Tuli tuossa mieleen, että seuraako tätä palstaa yksikään muslimi? Jos seuraa niin haluaisin kysyä, että miksi Profeetta Muhammedia (oikeinkirjoitus?) ei tai Allahia ei saa piirtää tai kuvata? Vai saako?
Heitin tuossa googlen kuvahakuun "mohammed" ja tuli aika, noh, mielenkiintoisia kuvia:
http://tinyurl.com/yendlz3
Onko täällä muslimeja?
14
168
Vastaukset
- non-muslim
tällaisen kuvan olen ainakin itse saanut.
- Kössönöm
itse olevansa ateisti, mutta puolustelee muslimeja minkä kerkiää.
- Saag Paneer
En allekirjoita minkäänlaisia opinkappaleita enkä usko minkäänlaisiin jumaluuksiin. Varaan itselleni myös vapauden olla asioista ihan itse mitä mieltä haluan riippumatta siitä, mihin leiriin jotkut putkiaivoisimmat lukijat haluavat minut sijoittaa.
- Saag Paneer
Kössönöm kirjoitti:
itse olevansa ateisti, mutta puolustelee muslimeja minkä kerkiää.
Puolustan ihmisiä, en uskontoja.
- Kössönöm
Saag Paneer kirjoitti:
En allekirjoita minkäänlaisia opinkappaleita enkä usko minkäänlaisiin jumaluuksiin. Varaan itselleni myös vapauden olla asioista ihan itse mitä mieltä haluan riippumatta siitä, mihin leiriin jotkut putkiaivoisimmat lukijat haluavat minut sijoittaa.
itselleni oikeuden olla eri mieltä kuin putkiaivoiset hallitsemattoman maahanmuuton kannattajat.
Varaan myös oikeuden arvostella sadistisia uskontoja, mukaanlukien islaminusko. - Saag Paneer
Kössönöm kirjoitti:
itselleni oikeuden olla eri mieltä kuin putkiaivoiset hallitsemattoman maahanmuuton kannattajat.
Varaan myös oikeuden arvostella sadistisia uskontoja, mukaanlukien islaminusko.En ole lukenut sinulta montaakaan kommenttia, jossa olisit arvostellut islamia. Sen sijaan olet arvostellut (ihan oikein) mm. afrikkalaisia brutaaleja heimotraditioita (tyttölasten silpominen) ja väittänyt tämän liittyvän islamiin (väärin). Itse vastustan yhtälailla näitä mm. somalien harrastamia hirveyksiä. Tosin Suomessa on jo laki tällaista vastaan, vain kontrolli ontuu.
Kaikkiin uskontoihin liittyy mitä älyttömimpiä ilmiöitä, jotka ovat suoraan sanoen perseestä. Niihin tuleekin puuttua. Kaikenlaista sadismia tuleekin vastustaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nämä uskonnot olisivat kokonaisuudessaan sadistisia tai että niissä ei olisi mitään hyvää.
>>itselleni oikeuden olla eri mieltä kuin putkiaivoiset hallitsemattoman maahanmuuton kannattajat. - Kössönöm
Saag Paneer kirjoitti:
En ole lukenut sinulta montaakaan kommenttia, jossa olisit arvostellut islamia. Sen sijaan olet arvostellut (ihan oikein) mm. afrikkalaisia brutaaleja heimotraditioita (tyttölasten silpominen) ja väittänyt tämän liittyvän islamiin (väärin). Itse vastustan yhtälailla näitä mm. somalien harrastamia hirveyksiä. Tosin Suomessa on jo laki tällaista vastaan, vain kontrolli ontuu.
Kaikkiin uskontoihin liittyy mitä älyttömimpiä ilmiöitä, jotka ovat suoraan sanoen perseestä. Niihin tuleekin puuttua. Kaikenlaista sadismia tuleekin vastustaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nämä uskonnot olisivat kokonaisuudessaan sadistisia tai että niissä ei olisi mitään hyvää.
>>itselleni oikeuden olla eri mieltä kuin putkiaivoiset hallitsemattoman maahanmuuton kannattajat.kyllä minä ihan aktiivisesti olen kirjoittanut islamkriittisiä kirjoituksia, kuten myös yhteinen tuttumme konna, jonka kirjoituksia ei ikävä kyllä täällä enää näy. Liekö vanhuuttaan kupsahtanut.
Mitä tulee ympärileikkauksiin, niin tyttöjen silpomiset kuuluvat islamiin ihan yhtälailla kuin poikienkin. Puolustatko sinä poikien ympärileikkauksia? Sehän on helvetin vanha tapa. Jos puolustat, niin miksi?
"Kaikkiin uskontoihin liittyy mitä älyttömimpiä ilmiöitä, jotka ovat suoraan sanoen perseestä. Niihin tuleekin puuttua. Kaikenlaista sadismia tuleekin vastustaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nämä uskonnot olisivat kokonaisuudessaan sadistisia tai että niissä ei olisi mitään hyvää."
- Uskontoihin on sisäänrakennettuna väkivaltaa. Ne ovat niissä kirjoituksissa ja perinteissä. Jos on oikea muslimi tai kristitty, niin silloin niitä käskyjä on noudatettava, eikö niin. Siispä muslimit alistavat naisia, vihaavat vääräuskoisia, leikkelevät lastensa sukuelimiä ja haistattavat paskat valtioitten lainsäädännöstä. - Saag Paneer
Kössönöm kirjoitti:
kyllä minä ihan aktiivisesti olen kirjoittanut islamkriittisiä kirjoituksia, kuten myös yhteinen tuttumme konna, jonka kirjoituksia ei ikävä kyllä täällä enää näy. Liekö vanhuuttaan kupsahtanut.
Mitä tulee ympärileikkauksiin, niin tyttöjen silpomiset kuuluvat islamiin ihan yhtälailla kuin poikienkin. Puolustatko sinä poikien ympärileikkauksia? Sehän on helvetin vanha tapa. Jos puolustat, niin miksi?
"Kaikkiin uskontoihin liittyy mitä älyttömimpiä ilmiöitä, jotka ovat suoraan sanoen perseestä. Niihin tuleekin puuttua. Kaikenlaista sadismia tuleekin vastustaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nämä uskonnot olisivat kokonaisuudessaan sadistisia tai että niissä ei olisi mitään hyvää."
- Uskontoihin on sisäänrakennettuna väkivaltaa. Ne ovat niissä kirjoituksissa ja perinteissä. Jos on oikea muslimi tai kristitty, niin silloin niitä käskyjä on noudatettava, eikö niin. Siispä muslimit alistavat naisia, vihaavat vääräuskoisia, leikkelevät lastensa sukuelimiä ja haistattavat paskat valtioitten lainsäädännöstä.>>kyllä minä ihan aktiivisesti olen kirjoittanut islamkriittisiä kirjoituksia>Mitä tulee ympärileikkauksiin, niin tyttöjen silpomiset kuuluvat islamiin ihan yhtälailla kuin poikienkin. Puolustatko sinä poikien ympärileikkauksia? Sehän on helvetin vanha tapa. Jos puolustat, niin miksi?>Jos on oikea muslimi tai kristitty, niin silloin niitä käskyjä on noudatettava, eikö niin.
- Kössönöm
Saag Paneer kirjoitti:
>>kyllä minä ihan aktiivisesti olen kirjoittanut islamkriittisiä kirjoituksia>Mitä tulee ympärileikkauksiin, niin tyttöjen silpomiset kuuluvat islamiin ihan yhtälailla kuin poikienkin. Puolustatko sinä poikien ympärileikkauksia? Sehän on helvetin vanha tapa. Jos puolustat, niin miksi?>Jos on oikea muslimi tai kristitty, niin silloin niitä käskyjä on noudatettava, eikö niin.
ja muslimeja uskontoonsa uskovina ihmisinä. Näitä olen kritisoinut.
"Ei, vaan olet kritisoinut maahanmuuttajamuslimeja - ja useimmiten vieläpä väärin perustein. Et osaa erottaa muuta kulttuuritaustaa uskonnosta ja se on juuri sinun suurin ongelmasi näissä keskusteluissa."
- Miten niin väärin perustein? Jos muslimi sanoo, että hänen uskontonsa käskee tehdä sitä ja tätä, niin sitten käskee. Kulttuuria se uskontokin on, joten mitä niistä pitäisi erotella.
"Eivät kuulu. Tyttöjen silpomiset kuuluvat Afrikan tiettyjen alueiden heimoperinteisiin, jotka perinteet ovat itse asiassa jopa vanhempia kuin koko islam."
- Mitä sitten? Muslimit niitä tekevät. Uskontoa on kaikki mitä sen nimissä tehdään, ja uskonnolla tyttöjen ympärileikkauksia perustellaan.
"Missään islamin pyhissä kirjoituksissa ei kehoiteta tyttöjen silpomisiin, eikä sitä todellakaan harrasteta monissa ikivanhoissa muslimimaissa."
- So? Onko Egypti nuori valtio? Arviolta noin 95% tytöistä ympärileikataan.
http://satunnainen.livejournal.com/52219.html
"Poikien ympärileikkaukset ovatkin sitten eri asia. Tässä asiassa en ole kuitenkaan huomannut sinun olleen kovinkaan aktiivinen esimerkiksi juutalaisten suhteen."
- Olen aktiivisesti kirjoittanut ympärileikkauksia vastaan. Kuten viimeksi tästä rabbin tekemästä silpomisesta, joka oli juuri käräjillä. Sinun en ole huomannut niitä arvostelleen. Mikä poikien ympärileikkauksissa on muka eri asia? Siinä rikotaan Suomen lakeja, mutta vähänpä tuntuu sinua kiinnostavan lasten oikeudet.
"En ole koskaan enkä missään puolustanut kumpaakaan helvetin vanhaa tapaa. Sen sijaan olen puuttunut keskusteluun, jossa sinä ääliömäisesti ruttasit suomalaista oikeusjärjestelmää jonkun yksittäistapauksen perusteella, josta sinulla ei edes voinut olla kaikkea tarpeellista tietoa käytettävissäsi."
- Et ole myöskään kritisoinut lasten silpomisia. Jos tarkoitat sitä musliminaisen tapausta, niin kaikki tiedot olivat saatavilla, mutta sinä kieltäydyit tajuamasta koko juttua. - Kössönöm
Saag Paneer kirjoitti:
>>kyllä minä ihan aktiivisesti olen kirjoittanut islamkriittisiä kirjoituksia>Mitä tulee ympärileikkauksiin, niin tyttöjen silpomiset kuuluvat islamiin ihan yhtälailla kuin poikienkin. Puolustatko sinä poikien ympärileikkauksia? Sehän on helvetin vanha tapa. Jos puolustat, niin miksi?>Jos on oikea muslimi tai kristitty, niin silloin niitä käskyjä on noudatettava, eikö niin.
Siis kuuluuko vai ei? Tiedätkö sinä enemmän kuin muslimi?
"1981 vanhimman ja arvostetun islamilaisen yliopiston Al-Azharin sheikki taasen valistaa kansaa seuraamaan profeetta Muhammedin jälkiä ja ympärileikkaamaan tyttärensä. Toisaalta asiaan vähäisesti perehtyneenä tästäkin on montaa eri tulkintaa, siis siitä mitä Muhammed on asiasta loppujen lopuksi oikeastaan sanonut. Esimerkiksi tunnettu kirjailija ja naisten oikeuksien puolestapuhuja Nawal El Saadawi kertoo, että profeetta Muhammed koitti vastustaa tyttöjen ympärileikkausta siitä syystä, että se oli heille vahingollinen. Eli jälleen kerran tuntuu, että jokainen tulkitsee sekä Koraania että haditheja oman päänsä mukaan."
http://satunnainen.livejournal.com/52219.html - 3+16
Saag Paneer kirjoitti:
Puolustan ihmisiä, en uskontoja.
Mikset siis puolusta kristtityjä joita täällä pilkataan koko ajan?
- ...
Saag Paneer kirjoitti:
Luuletko sinä todellakin, että tuon vuodatuksesi jälkeen kukaan ottaa sinua tosissaan?
"Et yksinkertaisesti voi rinnastaa kristinuskoa ja islamia, koska lähtökohdat ovat uskonnoissa aivan erilaiset. Siinä missä harras kristitty kilvoittelee taivaspaikasta ja on helvetin aktiivinen uskonnollisissa toimissaan, muslimi heittäytyy Allahin huomaan. KAIKKI mitä maailmassa tapahtuu on muslimille Allahin johdatusta, jolle on joku ylempi päämäärä. Kristitty sen sijaan kilvoittelee taivaspaikasta kuten kunnon kapitalisti voittojensa maksimoinnista."
Heh heh.
- Ithyphallic
http://images.google.fi/images?q=jesus and mo
Kummaa, että tuon sarjakuvataiteilijan henki ei ole ollut uhattuna. Tai en tiedä onko ollut, mutta ei ole ainakaan ollut otsikoissa. - jv
Mutta siitä huolimatta puolustan islamia yhtä järkevänä uskontona kuin kristinusko.
Sama julle (eri nimellä) ja samoihin paimentolaistarinoihin perustuu:)))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462