Lainasin nämä vinkit yhdeltä toiselta saitilta.
Mitä miehen ei ainakaan kannata kysyä naiselta, jos ei halua antaa itsestään epävarmaa kuvaa? Deittailun asiantuntija paljastaa, mitkä kymmenen asiaa kannattaa jättää sanomatta.
Deittioppaan kirjoittanut David DeAngelo kertoo The Times of India -sivustolla 10 vinkkiä miehille, mitä heidän ei kannata koskaan sanoa naiselle. Näin mies neuvoo miestä – lue niksit!
1. Älä pyydä naiselta lupaa suudelmaan
…Sillä naisen vastaus tulee ainoastaan olemaan, että miehen ei kuuluisi kysellä moista. Jos kysyt naiselta, saatko suudella häntä, se tekee sinusta vain pikkupojan oloisen – ja sehän ei naisia viehätä. Vaikka hän vastaisikin "kyllä", hänen sisäinen kiinnostusmittarinsa vastaa päättäväisesti "ei".
2. Älä kysy, saatko viedä naisen joskus treffeille
Nainen pitää miehestä, joka osaa tehdä päätöksiä, eikä miehestä, joka kyselee naiselta lupaa flirttailla tälle. Sinun tulisi itsevarmasti kysyä naista ulos yksinkertaisesti sanomalla: "Meidän pitäisi tehdä jotain kivaa yhdessä… mikä on puhelinnumerosi?" Tai kertoa naiselle, minne haluaisit hänet treffeillä viedä.
3. Älä kehuskele omaisuudellasi
Miehen ei koskaan tule kehua autollaan tai asunnollaan, sillä se näyttää vain siltä, että yrität epätoivoisesti tehdä häneen vaikutuksen. Nainen olisi paljon vakuuttuneempi maallisesta omaisuudestasi, jos et mainitse niistä keskustelun lomassa.
4. Älä kysy häneltä, mitä tekisitte illalla
Sinulla on oltava suunnitelma, ennen kuin soitat hänelle. Ethän halua hänen taakakseen ideointia illan kulusta. Keksi varalle muutama ehdotus!
5. Älä kysy häneltä, mitä hän pitää sinusta
Se vaan nyt on totaalinen turn-off. Miehen tulee vain olettaa, että nainen pitää hänestä. Jos kysyt tätä, saat itsesi näyttämään siltä kuin sinulla ei olisi hitustakaan itseluottamusta.
6. Älä kysy, miksei hän ole vastannut viesteihisi
Jos kysyt naiselta, miksei hän ole vastannut viesteihisi, paljastaisit miten paljon välität asiasta. Toisekseen se aiheuttaisi hänelle vain huonon omatunnon ja syyllisen olon.
7. Älä kysy naiselta seksikumppaneiden lukumäärästä
Jos kyselet naiselta, kuinka monen miehen kanssa hän on maannut, se osoittaa jälleen kerran vain oman epävarmuutesi.
8. Älä vihjaile tulevista treffeistä
Jos olet juuri tavannut naisen, älä heti ensimmäisillä treffeillä puhu tulevista tapaamisista. Nainen saattaa haluta sinusta hieman haastetta ja kiinnostus voi lopahtaa, jos julistat heti olevasi todella kiinnostunut.
9. Älä ole ennalta-arvattava
Älä aina lopeta puhelua sopimalla seuraavasta tapaamisesta. Ole spontaani, älä ennalta-arvattava. Anna naisellekin mahdollisuus soittaa sinulle.
10. Älä utele hänen miespuolisista kavereistaan
Älä ota naisen mieskavereita puheeksi. Etenkään, jos et ole vielä edes tavannut heitä tai et tunne naista kunnolla. Se on nimittäin sama, kuin kirjoittaisit tussilla otsaasi "epävarma".
Mies, huomio! Ekstravinkki naisen näkökulmasta: Sinulta kaivataan tervettä itsevarmuutta, ei yltiöpäistä itsekeskeisyyttä. Ole mieluummin rehellisesti oma itsesi, kuin totaalinen pelimies!
Miehille mietittävää
6
794
Vastaukset
- m,mbbmm mnv
Jos vakavaa parisuhdetta etsii, niin noiden ohjeiden seuraamisesta se varma epäonnistuminen tuleekin, kun alkaa leikkimään jotain signaalien lähettelemistä ja pelailua ja roolin vetämistä. Mutta DeAngelon neuvothan ovatkin wannabe-panomiehille suunnattuja.
- onnellinen näin
onneksi nykyinen mieheni oli rehellinen oma itsensä kun tapasimme ensimmäisen kerran!! hän oli vähän ehkä kömpelö ja hassu, mutta sellainen tapaus johon vain rakastuin heti!!! eilen itse asiassa nauroimmekin noille jutuille.. heh.. kaikkea sitä neuvotaankin..
eikös naisia sitten enää kiinnostanutkaan se luonnollisuus ja aitous miehessä??- Ex Pinp
Ihannetapauksessa käy noin kuten teillä. Mutta tässä "muutaman" vuoden naisten kanssa olleena, seurustelleena, iskeneenä, treffailleena tiedän, että nössö ja kömpelö mies (kuten minä ennen) ei todellakaan tee vaikutusta. Itse asiassa - vaikka olen kiltti mies alunperin - niin jälkeenpäin mietittynä aina ne tyttöystävätkin, joita olen saanut ja joille olen ollut oma itseni, ovat nähneet minussa aavistuksen pahista vaikken tietoisesti tuollaisia signaaleja olekaan lähettänyt heille.
Olet poikkeus joka vahvistaa säännön. Olisi mahtavaa kun naiset olisivat tuollaisia.
En ymmärrä miksi esittävää tai pelaavaa käytöstä katsotaan niin kieroon yleensä! Ei kai miehet sitä tekisi, jos ei tarvitsisi! Kun katsoo niitä miehiä, jotka oikeasti saa parhaat naiset (ei mitään henkilökohtaista) niin huomaa kyllä etteivät ne mitään kunnon miehiä tai kömpelöitä ole ainakaan ensivaikutelmaltaan.
David DeAngelo on vähän kaksiteräinen miekka. Miehellä on ehkä 5% hyviä juttuja, joista tuo pieni lista varmaan kattaa lähes puolet :D. Loput DeAngelon alias Eben Paganin aineistoista ovatkin sitten self help huuhaata ja täytettä että saadaan pituutta aineistolle millä rahastaa.
- fghäsrhns
Tämä sama juttu tuli esille jo toisessa keskustelussa. Mielestäni täyttä p*****. Olen nainen, ja minulta saa kyllä kysyä noita kaikkia. Jos mies kyselee "liikaa" hän osittaa olevansa kiinnostunut. Toisaalta liika mustasukkaisuus on tietysti paha, mutta melko harva on. Itsevarmuus on tietysti hyvä ja jos tietää mitä tekee (suutelee kun tekee mieli ja on valmis suunnitelma illaksi...), mutta ei haittaisi, jos kysyisi minultakin.
- Ex Pinp
Mutta varmaan AK tarkoitti, että suurin osa lukijoista on fiksua porukkaa ja osaa ajatella omilla aivoillaan sen verran että ymmärtää, ettei mitään neuvoja pidä ottaa kirjaimellisesti vaan soveltaa niitä tilanteen mukaan.
Ja tottakai koska SINULTA saa kysyä noita asioita niin varmasti kannattaa nyt kaikkien miesten olettaa että kyllä jokaiselta naiselta kannattaa noita kysyä. Yhtä hyvä yleistys? Ja voitaisiin sanoa että koska minä olen nyt viimeisen 2kk aikana saanut kuulla ainakin kolmelta naiselta, että on todellinen turn-off jos mies kysyy lupaa pitää kädestä tai suudella, niin enkö voisi sitten sanoa, että se on 2 (he) vastaan 1 (sinä).
Tuskin noin toiminnasta hirveämmin haittaa kuitenkaan on naisten kanssa noin yleensä. DeAngelon matskut nyt koskevatkin sellaisia vähän nokka pystyssä kulkevien naisten kanssa toimeentulemista - ei niinkään niitä hiljaisia ujoja tyttöjä tosin heihinkin juttuja voi soveltaa. Ovathan hekin naisia.
- yöh
Pelimieheltä pelimiehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473