Room 6:3

Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa
Näin meidät kasteessa annettiin kuolemaan ja haudattiin yhdessä hänen kanssaan, jotta mekin alkaisimme elää uutta elämää, niin kuin Kristus Isän kirkkauden voimalla herätettiin kuolleista.
Room 6:4
Vanha minäme on oltava ristillä, jotta syntien ruumis menettäisi valtansa meissä,sen jälkee on uusi luomus Jeesuksen hengen mukainen.
Elämme Jumalalle Jeesuksen kautta.

61

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,njhgf

      kuulija1:n tekstiä:
      "Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa"

      Uskontunnustuksensa kaltaisen järjettömän uskovaisen on ilmeisesti vaikea ymmärtää, ettei Jeesuksella ole ruumista vaikka kuinka älyttöminä niin valehtelette!

      JOS JEESUKSELLA OLIS RUUMIS, NIIN MISSÄ SE ON HAUDATTUNA VAI OVAT KANNIBAALIT SEN RAADON JO SYÖNEET?

      JEESUKSEN OPETUSLAPSEN MUKAAN Jeesuksella ei ole ruumista vaan ylösnoussut KEHO:
      20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
      20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
      20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

      Rikollisuuden "Room 6:3 " tiedot kelpaa vain eksytetyille uskovasille JOILLE JEESUKSEN JA JEESUKSEN OPETUSLAPSIEN TIEDOT, LAIT JA OPIT EIVÄT KELPAA, ei edes pappinne saa Jeesuksen evankeliumia saarnata ja tehän uskotte uskontunnustuksen ja pappislupauksen antaneisiin JA KIELLÄTTE JUMALAN JA JEESUKSEN!

      kuulija1; olet usein pyytänyt sinua todistamaan Jumalan ja Jeesuksen Nimissä esittämäsi väitteet JEESUKSEN EVANKELIUMEILLA NIINKUIN JEESUS KÄSKI!
      mutta sinä et Jeesusta usko vaan herraasi Jeesusta pilkaten.

      On varmaa helpotus olla uskontunnustuksen kaltainen kun se helpottaa valehtelmista ja Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista. Olet kouluttajasi kaltainen eksytetty.

      • lkjhghff

        JK.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista


      • >olet usein pyytänyt sinua todistamaan Jumalan ja Jeesuksen Nimissä esittämäsi väitteet JEESUKSEN EVANKELIUMEILLA NIINKUIN JEESUS KÄSKI!<

        Hän liittää yhteen koko ruumiin ja pitää sitä koossa kaikkien jänteiden avulla, kunkin jäsenen toimiessa oman tehtävänsä mukaan, ja näin ruumis kasvaa ja rakentuu rakkaudessa Ef 4:16
        siinä on vastaus
        Eivät kaikki tee tunnustekon


      • Jeesuksella on kirkastettu ruumis sen kaltaiseksi minäki muuutun kun jätän tämän pölymajani kun tulee toisen kerran noutamaan seurakuntansa pois tästä maailmasta.

        Ei valitettavasti rikollisuudella ole mitään tekemistä kyseisen Raamatun jakeen kohdalla,ei ole pelastus muussa kuin hänen ruumiinsa kautta vanhan ihmisen on kuoltavat himoineen ja haluineen. Järjetöntä väitää muuta


      • .,kjhuyt6
        kuulija1 kirjoitti:

        >olet usein pyytänyt sinua todistamaan Jumalan ja Jeesuksen Nimissä esittämäsi väitteet JEESUKSEN EVANKELIUMEILLA NIINKUIN JEESUS KÄSKI!<

        Hän liittää yhteen koko ruumiin ja pitää sitä koossa kaikkien jänteiden avulla, kunkin jäsenen toimiessa oman tehtävänsä mukaan, ja näin ruumis kasvaa ja rakentuu rakkaudessa Ef 4:16
        siinä on vastaus
        Eivät kaikki tee tunnustekon

        edelleen tyrkytät paavalilais-luterilaisuuden oppeja KUN SINULLE EI JEESUKSEN EVANKELIUMIT KELPAA!!!


      • kjhgtre
        kuulija1 kirjoitti:

        Jeesuksella on kirkastettu ruumis sen kaltaiseksi minäki muuutun kun jätän tämän pölymajani kun tulee toisen kerran noutamaan seurakuntansa pois tästä maailmasta.

        Ei valitettavasti rikollisuudella ole mitään tekemistä kyseisen Raamatun jakeen kohdalla,ei ole pelastus muussa kuin hänen ruumiinsa kautta vanhan ihmisen on kuoltavat himoineen ja haluineen. Järjetöntä väitää muuta

        joidenkin hulluuksilla ei ole rajoja!!!


      • kjhgtre kirjoitti:

        joidenkin hulluuksilla ei ole rajoja!!!

        Ei kä haihattelijoilla. Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia. 2.Piet 3:16


      • mnjbhvgfd
        kuulija1 kirjoitti:

        Ei kä haihattelijoilla. Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia. 2.Piet 3:16

        yritä oppia ymmärtämään, että "hänen ruumiinsa kautta" pelastusta ei tule kun JEESUKSELLA EI OLE RUUMISTA!
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksi mukaan.:
        20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        eikä Jeesuksella ole opetuslapsia jotka uskoisivat Jeesuksella olevan ruumis!

        Te pilkkaatte vaan Jeesusta ja Hänen sovitustyötä mutta itsellene kerjäätte tuomion...


      • mnjbhvgfd kirjoitti:

        yritä oppia ymmärtämään, että "hänen ruumiinsa kautta" pelastusta ei tule kun JEESUKSELLA EI OLE RUUMISTA!
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksi mukaan.:
        20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        eikä Jeesuksella ole opetuslapsia jotka uskoisivat Jeesuksella olevan ruumis!

        Te pilkkaatte vaan Jeesusta ja Hänen sovitustyötä mutta itsellene kerjäätte tuomion...

        >yritä oppia ymmärtämään, että "hänen ruumiinsa kautta" pelastusta ei tule kun JEESUKSELLA EI OLE RUUMISTA!<

        Samoin on teidän laitanne, veljeni. Kristuksen kuolemassa te hänen ruumiinsa jäseninä olette kuolleet vapaiksi laista ja kuulutte nyt toiselle, hänelle joka on herätetty kuolleista. Näin me kannamme hedelmää Jumalalle Room 7:4
        Jeesuksen ruumis on seurakunta verrattavissa siihen yksi ruumis jossa useita jäseniä.


      • ,mkjhuyt
        kuulija1 kirjoitti:

        Ei kä haihattelijoilla. Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia. 2.Piet 3:16

        Rikollisella kristinuskolla ei ole muuta pyhää kuin saatanallisuuden rikollisuuden pyhyys!
        Jumalallisuuden Pyhyyttä ei ole sellaisilla joilla ei ole edes Jeesuksen perustamia seurakuntia tai Jeesuksen opetuslapsia opettamassa uusia opetuslapsiksi.

        sinä olet valkeuden enkelinä esiintyvät rikollisuuden opetuslapsi joka väittää olevansa Jeesuksen opetuslapsi!!! ...törkeää Jumalan, Jeeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajana esiintyen.

        Rikollisuuden väärentämän raamatun tuella olet eksytetty ja siten aivopesty rikollisuuteen uskomaan valheita ja valehtelmaan toisille uskontunnustukses kaltaisena.
        Häpeä!


      • Jeesuksella on kirkastettu ruumis,sen kaltaiseksi myös tulemme ensimäisessä ylös nousemuksessa.
        Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa. Room 6:3 eipä ole rikollisuudella mitään tekemistä sen kassa.


      • Uskon tunnustuksella ei ole valheelle sijaa,pysyn siinä edellenkin.
        Se mitä Raamattu ilmoittaa kaikesta apostoleiten välityksellä.
        Jeesus sanoin minä lähetän teidät maailmaan niin kui Isä on minut lähettänyt saarnatkaa evankejumia kaikille mys suomen kansalle että pelastuisi.


    • jhgfdrs

      sinun "Room 7:4" opit ovat edelleen rikollisen kristinuskon sotasoppaa.
      sinulle ei kelpaa Jeesuksen totuudet paavalilais-luterilaisuuden seurakuntalaisena.

      • Ristin usko voi olla omassa arvossan,se ei ketään pelasta Jeesus on ainut joka on pelastaja.Vaikka kuulunkin vieä kirkkoon se ei ole mun pelastuksen esteenä.
        Seurakunta on nimikristittyjen seurakunta,sama kohta lo kuin tyhmillä neitsyelläkin. Evät ole valveilla kun ylkä saapuu häät voivat alkaan.


      • ,mnbvc
        kuulija1 kirjoitti:

        Ristin usko voi olla omassa arvossan,se ei ketään pelasta Jeesus on ainut joka on pelastaja.Vaikka kuulunkin vieä kirkkoon se ei ole mun pelastuksen esteenä.
        Seurakunta on nimikristittyjen seurakunta,sama kohta lo kuin tyhmillä neitsyelläkin. Evät ole valveilla kun ylkä saapuu häät voivat alkaan.

        olet jo monella eri tavalla eksytetyksi itses tunnustanut!
        Näin teit sen tällä sivulla:
        "Hän liittää yhteen koko ruumiin ja pitää sitä koossa kaikkien jänteiden avulla, kunkin jäsenen toimiessa oman tehtävänsä mukaan, ja näin ruumis kasvaa ja rakentuu rakkaudessa Ef 4:16"

        "Ef4:16" ei ole Jeesuksen evakeliumia vaan saatanaa paplvelevien sopaskaa jota viljelet Jeesuksen ja Hänen ruumiin Nimessä vaikka Jeesuksella ei ole ruumista!


      • ,mnbvc kirjoitti:

        olet jo monella eri tavalla eksytetyksi itses tunnustanut!
        Näin teit sen tällä sivulla:
        "Hän liittää yhteen koko ruumiin ja pitää sitä koossa kaikkien jänteiden avulla, kunkin jäsenen toimiessa oman tehtävänsä mukaan, ja näin ruumis kasvaa ja rakentuu rakkaudessa Ef 4:16"

        "Ef4:16" ei ole Jeesuksen evakeliumia vaan saatanaa paplvelevien sopaskaa jota viljelet Jeesuksen ja Hänen ruumiin Nimessä vaikka Jeesuksella ei ole ruumista!

        Olet täysin ukokona Raamatuan kirjoituksita!
        kirjoitat kuten pakanat. Heidän ajatuksensa ovat turhanpäiväisiä.


      • lkjhgf
        kuulija1 kirjoitti:

        Olet täysin ukokona Raamatuan kirjoituksita!
        kirjoitat kuten pakanat. Heidän ajatuksensa ovat turhanpäiväisiä.

        uskot olevasi järkevä vaikka et erota Jeesuksen evankeliumia Paavalin ja muidenkaan sopaskasta.
        Joten puolustat vain saatanaa palvelemaan eksytettyjen oppeja.


      • lkjhgf kirjoitti:

        uskot olevasi järkevä vaikka et erota Jeesuksen evankeliumia Paavalin ja muidenkaan sopaskasta.
        Joten puolustat vain saatanaa palvelemaan eksytettyjen oppeja.

        >Paavalin ja muidenkaan sopaskasta.
        Joten puolustat vain saatanaa palvelemaan eksytettyjen oppeja.< Eipäse opeta mitään saatannimittäin.
        olet täysin sen talutus nuorassa,etkä omin neuvoi pääse vapauteen.Rähjäät kuin koira aidan raosta ohikukijoita.


      • .,mnhgfd
        kuulija1 kirjoitti:

        >Paavalin ja muidenkaan sopaskasta.
        Joten puolustat vain saatanaa palvelemaan eksytettyjen oppeja.< Eipäse opeta mitään saatannimittäin.
        olet täysin sen talutus nuorassa,etkä omin neuvoi pääse vapauteen.Rähjäät kuin koira aidan raosta ohikukijoita.

        Tässä olet itse omalla sanallasi asettanut itses Jeesuksen vihaajaksi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12526103#comment-70186520
        "kuulija1
        13.9.2014 15:09
        Jeesuksella on kirkastettu ruumis sen kaltaiseksi minäki muuutun kun jätän tämän pölymajani kun tulee toisen kerran noutamaan seurakuntansa pois tästä maailmasta.
        Ei valitettavasti rikollisuudella ole mitään tekemistä kyseisen Raamatun jakeen kohdalla,ei ole pelastus muussa kuin hänen ruumiinsa kautta vanhan ihmisen on kuoltavat himoineen ja haluineen. Järjetöntä väitää muuta "

        YLÖSNOUSSEELLA JEESUKSELLA EI OLE RUUMISTA JOKSI HALUAT JEESUKSEN TEHDÄ JATKUVASTI NIIN VÄITTÄESSÄSI!
        Opettele lukemaan ja lopeta Jeesuksen "tappaminen" valheillasi:
        Joh 20:
        26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"


      • .,mnhgfd kirjoitti:

        Tässä olet itse omalla sanallasi asettanut itses Jeesuksen vihaajaksi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12526103#comment-70186520
        "kuulija1
        13.9.2014 15:09
        Jeesuksella on kirkastettu ruumis sen kaltaiseksi minäki muuutun kun jätän tämän pölymajani kun tulee toisen kerran noutamaan seurakuntansa pois tästä maailmasta.
        Ei valitettavasti rikollisuudella ole mitään tekemistä kyseisen Raamatun jakeen kohdalla,ei ole pelastus muussa kuin hänen ruumiinsa kautta vanhan ihmisen on kuoltavat himoineen ja haluineen. Järjetöntä väitää muuta "

        YLÖSNOUSSEELLA JEESUKSELLA EI OLE RUUMISTA JOKSI HALUAT JEESUKSEN TEHDÄ JATKUVASTI NIIN VÄITTÄESSÄSI!
        Opettele lukemaan ja lopeta Jeesuksen "tappaminen" valheillasi:
        Joh 20:
        26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        Ei voi olla vihaa jos on Jeesuksen opetus lapsi,saanut anteeksi antamusken synnietään eipäse sulle kuukukaan tiedän mitä teen.


      • kjhygtre
        kuulija1 kirjoitti:

        Ei voi olla vihaa jos on Jeesuksen opetus lapsi,saanut anteeksi antamusken synnietään eipäse sulle kuukukaan tiedän mitä teen.

        Missä on näyttöä, että olet saanut "Jeesuksen opetuslapsen" kouutuksen Jeesuksen opetuslapseksi rikollisen paavallilais-luteriaisuuden saatanallisuudessa?

        Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia kouluttamassa opetuslapsia!!!
        Siis valehtelet!

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "


      • lkjihuytr
        kuulija1 kirjoitti:

        Ei voi olla vihaa jos on Jeesuksen opetus lapsi,saanut anteeksi antamusken synnietään eipäse sulle kuukukaan tiedän mitä teen.

        On vihaa esiintyä Jeesuksen opetuslapsena rikollisessa järjestössä j valehdellen väittää olevansa Jeesuksen opetuslapsia pystymättä herättämään kuolleita tai edes ruokkimaan tunsia nälkäisiä muutamalla leivän knnikalla ja muutamalla kalalla!

        Ja tavallasi yllytät rikolliseksi väittämällä, että rikokset saa antaaksi uskomalla KUN olet todistettavasti rikollisuutta edustavaksi itses tunnustanut uskovainen ja sen uskon uskontunnustuksen kaltainen:
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Tuollaisiksi itsensä tunnustaneita Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavia JEESUKSEN OPETUSLAPSIA EI OLE!


      • .,mjhgf
        kuulija1 kirjoitti:

        >Paavalin ja muidenkaan sopaskasta.
        Joten puolustat vain saatanaa palvelemaan eksytettyjen oppeja.< Eipäse opeta mitään saatannimittäin.
        olet täysin sen talutus nuorassa,etkä omin neuvoi pääse vapauteen.Rähjäät kuin koira aidan raosta ohikukijoita.

        Rähjäämisestä sen verran, että omasta itsestäsi saatanallisuuden opetuslapsena kerrot niinkuin Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavat kirjoitusesikin.


      • .,mjhgf kirjoitti:

        Rähjäämisestä sen verran, että omasta itsestäsi saatanallisuuden opetuslapsena kerrot niinkuin Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavat kirjoitusesikin.

        Enpä ole hengen pilkkaja sen tiedän,vastailen vain Raamatun sanoilla mitä näen hyväksi vastata.
        .,mjhgf


    • mathetes

      Vastaus sinulle kuulija 1.

      Kirjoitit Vuoden -92 Raamatun jakeista, jotka antavat ikäänkuin oikeutuksen lapsikasteelle, josta tuossa ei todellakaan ole edes kyse. Tuo käännös on tarkoituksellisesti käännetty virheellisesti tukemaan kirkollista lapsikasteen opetusta!

      >>Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa
      Näin meidät kasteessa annettiin kuolemaan ja haudattiin yhdessä hänen kanssaan, jotta mekin alkaisimme elää uutta elämää, niin kuin Kristus Isän kirkkauden voimalla herätettiin kuolleista.

      (Room 5:1. "Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

      2. jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.)

      Ja nyt sitten lue perään tuo (Room 6:3-4) jakeet oikeammasta käännöksestä, siis vuoden (33/38) käännöksestä! -->

      (Room 6:3 "Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

      4. Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.)

      Viidennessä luvussa tulee ilmi, että nuo ihmiset joille Paavali pitää puhettaan, olivat tulleet "uskon kautta vanhurskaiksi", elikä uskon kautta Kristuksessa synnistä puhdistetuiksi uskoviksi, ja juuri (HE), elikä nuo jo ukoontulleet ovat tulleet vedellä kastetuiksi - uskonsa perusteella!

      Vesikaste ei siis muuta ihmistä, elikä "kuoleta ketään syntielämästä", sellainen on mahdotonta, vaan Jumalan evankeliumin sanan kautta tapahtunut mielenmuutos voi muuttaa ihmisen hänen sisimmässään! Nuo ihmiset joille Paavali puhui, olivat siis saaneet usko itselleen jo ennen vesikastettaan ja sen perusteella he ovat siis tulleet vedellä kastetuiksi! Usko Kristukseen on sisäinen Jumalan sanan ja hengen vaikuttama olemus meissä, ei siis veden vaikuttama olemus!

      Siunausta ja Kristusvaloa elämääsi!

      Terv, mathetes

      • < Kirjoitit Vuoden -92 Raamatun jakeista, jotka antavat ikäänkuin oikeutuksen lapsikasteelle, josta tuossa ei todellakaan ole edes kyse. Tuo käännös on tarkoituksellisesti käännetty virheellisesti tukemaan kirkollista lapsikasteen opetusta!> Siitä minä en ole vastuussa mitä on käännetty virheelisesti,jumlansan ei siitä miksikään muuttu näen sen kuitenkin hengen johtamana jota jumalattomat eivät näe.

        Rukoiletko ennen kuin luet Raamattua??Uskovat perhee joka tapausessa liittävät pienokaiset Jeesuksen yhteyteen ja seurakuntaan jossa on rukous heidän puolestaan sen seurakunna tehtävä kirkolla on vähäistä se on pakko myöntää tosiasiat ovat totia.
        Kuika paljon rukoiset seurakunnassa siitä riippu myös sen toimita.


      • Paavali puhui pakana kansoille heillä ei ole ollut evankelumia ennemin edes kerrottu,tottakai san synnytää uskon heissä kekä sen kuulevat sehän päivän selvä asia,sen jälkeen syntin pesu pois kasteen kautta jeesuksen kuolemaan hautaaminen niin kuin edellä on kirjoittanutkin.


      • -.,lkjuyt
        kuulija1 kirjoitti:

        < Kirjoitit Vuoden -92 Raamatun jakeista, jotka antavat ikäänkuin oikeutuksen lapsikasteelle, josta tuossa ei todellakaan ole edes kyse. Tuo käännös on tarkoituksellisesti käännetty virheellisesti tukemaan kirkollista lapsikasteen opetusta!> Siitä minä en ole vastuussa mitä on käännetty virheelisesti,jumlansan ei siitä miksikään muuttu näen sen kuitenkin hengen johtamana jota jumalattomat eivät näe.

        Rukoiletko ennen kuin luet Raamattua??Uskovat perhee joka tapausessa liittävät pienokaiset Jeesuksen yhteyteen ja seurakuntaan jossa on rukous heidän puolestaan sen seurakunna tehtävä kirkolla on vähäistä se on pakko myöntää tosiasiat ovat totia.
        Kuika paljon rukoiset seurakunnassa siitä riippu myös sen toimita.

        Jeesus EI OLE PERUSTANUT YHTÄÄ RIKOLLISUUDENNE SEURAKUNNISTA!
        Eikö sinun uskontunnustuksen kaltaiseen järjettömyytteen ole mitään lääkettä?

        saatanaa palvelevaksi eksytettynä pilkkat opeillasi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä uskottamalla, väittämällä jne rikollisuuden oppeja HEIDÄN opeiksi!

        Opettele ymmärtämään edes se, MILLAINEN OLET:
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Tuollaisia, muka Jumalaa ja Jeesusta rikollisuuden herroja palvelevia ihmisten tulee karttaa ja kiertää kaukaa!


      • OI98765E
        kuulija1 kirjoitti:

        Paavali puhui pakana kansoille heillä ei ole ollut evankelumia ennemin edes kerrottu,tottakai san synnytää uskon heissä kekä sen kuulevat sehän päivän selvä asia,sen jälkeen syntin pesu pois kasteen kautta jeesuksen kuolemaan hautaaminen niin kuin edellä on kirjoittanutkin.

        Niin... saatanaa palvelevaa Paavalia palevelet JA SAMALLA VÄITÄT OLEVASI JEESUKSEN OPETUSLAPSI!!!
        Sairasta valehtelua!!!

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Rikollinen Paavalisi ei raamatun mukaan eroa saanut joten olet saatanan palvelveli!
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään. Paavali, yhtenä rikollisen krristinuskon perustajana perusti rikollisten seurakuntia ja siten sai aikaan maailmassa eniten tappaneen, tapattaneen, raiskanneen, ryöstäneen jne rikollisuuden JA SIITÄ ON EDELLEEN SAATANAA PALVELEVIEN herra jumalia USKOVILLE USKOVAISILLE MUKA JUMALAA!!!
        HÄVETKÄÄ!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        EIKÖ SUOMALAISUUS ANSAITSE JUMALALLISUUDEN OIKEA OPPISUUTTA JA IHMISYYTTÄ JOKA ON PAREMPAA JA IHMISYYDELTÄÄN HYVÄKSYTTÄVÄMPÄÄ KUIN TÄMÄ SAATANALLISUUS????
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


      • asia selvä
        kuulija1 kirjoitti:

        Paavali puhui pakana kansoille heillä ei ole ollut evankelumia ennemin edes kerrottu,tottakai san synnytää uskon heissä kekä sen kuulevat sehän päivän selvä asia,sen jälkeen syntin pesu pois kasteen kautta jeesuksen kuolemaan hautaaminen niin kuin edellä on kirjoittanutkin.

        Ja tusta seuraa se, että kun me suomalaisetkin kuulumme pakanakansoihin niin meillekin sanan eli evankeliumin kuuleminen synnyttää uskon niissä jotka suostuvat sen uskomaan. Eivät kaikki sanan kuulossa käyvät ole uskovia, koska kaikki eivät suostu uskomaan sanomaa ristiinnaulitusta Kristuksesta ja tuolla epäuskon asenteella pitävät itsensä pelastuksen ulkopuolella.

        Ja tuossa Room 6:4 jakeessa on nimenomaan kyseessä uskoontulleiden kaste, kun siina mainitaan, että "Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan" joka siis tarkottaa sitä, että ennen kastetta on tultu Jeesuksen opetuslapsiksi, eihän muutoin voi YHDESSÄ hänen kanssaan mennä kasteen hautaan.


      • kjihuygtre
        asia selvä kirjoitti:

        Ja tusta seuraa se, että kun me suomalaisetkin kuulumme pakanakansoihin niin meillekin sanan eli evankeliumin kuuleminen synnyttää uskon niissä jotka suostuvat sen uskomaan. Eivät kaikki sanan kuulossa käyvät ole uskovia, koska kaikki eivät suostu uskomaan sanomaa ristiinnaulitusta Kristuksesta ja tuolla epäuskon asenteella pitävät itsensä pelastuksen ulkopuolella.

        Ja tuossa Room 6:4 jakeessa on nimenomaan kyseessä uskoontulleiden kaste, kun siina mainitaan, että "Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan" joka siis tarkottaa sitä, että ennen kastetta on tultu Jeesuksen opetuslapsiksi, eihän muutoin voi YHDESSÄ hänen kanssaan mennä kasteen hautaan.

        Room 6:4 EI OLE JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVIEN OPPIA!
        Jeesus ei käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan; lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi, uskovaisiksi, eikä pedojen uhrilampaiksi!

        Raamattu on väärennetty rikollisuuden käyttöön, tästäkin sen huomaa ellei ole uskontunnustuksen kaltainen...:
        Joh. 3:22 "Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi."
        Joh. 4:2 "Vaikka Jeesus ei itse kastanut, vaan hänen opetuslapsensa."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
        SIIS KYSEESSÄ ON PESEYTYMINEN, PESEMINEN EIKÄ SAATANALLISUUTEEN LIITTÄMIS RITUAALI.
        Jeesus suojasi totuuden oppinsa teoillaan, mm myllynkivi oppinsa antaessaan toisin, kuin siunaamalla lapsia kohteleville rikollisille ja tämän teoa sanoman ESIKUVANA ymmärtävät ihmiset jota eivät ole uskontunnustuksen kaltaisia:
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.


      • doordoor

        Vastaus sinulle, Mathetes

        Miksi erotat jotenkin lapsikasteen ja jonkin muun kasteen? Ei ole kuin yksi kaste joka on tarkoitettu kaikille ihmisille, niin lapsille kuin aikuisillekin.

        Juuri uskon kautta tullaan vanhurskaiksi, ei ole muuta keinoa. Mutta uskolla täytyy olla kohde, Jeesus, jonka saamme konkreettisesti itsellemme kasteessa. Kaste on se väline, jolla myös ruumiimme pääsee osalliseksi Kristuksesta. Usko ja kaste yhdessä vievät meidät taivaaseen. Kasteessa juuri Jumalan evankeliumin Sana on vaikuttava asia, ei vesi itsessään. Kasteen ja uskon järjestyksellä ei ole väliä. Raamattu ei puhu kasteesta minään merkkinä vaan se puhuu siitä pelastuksen välineenä, jossa uudestisynnytään ja saadaan synnit anteeksi.

        Ongelmasi on ymmärtämätömyys siitä, että Kristus tuodaan meille myös ruumiillisesti kasteen ja ehtllisen kautta. Lisäksi laitat kasteen ja uskon vastakkain vaikka ne kuuluvat yhteen ja samaan armon pakettiin


      • IsoP.

        mathetes:

        "Vesikaste ei siis muuta ihmistä, elikä "kuoleta ketään syntielämästä", sellainen on mahdotonta"

        Totta. Paavali ei puhukaan mistään vesikasteesta Room 6:3 kohdassa, vaan Pyhän Hengen kasteesta. On hauska nähdä miten helluntainen tekee älyllisen itsemurhan tämän kohdan kohdalla, kun sen selvä sanoma ei sovi heidän muotomenoihin.

        Toivottavasti koet pian uudestisyntymisen tämän asian kanssa!


      • IsoP.
        asia selvä kirjoitti:

        Ja tusta seuraa se, että kun me suomalaisetkin kuulumme pakanakansoihin niin meillekin sanan eli evankeliumin kuuleminen synnyttää uskon niissä jotka suostuvat sen uskomaan. Eivät kaikki sanan kuulossa käyvät ole uskovia, koska kaikki eivät suostu uskomaan sanomaa ristiinnaulitusta Kristuksesta ja tuolla epäuskon asenteella pitävät itsensä pelastuksen ulkopuolella.

        Ja tuossa Room 6:4 jakeessa on nimenomaan kyseessä uskoontulleiden kaste, kun siina mainitaan, että "Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan" joka siis tarkottaa sitä, että ennen kastetta on tultu Jeesuksen opetuslapsiksi, eihän muutoin voi YHDESSÄ hänen kanssaan mennä kasteen hautaan.

        Sanooko joku, että Room 6:4 kohta kertoo "uskoontulleiden kasteessa". Hän on enemmän harhassa, kuin noitarovio hörhö.

        Room 6:4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.

        Kol 2:12 ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista.

        Nämä kaksi kohtaa kertoo samasta asiasta eli uudestisyntymisestä. Kuolemme synnille ja alamme elää hengessä, minkä usko meissä aiheuttaa.


      • mathetes
        kuulija1 kirjoitti:

        < Kirjoitit Vuoden -92 Raamatun jakeista, jotka antavat ikäänkuin oikeutuksen lapsikasteelle, josta tuossa ei todellakaan ole edes kyse. Tuo käännös on tarkoituksellisesti käännetty virheellisesti tukemaan kirkollista lapsikasteen opetusta!> Siitä minä en ole vastuussa mitä on käännetty virheelisesti,jumlansan ei siitä miksikään muuttu näen sen kuitenkin hengen johtamana jota jumalattomat eivät näe.

        Rukoiletko ennen kuin luet Raamattua??Uskovat perhee joka tapausessa liittävät pienokaiset Jeesuksen yhteyteen ja seurakuntaan jossa on rukous heidän puolestaan sen seurakunna tehtävä kirkolla on vähäistä se on pakko myöntää tosiasiat ovat totia.
        Kuika paljon rukoiset seurakunnassa siitä riippu myös sen toimita.

        No niin - kuulija 1:

        Kiitos vastauksestasi! Olin muutamann päivän reissulla ja näin nyt vastauksesi ja koitan siihen vastata sinulle jotain.

        Kirjoitit että et ole vastuusa "virhekäännöksista"! Aivan niin, et toki olekaan, mutta et näytä kiinnittävän asiaan huomiota vaikka sinulle on monesti samasta asiasta kerrottu! Elikä virheellinen viesti antaa mahdollisuuden virheelliseeen toimintaan ja kirkon lapsikasteoppi on juuri sitä virheellistä toimintaa!

        Kirjoitit:
        >>Uskovat perhee joka tapausessa liittävät pienokaiset Jeesuksen yhteyteen ja seurakuntaan jossa on rukous heidän puolestaan sen seurakunna tehtävä kirkolla on vähäistä se on pakko myöntää tosiasiat ovat totia. Kuika paljon rukoiset seurakunnassa siitä riippu myös sen toimita.


      • mathetes
        IsoP. kirjoitti:

        mathetes:

        "Vesikaste ei siis muuta ihmistä, elikä "kuoleta ketään syntielämästä", sellainen on mahdotonta"

        Totta. Paavali ei puhukaan mistään vesikasteesta Room 6:3 kohdassa, vaan Pyhän Hengen kasteesta. On hauska nähdä miten helluntainen tekee älyllisen itsemurhan tämän kohdan kohdalla, kun sen selvä sanoma ei sovi heidän muotomenoihin.

        Toivottavasti koet pian uudestisyntymisen tämän asian kanssa!

        Isop - lle vastaus!

        >>On hauska nähdä miten helluntainen tekee älyllisen itsemurhan tämän kohdan kohdalla, kun sen selvä sanoma ei sovi heidän muotomenoihin.
        Toivottavasti koet pian uudestisyntymisen tämän asian kanssa!


      • kastettu
        mathetes kirjoitti:

        Isop - lle vastaus!

        >>On hauska nähdä miten helluntainen tekee älyllisen itsemurhan tämän kohdan kohdalla, kun sen selvä sanoma ei sovi heidän muotomenoihin.
        Toivottavasti koet pian uudestisyntymisen tämän asian kanssa!

        Minut on vain vauvana kastettu Isän ja Pojan Ja Pyhän Hengen nimeen. Eli enpä tarvitse muita "konsteja".


      • IsoP.
        mathetes kirjoitti:

        Isop - lle vastaus!

        >>On hauska nähdä miten helluntainen tekee älyllisen itsemurhan tämän kohdan kohdalla, kun sen selvä sanoma ei sovi heidän muotomenoihin.
        Toivottavasti koet pian uudestisyntymisen tämän asian kanssa!

        mathetes:

        Room 6:3
        Niin sinun mielestäsi se kertoo mitä tapahtui uskoontulossa kun mennään vesikasteelle. Tälle kasteelle mennään monesti vasta vuoden tai vuosien päästä. Ei mitään pointtia.

        Minusta se kertoo sen mitä tapahtuu itse kasteessa.

        Siinä kerrotaan, että kuolemme synnille (Room 6:7), jonka jälkeen alamme elämään Jumalalle (Room 6:11) eli on tapahtunut uudestisyntyminen. Tämä tapahtuu kasteessa.

        Kol 2:12 kertoo että usko on saanut meidät uudestisyntymään kasteessa.
        Ef 2:6 kertoo että meistä on tullut taivasten valtakunnan jäseniä kasteessa.

        1 Pietr 3:21 vielä kiteyttää koko potin eli pelastumme kasteessa.

        "Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus"

        Kun kuolemme ja heräämme uuteen elämään kasteessa. Se ei ole meidän oman lihan teon ansiota vaan Jeesuksen ristintyön ja ylösnousemuksen ansiota. Sillä tämän ristintyön ansiosta meillä on mahdollisuus saada hyvä omatunto kuolleista töistämme eli anteeksiantamus synneistämme.

        Kaste on uskon synnyttämä tapahtuma, jossa synnymme uudesti, saamme synnit anteeksi, tulemme Jumalan lapsiksi ja olemme pelastettuja. Eikä tämä kaste tapahdu vuoden päästä veteen upottamalla, vaan siinä hetkessä kun tulemme uskoon, Kristus ruumiiseen upottamalla Pyhän Hengen kautta.

        Minut on liitetty kasteessa Kristus ruumiiseen, eikä helluntai tai luterilaiseen kirkkoon, minkä vesikaste ikävä kyllä tekee. Tunnetustihan mikään kirkko ei pelasta, mutta kirkosta voi pelastua. :)


    • saa ymmärtää lukeman

      Paavali kirjoittaa Rooman pakanauskoville tässä tapauksessa, ei pakanakansoille.

      Paavali ei kirjoita ainuttakaan yleistä kirjettä vaan koska on Apostoli hän kirjoittaa niille uskovista koostuville seurakunnille joiden synnyttämisessä hänon osallisena.

      kai tämä nyt oli selvää vai oliko !?

      • .,kjhuy76

        NIIN ja Jeesuksela ei ole apostoleita! Apostolit ovat rikollisen kristinuskon "valkoisia enkeleitä" jotka palvelevat Paavalin kanssa samaa herraa mm vapaamuurari pappitkin!
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei saatanasta raamatun mukaan ero saanut joten totuus on armoton!


      • .,kjhuy76 kirjoitti:

        NIIN ja Jeesuksela ei ole apostoleita! Apostolit ovat rikollisen kristinuskon "valkoisia enkeleitä" jotka palvelevat Paavalin kanssa samaa herraa mm vapaamuurari pappitkin!
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei saatanasta raamatun mukaan ero saanut joten totuus on armoton!

        *NIIN ja Jeesuksela ei ole apostoleita* Kyllä muuten on apostoleita


        Päivän koittaessa hän kutsui luokseen opetuslapsensa ja valitsi heistä kaksitoista, jotka nimesi apostoleiksi luuk 6:13
        Seurakunna on myös opettajia.
        Jumala on seurakunnassaan asettanut ensinnäkin jotkut apostoleiksi, toiseksi jotkut profeetoiksi ja vielä jotkut opettajiksi. Muutamilla on voima tehdä ihmeitä, toisilla parantamisen lahja, toisilla kyky auttaa muita, toimia johtajana tai puhua kielillä. 1.Kor 12:28


        .,kjhuy76


    • ,.lkoi98

      Rikollisella kristinuskolla ei ole yhtään Jeesuksen perustamaa seurakuntaa eikä Jeesuksen opetuslasta opettamassa opetuslapsiksi!

      Uskovinen, jonka aivopestyyn järkeen ei enään selvä totuus sovi on todella vaaraksi toisille uskontunnustuksen kaltaisena.

      Jumalan Valtakunnassa ei uskota vaan siellä on Jumalallisuuden tietous ja sitä ei rikollisen kristinuskon uskovaisten laumoissa näyttä esiintyvän mutta näitä, Jeesuksen opetuslapsiksi itseään uskovia sairaiksi manipuloituja riittää turmelemaan suomalaisuutta:
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
      http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
      YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
      "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
      ***(KP)
      Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

      ESIMERKIKSI TÄLLAISTA OPPIA/TEKSTIÄ EI IHMISTEN RAAMATUISSA OLE VAAN LUTERILAISUUDEN KATEKISMUKSEN TULKINNOISSA SITÄ NÄKÖJÄÄN ESIINTYY:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
      "teuta
      21.6.2011 18:31
      KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
      KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
      AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
      SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
      HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
      JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

      Rippi, salarippi, rippikoulu jne EIVÄT OLE JUMALAN JA JEESUKSEN ASETTAMIA vaan rikollisuuden keksimi oppeja omien rikollisten suojelemiseksi!
      Uskonvapautta koskevalle Lailla tulisi asettaa IHMYYTTÄ SUOJELEVIA LAIN EHTOJA!

      • mikä ihme oppi?

        Mikä ihme " Jumalallisuuden tietous" ? Oletko Jehovalainen ja pelastuksen ulkopuolella, koska jehovat ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi.


      • .,mkjhgtr
        mikä ihme oppi? kirjoitti:

        Mikä ihme " Jumalallisuuden tietous" ? Oletko Jehovalainen ja pelastuksen ulkopuolella, koska jehovat ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi.

        Se on se oppi joka on paavalilais-luterilaisuuden vastaisuus ja jonka on ihmisille Jumala ja Jeesus asettanut!

        Rikollisten lahkojen opit ja teot todistaa kenen oppien mukaisia tekoja ne ovat. Rikollisten seurakuntien jäseninä rahoitatte rikollisuutta omaksi ja jopa maailman turmelemiseksi; esimerkiksi tätäkin ovat suomalaiset uskovaiset tukeneet ja rahoittaneet kirkon kansain välisten rahastojen kautta herra jumaliaan jumaloivina uskontunnustuksensa kaltaisina, esimerkiksi ÄLÄ TAPA käskyn/Lain valossa asiaa katsoen on näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        katekismuksen oppin tietoa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee .."

        Jumalallisuuden opeissa on ÄLÄ TAPA käsky/Laki JA SITÄ NOUDATTAVAT JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVAT IHMISET.
        MUTTA
        herra jumaliaan jumaloiville ÄLÄ TAPA käsky/Laki muuttuu "älä ole tappamatta kun herra käskee" käskyksi/Laiksi.

        Samoin on monien muidenkin Jumalallisuuden tietoutta olevien LAKIEN suhteen. Jeesus SIUNASI lapsia ja toisin lapsia kohteleville Jeesus antoi myllynkivi opin mutta saatanallisuuden RIKOLLISUUS JUMALAA JA JEESUSTA PILKATEN JAKAA KATTEETTOMIA ANTEEKSI ANTOJA RIKOLLISILLEEN JA JOPA LEUHKII SUOJATTUJEN RIKOLLISTENSA MÄÄRILLÄ:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

        paavalilais-luterilaisuuden-lestadiolaisuus katolilaisuuden opeissaan ei ilmeisesti tarvitse jumalaa vaan rikollisina jakavat synnit/rikokset keskenään anteeksi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        USKONVAPAUTTA KUSKEVA SUOMEN PERUSTUSLAKI EI ANNA OIKEUTTA RIKKOA TOISIA LAKEJA.
        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing


      • .,mkjhgtr kirjoitti:

        Se on se oppi joka on paavalilais-luterilaisuuden vastaisuus ja jonka on ihmisille Jumala ja Jeesus asettanut!

        Rikollisten lahkojen opit ja teot todistaa kenen oppien mukaisia tekoja ne ovat. Rikollisten seurakuntien jäseninä rahoitatte rikollisuutta omaksi ja jopa maailman turmelemiseksi; esimerkiksi tätäkin ovat suomalaiset uskovaiset tukeneet ja rahoittaneet kirkon kansain välisten rahastojen kautta herra jumaliaan jumaloivina uskontunnustuksensa kaltaisina, esimerkiksi ÄLÄ TAPA käskyn/Lain valossa asiaa katsoen on näin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        katekismuksen oppin tietoa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee .."

        Jumalallisuuden opeissa on ÄLÄ TAPA käsky/Laki JA SITÄ NOUDATTAVAT JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVAT IHMISET.
        MUTTA
        herra jumaliaan jumaloiville ÄLÄ TAPA käsky/Laki muuttuu "älä ole tappamatta kun herra käskee" käskyksi/Laiksi.

        Samoin on monien muidenkin Jumalallisuuden tietoutta olevien LAKIEN suhteen. Jeesus SIUNASI lapsia ja toisin lapsia kohteleville Jeesus antoi myllynkivi opin mutta saatanallisuuden RIKOLLISUUS JUMALAA JA JEESUSTA PILKATEN JAKAA KATTEETTOMIA ANTEEKSI ANTOJA RIKOLLISILLEEN JA JOPA LEUHKII SUOJATTUJEN RIKOLLISTENSA MÄÄRILLÄ:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

        paavalilais-luterilaisuuden-lestadiolaisuus katolilaisuuden opeissaan ei ilmeisesti tarvitse jumalaa vaan rikollisina jakavat synnit/rikokset keskenään anteeksi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        USKONVAPAUTTA KUSKEVA SUOMEN PERUSTUSLAKI EI ANNA OIKEUTTA RIKKOA TOISIA LAKEJA.
        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        uskon vapaus ei tuo pelatusta kellekään,Jeesus on se joka voi pelastaan ei mitkään uskonto suunnat.


      • hgtr7b
        kuulija1 kirjoitti:

        uskon vapaus ei tuo pelatusta kellekään,Jeesus on se joka voi pelastaan ei mitkään uskonto suunnat.

        kuulija1, et ole Jeesuksen opetuslapsi tai sellaiseksi kastettu. paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden perisyntiseksi pakko kastettuna olet uskontunnustuksesi kaltainen ymmärtämätön uskovainen.

        olet herra jumalasi opin orjuudessa oleva syntinen ja perisyntinen rikollisuutta tukeva valehtelija ja lutherin järjetönlapsi oman suusi tunnustuksen antaneena:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


      • hgtr7b kirjoitti:

        kuulija1, et ole Jeesuksen opetuslapsi tai sellaiseksi kastettu. paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden perisyntiseksi pakko kastettuna olet uskontunnustuksesi kaltainen ymmärtämätön uskovainen.

        olet herra jumalasi opin orjuudessa oleva syntinen ja perisyntinen rikollisuutta tukeva valehtelija ja lutherin järjetönlapsi oman suusi tunnustuksen antaneena:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        >kuulija1, et ole Jeesuksen opetuslapsi tai sellaiseksi kastettu. paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden perisyntiseksi pakko kastettuna olet uskontunnustuksesi kaltainen ymmärtämätön uskovainen.> Jumalan armosta onlen hälle kuuluva todistaja ristiin nautusta Kristukseta,sitä armoa ei tämän maaimanti vie.


    • joko kohta

      joko pian lopetat tuon tuuban työntämisen `!?

      • 22222222222

        Hengellisesti tapetuilla on rikollisuuden pakko kateen risti otsassa.


      • 22222222222 kirjoitti:

        Hengellisesti tapetuilla on rikollisuuden pakko kateen risti otsassa.

        Rikolliisuudella ei ole mitään tekemistä kasteen kanssa,kasten onsyntien antaaksi antamista varten Jeesuksen kuolemaan kastamista että kuolla pois synnistä.
        Rikollisestenki on tehtä parannus että saisivat syntinsä anteeksi,ei muuten tule olemaan ijankaikista elämää.


    • Siis, Paavali opettaa (Room.6:3-5) kuinka kaste liittää osaliseksi Jeesuksen kuolemaan ja ylösnousemukseen. Se kuuluu vauvoillekin, koska Jeesus on kuollut myös heidän puolesta. Room. 5, kertoo perisynnistä ja 6-luvun alku, siitä, onko meidän yhä pysyttävä perisynnissä, josta olemme kuolleet kasteessa pois ja uskossa ja pyhityksessä pysytään kasteen armossa...

      • korjataampa taas

        Weha lukee taas huolimattomasti Raamattua.
        Tuossa Room 6:
        puhutaan SAMANKALTAISESTA KUOLEMASTA (KASTEESTA) ja SAMANKALTAISESTA YLÖSNOUSEMUKSESTA kuin Jeesus kasteessan.

        Se ei siis koske pakollista vauvakastetta!


      • ,gvcfds

        paavalilais-luterilainen-lestadiolaisuus EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OPPIA!
        Tuota et uskontunnustukses kaltaiseksi aivopestynä sontaluukkuna tajua!

        Tällaiseksi ei ihmisiä luotu vaan tallaiseksi koulutetaan saatanaa palvelevien opeilla:
        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Tässä faktaa Paavalisi omalla opeilla...
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        HUOMAA, että Paavali ei raamatun mukaan eroa saatanasta saanut joten nyt tunnet todellisen herrasi!

        Jatkuu siitä millaiset kaltaisiasi kouluttaa....

        jatkuu.....


      • cvgbhjuio55
        ,gvcfds kirjoitti:

        paavalilais-luterilainen-lestadiolaisuus EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OPPIA!
        Tuota et uskontunnustukses kaltaiseksi aivopestynä sontaluukkuna tajua!

        Tällaiseksi ei ihmisiä luotu vaan tallaiseksi koulutetaan saatanaa palvelevien opeilla:
        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        Tässä faktaa Paavalisi omalla opeilla...
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        HUOMAA, että Paavali ei raamatun mukaan eroa saatanasta saanut joten nyt tunnet todellisen herrasi!

        Jatkuu siitä millaiset kaltaisiasi kouluttaa....

        jatkuu.....

        Jotta papisto totuuden tieto määrä olisi suurempi kuin Jumalan Valtakunnan kaltaisena syntyneen IHMISEN, niin papiston pitää turmella JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUS IHMISISSÄ:
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        JEESUKSEN ANTAMA JUMALALLISUUDEN TIETO:
        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • Koskee
        korjataampa taas kirjoitti:

        Weha lukee taas huolimattomasti Raamattua.
        Tuossa Room 6:
        puhutaan SAMANKALTAISESTA KUOLEMASTA (KASTEESTA) ja SAMANKALTAISESTA YLÖSNOUSEMUKSESTA kuin Jeesus kasteessan.

        Se ei siis koske pakollista vauvakastetta!

        Sehän juuri koskeekin. Jeesus on kuollut myös vauvojen puolesta...


      • mnbvcfx
        cvgbhjuio55 kirjoitti:

        Jotta papisto totuuden tieto määrä olisi suurempi kuin Jumalan Valtakunnan kaltaisena syntyneen IHMISEN, niin papiston pitää turmella JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUS IHMISISSÄ:
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        JEESUKSEN ANTAMA JUMALALLISUUDEN TIETO:
        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        Noiden oppienne historiallisista saavutuksista esimerkkejä:

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        kristityt kouluttavat kristittyjä apostoleita
        ja
        Jeesus ja Hänen opetuslapset kouluttavat kristillisiä opetuslapsia.

        NÄILLÄ USKONNE AIKAAN SAANNOKSILLA LEUHKITTE MUTTA KOHTAATTE TODELLISUUDEN paavalilais-luterilaisuuden uskovaisina KUN TEILLE EI JUMALAN JA JEESUKSEN ASETTAMAT EHDOT KELPAA.
        Valkeuden enkeleinä esiintyvät rikollinen kristinusko käyttää eksytyksissään usein krististillisyyden leimaa vaikka ei ole sitä suomessakaan.

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        TE, AIVOPESTYINÄ ette ole uskossa Jumalaan ja Jeesukseen vaan Jeesusta "ÄPÄRÄKSI" pilkkaavien aivopestyjä pikku piruja.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "kuunteleva_kirkko 23.4.2011 15:28

        Jeesuksen perhe on mielenkiintoinen kysymys. Raamattu siis kertoo Mariasta ja Joosefista, joiden perheen esikoinen Jeesus oli. Evankeliumeissa on maininta myös siitä, että Joosef ajatteli jättää Marian kun kuuli tämän raskaudesta, mutta kesti tämän ja kantoi vastuunsa kuin mies.
        Iänikuinen kiistanaihe on myös tämä, oliko Jeesuksen isä Jumala vai Joosef. Mun mielestä molemmat.

        Olen usein miettinyt, miksi juuri perhe-elämän kysymyksissä kirkko on niin surullisenkuuluisa ja joskus vähän rajoittunutkin, kun kuitenkin sen keskushenkilön oma perhetilanne oli näin epäselvä. Varsinainen Salkkari-perhe suorastaan.

        Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.

        Antti-pappi "

        herra jumalan opeille teitä aivopesu koulutetaan Jumalan ja Jeesuksen Nimissä HEITÄ pikkaaviksi saatanan palvelejoiksi kuten historianne todistaa
        !
        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta ja ihmisyydestä luopuneiden oma aivopesun vastaan otto tunnustustus:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        jne...............


    • lkjihugytfrre

      Älkää unohtako alkaa uutta viikkoa totuuden opeilla sillä rikollisuuden opeilla pääsee he le vettiin!

    • Ei rilkollisilla on mitään oppeja toimivat mielihalujensan mukaan täyttävät lihan haluja ja sitä pimeyden voimia jonka orjia ovat.
      lkjihugytfrre

      • nbvgfdre

        opettele lahkosi historiaa!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Jeesuksen Nimeen valehdellen;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        lahkonne rippi ja salarippi rituaalein suojattuja rikollisia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
        "teuta
        22.4.2011 22:35
        Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
        sitten salassa n.7-13,
        VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
        En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää. "


        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Jeesus EI OLE LUVATTUT pestä pois tuolaisia lahkolaisten rikoksia joten olet väärää todistusta Jeesuksen Nimessä levittelevä pikku piru joka saatanallisuuden paavalilaisuuden opeilla tukee saatanaa valehtelemalla:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12497687
        kuulija1
        15.9.2014 19:17
        Jeesus pesee synnit pois
        pyhittääkseen sen. Hän pesi sen puhtaaksi vedellä ja sanalla Ef 5:26 Rikolliset saavat syntinsä anteeksi kun katuvat tekojaan kuten ryöväri ristinpuulla.

        Et edes tottele Jeesuksen käskyä; Markus 16:15 vaan olet rikollisen kristinuskon aivopesty oman saastaisella suullas antaneen uskontunnustuksen kaltainen uskovainen joka ei usko Jumalaan ja Jeesukseen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'


      • Lahkojen historian opettelu ei tuo pelastuta.


    • ei käsitä

      mikähän tapaus sinäkin mahdat olla !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe