nainen ei halua seksiä(/suhdetta?) vai mikä tämä kuvio on?

Merrik

Omituinen tilanne:

Olen suhteessa naiseen(nykyisin etäsuhde), joka ei halua parisuhdetta. Olemme tapailleet jo pitkän aikaa, ja meillä on selkeästi suhde, mutta emme ole harrastaneet seksiä. Vain hyväilleet, suudelleet, kiusoitelleet ja leikkineet. Joskus alussa jotain sormipeliä, ei muuta.

Nyt kun suhde on jatkunut ja syventynyt, niin seksin harrastaminen tuppaa olemaan pinnan alla, se kun on luonnollinen osa parisuhdetta. Nainen sanoi, että ei tällä hetkellä halua seksiä. Se ei kiinnosta häntä. Kysyin häneltä eikö hän halua minua, ja hän vastasi, että haluaa kyllä.

Nainen on tosiaan kertonyt myös, ettei halua parisuhdetta tällä hetkellä.

Vuorovaikutuksemme on tiivistä, aivan kuin normaalissa suhteessa; keskusteluja, tuntemusten jakamista, flirttailua ja aina kun näemme niin myös läheisyyttä. Tuo fyysinen läheisyys on naiselle vähän arka asia, mutta hän on pikku hiljaa alkanut tottua siihen kanssani.

Hän kertoi minulle, että häntä ei haittaa vaikka minulla olisi seksisuhteita. Häntä itseään ei kiinnosta suhteet muiden kanssa. Eli jos suhde jatkuisi, se olisi jonkin sortin vapaa suhde ilman seksiä. Pelkkää ystävyyttä se ei kuitenkaan ole, koska meillä on tunteita toisiamme kohtaan.. vähän kuin seurustelisi neitsyen kanssa.

Omituista, koska olen tottunut seksiin suhteessa, se on luonnollinen asia. En ole varma pystynkö olemaan ilman. Toisaalta, ovatko fyysiset tarpeet tärkeämpiä kuin se, että onnistuu löytämään jonkin ihmisen, jonka kanssa voi kokea henkistä läheisyyttä.

Niin, nainen on vielä huomionkipeä tapaus ja hivenen epävarma persoona. Suurin pelkoni on se, että hän vain käyttää minua henkisesti hyväkseen, pumppaa huomiota itselleen, tukea ja hyväksyntää. Tämän takia olen vähän varpaillani tässä tilanteessa. Jos jatkaisin hänen kanssaan, jatkaisin ehdottomasti vain hänen kanssaan -en todellakaan paneskele muita naisia samaan aikaan.

Mutta uskallanko sitoutua häneen, luottaa?

Miltä tämä kuvio teistä vaikuttaa? Mitä teidän mielestä minun kannattaisi tehdä?

10

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha juttu

tissi- tai peppukompleksi tai joku vastaava kammo. Aina joku paikka on liian iso tai pieni. Ulkonäköpaineilta vaikuttanee, jos muuten pyyhkii hyvin.

• merrik

nainen on siis hyvännäköinen ja tietää sen. Joskus tuntuu, että häntä vaivaa tai pelottaa se, että miehet eivät näe häntä muuna kuin lihapalana.

• asdasd1212

Olet läheisyyskorvike(naisella ei taida olla lemmikkiä) jota nainen käyttää sen aikaa kunnes tapaa alfauroksensa.

• oookkkkka

Jos nainen sanoo ettei halua suhdetta, niin mikä siinä olisi mukamas hyväksikäyttämistä?

Etsi itsellesi nainen joka tahtoo suhdetta, jos ei muuten käy. Nainen ei halua suhdetta eikä seksiä kanssasi = pitäisi olla jo selvät merkit. Myöskin miten nainen käyttää sinua hyväkseen, kerta on jo sanonut ettei halua suhdetta tai seksiä?

Kyllä sitä läheisyyttä voi haluta, vaikkei itse seksiä tai suhdetta halua. Ja kerta nainen on vielä sanonut selvästi, niin mitä sinä vielä pohdit?

Puhu hänen kanssaan. Jos hän yhä sanoo ettei halua suhdetta kanssasi, niin anna olla, älä elättele toiveita sen suhteen.

• Merrik

"miten nainen käyttää sinua hyväkseen, kerta on jo sanonut ettei halua suhdetta tai seksiä?"

->

"Olet läheisyyskorvike"

Eli tämä on se mitä, pelkään. Olemme siis puhuneet asiasta, ja molempien mielestä meillä on jonkinlainen suhde ja romanttisia tunteita toisiamme kohtaan.

• Agent Smith

Jos nainen ei halua seksiä eikä suhdetta, hae seksisi ja suhteesi muualta. Voit olla siihen asti hänelle jonkunlainen sleep buddy ja kamu, jos huvittaa.

Ja tämä. Nainen sanoo: haluan sinua, mutta en halua seksiä. Mitä ihmettä? Nainen puhuu puppua pitääkseen sinut läheisyysleluna tai sitten tuossa on jotain korkeampaa viisautta, jota en pysty tajuamaan.

• viridian87

Tai sit se pelkää sitoutua. Kärsivällisyyttä?

• MatiasL37

Vaikuttaa siltä, että nainen käyttää sinua läheisyyskorvikkeelta tai on pinnan alta todella epävarma tapaus.

Siinä missä pelimiehet käyttävät naisia vain seksinhimonsa tyydyttämiseen, niin on naisia, jotka kuppaavat miehiltä huomiota, ihailua ja hyväksyntää ja pitävät miesten toiveita yllä näitä saadakseen. Pelimiehillä ilmenee usein vahvaa narsistista persoonallisuutta, kun taas tällaisilla naisilla on huomionhakuista persoonallisuutta.

Yhtä pahoja kumpikin ryhmä, ehkä sinun on viisainta perääntyä tilanteesta. Passivoitua, eikä antaa naiselle huomiota tai ainakin minimoida se. Vaikka olisi kovakin kaipuu, niin vältä antamasta hänelle huomiota ilahduttamalla, hyvän yön viesteillä, imartelulla, terveisillä... Jos hänellä on tunteita sinua kohtaan, niin kyllä ikävä hänet kolostaan ajaa luoksesi.

Näin ystäväni riutuvan tällaisen huomionkipeän, itsekkään naisen kynsissä. Tällainen nainen voi olla todellista myrkkyä hieman kokemattomammalle miehelle, joilla ihmissuhteita on harvassa.

Toivo on julma ase toisen kädessä. Jaksamisia, ja oikeita valintoja!

• tieädän

just tollaseen paskaan tuhlasin aikaa, joillaki on näköjään varaa kohdella toisia miten huvittaa

• 7ikms s

Naisella saattaa olla taustalla traumaattisia kokemuksia esim. raiskaus. Tai sitten nainen ei vaan yksinkertaisesti koe tarvitsevansa seksiä, vaan hänelle riittää hellyys ja lähekkäin olo. Hän saattaa myös olla neitsyt

Hyvä ystäväni (mies) meni kuvailemasi kaltaisen naisen kanssa naimisiin ja ajatteli, että tilanne muuttuisi. Nainen oli neitsyt. Osoittautui, että naista ei yksinkertaisesti kiinnostanut seksi muuten kuin lisääntymistarkoituksessa. Seksiä tippuu max 1 kerta kuukaudessa. Joskus taukoa on kuukausia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe