Ehdotukseni poistettiin. Joku taitaa pelätä...?
Rohkea todistus Jumalasta
9
194
Vastaukset
Se oli hyvä aloitus ja mielenkiintoinen ketju. Kenellä paloi käämit? Olin just lukemassa niitä vastauksia kun se poistettiin. Höh!
- Thronos
Ja minä ehdin juuri vastata kahteen kommenttiin mutta sinnepä hävisivät vastaukseni.
Että minua raivostuttaa tuollainen raukkamaisuus!
Voisiko se joka pyysi ketjun poistoa kertoa mikä siinä oli niin pahaa että koko keskustelu piti poistaa?
- Rompix
Voi perkele! Aloitus oli hyvä ja keskustelu oli käynnissä... pitää varmaankin tästälähtien tallentaa kaikki omat postit notepadille talteen... grr.
- Thronos
Minulla on huima ehdotus Suomen ev.lut. kirkolle.
Nyt sillä on mahdollisuus todistaa Jumalan kaikkivoipaisuus ja hyvä tahto ihmisten pelastamiseksi vastaansanomattomalla tavalla.
Lopetetaan kaikki tunnustuksellinen uskonnonopetus, papin vierailut, rukoukset ja kirkossakäynnit kaikissa Suomen päiväkodeissa ja kouluissa yhden sukupolven ajaksi. Myös muiden uskontojen opetus lopetetaan kouluissa, uskontojen sijaan opetetaan psykologiaa ja filosofiaa ja tieteen tutkimuksia ja havaintoja siitä miten ihmisen aivotoiminta saa aikaan pyhän ja yhteensulautumisen tuntemuksia tietyissä tilanteissa kulttuuritaustasta riippumatta.
Mitään syytä olla huolissaan ei uskovaisilla tietenkään ole, kyllähän hyvä Jumala osaa itsekin kertoa olemassaolostaan niille onnellisille joille hän haluaa itsensä ilmaista. Samalla päästään eroon ateistien ja varsinkin UUSateistien jatkuvasta natkutuksesta ja valituksista.
Jos kerran Jumalan olemassaolo on niin varma asia kuin täälläkin päivittäin vakuutetaan ja jos hän kerran on niin kaikkivoipa ja haluaa niin kovasti ihmisten pelastusta niin voi sitä ihmettä kun pikkulapsoset saavat uskonnon opetusta suoraan itseltään Jumalalta! Mitäänhän tässä ei voi menettää mutta mikä mahdollisuus todistaa luottamuksensa ja vakaumuksensa! Mitäs sanotte uskovaiset?
Tehän uskotte että vuorikin siirtyy kun sitä vain kehottaa - siihen verrattuna tämä on varmaan pikkujuttu.- +++++
:)
- J-la
jumalathan ovat KÄTKENEET tiedon muilta. kuin kuninkaansotureilta.
Ei saa paljastaa totuutta - Thronos
...kysyi ajattelenko ollenkaan Neuvostoliittoa kun ehdotan moista ja toteaa että siellä kirkot ja papit saivat huonoa kohtelua ja järjestelmä kaatui 70 vuodessa.
Vastailen tässä muistista Eskopisteelle sen mikä äsken poistossa hävisi vaikka onkin inhottavaa kirjoittaa samaa asiaa uudelleen.
Ajatteletko sinä Esko . ollenkaan että en puhunut mitään siitä että Suomen yhteiskuntajärjestelmä pitäisi muuttaa kommunistiseksi. Minä en kannata totalitaarisia yhteiskuntajärjestelmiä enkä minkäänlaista yhden asian pakkosyöttöä, juuri siksi ehdotinkin uskonnon pakkosyötön poistamista kouluista ja päiväkodeista. Kirkkojen ja pappien kohtelun muuttamisesta en sanonut yhtään mitään.
Neuvostoliiton kaatuminen tuskin johtui pelkästään ateismista, eiköhän syynä ollut nimenomaan yhteiskuntajärjestelmän kaatuminen omaan mahdottomuuteensa.
Miksi sinä älähdät "kommunismi!" kun minä puhun koulujen uskonnonopetuksesta? Etkö osaa ymmärtää mistä on puhe vaan vetelet vain refleksinomaisesti tuttuja kortteja esiin niinkuin sinua on opetettu? Valitan että esitän välillä asioita joihin sinulla ei ole sopivaa korttia valmiina. Tämä elämä kun ei ole mitään marjapussia...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492