mitä tehdä kun nainen ehdottaa kaveruutta ja silti..

apuu

Ja tuntuu että sillä on enemmänkin tunteita kun pelkkä kaveruus.. Ollaan tässä tutustuttu uuden harrastuksen parissa.. Sillä kuulemma useempia eroja takana siis existään ei avioliitoista.. Viikonloppuna oltiin baarissa, sitten pyysi mua sen luokse baari illan jälkeen juttelee.. mutta ei itse tullut paikanpäälle koska menikin kaverille.. Mutta vastasi tekstareihin muutamaan sen jälkeen.. sitten seuraavalla päivällä vastasi kunnolla viesteihin.. Ja lopulta pyytää että unohdettais koko juttu.. ja jatkettais taas kavereina vain.. Mitä tehdä? nään todennäköisesti hänet kaksin tällä viikolla..

14

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naineeeeen92

      kerro nyt hyvä mies, että oletko itse siis kiinnostunut tästä naisesta, vai haluutko sen kaveriks vaan?
      sitten saat multa apuuu

      • Muaki

        Itselläni on hyvin samankaltainen tilanne päällä. Ei-sanalliset viestit kertovat jatkuvasti hänen suunnaltaan kaveruutta innokkaampaa kiinnostusta, jopa mietoa mustasukkaisuutta, mutta asiasta suoraan puhuessa tunteita ei kuulemma kaveruutta pidemmälle löydy. Itse olisin valmis aloittelemaan suhdetta, mutta myös valmis jatkamaan kavereina. Kuulostaa lällyltä mutta hänen hyvinvointinsa/onnellisuutensa on itselleni paljon tärkeämpää tässä sopassa kuin omani. Ja tietenki se että voidaan jatkaa edes kavereina, jos ei parina. Itse kyllä kestän pakit, hänellä taas ei ole niistä pelkoa (tietää sen) joten kyse ei voi olla siitäkään - olen kertonut tunteistani hänelle suoraan, että ihastusta löytyy yllinkyllin jne. joten ne ovat hänellä tiedossa.

        Ongelmana nyt olisi kuitenkin tehdä se päätös miten tästä jatkan. Jos kiinnostuksen puute on todellista, niin silloin voisin helposti jättää nämä vihjailut huomiotta ja sotku olisi siten ratkaistu. Mutta kun en ole varma, en siten uskalla olla täysin välinpitämätön joten annan myös vastakaikua näihin flirtteihin - pelkään että luulee minun menettäneen mielenkiintoni ja sen takia kaikki menee just niinkuin ei pitäisi.

        Onko tässä nyt jokin, että naisen "ei" tarkoittaa "kyllä" tai muuta vinoa? Vai odottaako hän naisena, että ryhtyisin valloitustoimiin ja sinnikkääseen piirittämiseen siitä huolimatta että omat tunteeni ovat hänelle jo selviä? Tähän soidinleikkiin en kuitenkaan aio lähteä, sillä sepä se vasta rasittavaa olisikin jos kaveripohjalla jatkettaisiin.

        Tämmöinen shakkimatti mulla.


      • apuu
        Muaki kirjoitti:

        Itselläni on hyvin samankaltainen tilanne päällä. Ei-sanalliset viestit kertovat jatkuvasti hänen suunnaltaan kaveruutta innokkaampaa kiinnostusta, jopa mietoa mustasukkaisuutta, mutta asiasta suoraan puhuessa tunteita ei kuulemma kaveruutta pidemmälle löydy. Itse olisin valmis aloittelemaan suhdetta, mutta myös valmis jatkamaan kavereina. Kuulostaa lällyltä mutta hänen hyvinvointinsa/onnellisuutensa on itselleni paljon tärkeämpää tässä sopassa kuin omani. Ja tietenki se että voidaan jatkaa edes kavereina, jos ei parina. Itse kyllä kestän pakit, hänellä taas ei ole niistä pelkoa (tietää sen) joten kyse ei voi olla siitäkään - olen kertonut tunteistani hänelle suoraan, että ihastusta löytyy yllinkyllin jne. joten ne ovat hänellä tiedossa.

        Ongelmana nyt olisi kuitenkin tehdä se päätös miten tästä jatkan. Jos kiinnostuksen puute on todellista, niin silloin voisin helposti jättää nämä vihjailut huomiotta ja sotku olisi siten ratkaistu. Mutta kun en ole varma, en siten uskalla olla täysin välinpitämätön joten annan myös vastakaikua näihin flirtteihin - pelkään että luulee minun menettäneen mielenkiintoni ja sen takia kaikki menee just niinkuin ei pitäisi.

        Onko tässä nyt jokin, että naisen "ei" tarkoittaa "kyllä" tai muuta vinoa? Vai odottaako hän naisena, että ryhtyisin valloitustoimiin ja sinnikkääseen piirittämiseen siitä huolimatta että omat tunteeni ovat hänelle jo selviä? Tähän soidinleikkiin en kuitenkaan aio lähteä, sillä sepä se vasta rasittavaa olisikin jos kaveripohjalla jatkettaisiin.

        Tämmöinen shakkimatti mulla.

        tosissaan.. ja ihastunutkin naiseen.. en ole vastaavia naisia ennen tavannut.. voin jatkaa sen kanssa kaverinakin.. ajattelin antaa sille kukkasia.. tuntuu että sillä olisi tunteita enemmän kun kaveruus..


      • xcbvcvbb
        Muaki kirjoitti:

        Itselläni on hyvin samankaltainen tilanne päällä. Ei-sanalliset viestit kertovat jatkuvasti hänen suunnaltaan kaveruutta innokkaampaa kiinnostusta, jopa mietoa mustasukkaisuutta, mutta asiasta suoraan puhuessa tunteita ei kuulemma kaveruutta pidemmälle löydy. Itse olisin valmis aloittelemaan suhdetta, mutta myös valmis jatkamaan kavereina. Kuulostaa lällyltä mutta hänen hyvinvointinsa/onnellisuutensa on itselleni paljon tärkeämpää tässä sopassa kuin omani. Ja tietenki se että voidaan jatkaa edes kavereina, jos ei parina. Itse kyllä kestän pakit, hänellä taas ei ole niistä pelkoa (tietää sen) joten kyse ei voi olla siitäkään - olen kertonut tunteistani hänelle suoraan, että ihastusta löytyy yllinkyllin jne. joten ne ovat hänellä tiedossa.

        Ongelmana nyt olisi kuitenkin tehdä se päätös miten tästä jatkan. Jos kiinnostuksen puute on todellista, niin silloin voisin helposti jättää nämä vihjailut huomiotta ja sotku olisi siten ratkaistu. Mutta kun en ole varma, en siten uskalla olla täysin välinpitämätön joten annan myös vastakaikua näihin flirtteihin - pelkään että luulee minun menettäneen mielenkiintoni ja sen takia kaikki menee just niinkuin ei pitäisi.

        Onko tässä nyt jokin, että naisen "ei" tarkoittaa "kyllä" tai muuta vinoa? Vai odottaako hän naisena, että ryhtyisin valloitustoimiin ja sinnikkääseen piirittämiseen siitä huolimatta että omat tunteeni ovat hänelle jo selviä? Tähän soidinleikkiin en kuitenkaan aio lähteä, sillä sepä se vasta rasittavaa olisikin jos kaveripohjalla jatkettaisiin.

        Tämmöinen shakkimatti mulla.

        " Kuulostaa lällyltä mutta hänen hyvinvointinsa/onnellisuutensa on itselleni paljon tärkeämpää tässä sopassa kuin omani. "

        tolla asenteella susta ei kyllä satavarmasti tule yhtään mitään muuta kuin kaveri. naiset ei arvosta pätkän vertaa ylikilttejä miehiä.


      • apuu
        xcbvcvbb kirjoitti:

        " Kuulostaa lällyltä mutta hänen hyvinvointinsa/onnellisuutensa on itselleni paljon tärkeämpää tässä sopassa kuin omani. "

        tolla asenteella susta ei kyllä satavarmasti tule yhtään mitään muuta kuin kaveri. naiset ei arvosta pätkän vertaa ylikilttejä miehiä.

        mitä sitten pitäis tehdä? olen antanut kukkaset.. ja hän meni hämilleen.. jos auttaisit miestä mäessä?


      • Invictus
        apuu kirjoitti:

        mitä sitten pitäis tehdä? olen antanut kukkaset.. ja hän meni hämilleen.. jos auttaisit miestä mäessä?

        "mitä sitten pitäis tehdä? olen antanut kukkaset.. ja hän meni hämilleen.. jos auttaisit miestä mäessä? "

        http://www.youtube.com/watch?v=r9jeyLvpuBM

        Yllä olevasta englanninkielisestä videosta saattaa olla apua, mutta kukkaset tekevät tilanteen jo aika vaikeaksi.


      • voipientä :D

        Siinä onkin 18 vee tyttösellä rutkasti kokemusta kaikesta mikä liittyy seurusteluun ym :D *naurahtaa*

        Kyllä sitä just ikärajat ehkä täyttää kun on 18 kesäinen mut ei ehkä muita neuvomaan kannata :D


      • naisen näkökulma
        xcbvcvbb kirjoitti:

        " Kuulostaa lällyltä mutta hänen hyvinvointinsa/onnellisuutensa on itselleni paljon tärkeämpää tässä sopassa kuin omani. "

        tolla asenteella susta ei kyllä satavarmasti tule yhtään mitään muuta kuin kaveri. naiset ei arvosta pätkän vertaa ylikilttejä miehiä.

        Kyllä se mies saa olla kiltti, tuoda kukkia ja muuta. Tekeekö kaunis ele miehestä ns pehmon? Ei vaan se saa naisen tuntemaan itsensä erityiseksi juuri tälle miehelle.


      • Invictus
        naisen näkökulma kirjoitti:

        Kyllä se mies saa olla kiltti, tuoda kukkia ja muuta. Tekeekö kaunis ele miehestä ns pehmon? Ei vaan se saa naisen tuntemaan itsensä erityiseksi juuri tälle miehelle.

        "Kyllä se mies saa olla kiltti, tuoda kukkia ja muuta. Tekeekö kaunis ele miehestä ns pehmon?"

        Tunteita toki saa näyttää ja se todellakin on hieno asia. Mutta tässä tilanteessa sanon, että ne toimivat "Apuun" haitaksi. Miksi? "Apuu" on todennäköisesti ajatellut naista yötä päivää, ja hänellä on perhosia vatsassa koko ajan. Mutta nainen todennäköisesti ei. Yksinkertaisesti sanottuna viehätys ei ole molemmin puolista.

        Kun tilanne on näin, kukat saavat naisen tuntemaan olonsa vain vaivaantuneeksi ja hämilleen. Hänellä on tietenkin myös turvallinen olo, ja hän todella arvostaa ystäväänsä. Mutta koska jännite puuttuu, suhde ei tule kehittymään seksuaaliselle tasolle. Tietenkin kannattaa kysyä itseltään onko tämä välttämättä paha asia. Oikeita ystäviä kun ei koskaan voi olla liikaa.


      • rrptyt
        Muaki kirjoitti:

        Itselläni on hyvin samankaltainen tilanne päällä. Ei-sanalliset viestit kertovat jatkuvasti hänen suunnaltaan kaveruutta innokkaampaa kiinnostusta, jopa mietoa mustasukkaisuutta, mutta asiasta suoraan puhuessa tunteita ei kuulemma kaveruutta pidemmälle löydy. Itse olisin valmis aloittelemaan suhdetta, mutta myös valmis jatkamaan kavereina. Kuulostaa lällyltä mutta hänen hyvinvointinsa/onnellisuutensa on itselleni paljon tärkeämpää tässä sopassa kuin omani. Ja tietenki se että voidaan jatkaa edes kavereina, jos ei parina. Itse kyllä kestän pakit, hänellä taas ei ole niistä pelkoa (tietää sen) joten kyse ei voi olla siitäkään - olen kertonut tunteistani hänelle suoraan, että ihastusta löytyy yllinkyllin jne. joten ne ovat hänellä tiedossa.

        Ongelmana nyt olisi kuitenkin tehdä se päätös miten tästä jatkan. Jos kiinnostuksen puute on todellista, niin silloin voisin helposti jättää nämä vihjailut huomiotta ja sotku olisi siten ratkaistu. Mutta kun en ole varma, en siten uskalla olla täysin välinpitämätön joten annan myös vastakaikua näihin flirtteihin - pelkään että luulee minun menettäneen mielenkiintoni ja sen takia kaikki menee just niinkuin ei pitäisi.

        Onko tässä nyt jokin, että naisen "ei" tarkoittaa "kyllä" tai muuta vinoa? Vai odottaako hän naisena, että ryhtyisin valloitustoimiin ja sinnikkääseen piirittämiseen siitä huolimatta että omat tunteeni ovat hänelle jo selviä? Tähän soidinleikkiin en kuitenkaan aio lähteä, sillä sepä se vasta rasittavaa olisikin jos kaveripohjalla jatkettaisiin.

        Tämmöinen shakkimatti mulla.

        "hänellä taas ei ole niistä pelkoa (tietää sen) joten kyse ei voi olla siitäkään - olen kertonut tunteistani hänelle suoraan, että ihastusta löytyy yllinkyllin jne. joten ne ovat hänellä tiedossa."

        Tämä on osa ongelmaa. Olet Captain Obvious. Itse en kertoisi tunteista suoraan, ennen kuin olet saanut naiselta riittävästi vastakaikua, tuskin sittenkään. Jos kerrot naiselle tunteista, eikä hän ole ihastunut sinuun, kertominen ei auta mitään. Naisella pitäisi myös olla jonkinasteista pelkoa pakeista, tai muuten olet liian helppo.


      • apuu
        voipientä :D kirjoitti:

        Siinä onkin 18 vee tyttösellä rutkasti kokemusta kaikesta mikä liittyy seurusteluun ym :D *naurahtaa*

        Kyllä sitä just ikärajat ehkä täyttää kun on 18 kesäinen mut ei ehkä muita neuvomaan kannata :D

        kukkien antamisenkin jälkeen vaan kaveruutta nyt siis toisen kerran.. voiko tästä päästä eteenpäin esim. flirttailulla.. koska edellisellä lauantaina pyysi baari-illan jälkeen kotiinsa..hänen kaverinsa pakottivat kuulemma jatkoille.. oli tosi pahoillaan niin kun nytkin sunnuntaina.. sanoi ettei hän ole kiinnostunu muuta kuin kaverina.. no antaa ajan kulua ja tapailla sitä harrastuksen parissa.. jospa jotenkin saisin hänet ihastumaan.. miten naisen voisin saada??


      • jouskarinna80
        apuu kirjoitti:

        kukkien antamisenkin jälkeen vaan kaveruutta nyt siis toisen kerran.. voiko tästä päästä eteenpäin esim. flirttailulla.. koska edellisellä lauantaina pyysi baari-illan jälkeen kotiinsa..hänen kaverinsa pakottivat kuulemma jatkoille.. oli tosi pahoillaan niin kun nytkin sunnuntaina.. sanoi ettei hän ole kiinnostunu muuta kuin kaverina.. no antaa ajan kulua ja tapailla sitä harrastuksen parissa.. jospa jotenkin saisin hänet ihastumaan.. miten naisen voisin saada??

        Ehdottaisin unohtamaan. Nainen selkeästi haluaa olla vain kaveri.
        Et sanonut ikääsi saatika naisen ikää. Helpottaisi kummasti jos tietäisi minkä ikäisen naisen mielenliikkeistä puhutaan?


      • apuu
        jouskarinna80 kirjoitti:

        Ehdottaisin unohtamaan. Nainen selkeästi haluaa olla vain kaveri.
        Et sanonut ikääsi saatika naisen ikää. Helpottaisi kummasti jos tietäisi minkä ikäisen naisen mielenliikkeistä puhutaan?

        no nainen 19 ja ite 23.. mut ei siitä taida tulla kun kaveruutta.. en oo sen kans käytännös livenä jutellu kertaakaan ton kukkien antamisen jälkeen..


      • ..............
        apuu kirjoitti:

        no nainen 19 ja ite 23.. mut ei siitä taida tulla kun kaveruutta.. en oo sen kans käytännös livenä jutellu kertaakaan ton kukkien antamisen jälkeen..

        Koita seuraavaan naiseen pientä välinpitämättömyyttä. Eli toisin sanoen yritä siirtää ne perhoset omasta vatsastasi naisen vatsaan. Tällöin olet paremmassa asemassa ja pystyt määräämään suhteen muodostumisesta aivan kuten tämä nainen teki nyt sinun kohdalla. Tämä tietysti toimii vain silloin, jos nainen on ollut alusta asti kiinnostunut vähintään kaverina ja antanut merkkejä muustakin. Sitten kun suhde on vahvalla pohjalla voit piristää naisen päivää klassisilla huomionosoituksilla kuten kukilla, mutta silloinkin on oltava varovainen, ettei levy jää pyörimään.

        Ne kliseiset kommentit tyyliin "voi kun minunkin mieheni muistaisi minua kukilla" yms. kannattaa unohtaa tapailuvaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe