Täytyy kai se

Ikävä jää....

antaa periksi...Ei meistä sitten ilmeisesti oltu tarkoitettu toisillemme...Surullista :(

26

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qgik

      varmasti tehnyt kaikkesi suhteenne edistymisen eteen? Ennen sitä ei kannata luovuttaa!

    • joka kertoo.........

      :(
      älä sure onhan se päivä valoisa huomennakin...

      Jotenkin uskon kuitenkin kohtaloon

      • senkö vuoksi en saa

        kohtalon on aina oikullinen, siihen liiaksi luottaa......


      • jostakin

        Noin haluan uskoa minäkin. Kun sydän sanoo et tahtoo niin kovasti niin pakkohan se on uskoa.


    • 12

      ainakaan sun kanssas :) joten häivyhän jo täältä !

    • ;-))

      Pelkään erään miehen ajattelevan juuri noin, sattuneista syistä.. minun käytökseni vuoksi. Siihen oli syynsä, parikin syytä mutta kumpikaan niistä ei ole tunteitteni lopahtaminen tai se ettei enää kiinnostaisi. Tulet sen kyllä huomaamaan...

      • joopasejoooniih

        eikös merkit ollut selvät ja varsinkin se jääminen vanhaan.
        eikä yhteyden ottoja enää tullut.
        niin turhaampa täälä ilmoittelet.
        niin, kait se koska ei ole sinulla selkärankaa suoraan sitä kertoa....
        tuskin oli minulle, mutta vastasinpa vaan huvikseni...


      • Titi-tyy..

        no jokos olet oppinut käyttäytymään ;-) Jos olet, lähetä savumerkkejä parhaaksi katsomallasi viestivälineellä niin voitais vaikka tavata. Asioillahan on tapana järjestyä..tavalla tahi toisella..


      • halua tavata..
        Titi-tyy.. kirjoitti:

        no jokos olet oppinut käyttäytymään ;-) Jos olet, lähetä savumerkkejä parhaaksi katsomallasi viestivälineellä niin voitais vaikka tavata. Asioillahan on tapana järjestyä..tavalla tahi toisella..

        ehkä kesällä.. jää nähtäväksi mitä elämä tuo tullessan ja muuttuuko nämä tunteet..


      • ymmärtämään toisiam
        halua tavata.. kirjoitti:

        ehkä kesällä.. jää nähtäväksi mitä elämä tuo tullessan ja muuttuuko nämä tunteet..

        me.. toisistamme.. jotakin.. virheistämme, molempien virheistä..


      • s.v.s
        Titi-tyy.. kirjoitti:

        no jokos olet oppinut käyttäytymään ;-) Jos olet, lähetä savumerkkejä parhaaksi katsomallasi viestivälineellä niin voitais vaikka tavata. Asioillahan on tapana järjestyä..tavalla tahi toisella..

        Ai, enkö osaa käyttäytyä?En tiedä kun en ole suhun törmännyt vielä... Entäs itse?

        Ja nyt pitää mennä pian töihin... millaista savua haluatte?


      • puolivallatonpoikami
        ymmärtämään toisiam kirjoitti:

        me.. toisistamme.. jotakin.. virheistämme, molempien virheistä..

        sinulle näkyy liiankin hyvin... =D
        ehkä opimme ehkä ei.
        olen oppinut paljon niinä aikoina kun sinuun tutustuin.. vuosia sitten
        selvittämättömiä tekoja ja sanoja jäi mieleen pyörimään..
        ehkä muut tietää totuuden.. ehkä muut meidät yrittää erottaa toisistamme
        meidät rakastuneet, joilla oli elämä edessä ja kaikki toivoa täynnä.
        sinä ja minä= ikuinen rakkaus
        mitä minä sinulle merkkasin? ? ?


      • No mikä maksaa??
        s.v.s kirjoitti:

        Ai, enkö osaa käyttäytyä?En tiedä kun en ole suhun törmännyt vielä... Entäs itse?

        Ja nyt pitää mennä pian töihin... millaista savua haluatte?

        ..onko puut märkiä ja tikut kastunu kun ei savu jo tuprahtele? Voi, voi..ei taida nyt viestitys ottaa tulta alleen :-)


    • vahingossa vain
      • Miehelle

        Minun tunteeni on edelleen olemassa, olet tärkeä!


      • puolivallatonpoikami
        Miehelle kirjoitti:

        Minun tunteeni on edelleen olemassa, olet tärkeä!

        ootko tosissas?
        vaikka teit mitä teit! ! ! ! !


      • sun vain

        Tää on niin ihana kappale... on kyyneleissä pidättelemistä kyllä tässä, jos joku tän mulle soittais.. :'(


      • vahingossa vain
        sun vain kirjoitti:

        Tää on niin ihana kappale... on kyyneleissä pidättelemistä kyllä tässä, jos joku tän mulle soittais.. :'(

        Minunkin silmiin pölähtää hiekkaa kovin usein kun kuulen kyseisen kappaleen. Jossain se oli käännettykin kolmalle kotimaiselle, sen sanat tarkoitan.

        Tiedän lähinnä omat fiilikseni, en hänen.


      • nurkan takaa,

        tulit..
        pakko minun on koittaa saada itseni tästä löyhästä hirrestä irti..
        pitkään sitä jo koittanut.
        sinulla vain on aina "pehmeä kohta" sisälläni.
        paikka sydämessäni.

        ja kun eteenpäin koitan,
        olen muilta suljettu.
        siksi hankalaa..
        ehkä joku päivä..

        olen ajatellut, etten halua sotkea elämääsi.
        siksi en ole halunnut kertoa tunteistani..
        viimeksi nähdessämme ne vain nousivat pintaan.
        minun olisi pitänyt vain olla hiljaa..
        anteeksi.


      • vahingossa vain
        nurkan takaa, kirjoitti:

        tulit..
        pakko minun on koittaa saada itseni tästä löyhästä hirrestä irti..
        pitkään sitä jo koittanut.
        sinulla vain on aina "pehmeä kohta" sisälläni.
        paikka sydämessäni.

        ja kun eteenpäin koitan,
        olen muilta suljettu.
        siksi hankalaa..
        ehkä joku päivä..

        olen ajatellut, etten halua sotkea elämääsi.
        siksi en ole halunnut kertoa tunteistani..
        viimeksi nähdessämme ne vain nousivat pintaan.
        minun olisi pitänyt vain olla hiljaa..
        anteeksi.

        pahoillasi :) Virhe oli ihan omani. Milloin me olemme viimeksi nähneet? Minä kyllä sitten kerron että olemmeko nähneet irl.


      • vahingossa, salaa..
        vahingossa vain kirjoitti:

        pahoillasi :) Virhe oli ihan omani. Milloin me olemme viimeksi nähneet? Minä kyllä sitten kerron että olemmeko nähneet irl.

        tapasimme viimeksi la-su yönä.


      • vahingossa vain
        vahingossa, salaa.. kirjoitti:

        tapasimme viimeksi la-su yönä.

        harmillista, sillä en häntä olen nähnyt moneen viikkoon (irl) ja on todennäköistä että en näekään enää.

        Joten en ole kaipaamasi henkilö, mutta erehtyminen on inhimillistä ja täällä hyvin helppoa.

        Onnenpekka se joka sinut saa.


      • vahingossa, salaa..
        vahingossa vain kirjoitti:

        harmillista, sillä en häntä olen nähnyt moneen viikkoon (irl) ja on todennäköistä että en näekään enää.

        Joten en ole kaipaamasi henkilö, mutta erehtyminen on inhimillistä ja täällä hyvin helppoa.

        Onnenpekka se joka sinut saa.

        emme ole toistemme kaivattuja,
        mutta en näkisi sitä erehtymiseksi,
        vaan vertaistueksi.

        ja kiitos sanoistasi.
        oma kaivattuni ei tehnyt mitään väärää, en minäkään.
        joskus vain -kaikista tunteista(kin) huolimatta- tilanteet eivät salli,
        ja elämä ei anna sitä, mitä itse haluaisi.

        toivon sinulle parempaa onnea, ja että löydät oman kaivattusi :)


    • Suo, kuokka ja jussi

      Never give up, never give up!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe