Oon 17-vuotias tyttö, en oo koskaan seurustellut eikä mulla oo pahemmin ollut miehiä edes kavereina, joten tää maailma on mulle aivan outoa... Nyt koulusta huomasin yhden tosi kiinnostavan miehen ja puoli vuotta suunnilleen oon sitä katsellut siellä. Jossain vaiheessa huomasin että sekin välillä katselee mua, ja kaveritkin on ruvennut sanomaan että se katselee mua aina kun oon selkä siihen päin tai en muuten näe sitä. Välillä se on hymyillytkin mulle, ja olen hymyillyt takasin. Pyysin facebookissa kaveriksi, mutta ei hyväksynyt ja kysyi että tunnetaanko jostain. Selitin että ei tunneta, eikä siihen vastannut enää mitään.
Miksi ko. mies ensin katselee ja hymyilee mulle, mutta kuitenkin laittaa viestin niin että siitä saa viestin että ei sitä varmaan kiinnosta? Miten saisin tämän miehen kiinnostumaan, tai miten voisin saada tietää voisiko hän olla kiinnostunut? Olisi kiva tutustua häneen mutta en tiedä miten tehdä aloite vaikuttamalta epätoivoselta !! Ideoita??
Miten saan miehen kiinnostumaan, 17v ja sinkku !?
5
315
Vastaukset
- ...
Hei, itse olen 17v. poika ja hauska yhteen sattuma mutta olen itsekkin tavallaan samanlaisessa tilanteessa. Itsekkin huomasin ihastukseni vilkaisevan minuun päin ja olen miettinyt miten voisin aloittaa juttelun hänen kanssaan, mistä juttelisin. Mutta nyt asiaan. Sen verran sanon että tuo vilkuilu on meille pojille aika yleinen tapa yrittää osoittaa kiinnostusta samoin kuin hymyily, itse teen näin myös.
Siihen en tiedä vastausta miksi mies kysyi tunnettekko jostain tai mistä tämä voisi johtua, mutta joo.
Parhaiten voit tutustua häneen vain aloittamalla juttelemaan hänelle. Oletan ettet nyt ole hänen kaverinaan facebookissa, ellei poika lähettänyt takasin päin pyyntöä. Niin voit mennä juttelemaan hänen kanssaan ihan vaan koulussa muuten vaan. Itselenikin on muutaman kerran tytöt tulleet juttelemaan niitä näitä ja en ole pistänyt pahakseni, päin vastoin. Joten jos poika on yhtään aikuismainen osaa hän käyttäytyä asiallisesti. Jos hän alkaa pilkkaamaan tai jotain muuta jos menet juttelemaan niin jätä asia siihen, hän ei selvästi ole kiinnostuksesi arvoinen.
Muista että juttu tuokion ei tarvitse olla pitkä, mene vaikka kysymään jostain koulu asiasta ja siinä samalla puhu niitä näitä. Ennenkuin lähet sanoa pojalle että hän vaikuttaa mukavalta ja haluaisit tutustua paremmin ja jos ei häntä haittaa voisitte jutella vaikka uudestaan.
Kun olet päässyt tähän asti on tärkeää ettet mene saman tien juttelemaan uudestaan, sillä siinä vaiheessa poikaa voi ruveta ahdistamaan jos koitat jutella jatkuvasti hänen kanssaan. Odota siis muutama päivä tai vähän useampikin.
(Huom! Jos poika aloittaa keskustelun kanssasi ennen sinua niin on suurempi mahdollisuus että poika on kiinnostunut sinusta)
Seuraavan kerran kun aloitat keskustelun muista kysyä kuulumiset ja jutelkaa niitä näitä. Huomaa että näistä keskustelu tuokioista huomaat millä asenteella poika juttelee kanssasi, jos hän on tyly ja vastaa lyhyesti, eikä kysele, on hyvin paljon mahdollista ettei hän ole kiinnostunut.
Kuitenkin kun olet jutellut muutaman kerran hänen kanssaan voit tehdä seuraavan siirtosi ja pyytää poikaa kahville yms. Tässä kohdassa huomaat kuinka "kypsä" poika on, jos poika vastaa tylysti tai levittelee juoruja seuraavana päivänä, ei hän ollut arvoisesi. Kuitenkin myöntyvä tai kohtelias vastaus ovat hyviä merkkejä.
Kuitenkin valmistaudu siihen että poika ei välttämättä halua lähteä kanssasi, mutta älä siitä murehdi elämä jatkuu:)
Toivottavasti tämä auttoi edes hiukan, ja onnea matkaan:) - lifemocker
ei ainakaan kannata mennä juttelemaan!?
- megrez2
Ei kannata stressata siitä että ei ole ikinä seurustellut :) Ole vain säästynyt typeriltä teinisuhteilta. Yleensä siinä parinkympin tienoilla alkavat sekä miehet että naiset olemaan valmiita oikeisiin suhteisiin.
Itse karsastan ajatusta "saada toinen kiinnostumaan". Itse olen törmännyt ihmisiin jotka ovat todenteolla yrittäneet herättää kiinnostusta ja se oikeastaan vain laskee sitä. Kannattaa ensin tutustua ihmisiin ihmisinä, kyllä sen huomaa jos on "kipinää". - Dino Rex
Hoida http://pleieri.blogspot.com/2013/04/perusasiat.html ulkonäkö ja tyyli kuntoon. Anna kiinnostaville miehille selkeitä "vihreän valon signaaleja" ja aloita keskustelu tilanteeseen liittyen tai "Mitä kuuluu" sinua kiinnostaville miehille. Kaikki löytyy tuolta Suomen parhaasta iskemiseen liittyvästä blogista, joka on tietenkin Pleieri blogi.
Dino Rex kiittää ja kumartaa kyseisen blogin ylläpitäjiä! :)- miteniskeämies
Kiittihyvästä blogi vinkist Dino
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473