Loukkaannuin aika hyvin...

tyylinsä kullakin =(

Mies oli ollut kireä ja äksyillyt mulle, ei lähtenyt kanssani yhteen paikkaan jonne olisin kovasti häntä odottanut tulemaan kanssani. Loukkaannuin sitten tästä, koska itse menisin hänen tuekseen jos hän mua pyytäisi. Lähti sitten parin päivän työreissulle jolta eilen saapui. Odotin, että varmasti on nyt mukava ja kiltti mulle koska oli ollut sellainen ennen reissua. No kyllä hän lässyttikin, mutta samalla vaikutti jotenkin tosi mustasukkaiselta. "Sulla on varmasti ollut täällä tosi mukavaa kun mä en oo ollut, mitähän kaikkee ootkaan tehnyt ja niin kenen kanssa.." Tällaista juttua. Ennenkin ollut sama. Jos hän käyttäytyy huonosti ja mä loukkaannun, niin hän alkaakin älyttömän mustasukkaiseksi sen sijaan että pahoittelisi tekemisiään. Mistä johtuu? Ja vaikkei hän työreissussa olisi ollutkaan, mutta jos hän tehnyt jotain mistä mä loukkaannun ja olen sitten pari päivää kylmä, niin anteeksipyynnön sijaan rupeaa piilovittuilemaan että ketähän mä ajattelen enkä välitä hänestä jne. Vaikka oikeasti hänen pitäisi selvittää sitä asiaa, mistä minä loukkaannuin!
Miten tuohon voi puuttua? Miten sanoa niin, että hän ottaisi vakavasti. Inhottaa yli kaiken, kun toinen rupeaakin syyttelemään, enkä oikein tiedä pitäisikö vittuilla humoristisesti takaisin vai tehdä mitä. Alentavaa tuo ainakin on.

8

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies42

Usein ensimmäisenä mustasukkaisuuteen syyllistyy voimakkaimmin se jolla itsellä ei ole puhtaat jauhot pusseissaan.

• islander

Kova on kaveri jos on pussukat jauhosiksi muuttuneet,ennen sanottiin ettei tule kuin höyryä.

• kylkyl
        islander kirjoitti:

Kova on kaveri jos on pussukat jauhosiksi muuttuneet,ennen sanottiin ettei tule kuin höyryä.

joka toista haukkuu..on itse, jo lapsetkin sen loruissaan tietää. on hyvä syyttää muita, kun itte mokaa.
        Kyllä sillä ukolla on pussit tyhjinä vieraassa vaossa kyntämisestä, nosta kassit ulos.

• väärinkirjoittaja

"Vaikka oikeasti hänen pitäisi selvittää sitä asiaa, mistä minä loukkaannuin!"

Siis voi elämä NAISET HO HOOOO OOOO LOL !!!!!1111

• dfdfgdfg

Tiedän mistä puhut! Meillä asia on niin, että jos mies loukkaantuu jostain (asiat ovat yleensä kaiken lisäksi mitättömiä) niin minun pitää häntä lelliä ja paapoa kuin pientä lasta. Mutta vaikka hän syyttäisi pettämisestä ja haukkuisi ties miksikä niin hänen omin sanoinsa on minun oma vikani jos siitä loukkaannun. Sitten jos itkeä tirautan niin sitten se vittuilu vasta alkaakin. Aivan järkyttävä räksyttäminen. Ei koskaan anteeksipyyntöä.

• 10

Ja jaksatte katsoa tuollaisia miehiä, miksi ihmeessä? On parempiaki tarjolla.

• tuttu tunne

Tuttu fiilis,mutta päin vastoin. Itse tiedän että heti kun ovi sulkeutuu ja lähden töihin niin mies alkaa hyväilemään itseään ja minulle ei tipu ollenkaan. Tämä saa minut suorastaan raivon partaalle ja olen todella huonolla tuulella jo valmiiksi kun tulen kotiin. Seksi puute saa ajattelemaan että hän hakee sen muualta kun en kelpaa.

• Vanha mutta kokenut

Miksi et ota miehesi kanssa puheeksi miten luokkaantunut olet siitä ettei hän lähtenyt mukaasi ja sen lisäksi vielä vinoilee sinulle.
      Voihan olla niinkin että tosissaan pelkää että hänen huono käytöksensä saa sinut etsimään muuta seuraa.

Joka tapauksessa, ei ne asiat toivomalla parane.

Kaikkea hyvää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe