Utelua maksullisista

Tossa kun lueskein taas vaihteeksi tota iänikuista sexkumppaneiden määrä galluppia huomasin et joku mies kehtas/uskalsi myöntää että osa eukoista oli ollu maksullisia elikkä suomeksi sanottuna prostituoituja.Kuinka moni (varsinkin nuori) mies kehtaa myöntää et on joskus maksanut pimpasta tai vastaavista palveluista?? Ite en oo vielä koskaan kyseistä hommaa tehnyt mut aika suuri osa kavereista on tehnyt sen ainakin kerran eläissään (tosin melkein jokainen ulkomaan reissuilla).Eipä sillä,oon mä itekkin käynyt tsekkaan Hesan kyseisiä palveluja tarjoavat baarit ja täytyy myöntää et jos ois ollu tarpeeks rahaa niin oisin saattanut jopa langeta kyseiseen syntiin,onhan se helvetin houkutteleva ajatus että ei tarvi stressata mistään muusta kuin omasta saamisesta eikä tarvi pahemmin nuoleskella pimppaa eikä lämpätä muijaa muutenkaan,ei muuta kun sänkyyn makoileen muna kourassa ja odotteleen 'palvelua'.Eli kuinka moni kehtaa myöntää maksaneensa naisesta??

68

9779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Kuinkahan moni nainen kehtaa myontaa etta on kayttanyt hyvakseen lomamatkoilla rantapoikia tai hesan ravintoloissa pyorivia tummia miehia.

• monikaan

Miehet rehvastellen kertovat käyneensä maksullisen naisen luona, mutta naisen pitää vieläkin olla seksiä tahtomaton kylmä olento ja säästellä tavaraansa sille tulevalle aviomiehelleen. Niin vanhoilliseen ajatteluun törmää vielä nykypäivänä.

No itse olen nuoruudessa nautiskellut lomalla rantapojan kanssa ja mieheni oli käynyt ulkomailla maksullisessa. Se oli aikaa ennen suhdettamme.

• Pano-Pertti

Tosiaan maksullisissa tuli käytyä ehkä kymmenisen kertaa pahimpina puutteen vuosina 1990-luvun loppupuolella, ja tuolloin myös tarjonta sattui olemaan poikkeuksellisen hyvää ja halpaa. Siis ihan täällä kotosuomessa. Puolen tunnin sessio irtosi 200 markalla... Hinta-laatu-suhde oli kohdallaan.

Tietenkään tällaista asiaa ei kannata julkisesti ympäriinsä jutella, koska suuri osa ihmisistä ei osaa suhtautua asiaan "järkevästi", mutta olen mä parhaimmille kavereilleni kertonut.

Eikä minusta asiassa ole mitään hävettävää. Kyse on maailman vanhimmasta ammatista, joka tyydyttää maailman vanhimmat tarpeet. Luultavasti en olisi maksullisissa käynyt, jos olisin "siviilin" puolella saanut edes välttävää pimpsaa, mutta tuolloin oli naisrintamalla aika hiljaista. Ja toisaalta osa noista ilotytöistä oli sellaisia ilmestyksiä, että harvoin Suomen kaduilla edes näkee niin upeita naisia... Olivat siis Venäjältä kotoisin.

Se oli siis sitä aikaa, ja hyvä ilotyttötarjonta juuri tuolloin tuli kyllä tarpeeseen ja minun kannaltani hyvään aikaan. Montaa vuotta tuota lystiä ei kestänyt ylipäätänsäkään, ja itse en palveluja enemmälti käyttänyt kuin muutamana vuotena.

Nykyään jos haluaa maksullista Suomessa, joutuu tekemään paljon enemmän etsiväntöitä, laatu voi olla vähän mitä sattuu ja hintakin paljon kovempi. Itseäni ei muutenkaan enää hirveästi kiinnosta, mutta jos omasta kaupungista saisi upeaa naista puoleksi tunniksi 35 eurolla, niin epäilemättä joskus "heikkona hetkenä" sortuisin.. :)

• Dont tell mama

Mutta muista, asia jota olet miettinyt monta vuotta, tulee muille ihmisille hetkessä eteen tosiasiana.

• kumppanillesi

Joskus (tai aika useinkin) minä teen "palveluksen" miehellenin ja hän saa vain maata sändyllä muna kourassa ja odottaa että minä teen "työt". (Minäkin siitä nautin että puolisoni nauttii.)

• oikea käsi kiittää ja kuittaa vinkistä :)

• hanne

Selittäkää nyt toisillenne kuinka upeaa on ollut, rahaa säästyy jne. Sontaa! Vain luuserit joutuu maksamaan seksistä, jokaista kokeillutta hävettää asia, muuten siitä kerskuttaisi enemmän. Jos se on noin ok, luulisi kuulevan käyttäjien kommentteja. Sori mutta tuomitsen! Tällä menolla meistä fiksuista naisista tulee miesvihaajia - tai vielä pahempaa, aletaan antaa pelkästään tummaihoisille. Ja sekös suomipoikaa harmittaa eniten maailmassa, vai olenko väärässä?

• minäkään

sitä itse hyväksy,niin eipä ne jotka sitä ei muuten saa vain käy huorissa.Voi sielläpä käy niin perheenisät,komeat sinkut,liikemiehet,tavalliset tallarit..enpä usko että siitä vaan kukaan haluaa huudella,eikä varmasti kadu käyntejään.

• paikkaansa.Toki varmasti suurin osa miehistä on just niitä no hope for pussy without 100€ mut esim mun kavereista ne jotka on moista joskus kokeilleet saa tasan varmasti muutenkin joten ei oo todellakaan kyse pelkästään siitä.Eikä taida tuo sun pelkästään tummaihoisille juttu saada oikein kannatusta ainakaan laajemmassa mittakaavassa joten eipä haittaa meikäläistä,luojan kiitos saa elellä siinä tilanteessa ja tiedossa että oma naisflaksi on pelkästään itsestä ja omastasta tahdosta kiinni :)

• vaki suhdetta
        minäkään kirjoitti:

sitä itse hyväksy,niin eipä ne jotka sitä ei muuten saa vain käy huorissa.Voi sielläpä käy niin perheenisät,komeat sinkut,liikemiehet,tavalliset tallarit..enpä usko että siitä vaan kukaan haluaa huudella,eikä varmasti kadu käyntejään.

käyvän maksullisissa jos huvittaa. Ei siinä ketään loukkaa. Ja jos suhteeseen alkaa ei kannata mainostella edellisiä suhteitaan, oli sitten pikapanot tai pidemmät panot. Mitä se kenellekkään kuuluu mitä kukin on harrastellut aikaisemmin. Täytyy olla aika tyhmä jos alkaa kertoilemaan koko historiaansa suhdetta aloittaessa. Uteluihin vaan valkoisia valheita! Se elämä mikä on elettyä elämää ei saisi mitenkään vaikuttaa jos kahdella ihmisellä synkkaa muuten hyvin yhteen.

Se etu maksullisessa käymisessä on ettei tule ainakaan kukaan vaatiin elatusmaksuja seuraavalta 18 vuodelta. Pääsee halvalla. Lähiöbaarin ilmaisesta voi saada taudin ja ison laskun peräänsä. Vaikeempi sitten onkaan löytää enään vakisuhdetta jos niitä laskuja ja lapsia alkaa kertyyn sinne sun tänne. Mielipiteeni vain!

• Inda

Hauskaa minkälaiset käsitykset ihmisillä on maksullisen seksin ostajista.. vain luuserit? Voin kuulkaa (paljastus) ihan kokemuksesta sanoa että seksiä ostaa ihan "tavalliset" ja vieläpä komeatkin miehet, jotka varmasti saisivat seksiä ilmaiseksikin. Ja niitä sukupuolitauteja on tosiaan enemmän satunnaisessa baarikumppanissa kuin ilotytössä (ammattilainen käyttää aina kumia) Ja tuntuu tosiaan siltä, että seksin ostamisen kieltäjät ja paheksujat ovat jotenkin itsensä kanssa ahdistuneita.. miksi esim. ei puhuta siitä että seksin ostaminen alistaisi miesprostituoitua? Sen vuoksi tietysti, että mukamas vain mies voi tehdä nautinnosta seksialan hommia. Joillakin on vaikeuksia nähdä naisia seksuaalisina henkilöinä, enemmänkin vain uhreina.

• N40+

Enemmän siellä käy liikemiehet, perheenisät ja muut joilla on varaa! kyse kuitenkin maksullisesta palvelusta. Ne tyhjätaskut ottaa sen mitä kapakasta saa. Ja monia asia ei hävetä. Asia mistä ei vain puhuta, tabu. Ei naisetkaan häpeä kuukautisiaan, mutta ei siitä nyt kyllä puhutakkaan ympäriinsä, eikä kahvipöytä keskusteluina.On asioita ja asioita.

• renttuloinen

"rahaa säästyy jne. Sontaa! Vain luuserit joutuu maksamaan seksistä"

Suomessa sisäänpääsy hyvään baariin on kalliimpi kuin huora ulkomailla. Muuhun en ota kantaa.

• vilperi

ihan saletti.joskus kun olin thaikuissa, oli sellainen tilanne ettei pysty sanomaan juuta eikä jaata. tuli oltua sen verran hyvissä humalatiloissa, että en ole varma oliko se ihan perusmimmi vai ihan alalla ollut. Mitään en kyllä maksanut...vaikka Toisaalta on se ihan sama onko horo vai ei kuhan kortsua käyttää. En ite ainakaan jaksa lähteä tuomitsemaan ketään, pääasia on vain pitää hauskaa.

• Setä45

En ole käyttänyt maksullisia. Ilmatteeks on saanu.
      Ei kävisi kyllä muutenkaan, ennen olisin ilman.

Ei kuulosta hyvältä nuo teidän jutut.

• sinunlaisiakin

on vielä olemassa. En viitti edes lukea keskustelua, tulee niin kamala olo.

• ...

Myönnän, että hieman pahalta tuntuu lukea tällaisia tekstejä. "Pimpan saaminen" ja sen ajattelu pyörittää maailmaa ja se on osa luonnollista miehuutta. Lisäksi sitä pitäisi vielä saada helposti, ilman että naisen nautinnosta tarvitsisi välittää tippaakaan. Tämä tilanne tarjoaa vapautuksen miehelle, joka haluaa vain panna ja laueta. Tätä kaikki normaalit miehet pohjimmiltaan haluavat.

Voisinkohan minä naisena kirjoittaa samalla tavalla, vaikka myönnän että elän suurimman osan ajasta puutteessa ja ajattelen seksiä päivittäin? Minun tarpeeni ovat hyvin voimakkaat, mutta tuolla tavoin en kykenisi miehistä ja seksistä ajattelemaan. Tosin eipä miehen esineellistäminen ole sillä tavoin normaaliksi tehtyä kulttuurissamme, kuin naisen. Miehille tulee luontevaksi ajatella asioita Yrmion kuvaamalla tavalla. "Pimpsan saamisesta" tehdään uskonnon veroinen elämäntapa ja ohjenuora, johon kyseisen sukupuolen edustaja voi aina tukeutua. Jopa raiskauksissa tähän ajatusmalliin palataan: Kyse on seksistä, miehen tarpeista. En itse voi pitää tuota Yrmion kuvaamaa ajatus- ja toimintamallia ongelmattomana ja luonnollisena, vaikka varmasti se useille sitä on.

• Inda

Aina tätä naisten esineellistämistä.. naisia esineellistetään.. miksei sitten tasa-arvon nimissä puhuta kaikista tilanteista, joissa miehiä esineellistetään? Ei kaikki naiset ole "esineellistettynä" näissä tilanteissa. Ja huom, toki on naisia jotka ovat jossain tilanteessa vastoin tahtoaan, mutta niin on miehiäkin!

• ...
        Inda kirjoitti:

Aina tätä naisten esineellistämistä.. naisia esineellistetään.. miksei sitten tasa-arvon nimissä puhuta kaikista tilanteista, joissa miehiä esineellistetään? Ei kaikki naiset ole "esineellistettynä" näissä tilanteissa. Ja huom, toki on naisia jotka ovat jossain tilanteessa vastoin tahtoaan, mutta niin on miehiäkin!

mutta en itseasiassa puhunut naisen esineellistämisestä, vaan siitä miten seksin tarpeeseen vetoaminen on kulttuurissamme luonnollista miehille. (Kuten esimerkiksi naisille tunteellisuuteen ym "naisen vaistoihin" vetoaminen.) Mainitsin nimenomaan sen, että itse en kykenisi ajattelemaan toista ihmistä vain esineenä, oli hän sitten mies tai nainen.

• palstojakaan
        Inda kirjoitti:

ei tarvittaisi, jos miehet ja naiset olisi keskenään samanlaisia. Kyllä miehen esineellistäminen on useimmiten aika erilaista kuin naisen... maksullisesta seksistä miesten kannaltahan tässä keskustelussa on kyse.

• N40+

Olen indan kanssa samoilla linjoilla. Naisena kuitenkin kerron että kyllä nainenkin seksiä tarvitsee. Elin 1 vuoden itsekseni, ilman seksiä ja kyllä tuntui tukalalle. Ei siinä auta omat jutskat sun muut, vain tunne päästä miehen syliin, rakastelemaan. Ja siihen käy hellä, kiva, mukava yhden illan juttu. Sitten taas ajatukset pysyy arjessa seuraavat pari kuukauta. Olen koko ikäni elänyt siis parisuhteessa ja kunnon rakastelu on ruumilleni ja sielulleni keino rantoutua täydellisesti. Eikä sitä tehdä itsekkäistä syistä, on nautinto myös antaa toiselle...

Naisillakin on halut, toisilla voimakkaat toisilla laimeammat. Itseni tuntien en edes halua tukahduttaa tunteitani ja halujani. Siksipä ymmärrän hyvin nykyisen kumppanini (jolla myös voim. seksuaalisuus) maksullisissakin käynnin eläessään ilman parisuhdetta. Ja hän kyllä kertoi (ei vapaehtoisesti, kun aikani painostin) kuinka välillä he vain juttelivat sen maksullisen naisen kanssa. Toisinaan hyvä rakastelu ja loppuaika juttelua tai toisinpäin. Vain yhden kanssa pelkkää rakastelua ja se jättikin vähän valjun olos. Tietää paikat, tunnistaa naiset ja Tallinnassa käydessä olen itsekkin oppinut tunnistamaan =) olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.

Ymmärrän naisia jotka sitä maksusta tekevät, ymmärrän myös miehiä jotka maksullisia (semmoisin haluaisin joskus kohdata mielenkiinnosta, kysellä ja udella syntyjä syviä). Näidenkin ihmisten takana on persoona ihminen ihmisenä.

• ...
        N40+ kirjoitti:

Olen indan kanssa samoilla linjoilla. Naisena kuitenkin kerron että kyllä nainenkin seksiä tarvitsee. Elin 1 vuoden itsekseni, ilman seksiä ja kyllä tuntui tukalalle. Ei siinä auta omat jutskat sun muut, vain tunne päästä miehen syliin, rakastelemaan. Ja siihen käy hellä, kiva, mukava yhden illan juttu. Sitten taas ajatukset pysyy arjessa seuraavat pari kuukauta. Olen koko ikäni elänyt siis parisuhteessa ja kunnon rakastelu on ruumilleni ja sielulleni keino rantoutua täydellisesti. Eikä sitä tehdä itsekkäistä syistä, on nautinto myös antaa toiselle...

Naisillakin on halut, toisilla voimakkaat toisilla laimeammat. Itseni tuntien en edes halua tukahduttaa tunteitani ja halujani. Siksipä ymmärrän hyvin nykyisen kumppanini (jolla myös voim. seksuaalisuus) maksullisissakin käynnin eläessään ilman parisuhdetta. Ja hän kyllä kertoi (ei vapaehtoisesti, kun aikani painostin) kuinka välillä he vain juttelivat sen maksullisen naisen kanssa. Toisinaan hyvä rakastelu ja loppuaika juttelua tai toisinpäin. Vain yhden kanssa pelkkää rakastelua ja se jättikin vähän valjun olos. Tietää paikat, tunnistaa naiset ja Tallinnassa käydessä olen itsekkin oppinut tunnistamaan =) olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.

Ymmärrän naisia jotka sitä maksusta tekevät, ymmärrän myös miehiä jotka maksullisia (semmoisin haluaisin joskus kohdata mielenkiinnosta, kysellä ja udella syntyjä syviä). Näidenkin ihmisten takana on persoona ihminen ihmisenä.

Seksiä saa toki haluta, ja löytyy paljon ihmisiä (varsinkin miehiä) jotka eivät sitä saa ilman, että maksavat. Miksihän kuitenkin tutkimusten mukaan suurin osa palveluja ostavista miehistä on perheellisiä ja "hyväosaisia", sellaisia jotka seksiä muutenkin saisivat. Tärkeä pointti mielestäni on, että prostittutio ilmiönä on moniselitteinen, kyse ei ole vain seksin ja rahan vaihtokaupasta.

• Iso setä

"Tämä tilanne tarjoaa vapautuksen miehelle, joka haluaa vain panna ja laueta. Tätä kaikki normaalit miehet pohjimmiltaan haluavat...

Miehille tulee luontevaksi ajatella asioita Yrmion kuvaamalla tavalla. "Pimpsan saamisesta" tehdään uskonnon veroinen elämäntapa ja ohjenuora, johon kyseisen sukupuolen edustaja voi aina tukeutua."

Vähemmistössä ne on. Jos ihminen ei ole sen lahjakkaampi, että muiden asioiden päälle ymmärtäisi tai osaisi nauttia muutenkin, niin sitten pimppi ja sen saaminen, tuo alkukantainen perusvietti, nousee omaan luokkaansa ja siitä tehdään joku idioottimainen lainalaisuus mitä tuputetaan totuutena netissä kaikille. Siitä puhe mistä puute ja tunnen helvetin monta miestä eikä niistä kukaan ole noin lapsellinen.

Älä halvenna miehiä menemällä noin halpaan. Paljon paremmin saa kapakasta pimpsaa ja suhteita olemalla normaali, kohtelias ja hauska.

• ...
        Iso setä kirjoitti:

"Tämä tilanne tarjoaa vapautuksen miehelle, joka haluaa vain panna ja laueta. Tätä kaikki normaalit miehet pohjimmiltaan haluavat...

Miehille tulee luontevaksi ajatella asioita Yrmion kuvaamalla tavalla. "Pimpsan saamisesta" tehdään uskonnon veroinen elämäntapa ja ohjenuora, johon kyseisen sukupuolen edustaja voi aina tukeutua."

Vähemmistössä ne on. Jos ihminen ei ole sen lahjakkaampi, että muiden asioiden päälle ymmärtäisi tai osaisi nauttia muutenkin, niin sitten pimppi ja sen saaminen, tuo alkukantainen perusvietti, nousee omaan luokkaansa ja siitä tehdään joku idioottimainen lainalaisuus mitä tuputetaan totuutena netissä kaikille. Siitä puhe mistä puute ja tunnen helvetin monta miestä eikä niistä kukaan ole noin lapsellinen.

Älä halvenna miehiä menemällä noin halpaan. Paljon paremmin saa kapakasta pimpsaa ja suhteita olemalla normaali, kohtelias ja hauska.

että tuo Yrmion kuvaama ajatusmalli ei saisi olla se, jota miehet nuoresta pitäen noudattavat. Valitettavasti kuitenkin sellaisiakin löytyy, jotka siihen vakaasti uskovat joko kokonaan tai joiltakin osin.

• asiaaa..
        Iso setä kirjoitti:

Kiitos että kirjoitit tänne. Ihan kiva kuulla jotain muutakin vastapainoksi.
        Oikeassa olet: normaali, kohtelias ja hauska on ihan kivoimmasta päästä seuraa mitä voi saada. Johti se sitten johonkin tai ei.

• Inda
        palstojakaan kirjoitti:

ei tarvittaisi, jos miehet ja naiset olisi keskenään samanlaisia. Kyllä miehen esineellistäminen on useimmiten aika erilaista kuin naisen... maksullisesta seksistä miesten kannaltahan tässä keskustelussa on kyse.

ylipäätään sitä ilmaisua, että naista tai miestä esineellistetään. Vaikka mies ostaisikin seksiä, harvemmin hän sitä naista esineenä pitää, vaan on kyllä tietoinen siitä että tämä ei ole pumpattava barbara :)

• vai niin
        Inda kirjoitti:

ylipäätään sitä ilmaisua, että naista tai miestä esineellistetään. Vaikka mies ostaisikin seksiä, harvemmin hän sitä naista esineenä pitää, vaan on kyllä tietoinen siitä että tämä ei ole pumpattava barbara :)

Jos et käsitä, niin sitten sinulla on miettimistä..

• Iso setä kirjoitti:

tai vitutuksen aihe tässä kuviossa ei oo edelleenkään se etten sais pimppaa halutessani vaan se että mies joutuu näkeen sen eteen aivan helvetisti vaivaa kun taas naisen ei tarvi tehdä asialle itse mitään,pohjimmiltaan tää on tasa-arvokysymys.Kuinka moni mies on siinä samassa asemassa missä keskiverto suht. ok näköinen nuori nainen,eli halutessaan sais 80% vastaantulevilta miehiltä munaa pelkästään kysymällä,ei juuri kukaan.Sit sama kyseinen eukko joka tietää tilanteen ja oman markkina-arvonsa kehtaa itkeä prostituutiota ja halveksua niitä miehiä jotka siihen turvautuu,mistä tossa on kyse muusta kuin oman markkina-arvon laskemisen pelosta....Rahakaan ei tee onnelliseksi mutta tieto siitä että sitä löytyy rahoittaa kummasti...

• jotain ?
        yrmio kirjoitti:

tai vitutuksen aihe tässä kuviossa ei oo edelleenkään se etten sais pimppaa halutessani vaan se että mies joutuu näkeen sen eteen aivan helvetisti vaivaa kun taas naisen ei tarvi tehdä asialle itse mitään,pohjimmiltaan tää on tasa-arvokysymys.Kuinka moni mies on siinä samassa asemassa missä keskiverto suht. ok näköinen nuori nainen,eli halutessaan sais 80% vastaantulevilta miehiltä munaa pelkästään kysymällä,ei juuri kukaan.Sit sama kyseinen eukko joka tietää tilanteen ja oman markkina-arvonsa kehtaa itkeä prostituutiota ja halveksua niitä miehiä jotka siihen turvautuu,mistä tossa on kyse muusta kuin oman markkina-arvon laskemisen pelosta....Rahakaan ei tee onnelliseksi mutta tieto siitä että sitä löytyy rahoittaa kummasti...

No jos tuo asia sua noin kovasti vaivaa ja ottaa päähän, mitähän sä voisit sille tehdä..
        Mä vaan mietin, että muuttaa voi vain itseään
        vai onko sinulla jotain konkreettisia ehdotuksia, siis sellaisia todellisia, mitä muiden tai yhteiskunnan pitäisi tehdä, ettei sua vituttais tuo seksin saamisen vaikeus ?
        Ongelmalle täytyy tehdä jotain..

• jotain ? kirjoitti:

No jos tuo asia sua noin kovasti vaivaa ja ottaa päähän, mitähän sä voisit sille tehdä..
        Mä vaan mietin, että muuttaa voi vain itseään
        vai onko sinulla jotain konkreettisia ehdotuksia, siis sellaisia todellisia, mitä muiden tai yhteiskunnan pitäisi tehdä, ettei sua vituttais tuo seksin saamisen vaikeus ?
        Ongelmalle täytyy tehdä jotain..

voi,ei siihen auta edes oma muuttuminen koska pohjimmiltaaan kyse on vaan sukupuolten välisistä eroista.Ei niitä miehiä oikeesti oo edes olemassa jotka pysyy harrastamaan samassa määrin mitä se surullisen kuuluista ok näköinen nuori nainen.Vaan ei pidä vaatia tasa-arvoa jos se ei toteudu jokaisella elämän osa-alueella,en mäkään voi enkä edes halua vetaista jokaista vastaan tulevaan muijaa turpiin vaikka siihen sukupuoleni puolesta pystyisinkin.

• ???
        yrmio kirjoitti:

Ehkäpä niillä seksiä reilusti yli tarpeidenkin saavilla naisilla (ja miehillä) on muutakin ajateltavaa kuin mikä on heidän arvonsa "markkinoilla". Ehkä jotkut ihmiset ajattelevat asioita vähän laajemmassa mittakaavassa, kuten esim.tuota prostituutio-kysymystä. Siinä todellakin tulevat itselleni mieleen päällimmäisenä huolenaiheina aivan muut asiat, kuin kuvailemasi "miesraukat", joille seksin saanti on naisia vaikeampaa. Kaikkien ajatukset eivät pyöri jatkuvasti oman navan ympärillä, siinä miten saisi maksimaalisen nautinnon itselleen kussakin tilanteessa.

• taas on
        yrmio kirjoitti:

se, että sitä munaa ei todellakaan voi hommata tuohon tahtiin, ellei halua saada päälleen halveksuntaa/sääliä/huorittelua/muuta paskaa. Mies joka paneksii (kovan työn ja kikkailun jälkeen ;)) useita kymmeniä naisia, otetaan aivan yhtä todesta kuin aiemminkin. Kukaan ei välitä. Mutta jos nainen paneksii samaan tahtiin, ei auta kuin yrittää salailla ja jakaa luku reippaasti jos joku kysyy. Tai ei enää kukaan ota tosissaan...että vaikka se saaminen helppoa olisi, seuraukset ei. Periaatteessa tasa-arvo toteutuu...

• taas on kirjoitti:

se, että sitä munaa ei todellakaan voi hommata tuohon tahtiin, ellei halua saada päälleen halveksuntaa/sääliä/huorittelua/muuta paskaa. Mies joka paneksii (kovan työn ja kikkailun jälkeen ;)) useita kymmeniä naisia, otetaan aivan yhtä todesta kuin aiemminkin. Kukaan ei välitä. Mutta jos nainen paneksii samaan tahtiin, ei auta kuin yrittää salailla ja jakaa luku reippaasti jos joku kysyy. Tai ei enää kukaan ota tosissaan...että vaikka se saaminen helppoa olisi, seuraukset ei. Periaatteessa tasa-arvo toteutuu...

vaan sitähän se keskiverto järvisimpukan järjenjuoksulla varustettu nainen ei tunnu ymmärtävän vaan peräänkuuluttaa tasa-arvoa tässäkin asiassa...Edelleenkin,samalla periaatteella miehet vois käyttää sitä oman sukupuolensa tuomaa etua ja ottaa ne narttunsa väkisin jos eivät meinaa muuten antautua :) Peritaatetasolla sama asia...

• ??? kirjoitti:

Ehkäpä niillä seksiä reilusti yli tarpeidenkin saavilla naisilla (ja miehillä) on muutakin ajateltavaa kuin mikä on heidän arvonsa "markkinoilla". Ehkä jotkut ihmiset ajattelevat asioita vähän laajemmassa mittakaavassa, kuten esim.tuota prostituutio-kysymystä. Siinä todellakin tulevat itselleni mieleen päällimmäisenä huolenaiheina aivan muut asiat, kuin kuvailemasi "miesraukat", joille seksin saanti on naisia vaikeampaa. Kaikkien ajatukset eivät pyöri jatkuvasti oman navan ympärillä, siinä miten saisi maksimaalisen nautinnon itselleen kussakin tilanteessa.

mitä ne sun muut huolenaiheet sit ovat???

• ollenkaan
        yrmio kirjoitti:

vaan sitähän se keskiverto järvisimpukan järjenjuoksulla varustettu nainen ei tunnu ymmärtävän vaan peräänkuuluttaa tasa-arvoa tässäkin asiassa...Edelleenkin,samalla periaatteella miehet vois käyttää sitä oman sukupuolensa tuomaa etua ja ottaa ne narttunsa väkisin jos eivät meinaa muuten antautua :) Peritaatetasolla sama asia...

Sinä unohdat, että väkisinmakaaminen on rikos !

• ollenkaan kirjoitti:

Sinä unohdat, että väkisinmakaaminen on rikos !

miksiköhän kaikki jutut missä miesten sukupuolen tuomat ominaisuudet on hyodyksi ovat rikoksia ja vielä sieltä aivan kauheimmasta päästä ainakin jos kysytään naisilta(vanha kunnon vaimon hakkaus tai raiskaus)...Hmm,mä aistin tässä pahemman luokan salaliittoteoriaa meitä miehen kuvatuksia vastaan :)

• naisella taas
        yrmio kirjoitti:

miksiköhän kaikki jutut missä miesten sukupuolen tuomat ominaisuudet on hyodyksi ovat rikoksia ja vielä sieltä aivan kauheimmasta päästä ainakin jos kysytään naisilta(vanha kunnon vaimon hakkaus tai raiskaus)...Hmm,mä aistin tässä pahemman luokan salaliittoteoriaa meitä miehen kuvatuksia vastaan :)

ne eivät ole rikoksia, mutta yleisesti halveksuttavia/säälittäviä. Esim pimpin käyttö työkseen ;)

• ...
        yrmio kirjoitti:

nyt mennään jo sitten näin pitkälle. Seksi on sinulle "tavaraa", jota on saatava vaikka raiskaten (periaatetasollakin aika kärkevä ajatus). Ja jos jotkut miehet eivät saa tarpeeksi seksiä, niin ei kuulu naistenkaan siitä rauhassa nauttia ilman piinaavia seurauksia...

Entäpä sitten ne miehet, joille seksin saaminen on helppoa, syyllistättekö heidätkin? Vai kohteletteko ihaillen ja palvoen kuin sankareita? Tämä on kyllä hyvin mielenkiintoinen näkökulma asiaan.

• meni överiksi
        yrmio kirjoitti:

Meinaatko, että väkivaltateon ei pitäisi olla rikos ?

Sinähän olet kuin pikkupoika, joka ei saa tikkaria ja syyttää koko maailmaa siitä. Varsinkin, kun kenenkään ei ole pakko sinulle ostaa tikkaria, se on ihan kauheata, niinkö ?
        Taitaa suhteellisuudentaju karata..

GROW UP !!!

• ... kirjoitti:

nyt mennään jo sitten näin pitkälle. Seksi on sinulle "tavaraa", jota on saatava vaikka raiskaten (periaatetasollakin aika kärkevä ajatus). Ja jos jotkut miehet eivät saa tarpeeksi seksiä, niin ei kuulu naistenkaan siitä rauhassa nauttia ilman piinaavia seurauksia...

Entäpä sitten ne miehet, joille seksin saaminen on helppoa, syyllistättekö heidätkin? Vai kohteletteko ihaillen ja palvoen kuin sankareita? Tämä on kyllä hyvin mielenkiintoinen näkökulma asiaan.

edelleenkin se että sellaista miestä ei taida maanpäältä löytyä joka pystyy ajattelemaan kaupungilla kävellessään että saisin tuolta kysymällä,tuoltakin saisin kysymällä,tuo antautuis samantíen jne. jne. eli en kadehdi niitä miehiä koska heitä ei ole.Eikä tässä loppupeleissä oo edes kyse mistään saamisista,kyllä mieskin saa (ainakin mä) halutessaan mutta ei samalla lailla kuin nainen,se sieppaa meikäläistä tässä 'tasa-arvon' tyyssiassa nimeltä Suomi.I want it all,and i want it nowwwwwww......

• meni överiksi kirjoitti:

Meinaatko, että väkivaltateon ei pitäisi olla rikos ?

Sinähän olet kuin pikkupoika, joka ei saa tikkaria ja syyttää koko maailmaa siitä. Varsinkin, kun kenenkään ei ole pakko sinulle ostaa tikkaria, se on ihan kauheata, niinkö ?
        Taitaa suhteellisuudentaju karata..

GROW UP !!!

voisin samalla logiikalla mitä sä käytät haukkua kaikki naiset jotka itkevät siitä että yritysten johtopaikoilla ei ole naisia,naisilla on pienempi palkka,naisilla ei ole sitä ja naisilla ei ole tätä tikkaria itkeviksi pikkutytöiksi jotka syyttävät kaikesta koko muuta maailmaa ja erityisesti kaikkia maailma miehiö.Varsinkin kun kenekään ei ole pakko maksaa samaa mitä miehille tai ottaa heitä säälistä johtokuntiin ja hallituksiin,on se kauheata,niinkö?? :)

• paikkaansa
        yrmio kirjoitti:

edelleenkin se että sellaista miestä ei taida maanpäältä löytyä joka pystyy ajattelemaan kaupungilla kävellessään että saisin tuolta kysymällä,tuoltakin saisin kysymällä,tuo antautuis samantíen jne. jne. eli en kadehdi niitä miehiä koska heitä ei ole.Eikä tässä loppupeleissä oo edes kyse mistään saamisista,kyllä mieskin saa (ainakin mä) halutessaan mutta ei samalla lailla kuin nainen,se sieppaa meikäläistä tässä 'tasa-arvon' tyyssiassa nimeltä Suomi.I want it all,and i want it nowwwwwww......

On kyllä olemassa miehiä, jotka saavat melkein kenet haluavat samalla tavoin kuin jotkut naiset. Kaikki eivät vain tuo sitä julki, ja kaikilla ei myöskään ole tarvetta panna jokaista vastaantulijaa tai ajatella sellaista. Sen lisäksi löytyy myös liuta naisia, jotka saisivat vain hyvin harvoja miehiä ja harvoin. Tämä naisjoukko vaan ei vaadi suureen ääneen "oikeuksiaan" kuten te jotkut miehet täälläkin teette. Ulkonäköpaineet sitäpaitsi koskevat naisia vielä miehiäkin enemmän. Miehet voivat olla hyvinkin kranttuja, vaikka eivät itse komeimmasta päästä olisikaan.

• paikkaansa kirjoitti:

On kyllä olemassa miehiä, jotka saavat melkein kenet haluavat samalla tavoin kuin jotkut naiset. Kaikki eivät vain tuo sitä julki, ja kaikilla ei myöskään ole tarvetta panna jokaista vastaantulijaa tai ajatella sellaista. Sen lisäksi löytyy myös liuta naisia, jotka saisivat vain hyvin harvoja miehiä ja harvoin. Tämä naisjoukko vaan ei vaadi suureen ääneen "oikeuksiaan" kuten te jotkut miehet täälläkin teette. Ulkonäköpaineet sitäpaitsi koskevat naisia vielä miehiäkin enemmän. Miehet voivat olla hyvinkin kranttuja, vaikka eivät itse komeimmasta päästä olisikaan.

ja vaikka oiskin niin ei auta vaik oisit minkäläinen alfa-adonis tahansa,joudut kuitenkin lämppäämään,lämmittään,kikkaileen,vakuuttelemaan ja säätämään ennenkun jalat aukeaa.Siis kyllä,ei olekkaan tarvetta panna jokaista vastaantulijaa tai edes ajatella sellaista,se on sitä sukupuolten välistä eroa,juuri sitä mitä ei sen keskiverto järvisimpukan äö:llä ja järjenjuoksulla varustetun naisen mielestä saisi olla missään asiassa mikä suosii miestä.

• ovat
        yrmio kirjoitti:

voisin samalla logiikalla mitä sä käytät haukkua kaikki naiset jotka itkevät siitä että yritysten johtopaikoilla ei ole naisia,naisilla on pienempi palkka,naisilla ei ole sitä ja naisilla ei ole tätä tikkaria itkeviksi pikkutytöiksi jotka syyttävät kaikesta koko muuta maailmaa ja erityisesti kaikkia maailma miehiö.Varsinkin kun kenekään ei ole pakko maksaa samaa mitä miehille tai ottaa heitä säälistä johtokuntiin ja hallituksiin,on se kauheata,niinkö?? :)

Miten väkisinmakaaminen tai se, että joku ei halua antaa sinulle, liittyy tasa-arvoon. Siis tasa-arvoon yhteiskunnassa. Ei mitenkään, sori vaan, sotket käsitteitä aika pahasti.
        Tuolla tavallahan vaikka homomies, sinua voimakkaampi voisi vaatia, että sun on pakko antaa sille tai se tekee sen väkisin ..
        Nimittäin homous ei ole rikos. Yhtä lailla sallittua kuin heterous.
        No karmea esimerkki, mutta rinnastathan sinäkin melko oudosti asioita.

Ihmissuhteisiin ei ole lakeja, muuta kuin niiltä osin kuin asiat kuuluvat vallitsevan lain piiriin.
        Avioliitossakin raiskaus on rikos. Mutta avioliitossa voisi ajatella olevan niin, että ihmisellä on oikeus seksiin, mutta ei pakottaen
        siinäkään. Ja eronkinhan saa vapaaehtoisesti, joten ei tarvitse antaa.

Ok.. ollaan eri linjoilla ja nää jutut menee överiksi kyllä kohta molemminpuolin :)

• hanne
        yrmio kirjoitti:

voi,ei siihen auta edes oma muuttuminen koska pohjimmiltaaan kyse on vaan sukupuolten välisistä eroista.Ei niitä miehiä oikeesti oo edes olemassa jotka pysyy harrastamaan samassa määrin mitä se surullisen kuuluista ok näköinen nuori nainen.Vaan ei pidä vaatia tasa-arvoa jos se ei toteudu jokaisella elämän osa-alueella,en mäkään voi enkä edes halua vetaista jokaista vastaan tulevaan muijaa turpiin vaikka siihen sukupuoleni puolesta pystyisinkin.

Ottaa koville, vai? Miks sun pitäis vetäistä naista turpaan vaan siksi kun se saa enemmän seksiä. En minäkään lyö miestä sen takia että se tienaa enemmän ja kestää enemmän viinaa. Joskus kyllä on niin ärsyttäviä tapauksia, että toivoisin ittelleni siinä kohtaa Tony Halmeen ulottuvuuksia.

• hanne kirjoitti:

Ottaa koville, vai? Miks sun pitäis vetäistä naista turpaan vaan siksi kun se saa enemmän seksiä. En minäkään lyö miestä sen takia että se tienaa enemmän ja kestää enemmän viinaa. Joskus kyllä on niin ärsyttäviä tapauksia, että toivoisin ittelleni siinä kohtaa Tony Halmeen ulottuvuuksia.

suolata mies joka heikkona hetkenään käyttää prostituoidun palveluita vaan siksi kun se raukka ei ehkä muuten just sillä hetkellä ja varsinkaan helposti sitä samaa asiaa muuten saa?

• palloko ?
        yrmio kirjoitti:

ja vaikka oiskin niin ei auta vaik oisit minkäläinen alfa-adonis tahansa,joudut kuitenkin lämppäämään,lämmittään,kikkaileen,vakuuttelemaan ja säätämään ennenkun jalat aukeaa.Siis kyllä,ei olekkaan tarvetta panna jokaista vastaantulijaa tai edes ajatella sellaista,se on sitä sukupuolten välistä eroa,juuri sitä mitä ei sen keskiverto järvisimpukan äö:llä ja järjenjuoksulla varustetun naisen mielestä saisi olla missään asiassa mikä suosii miestä.

Naisen ja miehen välinen seksuaalinen kanssakäyminen, rakastelu, on kaunis asia, se hyvä juttu. SE EI OLE OTTAMISTA JA SAAMISTA, SE ON ENNENKAIKKEA ANTAMISTA !!! Sen kun muistaa, saattaa saadakin ja vielä laadukkaammin.

• ...
        yrmio kirjoitti:

Tarkoitin kylläkin, että osalla miehistäKÄÄN ei ole tarvetta ajatella panevansa jokaista naista, joka vastaan kävelee. Joillakin naisilla taas voi olla sellaisia fantasioita useinkin. Kaikki miehet tai edes suurin osa miehistä ei välttämättä ajattele asioista kuten sinä. Yleistäminen tarjoaa helpon, mutta pinnallisen ja ontuvan selitysmallin näinkin monimuotoiseen asiaan.

Sukupuolierolla sitäpaitsi tarkoitetaan nykytutkimuksessa myös sukupuolen sisällä olevia eroja, jotka ovat nykykulttuurissa yhä keskeisemmässä asemassa.

• palloko ? kirjoitti:

Naisen ja miehen välinen seksuaalinen kanssakäyminen, rakastelu, on kaunis asia, se hyvä juttu. SE EI OLE OTTAMISTA JA SAAMISTA, SE ON ENNENKAIKKEA ANTAMISTA !!! Sen kun muistaa, saattaa saadakin ja vielä laadukkaammin.

ja kuten varmaan jo arvasitkin niin mä kuulun siihen jälkimmäiseen kastiin.Ja pakko sanoa vielä sen verran että mulle on yks vitun hailee vaikka en sais enää ikinä keltään muijalta pillua,ennemmin ottasin tiedon siitä että vaikka esim. joka kolmas vastaan tuleva nainen haluais antaa mulle :)

• ovat kirjoitti:

Miten väkisinmakaaminen tai se, että joku ei halua antaa sinulle, liittyy tasa-arvoon. Siis tasa-arvoon yhteiskunnassa. Ei mitenkään, sori vaan, sotket käsitteitä aika pahasti.
        Tuolla tavallahan vaikka homomies, sinua voimakkaampi voisi vaatia, että sun on pakko antaa sille tai se tekee sen väkisin ..
        Nimittäin homous ei ole rikos. Yhtä lailla sallittua kuin heterous.
        No karmea esimerkki, mutta rinnastathan sinäkin melko oudosti asioita.

Ihmissuhteisiin ei ole lakeja, muuta kuin niiltä osin kuin asiat kuuluvat vallitsevan lain piiriin.
        Avioliitossakin raiskaus on rikos. Mutta avioliitossa voisi ajatella olevan niin, että ihmisellä on oikeus seksiin, mutta ei pakottaen
        siinäkään. Ja eronkinhan saa vapaaehtoisesti, joten ei tarvitse antaa.

Ok.. ollaan eri linjoilla ja nää jutut menee överiksi kyllä kohta molemminpuolin :)

kaikkeen,eikö kukaan muu pysty ajattelemaan asoita hiukan omaa napaa tai jalkojen väliä laajemmassa mittakaavassa.Älä ajattele asiaa just mun tai itsesi kannalta vaan kokonaisuutena,se on fakta juttu että naisten paras ja ainut valtti tässä 'muka miesten' maailmassa on tämä saamisen ja antamisen epätasapaino ja se ulottuu paljon laajemmalle kuin siihen kuka nussiin ketäkin minäkin viikonloppuna.Se on suurin syy miks naiset pelkäävät prostituoituja kuin ruttoa,eihän se käy päinsä että joku ulkopuolinen tulee murentamaan heidän vallanvälinettään.Ja siks raiskauskin on niin saatanan paha rikos naisten mielestä,eihän se käy päinsä että mies vie naiselta sen viimeisenkin vallan välineen hallinnan koska mitä on nainen ilman pillun mahtia ja valtaa,ei yhtikäs mitään :)

• ... kirjoitti:

Tarkoitin kylläkin, että osalla miehistäKÄÄN ei ole tarvetta ajatella panevansa jokaista naista, joka vastaan kävelee. Joillakin naisilla taas voi olla sellaisia fantasioita useinkin. Kaikki miehet tai edes suurin osa miehistä ei välttämättä ajattele asioista kuten sinä. Yleistäminen tarjoaa helpon, mutta pinnallisen ja ontuvan selitysmallin näinkin monimuotoiseen asiaan.

Sukupuolierolla sitäpaitsi tarkoitetaan nykytutkimuksessa myös sukupuolen sisällä olevia eroja, jotka ovat nykykulttuurissa yhä keskeisemmässä asemassa.

jotkut on vaan niin vitun mamoja etteivät kehtaa myöntää sitä.Vaan eiköhän se päivän vittuilukiintiö tullu jo täyteen,ei jaksa enään.Jotenki mä oon kadottanut parhaimman terän tästä ärsyttämisestä kun kukaan ei tunnu saavan kunnon hepuleita.Ei perkele vaikka yrittää ampua just sinne missä sen pitäis tuntua,ei toimi vaimon hakkaaja eikä raiskaus,tiiä mitä tässä pitää kokeilla seuraavaksi :)

• Iso setä
        asiaaa.. kirjoitti:

Kiitos että kirjoitit tänne. Ihan kiva kuulla jotain muutakin vastapainoksi.
        Oikeassa olet: normaali, kohtelias ja hauska on ihan kivoimmasta päästä seuraa mitä voi saada. Johti se sitten johonkin tai ei.

"Oikeassa olet: normaali, kohtelias ja hauska on ihan kivoimmasta päästä seuraa mitä voi saada. Johti se sitten johonkin tai ei."

Kun noita kännissä örveltäviä ja öykkäreitä riittää, niin ei pitäisi olla kovin paljon vaadittu, että älyää käyttää sen vastakohtaa hyväkseen, jos haluaa tehdä tuttavuutta naisten kanssa. Jos on pelisilmää ja haluaa päästä sänkyyn, niin toki voi olla olevinaan sonniuroskin, mutta silloin on syytä olla sitä pelisilmää, ettei takoisi päätänsä seinään.

Vähän järjen köyhyyttä se minusta on, jos kiroaa sitä kuinka kapakasta ei saa panoseuraa viidessä minuutissa suorilla kysymyksillä, vaan pitää jauhaa kökköä koko ilta ja sittenkään ei ole varmaa. Parempi varmaan tosiaan, että nuo tyypit käyttävät ammattilaisten palveluksia. Itse en ole hetkeen käynyt haku päällä -asenteella viihteellä, mutta silloin kun kävin, niin en missään nimessä mennyt ainoastaan se mielessä (näkyisi kilometrin päähän naamalta), vaan viihdyin normaalisti seurassa ja jos jotain tapahtui niin sitten tapahtui. Toisella tavalla olisi voinut saada enemmän, mutta nyt taisin saada vähän fiksumpaa ja mielenkiintoisempaa seuraa. Ihan hyvä fiilis jäi niistäkin ajoista.

• voi sua
        yrmio kirjoitti:

kaikkeen,eikö kukaan muu pysty ajattelemaan asoita hiukan omaa napaa tai jalkojen väliä laajemmassa mittakaavassa.Älä ajattele asiaa just mun tai itsesi kannalta vaan kokonaisuutena,se on fakta juttu että naisten paras ja ainut valtti tässä 'muka miesten' maailmassa on tämä saamisen ja antamisen epätasapaino ja se ulottuu paljon laajemmalle kuin siihen kuka nussiin ketäkin minäkin viikonloppuna.Se on suurin syy miks naiset pelkäävät prostituoituja kuin ruttoa,eihän se käy päinsä että joku ulkopuolinen tulee murentamaan heidän vallanvälinettään.Ja siks raiskauskin on niin saatanan paha rikos naisten mielestä,eihän se käy päinsä että mies vie naiselta sen viimeisenkin vallan välineen hallinnan koska mitä on nainen ilman pillun mahtia ja valtaa,ei yhtikäs mitään :)

Tavallaan ymmärrän ettei kukaan ole vaivautunut vastaamaan tähän sun 'loppuyhteenvetoon'.. Tää on vain liikaa..! Sähän olet pihalla kuin lumiukko!
        Kyllähän mä sun provoilun tarpeen ymmärrän kunhan et tosissas sisäistä näitä sun juttujasi.. se olisi kurjaa, omalta kannaltasi lähinnä.
        Mukavaa (ja toiv eilistä parempaa) loppupäivää!!!

• Iso setä
        yrmio kirjoitti:

"se on fakta juttu että naisten paras ja ainut valtti tässä 'muka miesten' maailmassa on tämä saamisen ja antamisen epätasapaino ja se ulottuu paljon laajemmalle kuin siihen kuka nussiin ketäkin minäkin viikonloppuna.Se on suurin syy miks naiset pelkäävät prostituoituja kuin ruttoa,eihän se käy päinsä että joku ulkopuolinen tulee murentamaan heidän vallanvälinettään"

Nämä jutut on jotenkin niin lapsellisia, että ei voi kuin ihmetellä. Kun antaa niin saa, niin mikä epätasapaino siinä sitten on? Eri asia sitten, että kaikki eivät pääse antamaan yhtä paljon, mutta kyllä kai aikuisella miehellä sen verran ongelmanratkaisukykyä on, että tuosta selviää. Siinä nyt ei pitäisi aikuisille ihmisille olla mitään uutta, että maailma ei ole täysin tasa-arvoinen kaikille ja fasismia sellaisen vaatiminen olisikin asettamalla omat tarpeensa sellaiseen asemaan, että ne on turvattava pakkokeinoilla. Turha noita muutamien netin ruikuttajien juttuja alkaa yleistää koko ihmiskunnan ongelmaksi.

Oman kokemuksen ja havaintojen perusteella eniten saa kun hommaa tyttöystävän. Jos pihtaamista pelkää, niin toki voi parinvalinnassa kiinnittää huomiota siihen, että toinen puolisko tykkää hommailusta, mutta mitään ei tietenkään voi taata, minkä nyt ei pitäisi olla kovin iso yllätys. Jos taasen haluaisi harrastaa seksiä mahdollisimman monen kanssa pelimiehen tavoin (mikä kuulemma keneltä hyvänsä naiselta onnistuu noin vain) ja röyhistellä rintaansa kokemuksillaan, niin sitten ehkä kantsii mennä ekana katsomaan vaikka peiliin ja sitten miettiä miksi ihmeessä maailma ei olekaan ihan just sellainen kuin itse haluaisin.

Jos vaikkapa herra X reputtaa yliopiston pääsykokeissa ja alkaa sen jälkeen vaatia jotain toimenpiteitä tai ainakin ruikuttaa siitä kuinka se on väärin, että toiset pääsevät ja toiset eivät. Tai jos vaikka jollakin ei ole varaa ajaa ajokorttia. Tai jos jollakin on tummat hiukset, vaikka se haluis olla blondi. Tai jos hoitsua harmittaa kuinka kirurgi tienaa niin paljon enemmän. Tai jos... ihminen ei itse osaa tehdä mitään asioilleen ja syyttää siitä maailmaa, luonnonlakeja ym. niin sitten on parempi pysyä siellä tynnyrissään.

Sellaiselle ihmiselle, joka ei tiedä prostituutiosta mitään muuta kuin sen, että se on keino murentaa naisten pimpistä alkava todellinen akkavalta yhteiskunnassamme, ei välttämättä kannata muuta kertoakaan. Etenkään kun on vielä kerrottu kuin prostituutio ei ole täällä kiellettyä. Nimenomaan, pelkästään venäjää taitavat tyttöset hommaavat ihan itse liput, viisumit (raksi kohtaan "biznes") ja kämpän, ilmoittelevat netissä tai lehdissä ketään häiritsemättä ja harjoittavat rauhallisesti rakastamaansa ammattia ilman suojelijaa, ovathan suomalaiset niin rauhallista ja mukavaa porukkaa. Ja kiva ammattihan se on, jos tykkää panemisesta, verrattuna vaikkapa toimistotöihin, eiks je? Oikea kutsumusammatti. Vaikka tuo teoreettinen mahdollisuus onnistuisikin, niin kovin kauaa täällä ei tarvitsisi huorata kun itämafia tulisi kehottamaan "liittoon" liittymistä... Joillakin miehillä on kyllä huvittavia käsityksiä lutkien elämästä, ei voi muuta sanoa. Kokeilisivat itse miltä tuntuu maata viisikymppisen, läskin suomalaisen perheenisän kanssa, josta ei välitä pätkääkään, mutta tienaa sentään vähäsen :)

• : )
        Iso setä kirjoitti:

"se on fakta juttu että naisten paras ja ainut valtti tässä 'muka miesten' maailmassa on tämä saamisen ja antamisen epätasapaino ja se ulottuu paljon laajemmalle kuin siihen kuka nussiin ketäkin minäkin viikonloppuna.Se on suurin syy miks naiset pelkäävät prostituoituja kuin ruttoa,eihän se käy päinsä että joku ulkopuolinen tulee murentamaan heidän vallanvälinettään"

Nämä jutut on jotenkin niin lapsellisia, että ei voi kuin ihmetellä. Kun antaa niin saa, niin mikä epätasapaino siinä sitten on? Eri asia sitten, että kaikki eivät pääse antamaan yhtä paljon, mutta kyllä kai aikuisella miehellä sen verran ongelmanratkaisukykyä on, että tuosta selviää. Siinä nyt ei pitäisi aikuisille ihmisille olla mitään uutta, että maailma ei ole täysin tasa-arvoinen kaikille ja fasismia sellaisen vaatiminen olisikin asettamalla omat tarpeensa sellaiseen asemaan, että ne on turvattava pakkokeinoilla. Turha noita muutamien netin ruikuttajien juttuja alkaa yleistää koko ihmiskunnan ongelmaksi.

Oman kokemuksen ja havaintojen perusteella eniten saa kun hommaa tyttöystävän. Jos pihtaamista pelkää, niin toki voi parinvalinnassa kiinnittää huomiota siihen, että toinen puolisko tykkää hommailusta, mutta mitään ei tietenkään voi taata, minkä nyt ei pitäisi olla kovin iso yllätys. Jos taasen haluaisi harrastaa seksiä mahdollisimman monen kanssa pelimiehen tavoin (mikä kuulemma keneltä hyvänsä naiselta onnistuu noin vain) ja röyhistellä rintaansa kokemuksillaan, niin sitten ehkä kantsii mennä ekana katsomaan vaikka peiliin ja sitten miettiä miksi ihmeessä maailma ei olekaan ihan just sellainen kuin itse haluaisin.

Jos vaikkapa herra X reputtaa yliopiston pääsykokeissa ja alkaa sen jälkeen vaatia jotain toimenpiteitä tai ainakin ruikuttaa siitä kuinka se on väärin, että toiset pääsevät ja toiset eivät. Tai jos vaikka jollakin ei ole varaa ajaa ajokorttia. Tai jos jollakin on tummat hiukset, vaikka se haluis olla blondi. Tai jos hoitsua harmittaa kuinka kirurgi tienaa niin paljon enemmän. Tai jos... ihminen ei itse osaa tehdä mitään asioilleen ja syyttää siitä maailmaa, luonnonlakeja ym. niin sitten on parempi pysyä siellä tynnyrissään.

Sellaiselle ihmiselle, joka ei tiedä prostituutiosta mitään muuta kuin sen, että se on keino murentaa naisten pimpistä alkava todellinen akkavalta yhteiskunnassamme, ei välttämättä kannata muuta kertoakaan. Etenkään kun on vielä kerrottu kuin prostituutio ei ole täällä kiellettyä. Nimenomaan, pelkästään venäjää taitavat tyttöset hommaavat ihan itse liput, viisumit (raksi kohtaan "biznes") ja kämpän, ilmoittelevat netissä tai lehdissä ketään häiritsemättä ja harjoittavat rauhallisesti rakastamaansa ammattia ilman suojelijaa, ovathan suomalaiset niin rauhallista ja mukavaa porukkaa. Ja kiva ammattihan se on, jos tykkää panemisesta, verrattuna vaikkapa toimistotöihin, eiks je? Oikea kutsumusammatti. Vaikka tuo teoreettinen mahdollisuus onnistuisikin, niin kovin kauaa täällä ei tarvitsisi huorata kun itämafia tulisi kehottamaan "liittoon" liittymistä... Joillakin miehillä on kyllä huvittavia käsityksiä lutkien elämästä, ei voi muuta sanoa. Kokeilisivat itse miltä tuntuu maata viisikymppisen, läskin suomalaisen perheenisän kanssa, josta ei välitä pätkääkään, mutta tienaa sentään vähäsen :)

Sua lukee ihan ilokseen. Oli pakko palata lukemaan tämä pariinkin kertaan päivän aikana.
        : ))))

• Heidi
        yrmio kirjoitti:

jotkut on vaan niin vitun mamoja etteivät kehtaa myöntää sitä.Vaan eiköhän se päivän vittuilukiintiö tullu jo täyteen,ei jaksa enään.Jotenki mä oon kadottanut parhaimman terän tästä ärsyttämisestä kun kukaan ei tunnu saavan kunnon hepuleita.Ei perkele vaikka yrittää ampua just sinne missä sen pitäis tuntua,ei toimi vaimon hakkaaja eikä raiskaus,tiiä mitä tässä pitää kokeilla seuraavaksi :)

kannattais kokeilla seuraavaksi. Vois tepsiä. Nuo sun provoilut on jo niin tuttuja ettei niihin jaksa enää reakoida. Sun pitää keksiä jotain uutta.

Sitäpaitsi en usko, et oot mikään raiskauksien ja vaimonhakkaajien suuri fani.
        Ja ehkä sun tosiaan kannattais ajatella et joka kolmas nainen haluais sua aivan sikana, mut ei ne uskalla lähestyä sua kun oot niin sika komee. ;)

• Heidi kirjoitti:

kannattais kokeilla seuraavaksi. Vois tepsiä. Nuo sun provoilut on jo niin tuttuja ettei niihin jaksa enää reakoida. Sun pitää keksiä jotain uutta.

Sitäpaitsi en usko, et oot mikään raiskauksien ja vaimonhakkaajien suuri fani.
        Ja ehkä sun tosiaan kannattais ajatella et joka kolmas nainen haluais sua aivan sikana, mut ei ne uskalla lähestyä sua kun oot niin sika komee. ;)

ota sä musta mies edes joksikin aikaa,vaikka sit säälistä jos ei muusta.Mä oon niin kyllästyny tähän jokaviikonlopun jälkeen kolottavaan morkkikseen.Miten mä onnistunkin aina törttöileen niin pahasti.

• Aibbew

En ole käynyt, mutta jos kävisin, tekisin sen sadistisen nautinnon vuoksi, kun näkisin naisen likaavan ja alentavan itseään rahan takia...jos muusta syystä nussii rahasta niin saa aika säälittävä olla..

• lukee

keskustelua kuka on käyttänyt maksullisia palveluja,ja sitten täällähän vaan jotkut älypäät taas manailee keskenään mies versus nainen.Eipä taida tohon ikuisuusongelmaan tulla lähiaikoina ratkaisua tollot!

• Aibbew
        lukee kirjoitti:

keskustelua kuka on käyttänyt maksullisia palveluja,ja sitten täällähän vaan jotkut älypäät taas manailee keskenään mies versus nainen.Eipä taida tohon ikuisuusongelmaan tulla lähiaikoina ratkaisua tollot!

Minä puhuin ihan vain nautinnollisesta näkökulmasta.

• Käyttänyt

Kehtaa tunnustaa??

Mitä pirua, huorissa käynti on varsin luontevaa. Ei tarttee ressata mitään ja panot hoituu vaivatta.

• käynyt huorissa

Nainen voi kertoo käyttäneensä jonkun toisen aviomiestä mutta ei kestä jos mies on käyttänyt maksullista naista. Moni nainen menee naimisiin vasta kun löytää terpeeksi vauraan miehen jota lypsää seksin avulla. Eikö moni joudu maksaan myös suhteessa? Löytyy myös naisia jotka maksaa saadessaan sen ihannemiehensä suhteeseen itsensä kanssa. Lapsen/lapsien avulla pystyy lypsään toista melkein 20v. Joten tulee halvemmaksi käydä ammattilaisen luona.

Valitsisin miehen joka on käynyt ammattilaisessa kun sen miehen jolla elätettäviä ja penskoja tulee esittään vaatimuksia ja perintöö yhtä äkkiä jostain. "Ilmaiset" huorat ne on maailman vittumaisimpia ja koston himoisia jos eivät saa lypsettyä miestä aivan kuiviin asti.

Katsokaa miten Vanhasellekkin kostettiin...tai yritettiin kostaa...

Ammattilaiset vaatii kumin, mutta jos joku antaa painaa ilman sitä niin voi olla taka- ajatukset mielessä. Mitä vauraampi ja asemassa olevampi mies on niin saa ilma kumia varmasti. Jotkut naiset kerää roskiksesta kumin ja tyhjentää itseensä niin kuin Karpossa taannoin kerrottiin. Ansaitsemiskeinoilla ei ole enään mitään rajaa nykyään vaan ihan kaikkeen saa varautua.

• n38
        käynyt huorissa kirjoitti:

Nainen voi kertoo käyttäneensä jonkun toisen aviomiestä mutta ei kestä jos mies on käyttänyt maksullista naista. Moni nainen menee naimisiin vasta kun löytää terpeeksi vauraan miehen jota lypsää seksin avulla. Eikö moni joudu maksaan myös suhteessa? Löytyy myös naisia jotka maksaa saadessaan sen ihannemiehensä suhteeseen itsensä kanssa. Lapsen/lapsien avulla pystyy lypsään toista melkein 20v. Joten tulee halvemmaksi käydä ammattilaisen luona.

Valitsisin miehen joka on käynyt ammattilaisessa kun sen miehen jolla elätettäviä ja penskoja tulee esittään vaatimuksia ja perintöö yhtä äkkiä jostain. "Ilmaiset" huorat ne on maailman vittumaisimpia ja koston himoisia jos eivät saa lypsettyä miestä aivan kuiviin asti.

Katsokaa miten Vanhasellekkin kostettiin...tai yritettiin kostaa...

Ammattilaiset vaatii kumin, mutta jos joku antaa painaa ilman sitä niin voi olla taka- ajatukset mielessä. Mitä vauraampi ja asemassa olevampi mies on niin saa ilma kumia varmasti. Jotkut naiset kerää roskiksesta kumin ja tyhjentää itseensä niin kuin Karpossa taannoin kerrottiin. Ansaitsemiskeinoilla ei ole enään mitään rajaa nykyään vaan ihan kaikkeen saa varautua.

On se kyllä ankeata ja mustavalkoista tuo naisten ja miesten välinen suhde tämän kuvauksen perusteella. Miten ihmeessä minulla ja miehelläni on niin mukavaakin usein, puhalletaan yhteiseen hiileen, hoidetaan muksuja ja kotia, matkustetaan aina silloin tällöin ja muutenkin, mehän rakastamme toisiamme. Enkä tiedä kumpi joutuu maksaan ja mistä. Yhteinen on omaisuus ja kummallakin tulot ja yhteiset lapsetkin.
        Näin on myös useimmilla tuntemillani pareilla ja jos joku sitten joutuu eroamaan jostain syystä, näyttää sekin onnistuvan ilman turhia mukinoita. Eikä kukaan loppujen lopuksi rupea hirveesti edes riitelemään, tärkeintä useimmille on se, että lasten hoito ja elämä säilyy suht hyvänä.

Eikä muuten tartte mun mies kumia :)

Todellakin outo maailma minulle ja varmaan aika monille tuo kuvailemasi ..

• ...........
        n38 kirjoitti:

On se kyllä ankeata ja mustavalkoista tuo naisten ja miesten välinen suhde tämän kuvauksen perusteella. Miten ihmeessä minulla ja miehelläni on niin mukavaakin usein, puhalletaan yhteiseen hiileen, hoidetaan muksuja ja kotia, matkustetaan aina silloin tällöin ja muutenkin, mehän rakastamme toisiamme. Enkä tiedä kumpi joutuu maksaan ja mistä. Yhteinen on omaisuus ja kummallakin tulot ja yhteiset lapsetkin.
        Näin on myös useimmilla tuntemillani pareilla ja jos joku sitten joutuu eroamaan jostain syystä, näyttää sekin onnistuvan ilman turhia mukinoita. Eikä kukaan loppujen lopuksi rupea hirveesti edes riitelemään, tärkeintä useimmille on se, että lasten hoito ja elämä säilyy suht hyvänä.

Eikä muuten tartte mun mies kumia :)

Todellakin outo maailma minulle ja varmaan aika monille tuo kuvailemasi ..

Yrmiö, olen seurannut näitä tekstejä jonkun verran ja en voi kuin ihmetellä, että eikö sun maailmasi pyöri, kuin pillun ja sen saamisen ympärillä... Onneksi sentään seisot sanojesi takana, jos en olisi lukenut tekstejäsi, pitäisin sinua mukavannäköisenä miehenä, johon voisi vaikka tutustua,mutta nyt osaan onneksi kiertää sinut baarissa kaukaa jos satumme törmäämään...

• Pano-Pertti
        ........... kirjoitti:

Yrmiö, olen seurannut näitä tekstejä jonkun verran ja en voi kuin ihmetellä, että eikö sun maailmasi pyöri, kuin pillun ja sen saamisen ympärillä... Onneksi sentään seisot sanojesi takana, jos en olisi lukenut tekstejäsi, pitäisin sinua mukavannäköisenä miehenä, johon voisi vaikka tutustua,mutta nyt osaan onneksi kiertää sinut baarissa kaukaa jos satumme törmäämään...

Minkäs ympärillä miehen ajatusten sitten kuuluisi pyöriä, jollei pillun ja sen saamisen ympärillä?

Kyllä tosiasia nyt kumminkin on se, että miehen (kenen tahansa miehen, erityisesti nuorehkon sellaisen) ajatukset harhailevat naisten haaroväliin liittyvissä asioissa ainakin alitajuisesti lähes koko ajan, ja tämä on täysin normaalia. Aika surullista on se, että naiset eivät vielä tänä päivänäkään oikein tunnu ymmärtävän miehistä ajatusmaailmaa. Me miehet kyllä ymmärrämme teidän naisten, ja on vähän pakkokin, mikäli aiotaan pillua haluta saada... Miehen tärkein tehtävähän tässä maailmassa on "huijata" mahdollisimman hyvägeeninen nainen sänkyyn kanssaan. Tämä ei yleensä onnistu menemällä mahdollisimman hyvägeenisen naisen luokse ja pyytämällä, vaan naista pitää vokotella, vongata, liehitellä ja riiutella moninaisin keinoin...

Maksulliset naiset tarjoavat helpotusta ja vaihtelua tähän miehen ankeaan arkeen...

• huorissa

on vain pussien tyhjennystä. josta kyllä mielelläni toisinaan maksan, vaikka on muija kotona ja saan kyllä muitakin naisia mut jotenkin on kiva maksaa ja vain nussia ilman tunteta

• Pano-Pertti

Niin siis miehellehän kyseessä on ihan vastaava "kulttuuripalvelu" ja itsensä hemmottelu kuin naiselle vaikkapa kauneushoitolassa, hierojalla, teatterissa tai kampaamossa käyminen...

• Just Like That, U Can Do It.

Hyi saakeli. Itse en ole "käyttänyt" helsingin tummia miehiä, eikä kukaan kavereistani, vaikka seuraa muuten on. Ei ne naisia kovin kiinnosta, itse en halua tauteja, eikä moni muukaan.

Ja Yrmiö, kyllä olet käyttänyt seksipalveluja, jos kerran suurin osa kavereistasikin on. Ja mitä tulee "nuolemiseen" niin kun puhut siitä niin alkaa tehdä pahaa. Joten kannata prostituutiota ja nuolemista ihan omassa päässäsi, ettei tarvi vadin kanssa täällä töissä istumaan.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe