En

Citynainen

todellakaan tiedä. Olen viisi vuotta yrittänyt olla viehättävä mutta yksi ainut joka pyysi ulos minua oli kiinni exässä vielä ja ovat tätä nykyä naimisissa uudestaan:/

Yleensä kin kaikki jotka olen iskenyt on varattu! Onko turhauttavampaa?

16

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      mikäs sua estää pyytelemästä mielenkiintoisia miehiä ulos?

      • Citynainen

        Tietty arvokkuus. Itsensä arvostaminen. Se vain on niin meidän kulmillamme. Ehdotteleva nainen on hutsu eikä minkään arvoinen.


      • lifemocker
        Citynainen kirjoitti:

        Tietty arvokkuus. Itsensä arvostaminen. Se vain on niin meidän kulmillamme. Ehdotteleva nainen on hutsu eikä minkään arvoinen.

        sulla on pa$ka asenne


      • czxcx
        Citynainen kirjoitti:

        Tietty arvokkuus. Itsensä arvostaminen. Se vain on niin meidän kulmillamme. Ehdotteleva nainen on hutsu eikä minkään arvoinen.

        Mistä päin olet ja minkä ikäinen?


    • citypupu.

      enminua on muutaman kuukauden aikana isketty kadulla, keskellä päivää, parisen kertaa. tarkoittaen noin aktiivisesti mukaan kysymistä. olleet aina virolaisia.
      tallinnassa käydessäni huomasin kulttuurin olevan hyvin erilainen kuin suomessa; siellä miehillä edelleen maskuliininen asenne, ja tekevät aloitteita hyvin tiuhaan. aktiivista ja iloista flirttailua. koska muuten kuulemma jäävät kokonaan ilman.
      sitä en ymmärrä, mikä suomalaisia miehiä vaivaa.

      • lifemocker

        sitä en ymmärrä, mikä suomalaisia naisia vaivaa. miesten pitäisi palvoa teitä, mutta mitään ei kuitenkaan itse voida antaa takaisin päin


      • citypupu.
        lifemocker kirjoitti:

        sitä en ymmärrä, mikä suomalaisia naisia vaivaa. miesten pitäisi palvoa teitä, mutta mitään ei kuitenkaan itse voida antaa takaisin päin

        naisista voi hyvinkin tuntua samalta.
        naisten tulisi palvoa miehiä, odottamatta mitään takaisin, liian usein ei saakaan. naisten tulisi olla miehille sekä äitejä että rakastajia. ja miehet tulevat ja menevät kuinka tykkäävät.
        jos mies pokaa naisen, antaa hän naiselle luvan olla nainen. pokaaminen on miehekästä, ja vie naiselta tunteen olla rakastettu, joka on naisen ensisijainen tarve (miehellä se on olla arvostettu).
        jos nainen tuntee olevansa rakastettu, ja kohdellaan kunnioituksella, hän varmasti antaa takaisin rakkautta sekä arvostusta. ihan jo antamisen ilosta.
        kuten jossain sanottiinkin, ihminen on solutasoltaan samanlainen, kuin vuosituhansia sitten. siksi tiettyjä kymmeniä tuhansiaa vuosia hioutuneita tapoja (jotka ovat syntyneet syystä) ei voi muuttaa yhtäkkiä täysin toisiksi, se ei vaan sovi ihmiselle.


      • lifemocker
        citypupu. kirjoitti:

        naisista voi hyvinkin tuntua samalta.
        naisten tulisi palvoa miehiä, odottamatta mitään takaisin, liian usein ei saakaan. naisten tulisi olla miehille sekä äitejä että rakastajia. ja miehet tulevat ja menevät kuinka tykkäävät.
        jos mies pokaa naisen, antaa hän naiselle luvan olla nainen. pokaaminen on miehekästä, ja vie naiselta tunteen olla rakastettu, joka on naisen ensisijainen tarve (miehellä se on olla arvostettu).
        jos nainen tuntee olevansa rakastettu, ja kohdellaan kunnioituksella, hän varmasti antaa takaisin rakkautta sekä arvostusta. ihan jo antamisen ilosta.
        kuten jossain sanottiinkin, ihminen on solutasoltaan samanlainen, kuin vuosituhansia sitten. siksi tiettyjä kymmeniä tuhansiaa vuosia hioutuneita tapoja (jotka ovat syntyneet syystä) ei voi muuttaa yhtäkkiä täysin toisiksi, se ei vaan sovi ihmiselle.

        nuo ovat naisten omia kuvitelmia. niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa


      • citypupu.
        lifemocker kirjoitti:

        nuo ovat naisten omia kuvitelmia. niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa

        ehkä miehillä ja naisilla on sitten eri todellisuus.
        se onkin sitten jo vakavampi ja vaikeampi asia.


      • Two Worlds
        citypupu. kirjoitti:

        ehkä miehillä ja naisilla on sitten eri todellisuus.
        se onkin sitten jo vakavampi ja vaikeampi asia.

        ''...ehkä''?

        Kyllä se ihan konkreettisesti eri todellisuus on!


      • Dawhat?
        citypupu. kirjoitti:

        ehkä miehillä ja naisilla on sitten eri todellisuus.
        se onkin sitten jo vakavampi ja vaikeampi asia.

        Samassa todellisuudessa tässä edetään, niin miehet kun naisetkin. Todellisuus on mitä on. Se mistä sinä puhut on vaan kasa omia uskomuksiasi.


      • heha
        citypupu. kirjoitti:

        naisista voi hyvinkin tuntua samalta.
        naisten tulisi palvoa miehiä, odottamatta mitään takaisin, liian usein ei saakaan. naisten tulisi olla miehille sekä äitejä että rakastajia. ja miehet tulevat ja menevät kuinka tykkäävät.
        jos mies pokaa naisen, antaa hän naiselle luvan olla nainen. pokaaminen on miehekästä, ja vie naiselta tunteen olla rakastettu, joka on naisen ensisijainen tarve (miehellä se on olla arvostettu).
        jos nainen tuntee olevansa rakastettu, ja kohdellaan kunnioituksella, hän varmasti antaa takaisin rakkautta sekä arvostusta. ihan jo antamisen ilosta.
        kuten jossain sanottiinkin, ihminen on solutasoltaan samanlainen, kuin vuosituhansia sitten. siksi tiettyjä kymmeniä tuhansiaa vuosia hioutuneita tapoja (jotka ovat syntyneet syystä) ei voi muuttaa yhtäkkiä täysin toisiksi, se ei vaan sovi ihmiselle.

        Heh, solutasolla. Samalla "solutasolla" naisen tehtävä on hoitaa kotia sekä mukuloita ja olla hiljaa kun mies hankkii elannon, sotii ja politikoi. Whatta heck is that..

        Solutaso my ass, laiskuutta se on.


      • citypupu.
        heha kirjoitti:

        Heh, solutasolla. Samalla "solutasolla" naisen tehtävä on hoitaa kotia sekä mukuloita ja olla hiljaa kun mies hankkii elannon, sotii ja politikoi. Whatta heck is that..

        Solutaso my ass, laiskuutta se on.

        ei minua tarvitsekaan uskoa.
        mutta kannattaa lukea muutakin kuin tätä palstaa, ja ehkäpä uskoa asiaa tutkineita oppineita.
        saattaa oppia jotain.


      • oijhsoeithj

        No sehän on aivan selvää miksi suomalainen mies ei tee aloitteita: ei maksa vaivaa koska nainen on aina varattu tai mies on naiselle epäsopiva tai hetki on naiselle väärä tai mitä nyt vaan.

        Noin 15-20% miehistä on sitä geneettistä supermateriaalia mitä naiset haluavat ja joka saa tulla iskemään missä tahansa.

        Loput on sitten sellaista materiaalia jolle tilanne on taas vastaavasti aina väärä. Nämä miehet eivät kuitenkaan ole tyhmiä, ja tajuavat etteivät kuitenkaan saisi muuta kuin maksimissaan vaivaantunutta hymyilyä ja kiemurtelua, niin he jättävät lähentelyt tekemättä.

        "Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä"


    • Citymies ja varattu

      Ei varattuja isketä.

    • unohda suomen miehet

      Ota mieluummin se virolainen. Siellä mielisairaita huomattavasti vähemmän kuin täällä ja miehet pitää naisistaan parempaa huolta muutenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe