lapsen syntymä=seksin kuolema

nainen 29

ennen lapseni syntymää meillä oli mieheni kanssa tosi hyvä seksielämä. Minulla on ollut aina mielenkiintoa seksin suhteen paljon naiseksi. Olen aika varma että olin siitä aktiivisimmasta päästä naisia.
Asia muuttui kuitenkin radikaalisti lapseni synnyttyä. Ensinnäkin itse synnytys oli jo minusta tapahtuma joka repi minut täydellisesti. Minulle tuli 2 asteen repeämät jotka ommeltiin ja oli viikon niin kipeä etten pystynyt oikein olemaan mitenkään päin.
Oisin voinut näin jälkeenpäin sanoa että kurokaa vaan umpeen koko reikä, en tarvitse sitä enää.
No olen tässä 6 kk.jälkeen mieheni kans muutamia kertoja harrastettu seksiä ja ihan vain miestäni ajatellen. Minusta tuntuu kuin olisin eunukki, ei siis minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Minulle olisi aivan yhdentekevää jos en koskaan harrastaisi seksiä. Lähteeköhän mieheni vielä lätkimään. hän kyllä tajuaa ettei minua yhtään kiinnosta oikeasti. minusta seksi ei edes tunnu yhtään siltä kuin ennen vaikka olen kuinka treenannut lihaksiani ja kuulat pysyvät sisälläni ihan kuin ennenkin. Ei jotenkin vain ole tuntoa.
Myöskään orgasmia en ole saanut ollenkaan, kun taas ennen se kävi silmänräpäyksessä. Imetän vielä lastani joten vaikuttaisikohan se. Pitäisiköhän minun sanoa tästä neuvolassa. Itseänihän tää ei sinänsä haittaa mut mieshän voi lähtee..:( palaudunkohan koskaan ennalleen?? Koekumksia vastaavasta??

7

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,

Ei alapäässä mitään tuntohermoja ole. Ne tuntemukset tulee yläpäään kautta jos on tullakseen. Sillä mitä on alapäässä jäljellä ei ole mitään merkitystä

• trollit kotiin

Jaa että alapäässä ei ole mitään tuntohermoja? Siellä kaikkein herkimmällä alueella? Mene nyt trolli syömään pullaa :DDDDDDDD

• adafadsfafdaf

vaikuttaa, onko sulla kuukautiset alkanut..
      Imetys vie halut tosi hyvin, samoin kuin se jos hormonitoiminta ja kuukautiset eiv't ole viel normalisoituneet. Lakkaa murehtimasta ja anna itsellesi aikaa, kyll' se siit'...

• asdfsadfasf

mulla ainakin vaikutti! Ihan valtavasti, tajusin sen vasta kun lopetin ja muutuin "omaksi itsekseni". Meillä kyllä oli seksiä säännöllisesti imetyksen aikana, mutta itselläni halut ja nautinto ei olleet ollenkaan normaalitasolla. Mies kuitenkin ymmärsi asian ja hemmottelin häntä muilla seksimuodoilla ;) Koin imetyksen kuitenkin niin tärkeäksi asiaksi lapselle, että jos toinen joskus saadaan, imetän edelleen pitkän kaavan mukaan. Esikkoa imetin ekan vuoden.

• kaisu 12121212

Jos koko ajan saa pelätä että mies lähtee niin menköön. Pahempihan se on pelossa elää. Meillä ei oo seksiä ollut lapsen syntymän jälkeen kymmeneen vuoteen ja vieläkin mies on kuvioissa mukana.

• kjgkjhgjkg

ja elämä on ihanaa, niinkö? Eiköhän kannattaisi tehdä asialle jotakin? Kämppiksenä eläminen ei mulla ainakaan ole vaihtoehto, kyllä suhde kaipaa seksiä... sen määrä toki vaihtelee pareilla, mutta ystävyys/kaveruus on eri asia kuin parisuhde. Ja voi olla kausia että on vähemmän, varmasti niin on jokaisessa suhteessa jossain vaiheessa.Mutta aika paljon on vaadittu kumppamilta, jos on kymmenen vuotta ilman seksiä.... ja todennäköisesti kumppanisi ei ole ollutkaan, saahan sitä muualta jos kotona ei tipu. Tuo nyt ei ole enää mikään kuiva kausi, vaan täysi kylmyys ja jäätyminen!

Mutta alkuperäiselle kirjoittajalle: Kyllä se siitä, uskokaa parisuhteeseenne, ja hellyys kunniaan! Ja puhukaa asiasta keskenänne, kerrot todelliset tunteesi, että haluaisit haluta. Se auttaa miestäsikin jaksamaan, odottamaan parempaa tulevaisuutta. Meillä seksielämän normalisoituminen vei vuoden verran.

• n90n

nautitko siitä? miehesei hoitaa hommat muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe