Profetia 15.6.13 klo.03.12

ms'

Sain tämän sanan ja koska Raamattu kehoittaa käyttämään armolahjoja uskon määrän mukaan, niin kirjoitan tämän nyt tänne. Muut koetelkoon. Profetointi on aina vajavaista. Mutta ei sammunut, niinkuin monet luulevat. Jeesus elää!! Olen Jeesukseen Kristukseen uskova sisko Pohjanmaalta ja itsessäni erittäin vajavainen.

"Etsikää ensin taivasten valtakuntaa ja minun vanhurskauttani, niin kaikki tämä teille annetaan.
Minä olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.

Minä kutsun sinua totiseen kääntymykseen minun edessäni. Minä vahvistan sanani sitä seuraavin merkein ja tunnusteoin.
Pysy minun sanassani, pysy minussa. Ihminen ei elä yksin leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.
Katso, minun valittuni, Sinä olet etsinyt minua, kysynyt mitä sinun tulee tehdä seuraavaksi. Anna minun johdattaa asiat niinkuin olen ne ennelta suunnitellut. Se kivi, joka vielä hiertää ja vaikeuttaa kulkuasi, tulee poistumaan. Mutta vain minä sen voin tehdä. Vain minun sanani ja voiteluni vapauttaa sinut. Et voi itse vapauttaa itseäsi. Pysy lähellä minua. Usko. Sille, joka uskoo kaikki on mahdollista.

Minä olen ilmestyvä sinun keskelläsi Suomen kansa.
Minä annan sinulle uuden alun. Alun, joka nousee minun poikani veriuhrista. Veren vuodatuksesta, joka puhuu parempaa, kuin Aabelin veri, joka huutaa kostoa.
Minun vereni puhuu sovitusta. Sinut on sovitettu minun poikani ristinkuoleman kautta. Minä pyhitän sinut itselleni. Otan sinut käyttööni tänä aikana.
Sinun keskeltäsi on rukous ja palvonta noussut suloisena tuoksuna eteeni ja minä annan herätyksen sateiden tulla voimalla, jota et ole ennen nähnyt. Jokainen, joka tahtoo, tulkoon ja juokoon minun elävän veden lähteistä.

Minä puhdistan sinut syntikuormastasi. Anna minun vapauttaa sinut. Olen sovittanut syntisi ja annan voiman vastustaa vihollisen kavalia juonia. Etsi minua kaikesta sydämestäsi. Etsi minua kaikesta voimastasi. Sinä vapaudut täydellisesti."

Koen, että Herra haluaa rohkaista sinua nyt. On joku, jolla on kirkas Jumalan valtakunnan työkutsu Herralta. Herra saattaa alkamansa työn päätökseen. älä murehdi. Lakkaa soimaamasta itseäsi. Jeesus ainoastaan on täydellinen. Armahda itseäsi. Siis ole armollisempi :) Saat uuden voiman ja näkökyvyn. Amen, Kiitos Isä!
Herra haluaa erityisesti parantaa nyt monia. Amen. Ota vastaan. Pyhän Hengen voima on ylläsi. Syviä, syviä haavoja. Kyyneleitä, kipua. Anna anteeksi koko sydämestäsi. Saat armon unohtaa ja rakastaa häntä, joka eniten sinua satutti.
On myös fyysistä väkivaltaa ollut.. Jeesusksen nimessä julistan sinulle RAKAS uutta alkua. Toivoa ja luottamusta. Et ole epäonnistunut. Olet rakastettu ja Herran silmissä ihimeellinen. Näin Sana sanoo.

Herra sanoo: Minun armossani on sinulle kyllin, sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa. Usko ainoastaan.

Jes 55
Ilm 21 ja 22
Hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistään, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta, eikä parkua, sillä kaikki entinen on mennyt.

109

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen...

Johanneksen evankeliumi:
      10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
      Totisesti. Aloituksessa on Herramme Jeesuksen Kristuksen ääni.

• Ms': lle

ms' - kiitos, että annoit meille tämän Herralta saamasi profetian.

• ms'

• bcvcbv

ok.

• nb.m,

Profetia on lukemisen arvoinen. Amen.

• Niin on

Aamen. Kiitos Jeesukselle!

• ^Å^Å

Onko tämä profetia ennätys. 120 lukukertaa vuorokaudessa.

• kaislikossa suhisee

Jeesus jutusteli itsestänsä sit kolmannessa persoonassa, ja valehteleekin vielä, ei se koskaan ilmesty.Kuinka kauan sitä oikein odotatte? Jeesuksenne on jo 1900 vuotta myöhässä niin eikö jo voisi olettaa ettei se koskaan tule.

• Onpa hyvinkin

Kaislikössa suhisee. Sinun pääsi ajatuksilla voisi tietysti luulla mitä vain, ei sen puoleen. Mutta kun ei Herraa tuntematon voi aivoitella Hänen puolestaan. On meinaan eri meiningit kuin ihmisellä.

• kaislikossa suhisee

Onneksi päässäni pyörivät ajatukset ovat kuitenkin omiani.

• Kyllämystynyt

Ottakaa hyvät ihmiset järki käteen älkääkä vastatko tälle, joka on sorkkineen sotkemassa vähän jokaista keskustelua, vaikkei mitään mistään ymmärrä. Että pitää olla ihmisellä elämäntehtävä.

Ei tällaisten kanssa inttämisellä maailma tule yhtään paremmaksi.

• kaislikossa suhisee
        Kyllämystynyt kirjoitti:

Ottakaa hyvät ihmiset järki käteen älkääkä vastatko tälle, joka on sorkkineen sotkemassa vähän jokaista keskustelua, vaikkei mitään mistään ymmärrä. Että pitää olla ihmisellä elämäntehtävä.

Ei tällaisten kanssa inttämisellä maailma tule yhtään paremmaksi.

"Vaikkei mitään mistään ymmärrä"

Täällä profetia-sivustollahan sitä järkeä esiintyy, kovin on vaan järkevätkin jutut hyvin naamioitu idiioottimaisiksi.

• Huono Profetia

Mitään päivämääriä ei lainkaan muistettu ennustaa. Huono profetia.

• 131313

Eikö noita hulluja saada hoitoon kaikkine profetioineen?Mitä jos joku ihminen ottaa tosissaan nuo jutut?Mihin se käsky rakastaa lähimmäistään on jäänyt?

• Koklaa...
        131313 kirjoitti:

Eikö noita hulluja saada hoitoon kaikkine profetioineen?Mitä jos joku ihminen ottaa tosissaan nuo jutut?Mihin se käsky rakastaa lähimmäistään on jäänyt?

Aloita itsestäsi. Kokeile, voitko sieltä sitten lähettää meille terveisiä.

• Just, just
        131313 kirjoitti:

Profetiat sivustolla on nyt joku liikaa. Ehkä se onkin 131313.

• 131313
        Koklaa... kirjoitti:

Aloita itsestäsi. Kokeile, voitko sieltä sitten lähettää meille terveisiä.

Kyllä voin ja en pelottele jollain jumala jutuilla ketään!Ammatissani näen sen uskonnon ruman puolen ja se on todella monen ihmisen mielenterveyden vienyt nollaan.

• 131313
        Just, just kirjoitti:

Profetiat sivustolla on nyt joku liikaa. Ehkä se onkin 131313.

Eikö uskosi ole niin vahva että kestät kritiikkiä?Näköjää ei ole joten putoa takaisin todellisuuteen missä on avaruus ja planeetta nimeltä taivas ei ole olemassa!

• erkki
        131313 kirjoitti:

Eikö uskosi ole niin vahva että kestät kritiikkiä?Näköjää ei ole joten putoa takaisin todellisuuteen missä on avaruus ja planeetta nimeltä taivas ei ole olemassa!

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. Matteus 24:35

• Kiellettyä....
        131313 kirjoitti:

Viesti sisältää kunnianloukkauksen, herjauksen.
        Viesti on Suomi24:n sääntöjen vastainen

• erkki
        Kiellettyä.... kirjoitti:

Viesti sisältää kunnianloukkauksen, herjauksen.
        Viesti on Suomi24:n sääntöjen vastainen

Mikähän näistä viesteistä on niin paha että kunnianluokkaus?

• nimittelyonkielletty
        erkki kirjoitti:

Mikähän näistä viesteistä on niin paha että kunnianluokkaus?

Varmaankin viesti, jossa :"eikö noita hulluja saada...." Toisten nimittely hulluiksi on sääntöjen vastaista.

• Seurailija

Voi että tuo profetia koski minuun.. Niin monta kohtaa jotka koskee, kaikki ja kun olen soimannut itseänikin niin paljon.. Profetia koskettaa monia, minuakin.. Niin paljon kun olen viimepäivinä rukoillut sukulaisvauvan puolesta, toivottoman sairautensa puolesta, moni muukin on rukoillut.. Herra armahtaa, minun pitää armahtaa itseni soimaamisesta.. Nuo kaikki sanat otan tosissani.. Herra saa vapauttaa ja minä annan anteeksi kaiken ja kaikille.. Antaa herätysten sateitten tulla... Olen tuntenut epäonnistumista.. Nyt tuli kolmas varhvistus asiaan joka sanottiin jo alttarilla kun tunnustin Jeesuksen Herrakseni, että en saa itse pinnistää ja yrittää.. toinen samanlainen tuli viikko sitten aikuiskaste tilaisuudessa ja nyt tuli sama: "Anna minun johdattaa asiat niin kuin olen ne ennalta suunnitellut".. Olen etsinyt ja kysellyt ja itkenyt.. Kivi on todellakin hiertänyt ja vaikeuttanut kulkuani.. Kiitos valtavasti tästä profetiasta ms`´.. vapautti minut.. Siunausta..

• hffhfgh

OK-

• Kiellettyä..

Nim.131313 ja kaislikossa suhisee - sis. herjauksia.

Viestit sisältää kunnianloukkauksen, herjauksen.
      Viestit on Suomi24:n sääntöjen vastainen

• 131313

Onhan se mahdollista viedä poliisille mutta tuskin edes lukevat viestejä mikä on mielestäsi herjausta ja kunnianloukkausta mutta et muistanut ilmaista että ketä kohtaan on loukkaus?Ei kannata tulla palstalle kun kaikki viestit ei tietenkään miellytä kaikkia eikä ole tarkoituskaan niin!

• kaislikossa suhisee

Niinkö? Minusta ennemmin joku uskovainen koitti loukata minua.

• ehm..
        kaislikossa suhisee kirjoitti:

Niinkö? Minusta ennemmin joku uskovainen koitti loukata minua.

Jos ei ole mitään palstan aiheeseen liittyvää asiaa tarjota, miksi edes vaivautua kirjoittamaan tänne? Ilmeisesti nämä asiat kuitenkin kiinnostaa, vaikka muuta väittää..

• kaislikossa suhisee
        ehm.. kirjoitti:

Jos ei ole mitään palstan aiheeseen liittyvää asiaa tarjota, miksi edes vaivautua kirjoittamaan tänne? Ilmeisesti nämä asiat kuitenkin kiinnostaa, vaikka muuta väittää..

Kyllähän tulevaisuus kiinnostaa, on kuitenkin pikkuhiljaa jokseenkin saletti seikka että täällä siitä ei mitään tiedetä.

• Seurailija

Siellä missä on Jumalan sanaa niin sinne yrittää pahakin kiemurrella niinkuin nytkin teki. Antaa heidän höpistä, ei ne uskovia loukkaa, totuttu siihen.

• Pohjanmaa1

Onko ms profetiasi tarkoitettu monelle? Minuunkin tuli kohti.

• Savopas

Profetiat, jotka tänne laitetaan, ei yleensä kosketa vain yhtä ihmistä pelkästään.
      Niinpä tässäkin sanomassa on myös kaikille yhteisesti tiedoksi annettua.

• Renjata

Mulle kosketti kellonaikaa myöten, just lauantai-sunnuntai yön tapahtumat ja viime ajan tapahtumat perheeni elämässä. Kiitos ja Jumalan siunausta sulle ms'. Ja myös siunausta jokaiselle ketjuun osallistuneelle.

• PS on vaarallinen il

Tämä edellyttää perussuomalaisten puolueen häviötä vaaleissa sekä hulluuntumisen lopettamista, näiden kannattajat hulluuntuneena riehuvat metrossa eivätkä osaa ymmärrettävällä tavalla ilmaista itseään, jos nämä saavat jatkaa vallassa sain minäkin profetain ryhtyvät tappamaan ihmisiä tulevaisuudessa Suomenlinnassa .sote mallli kääntyy myös perussuomalaisten johtoa vastaan , koska tähän vieraaseen Ruotsin identiteettiin kuuluu myös lihavien pakkohoito. Asiat etenevät kuten on säädetty.silloin puolestanne puhuu henki, mitä tulee tehdä.perussuomalaisuus on vaarallinen ilmiö , älkää äänestäjä heitä. Ei tarvita perussuomalaisia toteamaan , että ei ole varaa ottaa lisää pakolaisia, kun sairaanhoitokaan ei toimi, ja suomalaiset eivät osaa käyttää kiertoteitä. Yksityinen tms. Alkoholi on USA n mukaan tappavan huume, ja ehkä,ikärajaa voisikin nostaa 21 vuoteen sekä baareissa anniskelun kieltää ennen klo 12 aamulla. Suomen tuleva kohtalo ei kiinnosta ketään.

• Laakson Lilja

Kosketti myös minua....Ylistys ja kiitos Jumalalle!

• Onhan se jotakin

Ps:llä ihan oma profetia.

• Syviä,

syviä haavoja.
      "Ja jos häneltä kysytään:"Mitä nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa HÄN. "Ne lyötiin minun ystäväni huoneessa."

• KTS (Ei kirj.)

Sakarja:
        13:3 Ja jos joku vielä ennustaa, sanovat hänen isänsä ja äitinsä, hänen vanhempansa, hänelle: "Sinä et saa elää, koska olet puhunut valhetta Herran nimeen." Ja hänen isänsä ja äitinsä, hänen vanhempansa, lävistävät hänet hänen ennustamisensa tähden.
        13:4 Sinä päivänä häpeävät profeetat itsekukin näkyään, kun he ennustavat, eivätkä he valhetellakseen pue yllensä karvaista vaippaa.
        13:5 Hän sanoo: "En ole profeetta, vaan peltomies, sillä eräs mies on ostanut minut orjaksi jo nuoruudessani."
        13:6 Ja jos häneltä kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa hän: "Ne lyötiin minun ystäväini huoneessa."

Eli asiayhteys on vallan toinen kuin mitä yleensä luullaan

• punainenpilvi1

Oletteko kuulleet:: siellä yläkerrassa onkin ALLAH.
      Allah on suuri ja Muhammed hänen profeettansa.

Ensin oli juutalaisuus, siitä kehittyi kristinusko, siitä kehittyi Islam. Voihan tulla vielä jatkoakin. Muutaman sadan vuoden päästä ne näkee jotka silloin elää.

Monelle on yllätys olla muslimien taivaassa (kuinkahan sinne pääsee?).

• väärä tie

Toivottavasti et yritäkkään siihen allah taivaaseen(helvettiin)

• hgjhhg

Minusta kaunis profetia jonka toivon toteutuvan. En kokenut mitenkään huonona.

• nmbv

Koskettavan hyvä profetia, juuri sellainen, että tunnista sen aidoksi.

• ms'

Siunausta teille kaikille

• ahdistus helpotti

Minäkin sain rohkaisua heikkoon itsetuntooni, ihmisten silmissä olen ollut aina vähäpätöinen, mitätön, siksi pelokas mutta tuo aloittajan sana rohkaisee, sain voimaa jatkamaan ja tunteen että kaikki olemme tarpeellisia, minäkin. Lisää tuollaisia rohkaisijoita meille heikoille näille sivuille.

• Seurailija

Siunausta sinulle "ahdistus helpotti"

Minuun tuo profetia vaikutti samoin..

• Seurailija
        Seurailija kirjoitti:

Siunausta sinulle "ahdistus helpotti"

Minuun tuo profetia vaikutti samoin..

Ja siunausta myös profetian laittaneelle ms':lle..

• särkynyt saviruukku
        Seurailija kirjoitti:

Ja siunausta myös profetian laittaneelle ms':lle..

Kiitos ! Minuakin se kosketti syvästi. Olen ollut vaikeissa elämän tilanteissa ja selviytynyt niistä luottamalla Jeesukseen !

• Totuudesta

Sielullinen valheprofeetta tuo julki omaan ja muiden korvasyyhyyn samoja valheellisia ennustuksia, joita on kuultu useiden vuosikymmenien ajan:

- herätys Suomeen
      - Suomi on erityisessä asemassa Jumalan silmissä
      - "profetia" alkaa siitä, että valheen henki vahvistaa ensin profeetan oman kutsumuksen(, joka ei ole Jumalasta)
      - "profeetta" ensin saarnaa(, kun ei muualla ja muuten saa sitä mahdollisuutta)
      - lopussa on valheprofeetoille tyypillisiä yleisiä "tiedon ja viisauden sanoja": luetellaan joitakin asioita, jotka todennäköisesti osuvat jonkun lukijan korvasyyhyyn (tai kohdalle): Jumala valitsee sinut valtakuntansa työhön (kaikki siihen pyrkivät saavat tästä rohkaisua itse valitsemalleen kutsumukselle); herra haluaa erityisesti parantaa nyt monia (niinpä niin, ja kukaan ei parane, vaikka kuinka ottaisi vastaan); sisäisen paranemisen soopaa (haavoja, kyyneliä, anteeksiantamattomuutta); synnin uhreja (fyysistä väkivaltaa); luvataan uutta alkua (tällaiset sanat sopivat todennäköisesti hyvin monien henkilökohtaiseen tilanteeseen, eikä mitään profetian lahjaa tämän julkituomiseen tarvita)

Osaatko edes hävetä, valheprofeetta? Lopeta pyrkyryytesi.

• Sanan viisautta

Totuudesta

kirjoittaa asiaa. Aloituksen profetia on sekavaa, monin osin sielullista ennustelua, kuin taikuutta. Mutta merkille pantavaa on se, että sen perässä vaahdotaan, sanotaan amenta..... Niin Jeesus ennusti. Väärät profeetat ovat suosittuja...

• Totuudesta

Väärät profeetat tunnistaa helposti profetioiden asiasisällöstä (ks. ed. viestini
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532023/#comment-62095285
        ) ja jopa käytetyistä sanoista (tyyli, valitut sanat). Kun Herran profeetat ja apostolit saivat sanoman Herralta, alkoivat he profetiansa sanoilla:

"Minulle tuli tämä Herran sana..."
        "Näin sanoo Herra..."
        "Näin sanoo Pyhä Henki..."

tms.
        Väärät profeetat eivät käytä näitä sanoja profetiansa alussa, mikä olkoon heille lieventävä asianhaara, kun omiaan puhelevat eivätkä ole saaneet sanaansa Herralta.

Väärät ennustajat tunnistaa lisäksi siitä, että ennustukset eivät toteudu tai ne on laadittu niin, että on ihan sama toteutuvatko ennustukset vai eivät, sillä ennustukset ovat ehdollisia; jos uskovaiset vain rukoilevat ja parannusta tehdään, niin ennustettu tuho ei tapahdukaan.

• Ei muutu

Aloitus on Jumalan sanaa. Se ei muutu käärmeen valheista.

• Totuudesta

Jatkoa viesteihini
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532023/#comment-62096823

On helppoa "profetoida" massoille, etenkin kun kuulijakunta pitää sisällään henkilöitä, jotka odottavat profetiaa tai "tiedon ja viisauden sanoja" kohdalleen. Lukija- ja kuulijakunnassa on uskonnollisia ihmisiä, jotka kaipaavat vahvistusta omalle "kutsumukselleen" (palvelutehtävälleen seurakunnassa) tai etsivät lohtua ahdistuksien keskellä tai toivovat parantuvansa erinäisistä sairauksista. On hyvin todennäköistä, että valheprofeetan sanat osuvat monien kuulijoiden tai lukijoiden kohdalla heidän tilanteeseensa ja elämäänsä sopivalla tavalla.

---

Kirjoitan väärän profetian ja käytän siinä oikeita alkusanoja (muotoa, tyyliä).

Näin sanoo Herra, Herra!
        Kuulkaa Herran sana, te Suomen Siion!
        Minä tiedän teidän kaipauksenne ja mielimurheenne oman kansanne sydämen paatumuksen tähden.
        Minä olen kuullut teidän anomisenne ja halajamisenne, huutonne oman kansanne puolesta minun puoleeni.

Minä olen kääntävä tämän kansan kohtalon.
        Itkien he kääntyvät pois turhista jumalistaan ja luopuvat pahoista teoistaan, joilla he ovat itsensä saastuttaneet.
        Minä olen Herra, Herra, ja minä teen sen, itseni tähden, sillä minä säälin tätä kansaa, jota minun sieluni syvästi rakastaa.

Katsokaa te, jotka minun nimeäni pelkäätte!
        En ole minä lähettävä vihollisen joukkoja kaduillenne ja säälimättömän sekä raa'an armeijan sotilaita ryöstämään talojanne, vaimojanne ja lapsianne!

Tämä kansa on herättänyt minussa muinoin kiivautta ja vihaa sen jumalattoman menon tähden, niin että minä päätin rangaista sitä sallimukseni ruoskan sivalluksilla, hirmuisen ja peljättävän sotajoukon kautta, joka idästä saapuu.

Mutta nyt minun sydämeni on kääntynyt kansanne puoleen ja sen hurskaiden rukousten puoleen, niin että minä en anna kansaanne kohdata sen pahan, jota monet profeetat ovat ennustaneet minun nimessäni tätä ennen.

Sen sijaan, että minä tuhoaisin ja raiskaisin tätä kansaa kostajan käden kautta, annan minä tulla siunaukseni sateet sen päälle, kun he kääntyvät itkien ja syvässä katumuksessa jälleen minun tyköni.

Paljon on oleva niitä, jotka minun pyhän Poikani Jeesuksen Kristuksen kautta tulevat minun tyköni ja uhraavat huulillaan minulle kiitosta, ja tekevät sitä, mikä on hyvää minun silmissäni.
        Niinpä minä en voi olla siunaamatta tätä kansaa minun nimessäni.

Minä annan tulla tämän kansan päälle syksyisen sateen ja keväisen sateen.
        He ovat kasvava juurta alhaalta päin ja tuottavat paljon hyvää hedelmää versoistaan, jotka tavoittelevat taivasta minun nimessäni.
        Ja minä olen pidättävä vihollisenne sen asuinsijoilleen ja annan heitä kohdata sen pahan, jota olin teidän varallenne suunnitellut.
        Mutta nyt kun kansanne katuen kääntyy ja te jatkatte rukoustanne, on teidän hedelmänne oleva pyhitys ja sen loppu on iankaikkinen elämä teidän Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa.

Ja minä olen kuullut teidän sairaitenne ja köyhien avunhuudot.
        En minä jätä enää parantamatta heikkojanne ja köyhillenne minä olen antava leivän ja viiniin runsauden, hedelmälliset ajat, sillä minä olen Herra, eikä toista ole.

Katsokaa, minä näen migreenistä kärsivän sisaren. Olet huutanut minun puoleeni ja etsinyt parantumista minun siipieni suojassa. Ole turvallisin mielin, sillä sinun uskosi on sinut parantanut. Mene rauhaan äläkä enää syntiä tee; kiitä Herraa siitä hyvästä, mitä hän on nyt sinulle tehnyt, kun olet päässyt vaivastasi.

Katso, minä näen vatsakipuja sairastaneen veljen. Nyt minun käteni ottaa pois taudin lähteen ja sinä olet oleva täysin terve sairaudestasi. Mene ja kerro seurakunnassa siitä hyvästä, mitä minä olen sinulle tehnyt ja todista uskottomille minun hyvistä teoistani!

Katso, minä näen kolme miestä ja yhden naisen. Heillä kaikilla on parantumaton ihottuma, mutta minä Herra - se on minun nimeni - parannan heidän sairautensa eivätkä he tarvitse enää lääkkeitä ja voiteita tautinsa hoitoon. Todistakaa lääkärillenne ja kaikille minun ihmetoistani, sillä sitä varten minä ilmestyn, että herätyksen ajat ja siunaukseni koittaisivat Suomen maassa, jota minun sieluni syvästi rakastaa!

Olkaa rauhallisin mielin, sillä minä tulen pian ja minun palkkani on minun tykönäni. Näin sanoo se uskollinen ja totinen, herrojen herra ja kuningasten kuningas, Jeesus Kristus, meidän Herramme.

Terveisin väärä profeetta.

• Ter. hölmölästä vaan
        Totuudesta kirjoitti:

Jatkoa viesteihini

On helppoa "profetoida" massoille, etenkin kun kuulijakunta pitää sisällään henkilöitä, jotka odottavat profetiaa tai "tiedon ja viisauden sanoja" kohdalleen. Lukija- ja kuulijakunnassa on uskonnollisia ihmisiä, jotka kaipaavat vahvistusta omalle "kutsumukselleen" (palvelutehtävälleen seurakunnassa) tai etsivät lohtua ahdistuksien keskellä tai toivovat parantuvansa erinäisistä sairauksista. On hyvin todennäköistä, että valheprofeetan sanat osuvat monien kuulijoiden tai lukijoiden kohdalla heidän tilanteeseensa ja elämäänsä sopivalla tavalla.

---

Kirjoitan väärän profetian ja käytän siinä oikeita alkusanoja (muotoa, tyyliä).

Näin sanoo Herra, Herra!
        Kuulkaa Herran sana, te Suomen Siion!
        Minä tiedän teidän kaipauksenne ja mielimurheenne oman kansanne sydämen paatumuksen tähden.
        Minä olen kuullut teidän anomisenne ja halajamisenne, huutonne oman kansanne puolesta minun puoleeni.

Minä olen kääntävä tämän kansan kohtalon.
        Itkien he kääntyvät pois turhista jumalistaan ja luopuvat pahoista teoistaan, joilla he ovat itsensä saastuttaneet.
        Minä olen Herra, Herra, ja minä teen sen, itseni tähden, sillä minä säälin tätä kansaa, jota minun sieluni syvästi rakastaa.

Katsokaa te, jotka minun nimeäni pelkäätte!
        En ole minä lähettävä vihollisen joukkoja kaduillenne ja säälimättömän sekä raa'an armeijan sotilaita ryöstämään talojanne, vaimojanne ja lapsianne!

Tämä kansa on herättänyt minussa muinoin kiivautta ja vihaa sen jumalattoman menon tähden, niin että minä päätin rangaista sitä sallimukseni ruoskan sivalluksilla, hirmuisen ja peljättävän sotajoukon kautta, joka idästä saapuu.

Mutta nyt minun sydämeni on kääntynyt kansanne puoleen ja sen hurskaiden rukousten puoleen, niin että minä en anna kansaanne kohdata sen pahan, jota monet profeetat ovat ennustaneet minun nimessäni tätä ennen.

Sen sijaan, että minä tuhoaisin ja raiskaisin tätä kansaa kostajan käden kautta, annan minä tulla siunaukseni sateet sen päälle, kun he kääntyvät itkien ja syvässä katumuksessa jälleen minun tyköni.

Paljon on oleva niitä, jotka minun pyhän Poikani Jeesuksen Kristuksen kautta tulevat minun tyköni ja uhraavat huulillaan minulle kiitosta, ja tekevät sitä, mikä on hyvää minun silmissäni.
        Niinpä minä en voi olla siunaamatta tätä kansaa minun nimessäni.

Minä annan tulla tämän kansan päälle syksyisen sateen ja keväisen sateen.
        He ovat kasvava juurta alhaalta päin ja tuottavat paljon hyvää hedelmää versoistaan, jotka tavoittelevat taivasta minun nimessäni.
        Ja minä olen pidättävä vihollisenne sen asuinsijoilleen ja annan heitä kohdata sen pahan, jota olin teidän varallenne suunnitellut.
        Mutta nyt kun kansanne katuen kääntyy ja te jatkatte rukoustanne, on teidän hedelmänne oleva pyhitys ja sen loppu on iankaikkinen elämä teidän Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa.

Ja minä olen kuullut teidän sairaitenne ja köyhien avunhuudot.
        En minä jätä enää parantamatta heikkojanne ja köyhillenne minä olen antava leivän ja viiniin runsauden, hedelmälliset ajat, sillä minä olen Herra, eikä toista ole.

Katsokaa, minä näen migreenistä kärsivän sisaren. Olet huutanut minun puoleeni ja etsinyt parantumista minun siipieni suojassa. Ole turvallisin mielin, sillä sinun uskosi on sinut parantanut. Mene rauhaan äläkä enää syntiä tee; kiitä Herraa siitä hyvästä, mitä hän on nyt sinulle tehnyt, kun olet päässyt vaivastasi.

Katso, minä näen vatsakipuja sairastaneen veljen. Nyt minun käteni ottaa pois taudin lähteen ja sinä olet oleva täysin terve sairaudestasi. Mene ja kerro seurakunnassa siitä hyvästä, mitä minä olen sinulle tehnyt ja todista uskottomille minun hyvistä teoistani!

Katso, minä näen kolme miestä ja yhden naisen. Heillä kaikilla on parantumaton ihottuma, mutta minä Herra - se on minun nimeni - parannan heidän sairautensa eivätkä he tarvitse enää lääkkeitä ja voiteita tautinsa hoitoon. Todistakaa lääkärillenne ja kaikille minun ihmetoistani, sillä sitä varten minä ilmestyn, että herätyksen ajat ja siunaukseni koittaisivat Suomen maassa, jota minun sieluni syvästi rakastaa!

Olkaa rauhallisin mielin, sillä minä tulen pian ja minun palkkani on minun tykönäni. Näin sanoo se uskollinen ja totinen, herrojen herra ja kuningasten kuningas, Jeesus Kristus, meidän Herramme.

Terveisin väärä profeetta.

Kirjoita tollo järjestyksessä, äläkä huutele väliin, vihtahousu.

• Totuudesta
        Ter. hölmölästä vaan kirjoitti:

Kirjoita tollo järjestyksessä, äläkä huutele väliin, vihtahousu.

Koettelin ja arvostelin profetian ja profeetan, niin kuin kirjoitukset kehottavat meitä tekemään.

Kirjoitan viestini vastaukseksi edellisiin viesteihin ja ne sijoittuvat niihin väleihin, joihin ne on tarkoitettukin.

Toivon, että profetian julkaisija menee itseensä ja näkee oman sielullisuutensa ja lopettaa väärät korvasyyhyiset profetiansa. Väärien profetioiden aamentajilla ei ole paljoakaan toivoa...

Paljon on niitä, jotka juoksevat profeettojen ja profetioiden perässä, mutta eivät tunne meidän Herraamme Jeesusta Kristusta ja Isämme Jumalan tahtoa. Totuuden tie tulee häväistyksi näiden sielullisten vuoksi... täällä ja muualla.

• Paholaisella kiire
        Totuudesta kirjoitti:

Koettelin ja arvostelin profetian ja profeetan, niin kuin kirjoitukset kehottavat meitä tekemään.

Kirjoitan viestini vastaukseksi edellisiin viesteihin ja ne sijoittuvat niihin väleihin, joihin ne on tarkoitettukin.

Toivon, että profetian julkaisija menee itseensä ja näkee oman sielullisuutensa ja lopettaa väärät korvasyyhyiset profetiansa. Väärien profetioiden aamentajilla ei ole paljoakaan toivoa...

Paljon on niitä, jotka juoksevat profeettojen ja profetioiden perässä, mutta eivät tunne meidän Herraamme Jeesusta Kristusta ja Isämme Jumalan tahtoa. Totuuden tie tulee häväistyksi näiden sielullisten vuoksi... täällä ja muualla.

Totuudesta nimmari. Voi jo lopettaa, sinut on nähty, vihtahousu. "Koettelin ja arvastelin profetian ja profeetan, niin kuin kirjoitukset kehottavat meitä tekemään."

Tässäpä sinulle, itse paholainen:
        Toivon, että omien linkkien kirjoitusten julkaisija menee itseensä ja näkee oman sielullisuutensa ja lopettaa väärät korvasyyhyiset koettelunsa. Väärien koettelijoiden ja arvostelijoiden aamentajilla ei ole paljoakaan toivoa...

Mitä on koettelu ja arvostelu. Ihmisellä kun ei ole Pyhää Henkeä, ei voi koetella, eikä arvostella. Se ei todellakaan ole sitä, että keksitään puppua muka koetellakseen ja arvostellaksen. Ei lainkaan. Uskova ihminen tekee sen jo lukiessaan tekstiä, sillä Pyhä henki ilmoittaa, onko hänestä lähtoisin.
        Parikymmentä nimmaria tunnisti profetian aidoksi, ei Pyhä henki todisti sen omilleen - aivan turha on suoltaa tekstiä paholaiselta. Asia ja totuus ei nimittäin sillä muutu.

• Sanan viisaus
        Paholaisella kiire kirjoitti:

Totuudesta nimmari. Voi jo lopettaa, sinut on nähty, vihtahousu. "Koettelin ja arvastelin profetian ja profeetan, niin kuin kirjoitukset kehottavat meitä tekemään."

Toivon, että omien linkkien kirjoitusten julkaisija menee itseensä ja näkee oman sielullisuutensa ja lopettaa väärät korvasyyhyiset koettelunsa. Väärien koettelijoiden ja arvostelijoiden aamentajilla ei ole paljoakaan toivoa...

Mitä on koettelu ja arvostelu. Ihmisellä kun ei ole Pyhää Henkeä, ei voi koetella, eikä arvostella. Se ei todellakaan ole sitä, että keksitään puppua muka koetellakseen ja arvostellaksen. Ei lainkaan. Uskova ihminen tekee sen jo lukiessaan tekstiä, sillä Pyhä henki ilmoittaa, onko hänestä lähtoisin.
        Parikymmentä nimmaria tunnisti profetian aidoksi, ei Pyhä henki todisti sen omilleen - aivan turha on suoltaa tekstiä paholaiselta. Asia ja totuus ei nimittäin sillä muutu.

"Parikymmentä nimmaria tunnisti profetian aidoksi, ei Pyhä henki todisti sen omilleen - aivan turha on suoltaa tekstiä paholaiselta. Asia ja totuus ei nimittäin sillä muutu. "

Parikymmentä nimmaria tunnist profetian aidoksi?
        No, missä "hengessä" olivat, sen Herra yksin tietää?...
        Ettäkö ihan itse paholainen täällä kirjoittelee?

Mutta joku D-kalma? On tällä erää ihan toisissa tehtävissä... eikä nimimerkki
        Totuudesta ole samaa kuin väitetty D-kalma...
        Totuudesta
        21.6.2013 12:48
        -1
        Sulje
        Jatkoa viesteihini

Kun palstan profeetat ja profetioiden fanit EREHTYIVÄT näin kovasti tässä asiassa, kirjoittajassa -- asialla ei ole ollut Pyhä Henki....

Ja sitä tämä palsta edustaa, valtaosin: Eksytystä, väärin profeettojen ja likaisten unien asiaa. Mutta hyvä, että vihatun D-kalman sijaan on noussut uusia TOTUUDEN TORVIA!!!

• Totuudesta
        Sanan viisaus kirjoitti:

"Parikymmentä nimmaria tunnisti profetian aidoksi, ei Pyhä henki todisti sen omilleen - aivan turha on suoltaa tekstiä paholaiselta. Asia ja totuus ei nimittäin sillä muutu. "

Parikymmentä nimmaria tunnist profetian aidoksi?
        No, missä "hengessä" olivat, sen Herra yksin tietää?...
        Ettäkö ihan itse paholainen täällä kirjoittelee?

Mutta joku D-kalma? On tällä erää ihan toisissa tehtävissä... eikä nimimerkki
        Totuudesta ole samaa kuin väitetty D-kalma...
        Totuudesta
        21.6.2013 12:48
        -1
        Sulje
        Jatkoa viesteihini

Kun palstan profeetat ja profetioiden fanit EREHTYIVÄT näin kovasti tässä asiassa, kirjoittajassa -- asialla ei ole ollut Pyhä Henki....

Ja sitä tämä palsta edustaa, valtaosin: Eksytystä, väärin profeettojen ja likaisten unien asiaa. Mutta hyvä, että vihatun D-kalman sijaan on noussut uusia TOTUUDEN TORVIA!!!

Juu, en tiedä mitään nimimerkistä D-kalma enkä sellaista henkilöä tunne.

Muuten, Vt:n profeetat saivat harvoin suosiota "kansan" silmissä: "Jerusalem, sinä joka tapat ja kivität profeetat..."

Korvasyyhyyn profetoivat saavat aina paljon kannatusta ja tottahan se on, että tällä palstalla on niitä, jotka juoksevat profetioiden ja profeettojen perässä eivätkä kuule meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ääntä...

• Siinä totuus
        Totuudesta kirjoitti:

Juu, en tiedä mitään nimimerkistä D-kalma enkä sellaista henkilöä tunne.

Muuten, Vt:n profeetat saivat harvoin suosiota "kansan" silmissä: "Jerusalem, sinä joka tapat ja kivität profeetat..."

Korvasyyhyyn profetoivat saavat aina paljon kannatusta ja tottahan se on, että tällä palstalla on niitä, jotka juoksevat profetioiden ja profeettojen perässä eivätkä kuule meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ääntä...

Nimim. D- alkuinen eksyttäjä palstalla vuosikausia eksytti ihmisiä. Jokainen tietää, joka palstaa seurannut. Koska selvästi eksyttäjästä kysymys, jonka haistoi kyllä, kirjoittipa millä nimellä tahansa.
        Luulenpa, että juuri nyt vastaan D. kalmalle ja se riittääkin kun itse tietää ja tunnustaa ateistisuutensa viimeinkin, vuosien eksyttämisien jälkeen. Onnittelen rehellisyydestä, sillä muuta vaihtoehtoa ei enää ollutkaan.

• Totuudesta
        Siinä totuus kirjoitti:

Nimim. D- alkuinen eksyttäjä palstalla vuosikausia eksytti ihmisiä. Jokainen tietää, joka palstaa seurannut. Koska selvästi eksyttäjästä kysymys, jonka haistoi kyllä, kirjoittipa millä nimellä tahansa.
        Luulenpa, että juuri nyt vastaan D. kalmalle ja se riittääkin kun itse tietää ja tunnustaa ateistisuutensa viimeinkin, vuosien eksyttämisien jälkeen. Onnittelen rehellisyydestä, sillä muuta vaihtoehtoa ei enää ollutkaan.

Olen aivan ymmälläni: kuka on tunnustanut ateistisuutensa?

Minä en ole D-kalma enkä ole tätä aiemmin ikinä kuullutkaan sellaisesta henkilöstä.

Minä olen uskossa Jumalan Poikaan, meidän Herraamme Jeesukseen Kristukseen, enkä ole ateisti.

Kirjoitin väärän profetian alle "Terveisin väärä profeetta", koska en profetoinut eikä minulla tietääkseni ole pfofetian lahjaa. Kyse oli opettavasta esimerkistä, ei siitä, että olisin tunnustanut olevani väärä profeetta tai ateisti.

Nimimerkki Sanan viisaus tuntuu tietävän, missä D-Kalma on (ehkä hän on itse se D-kalma ja kirjoittelee nyt nimimerkillä Ö-Kalma?). Hän kirjoitti:

"...Mutta joku D-kalma? On tällä erää ihan toisissa tehtävissä... eikä nimimerkki
        Totuudesta ole samaa kuin väitetty D-kalma..."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532023/#comment-62108398

• perustelujamyös
        Siinä totuus kirjoitti:

Nimimerkki siinä totuus mainitsee eksyttäjästä, muttei perustele antamaansa todistusta. PERUSTELUT TÄNNE, eli Raamatun kohdat esille, jotka paljastavat juuri mainitsemansa eksyttäjän(jos on).

• Valitettavasti näin
        Paholaisella kiire kirjoitti:

Se paljous jo todistaa, ettei ole Jumalasta. Tyypillinen väärä "profetia". Oikeita profetioita on murusen verran. Jos sitäkään.

Yksi tyypillinen valhe on se, että "profetoidaan" herätystä, kun raamattu kirjoittaa suuresta luopumuksesta. Ei Jumala sanaansa vastaan toimi.

Koetelkoon ensinnäkin jokainen, onko uskossa, asuuko Jumalan Henki itsekussakin

• paljon oikeaakin
        Valitettavasti näin kirjoitti:

Se paljous jo todistaa, ettei ole Jumalasta. Tyypillinen väärä "profetia". Oikeita profetioita on murusen verran. Jos sitäkään.

Yksi tyypillinen valhe on se, että "profetoidaan" herätystä, kun raamattu kirjoittaa suuresta luopumuksesta. Ei Jumala sanaansa vastaan toimi.

Koetelkoon ensinnäkin jokainen, onko uskossa, asuuko Jumalan Henki itsekussakin

Jatkan: Luin aloituksen uudestaan ja tarkemmin. Paljon aloituksessa on raamatullista, mutta tuo herätyksen tulo maahamme pisti liikaa silmään. Toivoa täytyy silti pitää yllä jokaisen sielun kohdalla.

Nim. Valitettavasti näin

• Tuom.
        paljon oikeaakin kirjoitti:

Jatkan: Luin aloituksen uudestaan ja tarkemmin. Paljon aloituksessa on raamatullista, mutta tuo herätyksen tulo maahamme pisti liikaa silmään. Toivoa täytyy silti pitää yllä jokaisen sielun kohdalla.

Nim. Valitettavasti näin

Niin, "valitettavasti näin". Paljon raamatullista, mutten minäkään löydä Raamatusta mitään suurempaa herätystä ja kansallemme sälytettyä suurempaa tehtävää. Jokaisella kansalla on varmaan roolinsa Jumalan valtakuntaan nähden.

Deboran analyysi on ilmeisen akateemisen objektiivinen kauttaaltaan. Mutta aloittaja ansaitsee kannustusta ja rakentavaa, sanoisinko "myötäkritiikkiä", mentorointia.
        Aloittaja teki kuitenkin ihan oikein ja rohkeudesta kiitosta. Nyt vain täytyy edetä ja rakentua tarkkailemaan kukin kriittisesti jälkeenpäin. Lyttäämismentaliteetti ei sitten ole mistään kotoisin. Se täytyy kunkin muistaa.

• Johan heräsi

Sillä lailla. Johan vihtahäntää ottaa kupoliin kun Herra puhuu omilleen, eikä vihtahousu sitä ymmärrä ja jos ymmärtäisi, niin vielä enemmän ottaisi siihen koppeliiniin.

• palstaa selannut

Täällä jollakulla on ihan runollisia taipumuksia?

Kuka on vihtahäntä? Missä sitä ottaa kupoliin? Ja missä se kupoli on?
        Missä täällä herra puhuu omilleen? Ja ketä ne herran omat ovat?
        Ja mikä se koppeliiniin ottaminen on? Mikä se itse koppeliini on, aloitusko?
        Tuo alla oleva runous kyllä liikuttaa... mutta profeetallisena sitä ei voikaan ymmärtäää... joku on illalla juhlinut ehkä vihdan kanssa? Ja siitä runollisuus, että oikein vihahousu? No, nauraminen ei ole kiellettyä, kun kirjoitukset siihen virittävät.... : - :)

• Selaa palstaa
        palstaa selannut kirjoitti:

Täällä jollakulla on ihan runollisia taipumuksia?

Kuka on vihtahäntä? Missä sitä ottaa kupoliin? Ja missä se kupoli on?
        Missä täällä herra puhuu omilleen? Ja ketä ne herran omat ovat?
        Ja mikä se koppeliiniin ottaminen on? Mikä se itse koppeliini on, aloitusko?
        Tuo alla oleva runous kyllä liikuttaa... mutta profeetallisena sitä ei voikaan ymmärtäää... joku on illalla juhlinut ehkä vihdan kanssa? Ja siitä runollisuus, että oikein vihahousu? No, nauraminen ei ole kiellettyä, kun kirjoitukset siihen virittävät.... : - :)

Jaa- siis D- kalma selaa...

• vihta....

Kylläpäs vihtahousulla onkin hätä. Voi, voi. Jokainen Herran Jeesuksen oma tietämällä tietää Pyhän Hengen vahvistamana, että aloitus on totta, Herran Jesuksen sanomaa.
      Jumalan sana on asia, jota ei toteutumisella kontrolloida. Hän saa puhua mitä tahtoo puhua omilleen.
      Kuinkas se D- kalma nyt haiskahtaakin, ihan kuten aina ennenkin.

• palstaa selannut

Joku (vihta) haistaa jotakin D-kalmaa? Tuntuu niin tutulta louskutukselta?
        Eli vihtah... ei ole lopettanut D-kalman vihaamista?

• Selaa lisää raamattu
        palstaa selannut kirjoitti:

Joku (vihta) haistaa jotakin D-kalmaa? Tuntuu niin tutulta louskutukselta?
        Eli vihtah... ei ole lopettanut D-kalman vihaamista?

Ateistinen D- kalma on eksyttäjä, eikä kuulu profetiat sivustolle oppeineen.
        Erottakaa nyt hyvät ihmiset asiat toisistaan.

• pois täältä

On nämä ihan naurettavat sivut, kaikki alotukset tyrmätään 6-0 Jumalakin tyrmätään näillä sivuilla! On tää ihme maa, pahimmasta päästä.

• Turha vaiva pahalla

Niin juuri onkin kun se paholainen on maailmassa, mutta tietää kyllä tulevaisuutensa. Haluaa täältä matkaseuraa sinne, missä ei aurinko paista, eikä kuu kumota.

• Linkistä lisää
    • SamiA

Ihan ok.

• Huomioitavaa

Parissa viikossa yli 500 lukijaa. Syytäkin on pahalla olla nyreissään ja yrittää kaikenlaista. Kannattaa huomioids, että kun profetia on Jumalasta lähtöisin, hän myös antaa lukijat, sillä eihän kaikki profetiat ole näin suosittuja.

• palstalla nähtyä

Väärät profeetat ja profetiat ovat suosittuja, koska ne vetoavat "korvasyyhyyn".. ovat...

• Tuom.
        palstalla nähtyä kirjoitti:

Väärät profeetat ja profetiat ovat suosittuja, koska ne vetoavat "korvasyyhyyn".. ovat...

Voitko eritellä korvassyyhyyn vetoavan osion? Minusta aloitus oli yleiseen ja yksityisyyteen vetoava; lohdutukseen, toivoon ja parannukseen kehoittava. (?!)

• Pahalla kiirettä

Palstalla nähtyä nim., joka itse on väärä profeetta, puhuu korvasyyhystä. Mene hyvä ihminen lääkäriin.

Jos taas haluat kuulla Jumalasta, lue seuraava.

Hiljainen luottamus on teidän voimanne.
      Jes. 30:15

Jeesus on lempeä ja nöyrä sydämeltään. Miten me, hänen seuraajansa? Hengessä kireitä ja kovia? Tuomitsevia ja arvostelevia? Hiljainen luottamus löytyy armon sanoista, jotka koskettavat ensin omaa sydäntämme. Kun saamme laskea vahvan uskovan varusteemme ja jäädä lempeän Herramme heikoiksi palvelijoiksi, me alamme oppia armollisen mielen alkeita. Meidän ei tarvitse olla enää kovia lähimmäisillemme, vaikka he ajattelisivat asioista täysin eri tavalla. Miksi olisin, kun Jeesuskaan ei ole kova heitä kohtaan eikä minua kohtaan, vaikka siihen olisi sata syytä? Ehkä voin oppia kunnioittamaan muita armahdettuina tai armoa kaipaavina lähimmäisinä, joilla on sama oikeus uskon lahjaan kuin minullakin. Kun olen rauhassa Jumalani kanssa, ei minun tarvitse huutaa tai riidellä lähimmäistenikään kanssa, ei edes uskon syvistä kysymyksistä. Riittää, kun pidän asiaa esillä, vastaan kun kysytään ja rakastan kaikkia tasapuolisesti.

• Jeesus Herra

Kyllä se paholainen tietää mihin kirjoittaa eksytystään. Sinne väliin vaan huutelee kuin sivusta rakkikoirana. Täällä onki Jumalan sanaa, joten .. Jeesus on ..

• 23.6.2013
        Jeesus Herra kirjoitti:

Kyllä se paholainen tietää mihin kirjoittaa eksytystään. Sinne väliin vaan huutelee kuin sivusta rakkikoirana. Täällä onki Jumalan sanaa, joten .. Jeesus on ..

Kommenttia:

Nimimerkki kirjoittaa seuraavaa:

Totuudesta
        23.6.2013 09:11

Minä en ole D-kalma enkä ole tätä aiemmin ikinä kuullutkaan sellaisesta henkilöstä.

Minä olen uskossa Jumalan Poikaan, meidän Herraamme Jeesukseen Kristukseen, enkä ole ateisti.

Kirjoitin väärän profetian alle "Terveisin väärä profeetta", koska en profetoinut eikä minulla tietääkseni ole pfofetian lahjaa. Kyse oli opettavasta esimerkistä, ei siitä, että olisin tunnustanut olevani väärä profeetta tai ateisti.

Nimimerkki Sanan viisaus tuntuu tietävän, missä D-Kalma on (ehkä hän on itse se D-kalma ja kirjoittelee nyt nimimerkillä Ö-Kalma?). Hän kirjoitti:

"...Mutta joku D-kalma? On tällä erää ihan toisissa tehtävissä... eikä nimimerkki

Vastausta nimimerkille Totuudesta.

1) Tällä palstalla on jonkin aikaa häiriköinyt joku, joka erityisesti on ottanut hampaisiinsa ja vihansa kohteeksi erään henkilön, kirjoittajan.

Vaikka Suomi24 säännöt sanovat selvästi, ettei toisia kirjoittajia vastaan saa "hyökätä" - tämä vihataho aloitti järkyttävän rajun "hyökkäyksen" tänä kevättalvena, täällä. Hän solvasi kaikilla mahdollisilla nimityksillä tätä (totista uskovaa) kirjoittajaa vastaan, ja lopuksi keksi iljettävän nimityksen
        D-kalma! Se´kä toki kaikki muut solvaus- ja valheväitteet: eksyttäjä, paholaisen kätyri, jne. (Tallessa viesteissä on kattava valikoima niitä herjausnimiä..)

Ilmeinen tarkoitus oli, tuolla viha.ja solvaustaholla - että ko. henkilö saataisiin savustettua pois kirjoittamasta tälä palstalta! Ja Jumala soikin hänelle sen ilon aiheen, että ko. kirjoittajalla oli aivan muita tärkeitä tehtäviä ja haasteita, eikä hän edes ehtinyt vilkaistakaan tätä palstaa!

Nyt? On toinen aika. Tämä vihataho on mennyt yli mittojen. Eräässä ketjussa (Missä on Deborah) joku kyseli missä on Debora ihanine kirjoituksineen, tämä VihaTaho keksi kirjoittaa (Deborah.) nimimerkkiä käyttäen VALHEEN! Että muka Debora itse olisi kirjoittanut ryhtyneensä "ateistiksi"!!

Uskomatonta, mutta totta. Siis se valheviesti. Mutta se kertoo pahasta ongelmasta, ja vakavasta palstan väärinkäytöstä. Häirikönnistä ja patologisesta tasosta.

Ja huvittavinta oli, että Sinut nimimerkki Totuudesta - sekoitettiin siihen vihattuun kirjoittajaan, koska tekstisi käsittelivät tämän palstan ongelmia!

Näin on asiat. Mutta ei hätää. Jumala Kaikkivaltias hallitsee. On mitannut ne seikat, jotka tapahtuvat. Antaa vain sen vihatahon jyllätä ja solvata D-kalmaa suoltaen. Mitä enemmän, sen pikemmin Jumalan "mitta" täyttyy, ja kaveri joutuu lopettamaan!

Tämä kun ei ole Suomi24 taholta luvallinen solvauspalsta. Ja Suomi24 nettipoliisilla onkin jo mittava aineisto näitä solvausviestejä, joissa yhtä ja samaa kirjoittajaa herjataan D-kalma....

Eli, lisää vain niin mitta täyttyy. Joka taholla.

• 23.6.---
        23.6.2013 kirjoitti:

Kommenttia:

Totuudesta

1) Tällä palstalla on jonkin aikaa häiriköinyt joku, joka erityisesti on ottanut hampaisiinsa ja vihansa kohteeksi erään henkilön, kirjoittajan.

Vaikka Suomi24 säännöt sanovat selvästi, ettei toisia kirjoittajia vastaan saa "hyökätä" - tämä vihataho aloitti järkyttävän rajun "hyökkäyksen" tänä kevättalvena, täällä. Hän solvasi kaikilla mahdollisilla nimityksillä tätä (totista uskovaa) kirjoittajaa vastaan, ja lopuksi keksi iljettävän nimityksen
        D-kalma! Se´kä toki kaikki muut solvaus- ja valheväitteet: eksyttäjä, paholaisen kätyri, jne. (Tallessa viesteissä on kattava valikoima niitä herjausnimiä..)

Ilmeinen tarkoitus oli, tuolla viha.ja solvaustaholla - että ko. henkilö saataisiin savustettua pois kirjoittamasta tälä palstalta! Ja Jumala soikin hänelle sen ilon aiheen, että ko. kirjoittajalla oli aivan muita tärkeitä tehtäviä ja haasteita, eikä hän edes ehtinyt vilkaistakaan tätä palstaa!

Nyt? On toinen aika. Tämä vihataho on mennyt yli mittojen. Eräässä ketjussa (Missä on Deborah) joku kyseli missä on Debora ihanine kirjoituksineen, tämä VihaTaho keksi kirjoittaa (Deborah.) nimimerkkiä käyttäen VALHEEN! Että muka Debora itse olisi kirjoittanut ryhtyneensä "ateistiksi"!!

Uskomatonta, mutta totta. Siis se valheviesti. Mutta se kertoo pahasta ongelmasta, ja vakavasta palstan väärinkäytöstä. Häirikönnistä ja patologisesta tasosta.

Ja huvittavinta oli, että Sinut nimimerkki Totuudesta - sekoitettiin siihen vihattuun kirjoittajaan, koska tekstisi käsittelivät tämän palstan ongelmia!

Näin on asiat. Mutta ei hätää. Jumala Kaikkivaltias hallitsee. On mitannut ne seikat, jotka tapahtuvat. Antaa vain sen vihatahon jyllätä ja solvata D-kalmaa suoltaen. Mitä enemmän, sen pikemmin Jumalan "mitta" täyttyy, ja kaveri joutuu lopettamaan!

Tämä kun ei ole Suomi24 taholta luvallinen solvauspalsta. Ja Suomi24 nettipoliisilla onkin jo mittava aineisto näitä solvausviestejä, joissa yhtä ja samaa kirjoittajaa herjataan D-kalma....

Nimimerkille Totuudesta:

Tässä ketjussa, viesti 2 on se valheväite, jossa joku luvaton taho kirjoittaa Deborah. nimimerkillä, koettaen uskotella että tämä itse olisi kirjoittanut! Ryhtyneensä ateistiksi!
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11535189#comment-62119074

Tosi röyhkeää ja pimeää!!

• Totuudesta
        23.6.2013 kirjoitti:

Kommenttia:

Totuudesta

No, sanonpa sen, että ei tällaista palstaa (profetia osio) kukaan järkevä ihminen jaksa lopulta enää lukea, jos tämä on tällainen taistelutanner. Mutta syntinen ja jumalaton käytös itseään kristittyinä pitäviltä ei ole minulle mitään uutta. Tuskinpa tätäkään palstaa jaksaa kauan selata, kun on tällaista. Ja mitä väärien profetioiden ja profeettojen perässä juoksijoihin tai heihin itseensä tulee, niin kovin harva heistä on tuleva mielenmuutokseen. Johan se kertoo paljon, että juostaan pakanoiden tavoin ennustajien luona ja etsitään korvasyyhyyn milloin mitäkin, vaikka Jeesuksen nimeä mainittaisiin...

Matteuksen evankeliumi:
        7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        7:17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        7:18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        7:19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        7:20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'

• sisarenne

Luin aloituksen, mutten ihan koko ketjua. Aloituksessa tuskin on mitään väärää, mutten sanoisi sitä välttämättä profetiaksi. Lähinnä aloituksen teksti on lohdullista kehottamista, mitä myös profetiat yleensä sisältävät. Niiden varsinainen pointti on toinen, sanomakeskeisempi ja tulevaa koskien teräväpiirteisempi.

Miksi profetia on niin pitkä, vaikka sanoma on sisällytettävissä pariin lauseeseen? Joskus myös tiedon sanat muutamine sanoineen pitävät sisällään laajan viestin, eli avattuna näyttäisi aloituksen viestiltä, mutta originaalina ei.

Aloitus on kaunista, koskettavaa ja kohtikäyvää hengellistä kirjoitusta, joka varmasti rakentaa, saa aikaan parannusta sekä nostaa alaspainettuja, mutta miksi sanoa sitä profetiaksi?

Siunausta.

• Koetella saa, pitää

Koska tämä ketju on venynyt ja virunut, koettelua aloituksen profetiasta löytyy tässä ketjussa. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11547222

Toki siihenkin vihakirjoittajat ovat tunkeneet iljettäviä komentojaan D-kalmaa solvaten. Tuttua herjaa.

• Tätämieltä olen

Tosi kiva, että Debora taas palstalla, vaikka eräät kiristelee hampaitaan. On niin raikasta tuulahdusta! Ja kiva lempimini annettu, siis se d.kalma.

• minun mielipide

Niin minäkin. D- kalma tuo tuulahduksen tuonelasta ja vain sieltä. alkoikin mennä jo raamatulliseksi sivusto.

• Ei auta vastus!

Tännekin sekavalle palstalle Deboran suola taas tehosi. Yksi ja toinen alkoi kiljua ja poistattaa kirjoituksia. Mutta kukaan ei tietenkän voikaan sanoa, missä olisi vika? Kyseessä on lihallisten kristittyjen primitiivinen vihasyndrooma. Eikä he itse edes tajua, kun luulevat olevan niin rakkaudellisia. Mutta synnin siteissä, yksi ja toinen. Halutaan leikitellä epäpyhillä unilla, profetioilla, sanomille, povauksilla.

Mutta Debora tietää, missä mennään. Että täällä on edelleen JOITAKIN (uskovia) jotka eivät ole laittomuuden henkeen hurahtaneita, vaan totisia. Ja heitä Herra etsii ja muistuttaa. Tämä palsta kun epävakaille uskoville kuin säteilevä ydinsaastepaikka.... Täälllä ei usko kestä, ellei se ole Herraan ja Hänen sanaansa sidottu. Kristus-kalliolla.

Eksytyksen voimat ovat niin väkevät, että "jopa valitutkin se koettaa eksyttää".

Mutta ei niitä, jotka pitävät lujasti kiinni totuudesta, Pyhästä Sanasta, ja jotka ehdottomasti tahtovat totuudessa itsensä Herralle pyhittää!

Ei siis hätää. Debora on ja tekee sen tehtävän täällä, jonka Herra on säätänyt. Sitä ei estä mikään. Ei edes pimeyden ruhtinas. Se pelkää ja vapisee Jumalan Valkeuden edessä, se vapisee. Ja niin tutkisevat täälläkin ne, joiden sielun komeroissa pimeyttä asuu. He vihaavat valoa.

Ei hätää. Kun projekti on tehty, palstalla saavat taas vapaasti harhaopit ja valhenäyt saastuttaa kevytmielistä "herran" (?) kansaa.

Mutta Sinä? Jonka vuoksi Herra täällä kyselee, panee palvelijansa taas alttiiksi solvaajien hampaisiin -- ota Sinä opikseksi! Kun tiedät tehtäväsi, kun ymmärrät hengellisiä lainalaisuuksia, opi tästä tämänkin päivän trendistä tällä palstalla!

Näin on aina ollut. Apostolien ajoista alkaen. Minne Valkeus tuli valtuuksin, siellä pimeys hermostui, ajoi Herran palvelijat käpälämäkeen.

Sellainen pakana-kaatopaikka tämä palsta on. Mutta tännekin pitää jonkun tuoda valoa ja suolaa. Kaikkeen maailmaan. Eikä sokerikakut auta täällä.
        Suolaa puuttuu....

• Totuudesta

Aika lailla kiehuu ylitse...

• .......

Totuudesta...

On se ennenkin kiehunut. Kaiken nähnyt ei hämmästy.

Niin se on aina ollut...

• Raamatusta

Sitä tapahtuu kun paholainen tulee palstalle.

Tässä kuitenkin raamatun ajatuksia.

"Onneksi Jeesus ei tullut kutsumaan hurskaita vaan syntisiä. Onneksi hän ei tullut parantamaan terveitä, vaan sairaita. Hän jää luokseni, kun kovat ovat menneet ja hurskaat hylänneet. Hän jää, eikä lähde pois."

Totuus ei ala D- kirjaimella.

• Jumalan onkunnia

Paholainen oli tällä palstalla, koetti uskotella, ettei tänne saa tulla enää Debora eikä muutkaan, ja niin syttyi konflikti.

Jos täällä olisi äänessä hengelliset tosiuskovat, eivät he käskisi Jumalan totista palvelijaa Deboraa pois... eivät solvaisi D-kalmaksi.

Missä he olivat? Totiset uskovat? Pimeyden pauloissa, eivät hengessä!

Jeesus on Tie, totuus ja elämä.

"Autuaita olette.... kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä, ja pyyhkivät pois teidän nimenne niinkuin jonkin pahan, Ihmisen Pojan tähden.

Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaassa: sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille."

Luuk 6: 22-23

Jumalan lähettiläät ovat aina olleet vihattuja, eivätkä he odota kiitosta ja amenta tässä ajassa. Eivät tällä palstalla. Mutta tehtävänsä he suorittavat. Ja Herra sen valvoo...

Debora tuli, paholainen hermostui.. miksi? Siksi, että Apt 19:15

Katsokoon jokainen eteensä, ettei t'ällä palstalla olevat eksytyksen voimat, pahuuden kavalat juonet sinua sido? Jos Herjaat Jumalan lähettämää varoittajaa, niin Herra sen kuulee ja näkee. Teet sen omalla vastuullasi, leikit vakavaa leikkiä ikuisuudella.

Niin ei toimi kukaan HENGELLINEN herran oma!

• ¨¨¨¨¨¨

Moni luulee, että tää palsta olis kuin parhaiden pyhimysten parofeettakerho!

Ja sit kun tulee selkeää totuuden sanaa, joka on kuin "miekka" ja jonka on tarkoitus Heb 4.12 mukaan erottaa sielullinen ja hengellinen, niin johan alkaa kiukuttelu ja kitinä, kuten tänään.

Vieläkin pimeämpää on se, että nämä monet luulouskossa ja oman ihanuutensa lumoissa olevat kuvittelevat olevansa niin rakkaudellisia uskovia? Ja rakkaudesta he puhuvat. Huulillaan. Mutta ei hedelmää näy?

Heti kun tulee joku palstalle, jota inhotaan vihataan koska tämä ei lepertele korvasyyhyyn - alkaa jylläys.
      D-kalmaa, D-kalmaa.... LOPETA, STOP heti, jne.

Missä teidän kaikkien korkeatasoinen, oikeaoppinen ja rakkaudellinen kristillisyys on?

Jos ette siedä totuudessa elävää uskovaa, niin miten herätyksen kanssa kävisi?

Voi, voi. Näin huokaa Herran henki...

(Herran henki kyllä näyttää, että joitakuita Herran pelossa ja sanassa oleviakin on.... Hyvä)

Ja? Tämäkin perästä solvaukset vain jatkuvat.

Niin "hengellinen" ja jalo on tämän palstan väki?

• ....

Olepas hyvä ja vastaa sinä
      Herra on rakkaus...

• kyllä.

Tais loppua niiltä D-kalman solvaajilta puhti?

• * Debora *
        kyllä. kirjoitti:

Tais loppua niiltä D-kalman solvaajilta puhti?

Profetian koettelua - - aloitukseen

Kyseessä on ketju http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532023
        Siinä aloittaja kirjoittaa:

A) ”Sain tämän sanan ja koska Raamattu kehoittaa käyttämään armolahjoja uskon määrän mukaan, niin kirjoitan tämän nyt tänne. Muut koetelkoon. Profetointi on aina vajavaista.”

Koettelua, A

Aloitus on ihan oikein: armolahjoja tulee käyttää. Ja profetiat ovat koettelemisen alaisia, kuten sisar itsekin jopa kehottaa!

B) Sitten on melkoisen raitista ja selkeää tekstiä, mutta sitten sanoman sisältöön ei Raamattu anna tukea. Ja Raamatullahan kaikki tulee ”koetella” ei millään, miltä ”tuntuu” subjektiiviisesti.

C) Profetiasta: ”Minä olen ilmestyvä sinun keskelläsi Suomen kansa.
        Minä annan sinulle uuden alun. Alun, joka nousee minun poikani veriuhrista. Veren vuodatuksesta, joka puhuu parempaa, kuin Aabelin veri, joka huutaa kostoa.
        Minun vereni puhuu sovitusta. Sinut on sovitettu minun poikani ristinkuoleman kautta. Minä pyhitän sinut itselleni. Otan sinut käyttööni tänä aikana.
        Sinun keskeltäsi on rukous ja palvonta noussut suloisena tuoksuna eteeni ja minä annan herätyksen sateiden tulla voimalla, jota et ole ennen nähnyt. Jokainen, joka tahtoo, tulkoon ja juokoon minun elävän veden lähteistä.”

Koettelua,

Osa C ) profetiasta ei ole raitista, tervettä Sanan mukaista. Toki Jumala tahtoo ilmestyä, Suomenkin kansan keskellä. Mutta Suomi ei ole Jumalan kansa samalla tavalla kuin on Israel, Hänen valittu omaisuuskansa. Pappiskansa. Jonka kanssa Jumala teki liiton.

On Raamatun sanan vastaista tämä;: ”Minä pyhitän sinut itselleni, otan sinut käyttööni tänä aikana.” Jumala PYHITTÄÄ itselleen sen joukon, joka ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen, Hän siis pyhittää itselleen seurakunnan. Ei kokonaisia pakanakansoja, ei edes Suomen kansaa. Sellainen teksti ei ole Hengen tuotetta, koska Henki ei puhu sellaista joka ristiriidassa Raamatun Sanan kanssa. Eikä Jumala ”ota käyttöön kokonaisia kansoja” eikä varsinkaan jumalatonta pakanakansaa. Kun Herramme ei saa näinä lopunajan luopumuksen aikoina ”käyttöönsä” edes kuin pienen osan seurakuntaa, miten Herran onnistuisi ”käyttää” jumalatonta kansaa! Ei Herra väkisin vie ketään edes taivaaseen, saati muuta.

D) Sitten on henkilökohtaista kehotusta, joka melkoisen selvää: ”Koen, että Herra haluaa rohkaista sinua nyt.” Se voi olla monellekin, mutta viesti on ”sinua” tasolla.

Yhteenveto

Profetia on monin osin sekavaa. Osittain siinä on Raamatun sanaakin, mutta selkeästi ihmisen sielun ajatuksia. Niinkuin aloittaja totesikin, että vajavaista.

Tärkeää on ja olisi, että jos – kun – tuo julkista profetiaa netissä, se olisi selkokielistä. Vähin vaatimus. ”Että pasuna antaisi selvän äänen”. 1 Kor 14:8. Siksi kannattaa oppia ja opetella profetian armolahjan käyttöä. Ei jokaista sanaa ole edes tarkoitettu julkistettavaksi, taikka sillä on Herran valitsema aika. Kun siis ko. profetia oli ”vajavainen”, niin kenelläkään ei ole lupaa ottaa itseensä, kun sitä arvostellaan. Se on Sanan käsky. 1. Tess 5:21.

• lukemassa...
        * Debora * kirjoitti:

Profetian koettelua - - aloitukseen

Kyseessä on ketju http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532023
        Siinä aloittaja kirjoittaa:

A) ”Sain tämän sanan ja koska Raamattu kehoittaa käyttämään armolahjoja uskon määrän mukaan, niin kirjoitan tämän nyt tänne. Muut koetelkoon. Profetointi on aina vajavaista.”

Koettelua, A

Aloitus on ihan oikein: armolahjoja tulee käyttää. Ja profetiat ovat koettelemisen alaisia, kuten sisar itsekin jopa kehottaa!

B) Sitten on melkoisen raitista ja selkeää tekstiä, mutta sitten sanoman sisältöön ei Raamattu anna tukea. Ja Raamatullahan kaikki tulee ”koetella” ei millään, miltä ”tuntuu” subjektiiviisesti.

C) Profetiasta: ”Minä olen ilmestyvä sinun keskelläsi Suomen kansa.
        Sinun keskeltäsi on rukous ja palvonta noussut suloisena tuoksuna eteeni ja minä annan herätyksen sateiden tulla voimalla, jota et ole ennen nähnyt. Jokainen, joka tahtoo, tulkoon ja juokoon minun elävän veden lähteistä.”

Koettelua,

Osa C ) profetiasta ei ole raitista, tervettä Sanan mukaista. Toki Jumala tahtoo ilmestyä, Suomenkin kansan keskellä. Mutta Suomi ei ole Jumalan kansa samalla tavalla kuin on Israel, Hänen valittu omaisuuskansa. Pappiskansa. Jonka kanssa Jumala teki liiton.

On Raamatun sanan vastaista tämä;: ”Minä pyhitän sinut itselleni, otan sinut käyttööni tänä aikana.” Jumala PYHITTÄÄ itselleen sen joukon, joka ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen, Hän siis pyhittää itselleen seurakunnan. Ei kokonaisia pakanakansoja, ei edes Suomen kansaa. Sellainen teksti ei ole Hengen tuotetta, koska Henki ei puhu sellaista joka ristiriidassa Raamatun Sanan kanssa. Eikä Jumala ”ota käyttöön kokonaisia kansoja” eikä varsinkaan jumalatonta pakanakansaa. Kun Herramme ei saa näinä lopunajan luopumuksen aikoina ”käyttöönsä” edes kuin pienen osan seurakuntaa, miten Herran onnistuisi ”käyttää” jumalatonta kansaa! Ei Herra väkisin vie ketään edes taivaaseen, saati muuta.

D) Sitten on henkilökohtaista kehotusta, joka melkoisen selvää: ”Koen, että Herra haluaa rohkaista sinua nyt.” Se voi olla monellekin, mutta viesti on ”sinua” tasolla.

Yhteenveto

Profetia on monin osin sekavaa. Osittain siinä on Raamatun sanaakin, mutta selkeästi ihmisen sielun ajatuksia. Niinkuin aloittaja totesikin, että vajavaista.

Tärkeää on ja olisi, että jos – kun – tuo julkista profetiaa netissä, se olisi selkokielistä. Vähin vaatimus. ”Että pasuna antaisi selvän äänen”. 1 Kor 14:8. Siksi kannattaa oppia ja opetella profetian armolahjan käyttöä. Ei jokaista sanaa ole edes tarkoitettu julkistettavaksi, taikka sillä on Herran valitsema aika. Kun siis ko. profetia oli ”vajavainen”, niin kenelläkään ei ole lupaa ottaa itseensä, kun sitä arvostellaan. Se on Sanan käsky. 1. Tess 5:21.

Hyvää koettelua, ei kaikki ole täydellistä kuten ei aloituksenkaan profetia..

• eräs lukija

:) kiitos tuom.

• näin

Ei kannata joka pilkkua halkaista eikä etsiä virheitä, monelle profetia toi hyvä mielen.

• näin

Täällä kytätään mikä on raamatunmukaista ja mikä omaa sävellystä, onneksi raamattu joustaa.

• Tarkistettavissa on

Kylläpäs on ollut ylläpidolla duunia, että debora saa omat sivut tänne. Kehuu sitten, että ylläpito poistanut kun itse poistattanut. Ikään kuin kukaan ei tietäisi systeemiä. Ettäkö ylläpito vaan itse poistanut. Tietenkin poistaa kun pyydetään. Hienoa nämä deboran viesti ja sitä myötäilevät jää. Ihan oiken, nähdään siitä, että pelkkää katkeruutta kirjoittaa ja muka toisten nimissä vielä. Oikein hyvä. Se onkin lisä meriittiin, sulka hattuun. Niistä yksityisasioista. Kaikki on sinun omasta linkistä. Valitan, siis jos valhetta, niin omaasipahan on.

Tässä raamattuakin poistettavaksi. Siullahan on ihan omat opetuksetkin.

San 25:
      6 Älä tavoittele kunniaa kuninkaan edessä äläkä asetu isoisten sijalle.
      7 Sillä parempi on, jos sinulle sanotaan: "Käy tänne ylös," kuin että sinut alennetaan ylhäisen edessä, jonka silmäsi olivat nähneet.
      8 Älä ole kärkäs käräjöimään; muutoin sinulla ei lopulta ole, mitä tehdä, kun vastapuolesi on saattanut sinut häpeään.
      9 Riitele oma riitasi (Alkuteksti: asioi tai toimita asiasi) vastapuolesi kanssa, mutta toisen salaisuutta älä ilmaise.
      10 Muutoin sinua häpäisee, kuka sen kuuleekin, eikä huono huuto sinusta lakkaa.
      11 Kultaomenia hopeamaljoissa ovat sanat, sanotut aikanans

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe