joita me kristityt armeijan käyneet heterot elätämme verorahoillamme.

t. helluntailainen alikersantti.

• 12+11

Siinä olet oikeassa että en ole käynyt armeijaa. Kaikki muu menikin sitten väärin. Otin lääkäriltä paperit koska en pistä aivojani narikkaan ja ala hyppimään jonkun hihhulin pillin tahdissa muiden hihhulien kanssa.

• faktaa aleista

Helluntailaiset alikersantit ovat toiset tuomitsevia robotteja, joilta puuttuu aivojen lisäksi vapaus ja oma tahto, eikä heillä ole edes rahaa itsensä saati muiden elättämiseen. Helluntailaiset alikersantit eivät pääse sen yli, että he ovat aina vaan alikersantteja ja kaikki muut kävelevät heidän yli. Helluntailaiset alikersantit kärsivät ilmavaivoista, koska heidän pe-rsreijässään on alipaine ja kaasunpaine kerääntyy päähän. Vähemmästäkin alkaa kuviteltu panta pään ympärillä kiristää.

• tfhgffgvf

te uskovaiset hihhulihörhöt vasta haitta yhteiskunnalle olettekin. hidastatte tieteen ja kaiken loogisuuden kehittymistä yhteiskunnassa teidän omilla typerillä paimentolaisten pronssikautisilla mytologioilla.

• Totuudenetsijä olen

"ateistit ovat vasemmistolaisia epäisänmaallisia homoseksuaaleja armeijan käymättömiä työssä käymättömiä luusereita joita me kristityt armeijan käyneet heterot elätämme verorahoillamme."

Mitä pahaa ateistit on sulle tehneet? Ai niin, on saaneet sinut kyseenalaistamaan ennen tosina pitämiäsi satuja. Palvelus se kuule on. Ole vihainen niille jotka on sulle satuja syöttäneet, älä projoisoi tota raivoa niihin, jotka on saaneet sut aukaisemaan silmät ja näkemään elämää ilman sokaisevia hihhulilaseja.

• bounod
      • My bf's hot

Barnyn selväjärkisyyden ja seksikkyyden arviointikriteerit ovat varsin mielenkiintoisia, kun murhayritys haarukalla tekee naisesta sekä hullumman että seksikkäämmän, kun taas kymmenen kilon laihduttaminen sekä "tissityö" tekevät tästä jollain ihmeen logiikalla vähemmän hullun...

• Typerin ennakkoluulo mitä olen eläessäni kuullut. :D

• Uskisnaisilla harvemmin on tatuointeja tai mitään ällöttäviä nokkakoruja, mikä on aivan positiivista.

• tavallisen näköinen

Hyvä että joku muukin on tota mieltä. Kun en tajua kuka niitä pitää kauniina ja oon luullut että miehet. Lävistykset kun on vaan itellä korvissa, perinteiset, ennen niitä sanottiin reijiksi.

Oon miettinyt noita lävistäjiä, jotka laitta hirmuset venytykset korviinsa, että mitä sitten kun muoti menee ohi ja venytykset ottaa pois... korvanahka jää roikkumaan melkein olkapäälle semmosena renkaana.. On kuin spanielin korvat kun heiluttaa päätään niin korvat viuhtoo ilmassa. Tuulisella ilmalla olis hauska nähdä efekti kun tuuli tarttuu korviin ja paiskoo niitä päin pläsiä.

Hyvä että joku muukin on tota mieltä. Kun en tajua kuka niitä pitää kauniina ja oon luullut että miehet. Lävistykset kun on vaan itellä korvissa, perinteiset, ennen niitä sanottiin reijiksi.

Oon miettinyt noita lävistäjiä, jotka laitta hirmuset venytykset korviinsa, että mitä sitten kun muoti menee ohi ja venytykset ottaa pois... korvanahka jää roikkumaan melkein olkapäälle semmosena renkaana.. On kuin spanielin korvat kun heiluttaa päätään niin korvat viuhtoo ilmassa. Tuulisella ilmalla olis hauska nähdä efekti kun tuuli tarttuu korviin ja paiskoo niitä päin pläsiä.

Pitäisi saada semmonen laki aikaan, että tatuoija joutuu maksamaan kaikki kustannukset siitä, jos tatuoinnin ottanut myöhemmin haluaa poistattaa tatuoinnin.

Erinomaisen vastenmielistä on kun TV-ohjelmissa annetaan ilmaista mainosta tatuointiyrityksille, ja asia esitetään jotenkin hohdokkaana.

• wt-kansan merkki
        kekek-kekek kirjoitti:

Pitäisi saada semmonen laki aikaan, että tatuoija joutuu maksamaan kaikki kustannukset siitä, jos tatuoinnin ottanut myöhemmin haluaa poistattaa tatuoinnin.

Erinomaisen vastenmielistä on kun TV-ohjelmissa annetaan ilmaista mainosta tatuointiyrityksille, ja asia esitetään jotenkin hohdokkaana.

Ennen tatuoidun nähdessään pysty päättelemään, että henkilö on ollut joko linnassa tai merillä. Nyt se on sitä enempi white trashia, mitä enempi nahkaa kuvioitu. Jotenkin tajuaa vielä sen, jos ottaa jonkun vaatteiden alla olevan pienen kuvan, mitä voi piilotella vaikka 20 v päästä, kun kuva ja koko tatuointi-idea alkaa tuntuu lapselliselta ja typerältä.

• wt-kansan merkki kirjoitti:

Ennen tatuoidun nähdessään pysty päättelemään, että henkilö on ollut joko linnassa tai merillä. Nyt se on sitä enempi white trashia, mitä enempi nahkaa kuvioitu. Jotenkin tajuaa vielä sen, jos ottaa jonkun vaatteiden alla olevan pienen kuvan, mitä voi piilotella vaikka 20 v päästä, kun kuva ja koko tatuointi-idea alkaa tuntuu lapselliselta ja typerältä.

Tatuoinnit on yksinkertaisesti rumia.

• kekek-kekek kirjoitti:

Tatuoinnit on yksinkertaisesti rumia.

Ja rumemmiksi muuttuvat kun ihminen rusinaksi vanhan kurtistuu.

• Oikeaa puhetta

Tatuoituja ei voi haudata pyhälle maalle.

• Tuon voit varmaan paljastaa seuraavassa helluntaiseurakunnan kokouksessa väkevästi todisteleville vankivenkuloille...

• örkki-erkki

Missäs täällä Statissa asuva vois tutustuu uskisnaiseen?

Olen kyllä vähän skeptinen niiden "pyhyyden" suhteen. Samanlaisia akkoja kuin kaikki muutkin. Rahaa haluavat ja koko ajan nalkuttavat.

Mutta ehkä sitä vois yllättyä positiivisesti. Mitään hävittävää tuskin on.

Kyllä se näin menee, että kroppa pitää olla kunnossa ja tavalliset naisen kasvot riittävät. Liian kauniit, nukkemaiset naiset on jotenkin täysin luonnoton näky. Vähän aikaa sitten lehdessä oli hemaisevia pornotähtiä ilman meikkiä ja ne oli ihan kauheita huuhkajia. Syntisyys taitaa näkyä kasvoissa ilman meikkiä?

Enkä mitään fundamentalistia viittis ettii. Ihan tavallisen luterilaisen naisen, jolla on elämänarvot ja itsetunto kohdallaan.

Olihan mulla tosin lähes 20-vuotinen liitto itsensä naispaholaisen kanssa. Eikä eron jälkeen nyt niin kauheen vaikeeta oo yksinkään ollessa ollu. Yksin elämisessäkin on puolensa, tosin välillä olis kiva kun olis joku hellä ja pehmeä vieressä...

Mut katellaan..

• julsex

Muista sitten ettei seksiä tule ennen kuin on vihitty papin eessä. Ja hyvin harvoin senkään jälkeen.

• tavallisen näköinen

...Samanlaisia akkoja kuin kaikki muutkin. Rahaa haluavat ja koko ajan nalkuttavat...
        Olihan mulla tosin lähes 20-vuotinen liitto itsensä naispaholaisen kanssa...."

Tolla asenteella sitä naisia varmaan saakin. :D Mikä siitä naisesta paholaisen teki?

Jotkut tosiaan haukkuu naisia minkä ehtii ja sitten ihmettelee, kun ei ketään kiinnosta...

• voi mooses! EX.E-Ö
        julsex kirjoitti:

Muista sitten ettei seksiä tule ennen kuin on vihitty papin eessä. Ja hyvin harvoin senkään jälkeen.

Oggei! Sitten elän mielummin yksin "barbarani" kanssa!!!

• Nojuu!Örkki täsä tas

...Samanlaisia akkoja kuin kaikki muutkin. Rahaa haluavat ja koko ajan nalkuttavat...
        Olihan mulla tosin lähes 20-vuotinen liitto itsensä naispaholaisen kanssa...."

Tolla asenteella sitä naisia varmaan saakin. :D Mikä siitä naisesta paholaisen teki?

Jotkut tosiaan haukkuu naisia minkä ehtii ja sitten ihmettelee, kun ei ketään kiinnosta...

Ja siellä heti älähti yx eukko kun kalahti!

Tyypillinen vastaus "täydelliseltä" naiselta.

"Et sä tolla asenteella ketään saa ja lässynlässyn.."

Ja siitä naispaholaisesta on parempi olla puhumatta, ettei herkimmät täällä vaan pelästy!

Sen verran voin kuitenkin mainita, että se nykyisin asuu kapakassa ja nai kenen kanssa sattuu ja se on vielä pientä sen muiden syntien rinnalla!

Ja se väittää vielä olevansa "uskossa". Uskomattomia otuksia!

Raha ei ollu tärkeetä, eikä kapakat kiinnostanu...

Niinpä niin..

En silti ole menettänyt kokonaan uskoani naisiin. Onhan mulla ihana, fiksu tytär. Kirjotti just muuten tänä keväänä ylioppilaaksi. Menossa yliopistoon ja on tullut onneksi muutenkin isäänsä.

Joillakin naisilla on vaan naiseus pahasti hukassa. Enkä nyt mitenkään yleistänyt.

Katotaas älähtääkö joku nyt tästäkin viestistä? ;)

• tavallisen näköinen
        Nojuu!Örkki täsä tas kirjoitti:

Ja siellä heti älähti yx eukko kun kalahti!

Tyypillinen vastaus "täydelliseltä" naiselta.

"Et sä tolla asenteella ketään saa ja lässynlässyn.."

Ja siitä naispaholaisesta on parempi olla puhumatta, ettei herkimmät täällä vaan pelästy!

Sen verran voin kuitenkin mainita, että se nykyisin asuu kapakassa ja nai kenen kanssa sattuu ja se on vielä pientä sen muiden syntien rinnalla!

Ja se väittää vielä olevansa "uskossa". Uskomattomia otuksia!

Raha ei ollu tärkeetä, eikä kapakat kiinnostanu...

Niinpä niin..

En silti ole menettänyt kokonaan uskoani naisiin. Onhan mulla ihana, fiksu tytär. Kirjotti just muuten tänä keväänä ylioppilaaksi. Menossa yliopistoon ja on tullut onneksi muutenkin isäänsä.

Joillakin naisilla on vaan naiseus pahasti hukassa. Enkä nyt mitenkään yleistänyt.

Katotaas älähtääkö joku nyt tästäkin viestistä? ;)

"Sen verran voin kuitenkin mainita, että se nykyisin asuu kapakassa ja nai kenen kanssa sattuu"

Sehän elää sitten ihan normimiehen elämää. Turhaan tuommosesta on nyt olla moksiskaan. :)

• erkki ja örkki

"Sen verran voin kuitenkin mainita, että se nykyisin asuu kapakassa ja nai kenen kanssa sattuu"

Sehän elää sitten ihan normimiehen elämää. Turhaan tuommosesta on nyt olla moksiskaan. :)

Siis täh?

Kyse oli NAISESTA.

• Täysin normaali hei
        erkki ja örkki kirjoitti:

Siis täh?

Kyse oli NAISESTA.

"Siis täh?
        Kyse oli NAISESTA."

Et tajunnut pointtia. Ei se niin kauhia synti naisellekaan pitäis olla, jos kerran se on miehellekin ihan normitouhua. :)

• örrimörrinen
        Täysin normaali hei kirjoitti:

"Siis täh?
        Kyse oli NAISESTA."

Et tajunnut pointtia. Ei se niin kauhia synti naisellekaan pitäis olla, jos kerran se on miehellekin ihan normitouhua. :)

Ja se on susta jotenkin hienoa???

Saa tehä just niinku miehetkin tekee! Tosi hienoa! Oikeeta tasa-arvoa! :)

Mä en itse sitä oikein henkilökohtaisesti ymmärrä, koska se on mielestäni täysin tyhjää elämää, mutta jokainen omalla tyylillään!

Varsinkin jos ihminen on jo reilusti keski-iässä niin onhan se jotenkin jo surkuhupaisaakin. Eikä sinänsä nyt mikään ihan ihmeellinen ihme, kun viihdekin suoltaa kaikenmaailman puumanais-juttuja. Tähän tapaukseen liityy kuitenkin jo ihan selvästi mielenterveydellisetkin syyt. Mut sen pituinen se...

• Pornofilmit taitaa olla niin käsiteltyjä ettei kaikki finnit ja rypyt pahasti pullota.

• Vanhempi nainen

"Saa tehä just niinku miehetkin tekee! Tosi hienoa! Oikeeta tasa-arvoa!"

No sitäpä sitä. Miksi naisten pitäisi pidättyä jostain itselleen mieluisasta tekemisestä sen takia, että he ovat naisia? Jos joku on miehille itseestään selvä oikeus, niin johan se äläkkä nousee heti kun naisetkin vaikka harrastaa mieluisia lajeja. Onhan se nyt kivaa istua kaljalla, nyt kun on paljon työttömiäkin, tarviihan ne kaljakuppiloissa istuvat ukkelitkin seuraa, ja siellä samanmieliset kohtaa ihan kuin jossain seurakunnassakin vaikkapa. Mitä se kellekkään kuuluu, miten joku haluaa viettää elämänsä päivät, itselle ne kuuluu.

Tai miksei naiset saa iskeä miehiä? Mitä vikaa tai mielenterveysongelmaa on siinä, että naiset iskee miehiä, jos kerran miehiä saa vielä keski-iän jälkeenkin? Oletko itse mielenterveystapaus, kun haluat naista vanhana? Jotkut miehet on niin aloitekyvyttömiä, että heitä pitää iskeä, kun mies ei osaa. Luulen että ujommat miehet on tästä oikein tyytyväisiä.

Kummallista, että olet itse täällä vonkumassa jotain keski-ikäistä naista karanneen tilalle, mutta et sallisi naisille samaa. Sulaa kuule se sokeri naistenkin suussa, ja suu napsaa ihan kuin miehilläkin. Et kai sinä nyt kuvittele, että vanha mies saa nuorta naista muulla kuin rahalla. Kenen kanssa sun sitten olis parasta ruveta kimppaan, kun ei naiset kelpaa? Rupea sitten homoksi, niin ei tarvi kauheitten naisten kanssa olla tekemisissä, jotka on sun mielestä aina huonoja. Sillä se ongelmas ratkeaa. Ei katkera ja kaunainen mies ketään naista saa, ja tuskinpa miestäkään, korkeintaan yhden varvin puska ja vessaseksiin vai mitä homomiehet harrastaa.

• voe mahaton!

Sen kun sitten hässit mun puolestani tasa-arvon nimissä vaikka kaikki maailman kapakat läpi vielä 100-vuotiaanakin!

Ja nainen saa iskeä miestä siinä missä mieskin saa iskeä naista. Mut ainakin saa iskeä vaikka keskellä katua ja keskellä päivää!

Enkä mä vonkaa yhtään missään ketään naista. Aikuinen mies voi elää ilman naistakin ihan hyvin siinä missä aikuinen nainenkin. Yhden illan kapakkapanot ei vaan ole mun juttu. Mulla pitää olla tunteet siinäkin hommassa mukana. Tai en mä tiedä kun en ole kokeillu. Enkä taida olla edes ainoa mies jota ei kapakkaseura kiinnosta, vaikka siellä selvä miesenemmistö onkin edustettuna.

Joo, mä taidankin alkaa homoksi heti huomenna!

Kun on ollut saman naisen kanssa yli 20 vuotta, niin ei sitä ihan heti uuteen suhteeseen syöksy, eikä edes seksisuhteeseenkaan. Kun ikää tulee lisää, niin sillon ihminen yleensä viisastuu ja seestyy, eikä tartte olla enää kokoajan menossa joka paikkaan. Nuoretkin hiffaa sen, että sellanen päätön sekoilu tai teikäläisen mielestä varmaankin enemmänkin "seikkailu" on oikeesti ihan tyhjää elämää, mutta jos ei ole oikein muutakaan niin ehkä se hetken huuma jonkun satunnaisen tuttavan kanssa on sitten se "oma juttu"?

Olen joskus kyllä kuullut isojen poikienkin puhuvan siitä. Mulla ei ole siitä mitään kokemusta, enkä kyllä koe menettäneeni siinä yhtään mitään.

• Vanhempi nainen

"Aikuinen mies voi elää ilman naistakin ihan hyvin siinä missä aikuinen nainenkin."

Mutta aikuisen naisen ei kuule tarvi elää ilman miestä, jos ei halua. Jos seksistä puhutaan, niin naisten ei tarvi olla puutteessa kuin omasta halustaan. Riittää, että raajat tai osa on olemassa ja liikkuu jotenkuten niin kriteerit täyttyy. Ja suussa sulaa vielä sokeri.

Mut annan sulle neuvon, ettei kannata uskisnaisia yrittääkään, sillä et saa niiltä, jos et ite tuu uskoon (ei siis Uskoon) ja mee naimisiin. Sen jälkeen et saa enää senkään vertaa ja jäät taas katkeraksi vaan. Uskiksille seksi on syntiä, eikä asentoja ole kuin yksi eikä siinäkään naiset nauti, kun on päähän hakattu raamatulla seksin syntisyyttä, ei sitä muuta papin aamen yhtäkkiä joksikin upeaksi jutuksi. Etkä saa blowjobia lainkaan ;)))

• >>Etkä saa blowjobia lainkaan ;)))

• ihahhaa ihanaa!

Kun ikää alkaa olla tarpeeksi, niin sitä alkaa funtsata mihin sitä vastakkaista sukupuolta oikein edes tarvitsee? Onko se lähinnä sitä seksuaalista tyydytystä vai mitä?

Halut ne on kai vielä satavuotiaallakin?

Ja nainen tosiaankin löytää seksiseuraa hyvinkin helposti. En kyllä heti lähtis sellasen naisen matkaan, joka elää irtosuhteissa. Jokainen toki tyylillään.

Itsetyydytys on myös yksi vaihtoehto, eikä ollenkaan edes hassumpi sellainen. Monet joutuvat onanioimaan vaikka parisuhteessa ovatkin. Eipähän tule tautejakaan, eikä henkistä tyhjyyden tunneeta jälkikäteen. Jotkut on tietenkin nymfomaaneja ja seksiaddikteja.

Paras vaihtoehto on kuitenkin ainakin meikäläisen mielestä vakaa parisuhde, jossa seksi on turvallista. Ehkä se on välillä tylsää, mutta parempaa kuin ei mitään. Mä en ainakaan taida oikein välittää täysin tunteettomasta seksistä, mutta täytyy vissiin kokeilla ensin, niin tiedän sitten paremmin. ;)

Kun on ollut pari kymmentä vuotta saman naisen kanssa sängyssä, niin kai sitä on jotain siitäkin oppinut?

Joo, mä oon miettiny tässä eron jälkeen jos sellasella uskisnaisella olis jotain käyttöä? Ehkä lähinnä sen arvomaailman takia, en niinkään sen uskonnollisen höpötyksen takia. Onhan seurakunnissa vaikka minkälaisia naisia tarjolla. Seksi ei ole mulle se tärkein asia suhteessani naiseen, mutta sen täytyy kuitenkin toimia ainakin kohtuullisesti.

Mulla on itselläni korkea moraali ja "pyhät"/pyhät arvot, vaikka en mikään pyhimys todellakaan ole. Henkiset jutut on fyysisiä juttuja selvästi tärkeämpää. Tosin fyysisetkin jutut on tärkeitä, muuten olisinkin vain enimmäkseen miesseurassa.

Ja mä voisin olla yhdessä vaikka entisen horon kanssa jos se homma toimis! Mä en kato ihmisten menneisyyteen ja olen jopa sitä mieltä, että kovatkin kokemukset antaa ihmisella vaan särmää ja viisauttakin. Mullakin on aika rankkoja kokemuksia vaikka en olekaan koskaan elämässäni sekoillut oikeastaan juuri ollenkaan. Joku saa vaan paskaa päällensä vaikka on lähes aina tehnyt asiat oikein ja kantanut vastuunsa loppuun saakka.

Enkä saanut sitä blowjobia exältänikään. Sitä voi mieskin joskus "uhrautua" jos toista ei sellanen kiinnosta, vaikka siitä pitäisikin. ;)

• tavallisen näköinen
        kekek-kekek kirjoitti:

>>Etkä saa blowjobia lainkaan ;)))

Jaa-a...

Onko sulle kekek-kekek blowjutut naisen alistamista?? Tosin hymiö kertoo, että et ehkä kuitenkaan ajattele niin?

Minä kun ainakin erotan seksuaalisen hyväksikäytön ja seksin kuitenkin toisistaan. Varsinkin jos sitä blowta saa itsekin. Siis olen nainen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe