Lävistykset naisilla

Kun tuolla aiemmin jo on ollut keskustelua/mielipiteiden kyselyä tatuoiduista naisista niin otetaanpa sitten nämä lävistykset. Viehättävätkö/inhottavatko? Miksi negatiivinen asia/positiivinen? Mielipiteitä ja keskustelua aiheesta.
Itse olen tärmönnyt aika usein tähän miestyyppiin joka voi hyväksyä nämä nykyaikana niin yleiset madonnat ja napakorut, mutta kaikki muu erikoisempi on sitten ehdoton turn off. Miksi näin?
Toisaalta sitten on taas näitä jotka saavat jotain kiksejä vain näistä lävistetyistä vartaloista. Mikä niissä sytyttää?

Itse pidän sitä jokaisen omana valintana vaikkeivat nämä lävistykset sovikkaan kaikille. Itselläni tykkään omistani, mutta en usko hankkivani enempää. Kaksi napakorua, korvien rustoissa 3 ja nenässä yksi rengas.

6

4922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihan OK

No liika on aina liikaa. Kyllä siinä korvassakin voi olla liian monta lävistystä ja siitä tulee lähinnä inhoreaktio. Joku yksittäinen napa/nenä/huuli lävistykset ovat ihan OK, mutta ei se nyt mitenkään hyvältä näytä jos naamasta löytyy useita lävistyksiä, olivatpa ne sitten yksittäisinä tapauksina sitten kuinka hyvän näköisiä tahansa.

Esim. Yksittäin kaikki nämä lävistykset olisivat ihan OK asia naisella, mutta kun niitä on vain niin monta, niin eipä tuo kovinkaan hyvältä näytä.

http://s4.hubimg.com/u/3294007_f520.jpg

Korvakorujakin voi helposti olla "liikaa". Itse pidän sitä 3 korua per korva maksimimääränä.

http://s3.hubimg.com/u/3303402_f520.jpg

Olen muutamalla hoikalla ja nuorella (gootti tyylisellä) naisella nähnyt tällaisen selkään tehdyn nauhalävistyksen ja ihan hyvältä se on näyttänyt, varsinkin kun naisilla on ollut tuohon sopiva kroppa ja vaatetus, mutta eipä tuolla "korulla" nyt ihan joka paikkaan voisi mennä eikä tuo todellakaan sovi joka naiselle.

http://s3.hubimg.com/u/3294014_f520.jpg

• .,.,.,.

no ei tossa kyllä kummassakaan kuvassa vielä paljoa koruja ollu...

Oon naine,mulla on nytte madonna,ja labret sivulla,ottamassa toisen sivulle alas.. Korvissa: 14mm ja tavallisia.. Hankinnassa on joko vertical tai normi toho keskelle alas,septum ja bridge nii ja tragus mm. ja ehkä sit genitaali (: Mulle on iha sama jos en kelpaa nii sit en.. Mut mullekki mieluummi mies jolla on kuvia ja koruja (:

Ekan kuvan otan lapaluun päälle mun koiran tuhkasta kuha se kuolee.. Ja toine saa olla värikuva käsivarteen joku paratiisilintu tai joku muu tropiikinlintu (:

• Jernika

Itse aloitin 15 vuotiaana lävistyksien ja heti 18 vuotiaana tatuointien ottamisen.lävistyksiä on 17 kpl,tatuointeja muutama siihen vielä päälle,parinkympin paremmalla puolella ollaan.Vähän aikaa sitten otin rastat ja leikkasin vielä piilokaljun sinne alle...olen siis todellakin normaalista poikkeava.Jonkun mielestä varmasti ruma kun synti mutta aina olen ollut sinut oman ulkonäköni kanssa ja koruja ym otan sen takia että pidän niitä kauniina.olen aiemmin tapaillut ns. rokkari/hevarimiehiä joille ulkonäköni on ollut normaalia mutta viime kesänä kävikin niin että eteeni tuli aivan tavallisen näköinen,vanhanaikaisilla periaatteilla kasvatettu itseäni vanhempi mies.Aluksi olimme vain kavereita mutta ensi kuussa meille tulee jo vuosi yhteistä taivalta täyteen.Hän myönsi jo ihan alussa ettei voi ymmärtää eikä sietää lävistyksiä eikä tatuointeja mutta ihastui siihen minkälainen ihminen olin luonteeltani eikä jossain vaiheessa edes huomannut koruja tai muuta...olimme olleet yhdessä jonkun 3kk ja eräänä päivänä otin kaikki korut pois huvin vuoksi.Mieheni tuli töistä,katteli pitkään sanomatta mitään.Päivä kääntyi illaksi ja tuli nukkumaan menoaika ja mieheni viimein lohkaisi "meinasitko laittaa milloin korut takaisin,oot jotenkin niin oudon ja alastoman näköinen ilman niitä.Pakko myöntää että tykkään niistä ja olet kauniimpi kuitenkin niiden kanssa koska ne on osa sinua"....ja nykypäivänä mieheni kehoa koristaa kolme tatuointia jotka olen hänelle tehnyt,hänen omasta halustaan ja aloitteestaan.Itse tapaan enemmän niitä "ootpas ruma noiden korujen kanssa"-tyyppejä yleensä baareissa ja he ovat humalaisia vanhempia miehiä tai sitten juuri 18-vuotta täyttäneitä naisihmisiä.

• Huulilävistyssss

Oon vasta 12 pian 13 ja mulla on madonna huulilävistys.Ja noissa kuvissa oli kyl ihan liikaa..mulla on valkone timantti.

• hihh.hii.

sä oot jo vanha ämmänkääkkä. saatanan pedofiili!!

• Jos se sopii...

Sitä se on...Jokaisen oma valinta.
      Kaikille ei mutta sinulle kyllä?

Lävitys kertoo niin paljon kuten tatuointikin sen ottajasta
      kuva vielä enemmän. Joten kai ne siksi on jotenkin
      kiellettyjen listalla...Mutta olen törmännyt joskus naisiin..
      Harvoihin joilla on sopiva tai kaunis lävistys...
      Tosin heidän navoistaan voi tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe