Mies & porno

tyttö..

Kannattaako mun tuhlata aikaani tällaiseen mieheen. Eli siis ei mua se haittaa jos hän haluaa katsoa pornoa, mutta kun ei tarvisi siitä mulle kertoa. Tulee aina jotenkin huono fiilis. Onhan pornossa sentään kaikki ämmät täydellisiä. Mutta kun tämä mun mies kun se välillä aina on oikeen että "vois mennä himaan kattoo pornoo".. "oon ainaki 200 kertaa kattonu sen yhen hd porno pätkän".. "sillä yhellä ämmällä on vääränväriset hiukset siinä, sais olla blondit".. Sitten kun minä eilen sanoin, no siis en itse pahemmin edes katso, kun mun mielestä siinä ei oo mitään hienoa, pelkkää tollasta panemista vaa.. mutta sanoin ihan vittuillakseni että juu vois mennä redtubeen.. no mies sitten oli et "mitä sä sellasia kattelet, ei ne oo sulle"... Ja mitä mieltä ootte siitä että mies pitää puhelimen taustakuvana jonkun googlesta otetun täydellisen bikininaisen kuvaa ja puhelimesta löytyy kuvia enemmänkin.. Mitä tekisitte tällaisen miehen kanssa?

5

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpooooo

      Ite en tollasta nulikkaa kattelis sekuntiakaan.

      • Triina.

        En katselisi tuollaista tyyppiä. Maailmassa on fiksujakin miehiä.


    • tarkentaa

      minkä ikäsiä ootte, teinejä? Mieshän käyttäytyy kuin pentu. Voihan se kasvaakin siitä, mutta usein luonteenpiirteet eivät muutu noin vain äkkiä.
      Lue muuten vain taustaksi tämän lähellä sattumoisin menevä ketju "yllätin mieheni". Porno voi haitata olemista pitkälle aikuisuuteenkin, jos on ns.peruskansalainen ja muutenkin saamaton tyyppi. Normaalisti se ei koukuta ja haittaa, mielenkiinto tulisi olla sitä luokkaa kuin sulla redtube.

    • Sexsysusy

      Ennen ei ollut nettipornoa ja monet suhteet voivat paremmin. Oma miehenikin katsoo sitä. En hyväksy enkä aio hyväksyä..En enää sano mitään..mutta pikkuhiljaa ei myös kiinnosta sanoa mitään...ollaan oltu 10 v yhdessä, Ja tiedän että ei ole minussa ainakaan vikaa..koska olen ollut aiemminkin suhteessa haluttava..tämä porno-ongelma oli jo ennen kun alettiin seurusteleen..sanoin sen silloin että en hyväksy, joten saat valita minä vai tämä.. hän valitsi minut mutta salaa katsellut koko ajan. Se on mielestäni nettipettämistä, jossa henkisesti petetään toista. ja kiihotutaan muista.piirretty porno ei kiinnosta...miksi? ? ? Valitettavasti kaikissa on jotain huonoa, mutta petturi tavalla tai toisella on pahin.Nykyään annan ajan kulua, ja tunteiden pikkuhiljaa hävitä, olen sanonut että parikertaa vielä huomautan ennen kun otan ja lähden. ja enää en puhu vaan teen...ensin tulistuin, sitten vihastuin, mökötin ja rauhotuin, pikkuhiljaa hyväksyn pakkaan kamat ja häivyn..Vielä ei ole sen aika mutta odotan että olen salaa itse valmis.Kaikille muille koittakaa kestää, jos ette hyväksy, älkää pettäkö itseänne että kaveri muuttuis..ihminen ei muutu koskaan, olosu hteet vain muuttuvat!

    • 28mies

      Ikää teillä on vissiin 16 vuotta. Jos olette vanhempia, niin HUH HUH!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe