tyttöystäväni on täysi kontrollifriikki ja haluaisi pitää kaikki langat käsissään. tämä nyppii välillä oikein urakalla.. hän kyllä yrittää todella ottaa relasti ja muuttua, mutta onko kontrollifriikin muuttuminen relaksi tyypiksi edes mahdollista?
perkele, äskenkin meni hermot, kun pitää yrittää kontrolloida tapahtumia ja meidän tapaamisia muutaman viikonkin päähän.
kontrollifriikki
2
585
Vastaukset
- Bubble Bobbler
Kontrollifriikit eivät koskaan muutu, koska se on osa heidän persoonaansa. Se on heidän persoonansa yksi koossapitävistä voimista. Jos kontrolli menee, pelätään persoonallisuuden hajoavan.
Kyse on neuroottisuudesta.
Erilaisuus viehättää. Sinä olet "rela", joten alitajuisesti viehätyt tiukoista mimmeistä joilla on asiat tip top. Elämän myötä opit arvostamaan kuitenkin samanlaisuutta :)- Asiat kuntoon!
Kontrollifriikki on hyvä sellaiselle tyypille,jolla kaikki asiat aina sekaisin!
Veljeni seurustelee tällaisen kanssa ja täytyy sanoa,että sopivampaa paria saa hakea!
Toinen tekee mielellään kaikki käytännön suunnitelmat ja toinen menee mielellään niihin mukaan..
sitten kun sillä palaa proput,veli ottaa sen vaan syleilyyn ja rauhoittelee..
Ainakin niillä näyttää toimivan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473