Siviilit huorina

Rasittavaa...

Meinas mennä juhannusjuhlat pilalle, kun muutamat siiderivalaat yrittivät vauvakuumeissaan esittää ilotyttöä. Piti välillä antaa kenkää oikein kunnolla. Tavallisesta normisiviilistä ei todellakaan tule ammattilaista millään vippaskonstilla.

28

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisinpäinn

      Entäs zisel, joka on ammattilainen, miten hän pärjää siviilinä?

    • y.b ohvina

      Meillä Sirkkalankarulla on monenlaista siviiliäkin välillä tyrkyllä, mutta eihän ne edes tällaiselle iäkkäämmälle ammattilaiselle pärjää :))

      • :-D

        Taidat y.b orginaali itse kirjoitella näitä sirkkalankatu-juttuja ;) Ainakin osan niistä..


      • yb original

      • y.b ohvina
        :-D kirjoitti:

        Taidat y.b orginaali itse kirjoitella näitä sirkkalankatu-juttuja ;) Ainakin osan niistä..

        ;)


    • minusta he sopivat siihen rooliin yhtä hyvin, jolloin voin miettiä kuinka säälittävän näköinen on, että itsevarmuus nousee noilla pyöreän kauniilla naisilla hattuun.

      • kaikki hyvin?

        siiderivalaat kauniita?




    • jaaaaaaaaaaaaaa

      Olet femakko-nainen?

    • pipiatri
      • ..................

        Missä maassa huoratkin on noin rumia?


      • callgirls ry
        .................. kirjoitti:

        Missä maassa huoratkin on noin rumia?

        äläpäs kadehdi, siiderivalas


      • ....................
        callgirls ry kirjoitti:

        äläpäs kadehdi, siiderivalas

        Oli siellä yksi kaunis, se punatukka. Muut oli pyöreänaamaisia, lyhyitä tankeroita.


      • Urea Anssi
        callgirls ry kirjoitti:

        äläpäs kadehdi, siiderivalas

        Haista sinä palstan pilaava kuselle haiseva ukonrähjä pitkä paska.


      • Punapää rentukka
        .................... kirjoitti:

        Oli siellä yksi kaunis, se punatukka. Muut oli pyöreänaamaisia, lyhyitä tankeroita.

        Ai mää vai?


      • puna1
        Urea Anssi kirjoitti:

        Haista sinä palstan pilaava kuselle haiseva ukonrähjä pitkä paska.

        kuka on Anssi?


      • pipiatri

      • aImis
        puna1 kirjoitti:

        kuka on Anssi?

        Pipiatri ent albatrossi.


      • puna1
        aImis kirjoitti:

        Pipiatri ent albatrossi.

        siis urea Anssi

        joka haistaa kusen henkilöstä, jonka oikeaa nimeäkään tiedä
        eikä nähnytkän koskaan


    • Rosen ukko

      Rose voi alkaa huoraksi tienaamaan edes jotain kun ei osaa muuta kuin antaa piIIua.

      • älä nyt havittele mitään, hirviöni on vain ukkoselleni tarkoitettu.
        pelaan ukkoseni kanssa etten kerkeä miettiä, miksi haaveilet ukkosenani olla?
        katkeruuden kitinää.


      • pipiatri
        moraalinvartija kirjoitti:

        älä nyt havittele mitään, hirviöni on vain ukkoselleni tarkoitettu.
        pelaan ukkoseni kanssa etten kerkeä miettiä, miksi haaveilet ukkosenani olla?
        katkeruuden kitinää.

        HÖH Morkkikxeni
        tuo siiderivalas on vain kateellinen, kun ei saa miestä mistään


      • pipiatri kirjoitti:

        HÖH Morkkikxeni
        tuo siiderivalas on vain kateellinen, kun ei saa miestä mistään

        ei mitään siiderivalaita ole, en tykkää haukkuma nimistä

        ihmisiä ne on joilla on tunteet.


    • up.

      up

    • Oma on vikasi

      Jaa, mutta miksi juhlit siviilikänniläisten kanssa? Eli sitä saa, mitä tilaa.

      • alan ämmä

        ei ammattilainen ota vastaankaan kossukännistä suomijuoppoa

        jos ottaisikin. katoaa plånbuuki ja Rolex


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe