Vain tyhmät ihmiset uskovat ennustuksiin maailmanlopusta, kukaan ei voi tietää milloin maailmanloppu koittaa tai miten se tapahtuu. Ainoa oikea maailmanloppu, joka on tieteellinen fakta, tapahtuu sitten kun aurinkomme polttoainevarat on loppuun kulutettu ja siihen menee käsittämätön määrä aikaa.
Mitään äkkinäistä kertapamauksella tapahtuvaa maailmanloppua ei tapahdu eikä sellaista siis voi ennustella kukaan toteutuvaksi.
Kaikki maailmanlopun ennustelijat ja "profeetat" ovat vain diibadaabaa suoltavia pöhköjä ja heihin uskovat äärettömän tyhmiä.
Tyhmät ihmiset uskovat ennustuksiin maailmanlopusta
Viisas Ihminen.
2
76
Vastaukset
- Olet väärässä sillä
totuudellisesti tyhmät uskoo joka sanan, mutta viisaat uskovat Jumalan Sanan Herrassa Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä ja Isän Jumalan valtakunnassa niinkuin se on ilmoitettu Raamatussa.
- älä nyt sentään..
niitä pöhköiksi nimeä.Kyllä se v 2000 loppukin oli taloudellisesti hyvin edullinen.Melkoinen joukko lahjoitti omaisuutensa noille"pöhköille". Mikäs pöhkö se sellanen on joka rahaa tekee kun roskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701