Et tälläistä tänään

punaiset silimät

Kristinusko tarkoittaa laajalle levinnyttä uskomusta, jonka mukaan epäkuollut juutalaiszombi, joka oli oma isänsä, tekee sinut onnelliseksi ja ikuisesti eläväksi, jos et ole itseesi tyytyväinen vaan kadut monia tekojasi, syöt symbolisesti kosmisen juutalaiszombin lihaa ja juot tämän verta sekä telepaattisesti kerrot hänelle, että hän on sinun herrasi ja mestarisi ja että olet hänen orjansa. Kristinuskon mukaan näin toimimalla sielusi pelastuu synnistä, joka on olemassa siksi että kylkiluunainen vakuuttui valheista, jotka puhuva käärme kertoi taikapuusta. Pelastus tapahtuu vain, koska Jumala uhrasi julmasti ja verisesti poikansa joka oli Hän itse, jotta voisi muuttaa tilannetta jonka oli itse säätänyt ja korjata rikoksen, jonka kohteena Hän oli itse. Kristinusko sai alkunsa yrityksenä reformoida edes hiukan takapajuisuudestaan, täydellisestä epäloogisuudestaan, tiukkapipoisuudestaan, fanaattisuudestaan, ahdasmielisyydestään ja julmuudestaan tunnettua juutalaisuutta ja saada siihen edes jotain tolkkua, mutta siitä kehkeytyikin aivan oma uskontonsa.

Loogisuutensa vuoksi kristinusko on maailman laajimmalle levinnyt uskonto. Sen rauhan ja rakkauden sanomaa, jonka symbolina on antiikkinen kidutusväline, kannatetaan miltei kaikkialla maailmassa.

13

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilimä

PITÄKÄÄMME TÄMÄ ALOITUS AINA ATEISMIPALSTAN KÄRJESSÄ! JOS SE POISTETAAN NIIN JOKU ALOITTAKOON UUDEN. MIELESTÄNI TUO KUVAA OIKEIN HYVIN SITÄ MITÄ ATEISTIT AJATTELEVAT KIDUTUSVÄLINEUSKOSTA JA SIIHEN LUULEVISTA.

ALLEKIRJOITAN..

JATKE JATKUKOON!

• YK instituutti

Miinne kamelinperse on kadonnut. Se tukimustuloshan selvitti, että ateismi on saanut alkunsa kamelin perseestä

• puusilimä

POMPSIS

• Kulta Kananen

Olkoon munanjatkuntalaisuus ketju huipulla. Anna kaikille jokapäiväinen kukkokiekuut ja olkoon orrella rauhaisaa munintaa. Ilo täyttäköön keltuaiset ja valaiskoon myös valkuaiset, niin munissa kun myös silmämunissa.

Eläköön jatkuntalaisuus!!!

• puusilimä

tienasit kyllä munapaikan ;)

• Kulta Kananen
        puusilimä kirjoitti:

tienasit kyllä munapaikan ;)

Olen yrittänyt pysyä Jatkuntalaisuudelle uskollisena ja olen Omelettikomppaniassa saanut pätevyyden MunanJatkuntalaisuuden tiedottamiseen.
        HaleeMunaa ja olkoon ketju pitkä ja kestävä. ;-D

• mukavaa

kristinuskosta. Meidän Herramme elää ihan oikeesti, ja sen näkökulman pitäisi avat sinun(kin) punasilmät!
      Tarkoittaako nimimerkkisi´punaiset silmät´, jotain viittausta edesmenneeseen ideologiaan nimeltä kommunismi?! Kommunisti on aina kommunisti, koska jos hän ei sydämestään luovu siitä harhasta, se kommunisminvalhe sitoo häntä loputtomiin. Siis siitäkin on tehtävä parannus ja käännytävä ,että synti pyyhitään pois ja alkaan ns. kaanaankielellä puhuttuna virvoituksen ajat!

• "Meidän Herramme elää ihan oikeesti"

Ja kuitenkaan tästä elossaolemisesta tai tai edes olemassaolemisesta ei ole _yhtäkään_ todistetta.

:D

• Kaw.
        belial_666 kirjoitti:

"Meidän Herramme elää ihan oikeesti"

Ja kuitenkaan tästä elossaolemisesta tai tai edes olemassaolemisesta ei ole _yhtäkään_ todistetta.

:D

Katso esim. luomakuntaa.Se on todellinen ihme.Todiste Luojasta.

• Kaw. kirjoitti:

Katso esim. luomakuntaa.Se on todellinen ihme.Todiste Luojasta.

Mitä nyt ikinä luomakunnalla tarkoitatkaan niin pakko kysyä, että miten niin se on todiste?

Höpöhöpöä.

• puusilimä

po po po poing poing po poo poing.
        po po po poing poing po poo pooooing..
        mä sairaslomaa viikon sain ja pillereitä varmaan tonneittain..

• Esko

Hienoa luettavaa! Taidan pitää tästä uskonnosta ja liittyä mukaan

• Fak that

Respect

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe