Mun iskä osti mulle tämmösen skootterin, merkki näkyy olevan joku vitsin Zhongyu ja malli Fude-tcbpd49. Se on muuten just tällänen http://www.myllymaenrauta.fi/tarjouksia.shtml
- mutta fude tekstin kohdalla lukee baly.
Mikä tää nyt sit on olevinaan? Onko hyväkin merkki ja kehtaako tällä ajaa?
Zhongyu Fude???
10
5163
Vastaukset
- Jösse
Mull paripäivää kasassa fude Skootteri mallia ZY50QT-7...takana 230 km....käy ja kukkuu....sisäänajo menossa mutt pakko oli testata huiput...pikkaseen vastatuuleen 63 km/h...
Skootteri tullut myllymäenraudan kautta ja kust toi malli joka näkyy nettisivulla.
tosi makee kulkupeli..hiljainenkin..ei jätä ikävää kastahtivanaa takseen...ainut haitta kai kun pitää välillä säätää venttiilit...- tietämätön
Mulla on kans sisäänajo menossa ja sil on ajettu joku 87 kilsaa...
- kokkoos
tietämätön kirjoitti:
Mulla on kans sisäänajo menossa ja sil on ajettu joku 87 kilsaa...
Toi fude on vissiinkin muuten ihan OK, mutta siihen vaikea saada varaosia ja se kiihtyy paskasti.
- FUDE
kokkoos kirjoitti:
Toi fude on vissiinkin muuten ihan OK, mutta siihen vaikea saada varaosia ja se kiihtyy paskasti.
- Jonukkeli
Sain ittekki edellispäivänä samanlaisen ja sillä on ajettu n.700 km. Tähän asti on kulkenu hyvin ja kaveritki on kehunu, et ei muuta ku ajamaa
- Hölykyn kölykyn
On ärtsy peli, itse ostin 27.04.2010 käytettynä 150 eurolla fuden jolla on ajettu jo yli 16500 km !!!
Ja kaikki toimii kuin uudessa, paitsi sähköllä lähtee heikosti käymään, vaikka on melko uus ja ladattu akku.
Peltiset häiriönpoistajat kannattaa heittää huits`haits nevadaa ja ostaa kunnon NGK. Kumiletkuja kannattaa rasvata, ettei haurastu kun ovat jatkuvasti lämmölle alttiina.
Että sitä rataa...
- asdqwerty
tyhmä kysymys mut mitä bensaa fudee pistetää?? :DDD
- spude92
Naftalla oon itse ajellut
- jebba
95 kulkee
- spyrde
tää Fude kulkee niiku vakiona 60km/h. Mitä poliisit sanoo?? kannattaisko laittaa menemään vähemmän ja miten?? Vastauksia kiitos!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911062
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434