vastausta jollekin, enkä enää muista kenelle. Mutta uskovaisista piti kirjoittamani.
Olin kerran eräässä yleisötilaisuudessa, jossa keskusteltiin taivaasta tutkijan ja uskovan näkökulmista. Eräs puhujista oli jehova ja hänellä oli raamatun sivujen välissä lippusia. Jokaiseen tiedemiehen väitteeseen löytyi hetkessä raamatunlause.
Nämä jehovat (ne jotka olen tavannut),ovat siitä jänniä, että he eivät hermostu mistään. Vaikka miten argumentoisi uskontojen järjettömyydestä, niin hymyillen löytyy raamatunselitys. Eikä haittaa yhtään vaikka vastapuolen naama jo punottaisikin.
Vähän niin kuin meidän savonarolan.
Kone sekosi kun yritin laittaa
9
531
Vastaukset
himassa paskat pihalle puolisosta, lapsista ja väliaikoina vanhuksista.
Siksi niillä on lehmän hermot julkisissa tilanteissa.Olen minä saanut jehovalaisen horjumaan! Mä sanoin sille Jeesuxen Nimessä ULOS ! NYT LÄHDET PERCELE TÄSTÄ MIEHESTÄ! No percele ei lähtenyt siitä miehestä,, mutta aika nopesti pakkasi tavaransa ja lähti.
- Lapislazuli
savonarola kirjoitti:
Olen minä saanut jehovalaisen horjumaan! Mä sanoin sille Jeesuxen Nimessä ULOS ! NYT LÄHDET PERCELE TÄSTÄ MIEHESTÄ! No percele ei lähtenyt siitä miehestä,, mutta aika nopesti pakkasi tavaransa ja lähti.
preiveistäsi päätellen olet väärällä palstalla.Sinähän olet uskovainen,vai mitä?TAPELKAA KESKENÄNNE!
- Lapislazuli
Älä sano jehovantodistajia "Jehoviksi" sinähän teet heistä "Jumalia"Saatanan yksinkertaista.(olen tutustunut heidän oppeihinsa.Ne ovat älyyn vetoavia)
- Kössönöm
pulttia ota, hyvänen aika sentään. Ei sitten lyhennellä mitään, niinkö?
- Toivo
Joo, monesti uskovaiset ovat parempia keskustelijoita kuin ateistit. Uskosta saa voimaa ja itsevarmuutta. Ja ateistit luulevat, että he jyräävät uskovaiset väittelyssä, koska he pitävät itseään viisaampina. Mutta ei pidä koskaan aliarvioida ketään. Se kostautuu nopeasti.
Hihhuli on se, jolla on homma ojennuksessa, asiat selvillä ja huima itseluottamus virheelliseen asiaan.
Onhan se nähty, että tiedemies kyseenalaistaa, pohtii kaikkia näkökulmia, vetää johtopäätöksiä, mutta ei vala mitään sementtiin. Aika hidasta ja pohdiskelevaa toimintaa myös monen tiedemiehen sosiaalisissa kyvyissä, joten hihhuli yleensä vetää pinnat kotiin törkeydellään ja totaalisen itsevarmalla tyylillään.
En itsekään lähtisi julkiseen keskusteluun näiden saarnaajien kanssa: he laskisivat minut idiootin tasolleen ja pieksäisivät minut kokemuksellaan.- Kössönöm
Se oli hauska yleisötilaisuus, missä Valtaoja keskusteli mm. jehovantodistan Kauko Haverisen kanssa taivaasta. Valtaojahan on valtavan karismaattinen, sanavalmis ja hauska puhuja.
Oli huvittavaa, että vaikka Valtaoja miten selitti, mitä maailmankaikkeudesta on saatu selville, niin Haverinen se vaan löysi taas siihen sopivan raamatunlauseen. Ja tosiaan lehmänhermoilla, kuten joku täällä jo aiemmin sanoikin. Mutta ihan lempeästi.
Tällaiset tilaisuudet, joissa keskustelijoita on korkeintaan kolme, ovat kaikkein parhaimpia. Esimerkiksi ne, joita televisiossa harrastetaan, menevät yleiseksi päällepuhumiseksi, kun aikaa on tunti ja keskustelijoita 20. Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472