ennen lapseni syntymää meillä oli mieheni kanssa tosi hyvä seksielämä. Minulla on ollut aina mielenkiintoa seksin suhteen paljon naiseksi. Olen aika varma että olin siitä aktiivisimmasta päästä naisia.
Asia muuttui kuitenkin radikaalisti lapseni synnyttyä. Ensinnäkin itse synnytys oli jo minusta tapahtuma joka repi minut täydellisesti. Minulle tuli 2 asteen repeämät jotka ommeltiin ja oli viikon niin kipeä etten pystynyt oikein olemaan mitenkään päin.
Oisin voinut näin jälkeenpäin sanoa että kurokaa vaan umpeen koko reikä, en tarvitse sitä enää.
No olen tässä 6 kk.jälkeen mieheni kans muutamia kertoja harrastettu seksiä ja ihan vain miestäni ajatellen. Minusta tuntuu kuin olisin eunukki, ei siis minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Minulle olisi aivan yhdentekevää jos en koskaan harrastaisi seksiä. Lähteeköhän mieheni vielä lätkimään. hän kyllä tajuaa ettei minua yhtään kiinnosta oikeasti. minusta seksi ei edes tunnu yhtään siltä kuin ennen vaikka olen kuinka treenannut lihaksiani ja kuulat pysyvät sisälläni ihan kuin ennenkin. Ei jotenkin vain ole tuntoa.
Myöskään orgasmia en ole saanut ollenkaan, kun taas ennen se kävi silmänräpäyksessä. Imetän vielä lastani joten vaikuttaisikohan se. Pitäisiköhän minun sanoa tästä neuvolassa. Itseänihän tää ei sinänsä haittaa mut mieshän voi lähtee..:( palaudunkohan koskaan ennalleen?? Koekumksia vastaavasta??
lapsen syntymä=seksin kuolema
7
890
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,
Ei alapäässä mitään tuntohermoja ole. Ne tuntemukset tulee yläpäään kautta jos on tullakseen. Sillä mitä on alapäässä jäljellä ei ole mitään merkitystä
- trollit kotiin
Jaa että alapäässä ei ole mitään tuntohermoja? Siellä kaikkein herkimmällä alueella? Mene nyt trolli syömään pullaa :DDDDDDDD
- adafadsfafdaf
vaikuttaa, onko sulla kuukautiset alkanut..
Imetys vie halut tosi hyvin, samoin kuin se jos hormonitoiminta ja kuukautiset eiv't ole viel normalisoituneet. Lakkaa murehtimasta ja anna itsellesi aikaa, kyll' se siit'...- asdfsadfasf
mulla ainakin vaikutti! Ihan valtavasti, tajusin sen vasta kun lopetin ja muutuin "omaksi itsekseni". Meillä kyllä oli seksiä säännöllisesti imetyksen aikana, mutta itselläni halut ja nautinto ei olleet ollenkaan normaalitasolla. Mies kuitenkin ymmärsi asian ja hemmottelin häntä muilla seksimuodoilla ;) Koin imetyksen kuitenkin niin tärkeäksi asiaksi lapselle, että jos toinen joskus saadaan, imetän edelleen pitkän kaavan mukaan. Esikkoa imetin ekan vuoden.
- kaisu 12121212
Jos koko ajan saa pelätä että mies lähtee niin menköön. Pahempihan se on pelossa elää. Meillä ei oo seksiä ollut lapsen syntymän jälkeen kymmeneen vuoteen ja vieläkin mies on kuvioissa mukana.
- kjgkjhgjkg
ja elämä on ihanaa, niinkö? Eiköhän kannattaisi tehdä asialle jotakin? Kämppiksenä eläminen ei mulla ainakaan ole vaihtoehto, kyllä suhde kaipaa seksiä... sen määrä toki vaihtelee pareilla, mutta ystävyys/kaveruus on eri asia kuin parisuhde. Ja voi olla kausia että on vähemmän, varmasti niin on jokaisessa suhteessa jossain vaiheessa.Mutta aika paljon on vaadittu kumppamilta, jos on kymmenen vuotta ilman seksiä.... ja todennäköisesti kumppanisi ei ole ollutkaan, saahan sitä muualta jos kotona ei tipu. Tuo nyt ei ole enää mikään kuiva kausi, vaan täysi kylmyys ja jäätyminen!
Mutta alkuperäiselle kirjoittajalle: Kyllä se siitä, uskokaa parisuhteeseenne, ja hellyys kunniaan! Ja puhukaa asiasta keskenänne, kerrot todelliset tunteesi, että haluaisit haluta. Se auttaa miestäsikin jaksamaan, odottamaan parempaa tulevaisuutta. Meillä seksielämän normalisoituminen vei vuoden verran. - n90n
nautitko siitä? miehesei hoitaa hommat muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483