Niin... mulla oli 18v synttärit viikonloppuna ja pikkusisko tuli jatkoille baariin mukaan alaikäsenä. Se oli kertonu mutsille menevänsä kaverilleen, mut kun se pääsi meiän mukana sisään raflaan ni en halunnu sitä käräyttää. Katoin päältä ettei juonu paljon, eikä se kyl juonutkaa. Lupasin etten käräytä.
Mut kun ilta oli lopuillaan huomasin et vika bussi lähtee pian. Ei ollu varaa taksiin, joten revin pikkusysterin naisten huoneen jonon perältä mukaani. Pysäkille mennessä se vinku et sillei koskaan oo ollu sellasta pissahätää, mut pakkohan oli ehtiä sille bussille. Kun oltiin jo nousemassa dösaan ni tää meiän 16v... oikeesti... se kusi housunsa! Onneks ei ollu paljon pakkasta ja farkut oli ihan tummat (paitsi etu- ja takareisist valkoset) nii sitä ei moni huomannu varmaankaan. Se oli lainannu raflaan mun farkkui koska ne sopi sen toppiin ja ollaan aika samankokoset. Lisäks annoin ne, kun ne mun ikäselle on jo aika "pissikset" ja ite laitoin mun ebbat.
Kotona sisko heitti farkut pyykkikoriin ja sen piti pestä ne heti aamulla, kun yöllä ei haluttu remuta. Mut äiskä heräskin ensin ja tietty alotti pyykkään. Sit se löysi ne kosteet farkut. MÄ sain hirveen saarnan kuinka MÄ olin ollu niin hirvees kunnos, että olin housuni kastellu! Se ties tottakai että farkut on mun, kun olin just niitä Young ageja joskus siltä kinunnu ja saanut niihin rahat. En halunnu käräyttää siskoo ja kuuntelin saarnat, mut nyt äiskä on menny juoruaan tän jonkun kaverin äidille ja sen tietää koko meiän kaveripiiri. Siskolla ja mulla on yhteisii kavereita ja koulussakin tää juttu sit vitsinä leviää ja oon jo pissaliisa jne. kaikille näille epäkypsille idiooteille. Täysikäiselle ei mikään meriitti hirveesti...
Mitähän tekisin? Siskollekin toi on tosi noloo jos lähden tästä korjaileen juttuu ja tuntuu ilkeeltä tehä sitä sillekään.
Äiti juorus, sisko pissahousu
19
2035
Vastaukset
- yxäxä
kokemuksesta tiedän, että ei kannata elää valheessa eikä ottaa päälleen toisen tekoja. Niistä tulee ikuinen riesa.
parasta, että oikaiset asian niinkuin se on. Siitä tulee tietty sisarellesi samat ku sinulle, mutta on hänkin epäkypsä, kun ei tunnusta tekoaan.
kerro totuus kaikille. Ajan mittaan se on paras ratkaisu sekä sinun kanalta että siskos oppii vastaamaan omista teoistaan.- yxäxä
että äitisi tässä jutussa oli kaikkein tyhmin. Ei ole maatakaatava asia, jos poika tai tyttö pissaa housuihinsa, mutta että äiti sen julkistaa ja alkaa komennella niin, että asia leviää perhepiirin ulkopuolelle niin se on.
Äitis olis pitänyt ottaa aiallissti selvää asiasta ja YMMÄRTÄÄ.
Tuollainen syyttely tai mitä se sitten olikin todistaa, että hän on epäkypsä äidiksi. Pitäisi sen verran ymmärtää lapsiaan, että ei levittelisi kaikkea, mitä tietää vaan pysrkisi ohjaamaan, ettei toiste sellaista tapahdu. Virheitä sattuu kaikille.
Melkein tuntuu, että äitisi on käyttänyt tapahtumaa oman idenditeettinsä korostamiseen eikä lastensa ohjaamiseen ja suojeluun, mikä on väärin. - juuh.
yxäxä kirjoitti:
että äitisi tässä jutussa oli kaikkein tyhmin. Ei ole maatakaatava asia, jos poika tai tyttö pissaa housuihinsa, mutta että äiti sen julkistaa ja alkaa komennella niin, että asia leviää perhepiirin ulkopuolelle niin se on.
Äitis olis pitänyt ottaa aiallissti selvää asiasta ja YMMÄRTÄÄ.
Tuollainen syyttely tai mitä se sitten olikin todistaa, että hän on epäkypsä äidiksi. Pitäisi sen verran ymmärtää lapsiaan, että ei levittelisi kaikkea, mitä tietää vaan pysrkisi ohjaamaan, ettei toiste sellaista tapahdu. Virheitä sattuu kaikille.
Melkein tuntuu, että äitisi on käyttänyt tapahtumaa oman idenditeettinsä korostamiseen eikä lastensa ohjaamiseen ja suojeluun, mikä on väärin.Aivan oikein! Mulla oli semmoinen äiti joka nähtävästi nautti minun nöyryyttämisestäni. Juoruili siis asioita, jotka tod. ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle!
En anna hänelle koskaan anteeksi, vaikka näistä jutuista on kulunut jo 30 vuotta ja enemmänkin, niin pahasti hän on tehnyt. En ymmärrä semmoisia oman pesän likaajia. Ei hän itsekään mikään enkeli ollut, ja kyllä olis mullakin ollut aivan kummia juttuja kerrotavana HÄNESTÄ ulkopuolisille, mutta eipä tullut koskaan mieleen.
Äidit voi joskus olla todella veemäisiä omille lapsilleen. Uskon tuohon mitä aavistelit, että se nainen haluaa korostaa omaa identiteettiään, vaikka sitten omien lastensa kustannuksella. Alhaista.
- hoh,hoijaaaaa
provo....
- hohhoi.........
ja maailman tylsin sellanen.
- vastauksia
hohhoi......... kirjoitti:
ja maailman tylsin sellanen.
oliskin provo!
enhän mä tällästä päästäni keksis. - hohhoi.........
vastauksia kirjoitti:
oliskin provo!
enhän mä tällästä päästäni keksis.No sitäjust. Mitä ideaa tällasessa provosssa olis? On kyl ihan uskottava juttu muutenkin,ja toisaalta niin "tavallinen" et tuskin on provo (ja kuka jaksais kirjottaa about romaanin kokosen tekstin tollasta jos se ei oikeesti olis tapahtunu,pitäis olla aika totaalinen no-lifer...).
Mutta joo. Paljasta siskosi. Kyllä se sen kestää. Sitäpaitsi osottaa aikamoista epälojaaliutta sun siskolta kun ei ole itse itseään ilmiantanut. Ja mutsis kanssa voisit kanssa puhua,ei oo ihan korrektia mennä toisten asioista juoruamaan...
- outoa jengiä
Hirvee juoruakkamutsi sulla. Mä kertoisin miten asiat on ja muuttaisin pois heti kun olis mahdollista.
Jos ei halua paljastua tuonkaltaisesta, kannattaa laittaa ämpäriin likoamaan.
- sopivan kiltti
Kertoisin äidillesi totuuden asiasta, sillä tuskin tämä pikkusiskosi olisi niin lojaali sinua kohtaan. Jollet nyt näe tilannetta , niin tulet näkemään ja siskosi tulee käyttämään lojaalisuuttasi hyväksi tulevaisuudessa hyvinkin häikäilemättömällä tavalla. Et ole joruakka, kun kerrot totuuden. Rohkeutta vaan!
- kaksosten äiti
Onko sinun äiti siis 4v.????? Uskomatonta käytöstä aikuiselta ihmiseltä, hänenhän pitäis just suojella teitä eikä arvostella tekemisiä perheen ulkopuolella....
Infoa sun äitiäsi missä mennään, vahinkohan on jo tapahtunut ja juorut kulkee omia menojaan mutta silti, äitisi olisi hyvä tietää totuus ja hävetä miten on sut nolannut syyttä suotta.
Ehkä pistää vähän ajattelemaan jos siis on aivoja millä ajatella.
Iljettävä ihminen (siis äitisi)
Kaikki sympatiat sun puolella ja on sun siskosikin aikamoinen vätys kun ei oikaissut asiaa äidillenne. 1). Äitisi kertoi kaverisi äidille arvelunsa
2). kaverisi äiti kertoi tyttärelleen, siis kaverillesi
3). kaverisi juorusi äitisi oletuksen muille.
Päätelmä: Sinulla on keljuja kavereita (samankaltaisia mitä itsrlläni kouluaikoina)
Vaikka kuinka ottaa päähän, älä petä siskosi luottamusta. Mutta seuraavalla kerralla kun olet syytön, älä ota syitä niskoillesi.- ????
ajatteleppa millasta se on 16-v kun se on tuollasta sinun ikäiselle. Sähän viskaat sen kun susien ruoaks. Tuon ikäiset osaavat olla tosi inhottavia toisilleen...
- vastauksia
???? kirjoitti:
ajatteleppa millasta se on 16-v kun se on tuollasta sinun ikäiselle. Sähän viskaat sen kun susien ruoaks. Tuon ikäiset osaavat olla tosi inhottavia toisilleen...
kerroin äidille totuuden ja mitä mieltä oon. Sisko on aika nolona eikä halua vieläkään keskustella koko jutusta. Ehkä mutsin korjaus kulkee sitä samaa kautta ainakin lähipiiriin... maineenihan meni jo, mutta never mind.... asiat unohtuu toivottavasti.
- Meeee.....
vastauksia kirjoitti:
kerroin äidille totuuden ja mitä mieltä oon. Sisko on aika nolona eikä halua vieläkään keskustella koko jutusta. Ehkä mutsin korjaus kulkee sitä samaa kautta ainakin lähipiiriin... maineenihan meni jo, mutta never mind.... asiat unohtuu toivottavasti.
APUA....
Siis nyt löysin tään jutun millä sisko yritti vierittää jutun itsestään tapahtuneeks mulle. Muuten pitää kyl paikkansa toi juttu mut kävi vuos sitten mun isosiskolle sen synttärin jatkoilla!!!
Isosisko kasteli siis sillon yödösas noi sen Ebbat kotimatkalla pikku siideris ja sai mutsilta aamulla saarnan. Tää sit levis myös sen kavereiden tietoon. - dyddydyy
Meeee..... kirjoitti:
APUA....
Siis nyt löysin tään jutun millä sisko yritti vierittää jutun itsestään tapahtuneeks mulle. Muuten pitää kyl paikkansa toi juttu mut kävi vuos sitten mun isosiskolle sen synttärin jatkoilla!!!
Isosisko kasteli siis sillon yödösas noi sen Ebbat kotimatkalla pikku siideris ja sai mutsilta aamulla saarnan. Tää sit levis myös sen kavereiden tietoon.Hyvä Ansku ja Jonsku tapelkaa!
Nyt ei ainaskaa kukaan tiiä et mikä on totta tai ei paitsi teiän äiskä.... - Tukkendahl
Meeee..... kirjoitti:
APUA....
Isosisko kasteli siis sillon yödösas noi sen Ebbat kotimatkalla pikku siideris ja sai mutsilta aamulla saarnan. Tää sit levis myös sen kavereiden tietoon.Ihmettelen kovasti
- :):)
Tukkendahl kirjoitti:
Ihmettelen kovasti
...tarkoittaa ilmeisesti farkkuja.
Only Ebba Jeans on farkkumerkki, jossa sellanen metallilenkki takana ja pienet taskut.
- näin se on vaan
tällaisiin auttaa vuosikausien terapia ja anteeksianto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463