http://www.magneettimedia.com
On todella ilahduttavaa, että löytyy todella asioihin oikein kantaa ottava lehti/sivusto.
Lehti kirjoitaa asioista laajemmin kuin pelkästään uskonnollissävytteisesti.
Hienoa.
Magneettimedia - Täyttä asiaa
42
512
Vastaukset
- ,,,,,
Ilmastonmuutosjutut ainakin pelkkää roskaa.
- Torakan pieru
Tulet vielä huomaamaan, että ne eivät ole roskaa, vaan realismia.
Mutta ruoski vain itseäsi. - ,,,,,
Torakan pieru kirjoitti:
Tulet vielä huomaamaan, että ne eivät ole roskaa, vaan realismia.
Mutta ruoski vain itseäsi.Vaikutat idiootilta.
- Torakan pieru
,,,,, kirjoitti:
Vaikutat idiootilta.
Mutta kun selvästi ymmärrät muutenkin puutteellisesti asioita tai sivitystasosi on alkeellinen, niin voihan se vastakeskustelija vaikuttaa idootilta, kun et ymmärrä, mitä hän sanoo tai tarkoittaa.
Jopa hohheli on tajunnut tuon silas jujun. - olet pelle tuhnu
Torakan pieru kirjoitti:
Mutta kun selvästi ymmärrät muutenkin puutteellisesti asioita tai sivitystasosi on alkeellinen, niin voihan se vastakeskustelija vaikuttaa idootilta, kun et ymmärrä, mitä hän sanoo tai tarkoittaa.
Jopa hohheli on tajunnut tuon silas jujun.Sinä pelle yritit jopa lämmittää saunasi hiilidioksidilla.
- Torakan pieru
olet pelle tuhnu kirjoitti:
Sinä pelle yritit jopa lämmittää saunasi hiilidioksidilla.
millaisella määrällä totesit saunasi lämpiävän hieman yli 50 asteen?
Vai oletko jo siitäkin syyntakeeton idiootti? - pilkkukaks
olet pelle tuhnu kirjoitti:
Sinä pelle yritit jopa lämmittää saunasi hiilidioksidilla.
Ja sinä väitit pokkana että linnunrata kiertyessään akselinsa ympäri käyttäytyy kiinteän kappaleen tavoin, on lähes täydellistä tietämättömyyttä, jota voikin odottaa vain co2 pohjaisen maailmankatsomukseen ohjatulta "tahdotko ilmastotoimittajaksi" kurssilaiselta.
- olet pelle tuhnu
Torakan pieru kirjoitti:
millaisella määrällä totesit saunasi lämpiävän hieman yli 50 asteen?
Vai oletko jo siitäkin syyntakeeton idiootti?Asiatietoa ilmastonmuutoksesta ihan suomeksi:
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutos/
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutoskysymyksia
http://www.skepticalscience.com/translation.php?lang=2
http://www.ilmasto.org/lisatietoa/usein_kysytyt_kysymykset/ilmastoskeptikkojen_vaitteita.html - olet pelle ,2
pilkkukaks kirjoitti:
Ja sinä väitit pokkana että linnunrata kiertyessään akselinsa ympäri käyttäytyy kiinteän kappaleen tavoin, on lähes täydellistä tietämättömyyttä, jota voikin odottaa vain co2 pohjaisen maailmankatsomukseen ohjatulta "tahdotko ilmastotoimittajaksi" kurssilaiselta.
Enpä ole huomannut kenenkään väittäneen tällä palstalla väittämääsi.
- pilkkukaks
olet pelle ,2 kirjoitti:
Enpä ole huomannut kenenkään väittäneen tällä palstalla väittämääsi.
häirikkö kiertelee mokiaan multinikeillään, tosin turhaan.
Ohjelman katsottuani tuli entistä selvemmäksi, että Svensmark on ihan sekopäinen huuhaa-hörhö.
Hän väitti esimerkiksi aurinkokuntamme kulkevan Linnunradan kierteishaarojen välillä. Hän tiesi aurinkokuntamme kiertävän Linnunradan noin 240 miljoonassa vuodessa, mutta ilmeisesti hän luulee Linnunradan pysyvän paikallaan. Oikeastihan aurinkokuntamme ei kulje Linnunradan kierteishaarojen välillä vaan kulkee sen yhden haaran mukana, pysyen koko ajan samassa haarassa, koska koko Linnunrata pyörähtää yhden kierroksen tasan samassa ajassa jossa aurinkokuntamme tekee kierroksen sen ympäri.
Olettaisin jonkun jo kertoneen Svensmarkille tuosta hänen täysin perustavaa laatua olevasta virheestään. Mutta ehkä hän on todella niin hörhö, että ei siltikään ymmärrä olevansa pelkkä huuhaa-hörhö.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9535636/47208923 - pilkkukaks
pilkkukaks kirjoitti:
häirikkö kiertelee mokiaan multinikeillään, tosin turhaan.
Ohjelman katsottuani tuli entistä selvemmäksi, että Svensmark on ihan sekopäinen huuhaa-hörhö.
Hän väitti esimerkiksi aurinkokuntamme kulkevan Linnunradan kierteishaarojen välillä. Hän tiesi aurinkokuntamme kiertävän Linnunradan noin 240 miljoonassa vuodessa, mutta ilmeisesti hän luulee Linnunradan pysyvän paikallaan. Oikeastihan aurinkokuntamme ei kulje Linnunradan kierteishaarojen välillä vaan kulkee sen yhden haaran mukana, pysyen koko ajan samassa haarassa, koska koko Linnunrata pyörähtää yhden kierroksen tasan samassa ajassa jossa aurinkokuntamme tekee kierroksen sen ympäri.
Olettaisin jonkun jo kertoneen Svensmarkille tuosta hänen täysin perustavaa laatua olevasta virheestään. Mutta ehkä hän on todella niin hörhö, että ei siltikään ymmärrä olevansa pelkkä huuhaa-hörhö.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9535636/47208923häirikkö on myös ihan pokkana (vasten laatuvalmistajien lampuissa itsessäänkin ilmoitettua tietoa) väittänyt että energiansäästölamppujen nimellisteho tarkoittaa samaa asiaa kuin sen sähköverkosta ottama teho.
Sitten kun totuus saatiin taottua denialistin kaaliin muutti hän ilmeisesti epsanjaan koska alkoi vängätä asian sivusta ettei suuressa maailmassa tarvita lämmitystä, kerroin hänelle että itse asun suomessa jossa lämmitystä tarvitaan lähes ympäri vuoden ja että lamppudirektiivi tästä syystä johtuen meni suomen osalta jokseenkin perseelleen koska loistehosta ei saada edes sitä lämpöä talteen, hän vaikeni. - oletpas pelle
pilkkukaks kirjoitti:
häirikkö kiertelee mokiaan multinikeillään, tosin turhaan.
Ohjelman katsottuani tuli entistä selvemmäksi, että Svensmark on ihan sekopäinen huuhaa-hörhö.
Hän väitti esimerkiksi aurinkokuntamme kulkevan Linnunradan kierteishaarojen välillä. Hän tiesi aurinkokuntamme kiertävän Linnunradan noin 240 miljoonassa vuodessa, mutta ilmeisesti hän luulee Linnunradan pysyvän paikallaan. Oikeastihan aurinkokuntamme ei kulje Linnunradan kierteishaarojen välillä vaan kulkee sen yhden haaran mukana, pysyen koko ajan samassa haarassa, koska koko Linnunrata pyörähtää yhden kierroksen tasan samassa ajassa jossa aurinkokuntamme tekee kierroksen sen ympäri.
Olettaisin jonkun jo kertoneen Svensmarkille tuosta hänen täysin perustavaa laatua olevasta virheestään. Mutta ehkä hän on todella niin hörhö, että ei siltikään ymmärrä olevansa pelkkä huuhaa-hörhö.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9535636/47208923Olet mielisairas pelle. Etkä edelleenkään ole pystynyt esittämään mitään todistetta sille, että aurinkokunta hyppisi linnunradan kierteishaarasta toiseen.
- tosi noloa
oletpas pelle kirjoitti:
Olet mielisairas pelle. Etkä edelleenkään ole pystynyt esittämään mitään todistetta sille, että aurinkokunta hyppisi linnunradan kierteishaarasta toiseen.
Älä nolaa itseäsi uudestaan hohheli-pelle. Tietämättömyytesi astronomiasta on pöyristyttävää. Kuten myös ilmastosta.
- olet pelle retard
tosi noloa kirjoitti:
Älä nolaa itseäsi uudestaan hohheli-pelle. Tietämättömyytesi astronomiasta on pöyristyttävää. Kuten myös ilmastosta.
Älä nolaa itseäsi uudestaan retard. Tietämättömyytesi astronomiasta on pöyristyttävää. Kuten myös ilmastosta.
- muistutetaan taas
pilkkukaks kirjoitti:
häirikkö on myös ihan pokkana (vasten laatuvalmistajien lampuissa itsessäänkin ilmoitettua tietoa) väittänyt että energiansäästölamppujen nimellisteho tarkoittaa samaa asiaa kuin sen sähköverkosta ottama teho.
Sitten kun totuus saatiin taottua denialistin kaaliin muutti hän ilmeisesti epsanjaan koska alkoi vängätä asian sivusta ettei suuressa maailmassa tarvita lämmitystä, kerroin hänelle että itse asun suomessa jossa lämmitystä tarvitaan lähes ympäri vuoden ja että lamppudirektiivi tästä syystä johtuen meni suomen osalta jokseenkin perseelleen koska loistehosta ei saada edes sitä lämpöä talteen, hän vaikeni.Pilkkukahden heikko laskupää
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9306420
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8749774
Pilkkukahden heikko kielipää
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9419702 - pilkkukaks
muistutetaan taas kirjoitti:
Pilkkukahden heikko laskupää
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9306420
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8749774
Pilkkukahden heikko kielipää
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9419702kovin innokkaasti hihhuli esittelee "ansoja", elikäs pilkkuvirheitä,
se ei vaan tajua ja kuvittelee ettei kukaan muukaan tajua että ne roikkuvat lauenneina hihhulin omissa tärisevissä sormissa ja turpahaivenissa. - hohhoijaa hörhöä
pilkkukaks kirjoitti:
kovin innokkaasti hihhuli esittelee "ansoja", elikäs pilkkuvirheitä,
se ei vaan tajua ja kuvittelee ettei kukaan muukaan tajua että ne roikkuvat lauenneina hihhulin omissa tärisevissä sormissa ja turpahaivenissa.Sinähän täällä olet hihhuli, tieteenkieltäjä-hihhuli.
- pilkkukaks
muistutetaan taas kirjoitti:
Pilkkukahden heikko laskupää
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9306420
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8749774
Pilkkukahden heikko kielipää
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9419702Henkilöön käyminen onnistuu ihan yhtälailla muiltakin, en vaan halua olla samanlainen kusipää kuin itse olet, olisi kyllä huomattavasti mukavampi antaa asioiden riidellä ja pitäytyä niissä,
voisit jopa onnistua käännyttämään jonkun jos joskus perustelisit edes jotain, linkkilitanioilla ei käsitysten oikominen ole mahdollista.
joko käsität? - olet pelle
pilkkukaks kirjoitti:
Henkilöön käyminen onnistuu ihan yhtälailla muiltakin, en vaan halua olla samanlainen kusipää kuin itse olet, olisi kyllä huomattavasti mukavampi antaa asioiden riidellä ja pitäytyä niissä,
voisit jopa onnistua käännyttämään jonkun jos joskus perustelisit edes jotain, linkkilitanioilla ei käsitysten oikominen ole mahdollista.
joko käsität?Raapustelet tänne usein paskaa karmeassa kännissä. Esiinnyt täällä ilmastotieteen einsteinina, vaikka et edes osaa laskea kuukausia etkä muuttaa miljoonasosia prosenteiksi, ja jopa ymmärrät englanninkielisiä lauseita täysin väärinpäin.
joko käsität? - m.o.t.
oletpas pelle kirjoitti:
Olet mielisairas pelle. Etkä edelleenkään ole pystynyt esittämään mitään todistetta sille, että aurinkokunta hyppisi linnunradan kierteishaarasta toiseen.
Voi pyhä yksinkertaisuus, taasko täällä huutelee joku omatekoinen nero. Linnunrata ei todellakaan pyöri kiinteän kappaleen tavoin vaan jokainen sen miljoonista tähdistä seuraa aivan omaa rataansa. Aurinko tekee täyden kierroksen noin 220 miljoonassa vuodessa, reunoilla aikaa voi kulua jopa tuplasti, riippuen siitä kuinka kaukana ollaan. Kun et viime kerrasta näköjään mitään oppinut, niin alla olisi uutta aapistietoa.
http://www.deepfly.org/TheNeighborhood/GalacticSpirals.html
Taikasana tuossa pyörimisessä on "density wave". Sitä voit opiskella tuosta
http://www.daviddarling.info/encyclopedia/D/densitywave.html - haukotus...
m.o.t. kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus, taasko täällä huutelee joku omatekoinen nero. Linnunrata ei todellakaan pyöri kiinteän kappaleen tavoin vaan jokainen sen miljoonista tähdistä seuraa aivan omaa rataansa. Aurinko tekee täyden kierroksen noin 220 miljoonassa vuodessa, reunoilla aikaa voi kulua jopa tuplasti, riippuen siitä kuinka kaukana ollaan. Kun et viime kerrasta näköjään mitään oppinut, niin alla olisi uutta aapistietoa.
http://www.deepfly.org/TheNeighborhood/GalacticSpirals.html
Taikasana tuossa pyörimisessä on "density wave". Sitä voit opiskella tuosta
http://www.daviddarling.info/encyclopedia/D/densitywave.htmlEi edelleenkään mitään todistetta sille, että aurinkokunta hyppisi linnunradan kierteishaarasta toiseen.
- m.o.t.
haukotus... kirjoitti:
Ei edelleenkään mitään todistetta sille, että aurinkokunta hyppisi linnunradan kierteishaarasta toiseen.
Jos osaat, niin lue tuo
"Though galaxy arms appear to be intact features, stars are actually constantly moving in and out of them as they orbit the center of the Milky Way, like London commuters in a busy traffic circle. Our own sun might have once resided in a different arm. Since it was formed more than 4 billion years ago, it has traveled around the galaxy 16 times. "
Se on pätkä NASAn uutisista vuodelta 2008. Koko juttu on tuossa
http://www.jpl.nasa.gov/news/news.cfm?release=2008-094 - hyvä hyvä
m.o.t. kirjoitti:
Jos osaat, niin lue tuo
"Though galaxy arms appear to be intact features, stars are actually constantly moving in and out of them as they orbit the center of the Milky Way, like London commuters in a busy traffic circle. Our own sun might have once resided in a different arm. Since it was formed more than 4 billion years ago, it has traveled around the galaxy 16 times. "
Se on pätkä NASAn uutisista vuodelta 2008. Koko juttu on tuossa
http://www.jpl.nasa.gov/news/news.cfm?release=2008-094Osaan kyllä lukea.
Eli nyt siis sinäkin olet sitä mieltä ja osoitit sen, että Svensmark on huuhaa-hörhö. Hän väitti aurinkokuntamme hyppivän linnunradan kierteishaarasta toiseen jatkuvasti noin 40 tai 60 miljoonan vuoden välein, mutta sinun lähteesi mukaan niin on tapahtunut vain yhden ainoan kerran yli 4000 miljoonan vuoden aikana, ja sekin vain ehkä.
Kiitos linkistäsi, asia tuli varmaan nyt selväksi kaikille. - m.o.t.
hyvä hyvä kirjoitti:
Osaan kyllä lukea.
Eli nyt siis sinäkin olet sitä mieltä ja osoitit sen, että Svensmark on huuhaa-hörhö. Hän väitti aurinkokuntamme hyppivän linnunradan kierteishaarasta toiseen jatkuvasti noin 40 tai 60 miljoonan vuoden välein, mutta sinun lähteesi mukaan niin on tapahtunut vain yhden ainoan kerran yli 4000 miljoonan vuoden aikana, ja sekin vain ehkä.
Kiitos linkistäsi, asia tuli varmaan nyt selväksi kaikille.Osaat sentään näköjään lukea mutta luetun ymmärtämistä ei voi kyllä kehua. Hyvää joulua kuitenkin itsellesi. Autuaita ovat puupäät ....
- huoohhhhhh
m.o.t. kirjoitti:
Osaat sentään näköjään lukea mutta luetun ymmärtämistä ei voi kyllä kehua. Hyvää joulua kuitenkin itsellesi. Autuaita ovat puupäät ....
Mitä ihmettä oikein lässytät?
- pilkkukaks
olet pelle kirjoitti:
Raapustelet tänne usein paskaa karmeassa kännissä. Esiinnyt täällä ilmastotieteen einsteinina, vaikka et edes osaa laskea kuukausia etkä muuttaa miljoonasosia prosenteiksi, ja jopa ymmärrät englanninkielisiä lauseita täysin väärinpäin.
joko käsität?Sen kaiken teen vain mieliksesi, tosin päädyt pussin perälle mököttämään koska joudut oikomaan omat paskapuheesi siinä ohessa, havaitset tosin nämä vasta kun huomautetaan.
käännösasiassakin copypeistasit ja siteerasit poliittista agendapaskaa, lähinnä kirjoituksen otsikkoa, mainitsin asiasta ja aloit soittaa suutasi, aloin epäillä ettet ole juttua lukenut itse ollenkaan,
otin perältä lainauksen ja suomensin sen päinvastoin, sinulta kesti luvattoman kauan selvittää juttu, todistit samalla ettet ollut sitä lukenut ja silti käytit sitä kiistattomana todisteena.
olenhan monasti ennenkin sanonut ettei minua häiritse olla "väärässä" koska sinä olet silloin aina väärässä.
joko käsität?
et taida - apua sinulle
pilkkukaks kirjoitti:
Sen kaiken teen vain mieliksesi, tosin päädyt pussin perälle mököttämään koska joudut oikomaan omat paskapuheesi siinä ohessa, havaitset tosin nämä vasta kun huomautetaan.
käännösasiassakin copypeistasit ja siteerasit poliittista agendapaskaa, lähinnä kirjoituksen otsikkoa, mainitsin asiasta ja aloit soittaa suutasi, aloin epäillä ettet ole juttua lukenut itse ollenkaan,
otin perältä lainauksen ja suomensin sen päinvastoin, sinulta kesti luvattoman kauan selvittää juttu, todistit samalla ettet ollut sitä lukenut ja silti käytit sitä kiistattomana todisteena.
olenhan monasti ennenkin sanonut ettei minua häiritse olla "väärässä" koska sinä olet silloin aina väärässä.
joko käsität?
et taidahttp://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/pitkaaikaistyottomilla_hoitamattomia_mielenterveyshairioita_2128063.html
http://www.mtkl.fi/tietopankki/mista_apua/hoitoon_hakeutuminen/
http://aa.fi/
http://www.kannissaoletaalio.fi/ - pilkkukaks
huoohhhhhh kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein lässytät?
Sitä että taas opit jotain, pääset nyt piinastasi.
stars are actually constantly moving in and out of them as they orbit the center of the Milky Way
Svensmarkin ohjelma on tehty 2000 luvun alkupuolella, kuitenkin selvästi ennen 2007,
kuitenkin siirtyminen kierteishaarasta toiseen oli sen aikainen "fakta" (kuten joidenkin mielestä co2 lämpiäminen) perustuen proxyihin joille ei tiedetty muuta selitystä,
tämän uuden tutkimuksen perusteella kuitenkin on havaittu että kyse onkin ennemminkin kiertoratojen elliptisyydestä ja tasoon nähden tapahtuvasta vaappumisesta, jolloin tähdet kulkevat linnunradan tasoon nähden ylös ja alas kierteishaarojen lävitse, jolloin kosmisessa taustasäteilyssä on oleellista vaihtelua, aurinkokunnalla tämä sykli on muutaman kymmenen miljoonan vuoden mittainen.
Katsoin dokumentinkin tästä asiasta ehkä kolmisen vuotta sitten, en muista enää nimiä, yksi nuori astrofyysikko oli tämän oivalluksen tehnyt ja koki kärisneensä uskottavuuspulasta nuoruutensa takia,
nyt kuitenkin sen alkaa valtatiedekin hyväksymään. - hohhoijaa pelleä
pilkkukaks kirjoitti:
Sitä että taas opit jotain, pääset nyt piinastasi.
stars are actually constantly moving in and out of them as they orbit the center of the Milky Way
Svensmarkin ohjelma on tehty 2000 luvun alkupuolella, kuitenkin selvästi ennen 2007,
kuitenkin siirtyminen kierteishaarasta toiseen oli sen aikainen "fakta" (kuten joidenkin mielestä co2 lämpiäminen) perustuen proxyihin joille ei tiedetty muuta selitystä,
tämän uuden tutkimuksen perusteella kuitenkin on havaittu että kyse onkin ennemminkin kiertoratojen elliptisyydestä ja tasoon nähden tapahtuvasta vaappumisesta, jolloin tähdet kulkevat linnunradan tasoon nähden ylös ja alas kierteishaarojen lävitse, jolloin kosmisessa taustasäteilyssä on oleellista vaihtelua, aurinkokunnalla tämä sykli on muutaman kymmenen miljoonan vuoden mittainen.
Katsoin dokumentinkin tästä asiasta ehkä kolmisen vuotta sitten, en muista enää nimiä, yksi nuori astrofyysikko oli tämän oivalluksen tehnyt ja koki kärisneensä uskottavuuspulasta nuoruutensa takia,
nyt kuitenkin sen alkaa valtatiedekin hyväksymään.Mitä ihmettä oikein lässytät? Taidat olla ihan sekaisin. Kännissäkö taas?
- pilkkukaks
hohhoijaa pelleä kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein lässytät? Taidat olla ihan sekaisin. Kännissäkö taas?
"Linnunrata koostuu noin 500 miljardista tähdestä. Sen massa on 750–1000 miljardia Auringon massaa. Galaksin läpimitta on 100 000–170 000 valovuotta ja sen paksuus aurinkokunnan kohdalla on 3 000–10 000 valovuotta"
Sitä että aurinkokunnalta löytyy linnunradan massakeskipisteestä kuvitteellinen akseli jota se kiertää, niin löytyy jokaiselta muultakin tähdeltä ja kaikki nämä akselit ovat toisiinsa nähden hieman eri kulmassa, siksi linnunradalla meidänkin kohdallamme on paksuutta noinkin paljon,
kiertoradat siis ovat kuin eka vekaran atomipuhalluksessa, lisäksi ne ovat elliptisiä, aurinkokunnalla tosin ilmeisesti aika vähän, mutta tässäkin merkittävää on suhde muihin tähtiin,
läheskään kaikkien lähitähtien kiertoratoja ei ole edes määritelty tarkasti. - oletpas pelle
pilkkukaks kirjoitti:
"Linnunrata koostuu noin 500 miljardista tähdestä. Sen massa on 750–1000 miljardia Auringon massaa. Galaksin läpimitta on 100 000–170 000 valovuotta ja sen paksuus aurinkokunnan kohdalla on 3 000–10 000 valovuotta"
Sitä että aurinkokunnalta löytyy linnunradan massakeskipisteestä kuvitteellinen akseli jota se kiertää, niin löytyy jokaiselta muultakin tähdeltä ja kaikki nämä akselit ovat toisiinsa nähden hieman eri kulmassa, siksi linnunradalla meidänkin kohdallamme on paksuutta noinkin paljon,
kiertoradat siis ovat kuin eka vekaran atomipuhalluksessa, lisäksi ne ovat elliptisiä, aurinkokunnalla tosin ilmeisesti aika vähän, mutta tässäkin merkittävää on suhde muihin tähtiin,
läheskään kaikkien lähitähtien kiertoratoja ei ole edes määritelty tarkasti.Aurinkokunta ei siirry muutaman kymmenen miljoona vuoden välein linnunradan kierteishaarasta toiseen, kuten Svensmark väitti. Hän siis väitti huuhaata. Etkä voi sille yhtään mitään.
- pilkkukaks
oletpas pelle kirjoitti:
Aurinkokunta ei siirry muutaman kymmenen miljoona vuoden välein linnunradan kierteishaarasta toiseen, kuten Svensmark väitti. Hän siis väitti huuhaata. Etkä voi sille yhtään mitään.
Silloisen tiedon perusteella se piti paikkansa, sille sinä et voi yhtään mitään, koita etsiä jookin vanhempi wikin tallenne tms. ja näät itsekin, tosin todistit että olet ollut asian suhteen tietämätön moukka, muuten olisit asian osannut selittää, tai oikeastaan olisit tehnyt itsellesi vähemmän hallaa jos olisit ollut vaiti koko asiasta.
Eli nyt näyttääkin siltä että aurinkokunta poukkii sisään ja ulos samassa kierteishaarassa, tätä maasta kerätty proxy ei voi erotella, syystä koska vaikutus maapallolle on tismalleen sama, on sitten kumpi tahansa totuus.
Sitäpaitsi, ei sekään vielä todista loikkimattomuutta jos aurinko kiertää linnunradan keskustaa "lukittuneena" sen kiertonopeuteen, katsos kun hypotees toteutuessaan on jokseenkin sattumaa, se ei siis automaattisesti koske muita tähtiä,
eli kierteishaara voi yhtälailla siirtyä pois "täältä missä me olemme", suhteellinen juttu siis sekin,
mutta tuota en jaksanut mainita enkä mainitse nytkään, pysy typeryksenä co2 keskeisyydessäs jos haluat, ilmoita mun puolestani vaikka hamekankaasi pituus jonoon laitetuilla co2 molekyyleillä jos se pelastaa maailmankuvasi. - hohhoijaa hörhöä
pilkkukaks kirjoitti:
Silloisen tiedon perusteella se piti paikkansa, sille sinä et voi yhtään mitään, koita etsiä jookin vanhempi wikin tallenne tms. ja näät itsekin, tosin todistit että olet ollut asian suhteen tietämätön moukka, muuten olisit asian osannut selittää, tai oikeastaan olisit tehnyt itsellesi vähemmän hallaa jos olisit ollut vaiti koko asiasta.
Eli nyt näyttääkin siltä että aurinkokunta poukkii sisään ja ulos samassa kierteishaarassa, tätä maasta kerätty proxy ei voi erotella, syystä koska vaikutus maapallolle on tismalleen sama, on sitten kumpi tahansa totuus.
Sitäpaitsi, ei sekään vielä todista loikkimattomuutta jos aurinko kiertää linnunradan keskustaa "lukittuneena" sen kiertonopeuteen, katsos kun hypotees toteutuessaan on jokseenkin sattumaa, se ei siis automaattisesti koske muita tähtiä,
eli kierteishaara voi yhtälailla siirtyä pois "täältä missä me olemme", suhteellinen juttu siis sekin,
mutta tuota en jaksanut mainita enkä mainitse nytkään, pysy typeryksenä co2 keskeisyydessäs jos haluat, ilmoita mun puolestani vaikka hamekankaasi pituus jonoon laitetuilla co2 molekyyleillä jos se pelastaa maailmankuvasi.Miksi olet noin saatanan sekaisin hörhö?
- R. E. Tardi
olet pelle tuhnu kirjoitti:
Asiatietoa ilmastonmuutoksesta ihan suomeksi:
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutos/
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutoskysymyksia
http://www.skepticalscience.com/translation.php?lang=2
http://www.ilmasto.org/lisatietoa/usein_kysytyt_kysymykset/ilmastoskeptikkojen_vaitteita.htmlei kykene tuottamaan objektiivista tietoa ilmastonmuutoksesta koska sen ylin johto on kiinnittänyt urakehityksensä, mielestäni erittäin harkitsemattomasti, ilmaston lämpenemisaatteeseen ja ottanut sivutehtäviä tämän aatteen edistämiseksi perustetuissa organisaatioissa.
Tämä näkyy hyvin selvästi laitoksen hapuilevissa kannanotoissa. - pilkkukaks
hohhoijaa hörhöä kirjoitti:
Miksi olet noin saatanan sekaisin hörhö?
nyt se solvaa jo itseään, onpas sekaisin
- hohhoijaa hörhöä
R. E. Tardi kirjoitti:
ei kykene tuottamaan objektiivista tietoa ilmastonmuutoksesta koska sen ylin johto on kiinnittänyt urakehityksensä, mielestäni erittäin harkitsemattomasti, ilmaston lämpenemisaatteeseen ja ottanut sivutehtäviä tämän aatteen edistämiseksi perustetuissa organisaatioissa.
Tämä näkyy hyvin selvästi laitoksen hapuilevissa kannanotoissa.Olet siis mielisairas salaliittohörhö. Hakeutuisit hoitoon!
- hohhoijaa hörhöä
pilkkukaks kirjoitti:
nyt se solvaa jo itseään, onpas sekaisin
Vain sinä hörhö olet sekaisin. Hakeutuisit hoitoon!
- Sähköteurastaja
hohhoijaa hörhöä kirjoitti:
Vain sinä hörhö olet sekaisin. Hakeutuisit hoitoon!
Kuvitteli että Hubble kuvasta näkyisi linnunratamme rakenne, siis
linnunradan sisältä.
Käsitys rakenteesta perustuu yksittäisten tähtien etäisyyden ja liikeradan, ja "paikan" havainnointiin kaukoputkilla tehdyistä mittauksista.
Saanen huomauttaa että yksittäisiä havaintoja on tällöin paljon,
ja kartoitus jatkuu.
Viimeisimpiä havaintoja on se, että on alueita joissa ei ole tähtiä lainkaan, mikä tietysti hakee selitystään. - R. E. Tardi
hohhoijaa hörhöä kirjoitti:
Olet siis mielisairas salaliittohörhö. Hakeutuisit hoitoon!
täysin julkisiin tietoihin.
- :-)
Magneettimedia kirjoittaa:
"Homeopatian arvoitus selviämässä: teho perustuu veden muistiin"
http://www.magneettimedia.com/?p=4391
Tämä on Torakan pierun mukaan täyttä asiaa siis. :-) - ei sheriffiä ole
Tälläkään palstalla ei valvonta toimi, koska ihminen voi pilkkailla täälläkin itselleen tuntemattomia niin paljon kuin itseään huvittaa...!
- :-)
Kuka nyt ilmaiseksi työtä tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673